رییس‌جمهور در احکامی جداگانه عبدالرضا رحمانی‌فضلی و حسام‌الدین آشنا را به سمت نماینده رییس‌جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در احکامی جداگانه عبدالرضا رحمانی فضلی و حسام الدین آشنا را به سمت نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

متن حکم روحانی خطاب به رحمانی فضلی به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی

به استناد اصل 175 قانون اساسی و در اجرای بند 1 و ماده 1 و ماده 2 قانون نحوه اجرای اصل مزبور با توجه به مراتب تعهد، توان علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی ، به موجب این حکم شما را به عنوان «نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» بر می‌گزینم.

امید است با عنایات الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

متن حکم رئیس جمهور خطاب به آشنا نیز در ذیل آمده است:

جناب آقای دکتر حسام الدین آشنا

به استناد اصل 175 قانون اساسی و در اجرای بند 1 و ماده 1و ماده 2 قانون نحوه اجرای اصل مزبور با توجه به مراتب تعهد، توان علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» بر می‌گزینم.

امید است با عنایات الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

219219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نام A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    56 3
    خدا رو شكر. مگر اينكه اين صدا و سيما كمي دست از برخورد سليقه اي برداره و انقد در مواقع حساس دشمن شاد كن حاضر نشه.
  • اهالی گلباف کرمان IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    10 0
    از این نمایندگان از طرف مردم گلباف کرمان یک سئوال و یک درخواست داریم:مردم اینجا درخواست پوشش شبکه های دیجیتال سیما رو داده اند و بهشون اعلام کرده اند که باید فلان مبلغ کلان رو به حساب دولت واریز کنند.آیا این اسمش تبعیض بین شهرهای بی امکانات و شهرهای با امکانات نیست؟آیا با این روند انتظار اینکه مردم نروند سراغ ماهواره انتظار بی جایی نیست؟با این روند مردم ایجا جای اینکه بروند پول جمع کنند برای این کار با پول کمتر نمیروند سراغ ماهواره؟آیا خدمت به مناطق محروم اینه؟اگه اینجا یک جای تفریحی ساخته شده بود،ما میگفتیم دولت کاری برای پر کردن اوقات فراغت ما انجام داده.حالا هم که برای پوشش شبکه های سیما برای مناطق محرومی مثل اینجا باید به پای مردم اینجا شبکه کابلی حساب شه.......
  • علی A1 ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    22 1
    آشنا خیلی قوی است به درد همین کار میخورد یا بهترین پست برایش رئیس شورای سیاستگذاری صدا و سیما و روزنامه هاست
  • محسن IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    7 0
    کی نوبت آقای ضرغامی می شود چون رسانه ملی هنوز در حال و هوای دولت9 - 10 سیر میکند.
  • اسی A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    1 0
    دیگه زمان عوض کردن ضرغامی رسیده