قلعه‌نویی:درحدی نیستیدکه بگویم‌من را ببخشید/مثل پرسپولیس جنجال نساختیم/گفتم ازفیس‌بوک استفاده مثبت کنید

امیر قلعه‌نویی می‌گوید اشتباهات داوری به ضرر استقلال هم بوده اما آن‌ها مثل پرسپولیسی‌ها جنجال درست نکرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال بعد از تمرین تیمش در جمع خبرنگاران در پاسخ به این موضوع که استقلال به عنوان نماینده ایران چه شرایطی دارد گفت: «شما می‌گویید استقلال نماینده ایران است اما خیلی از مسئولان این اعتقاد را ندارند و متاسفانه نگاه ملی به ما ندارند. این را در رفتار مسئولان می‌شود دید. مثلا ما در سئول باختیم، هنوز در اتوبوس بودیم که علیه من رای صادر کردند و من را محروم کردند. الان آقای حسن زاده مصاحبه کرده که اگر قلعه‌نویی درخواست بخشش کند می‌توانیم بررسی کنیم و او را ببخشیم. ولی شماها در حدی نیستید که بگویم من را ببخشید. من از شما بخشش نمی‌خواهم. هرچه بخواهم از خدا می‌خواهم. تنها چیزی که در کمیته انضباطی ما نیست عدالت است. از شما خواهش می‌کنم که نگویید استقلال نماینده ایران است چون الان چنین نگاهی به تیم ما وجود ندارد. ما درخواست کردیم بازی ما را به تعویق بیندازند. ولی این کار را نکردند. تیم ما الان خسته است. به خاطر مشکلات مالی مجبور شدیم بعد از بازی با اف‌سی‌سئول، از تایلند برگردیم که سفر مشکلی داشتیم و خسته شدیم. در حالی که می‌توانستیم با یک پرواز گران‌تر، از دوبی برگردیم. تیم‌های دیگر وقتی به این مرحله می‌رسند بازیکنان 3-4 میلیون دلاری می‌گیرند که تیمشان تقویت شود ولی تیم ما طوری است که از داخل ایران همه کاری می کنند که حذف شویم.»
او در مورد وضعیت استقلال هم گفت: «تیم الان شرایط خوبی دارد. در سئول قبل از اینکه گل بخوریم بازی خوبی کردیم. روی نیمکت به آقای صالح گفتم که این از آن بازی‌هاست که می‌توانیم خیلی راحت نتیجه بگیریم چون کل بازی در اختیار ما بود و روی اشتباهات بچه‌گانه خط دفاعی گل خوردیم. ان‌شاءالله بچه‌ها مصمم هستند که با اتحاد قلبی بتوانیم ببریم و فینالیست شویم.»
سرمربی استقلال در مورد وضعیت بازیکنان تیمش گفت: «محمد قاضی مصدوم است و امروز رفت کلینیک و معاینه شد. خسرو حیدری هم فشار کمتری در تمرینات به او وارد کردیم که به بازی برسد.» او در مورد غیبت آندرانیک و جواد نکونام گفت: «این‌ها وزنه‌های تیم ما هستند. حتما نبودن آن‌ها به ما ضرر می‌زند ولی من مطمئنم که نیروهای جایگزین آن‌ها می‌توانند به خوبی جایشان را پر کنند. خدا را شکر از این لحاظ به نفع ما شده که نیروهای جایگزین آن‌ها سرعت بیشتری دارند و این سرعت تیمی ما را بالا می‌برد.»
قلعه‌نویی در مورد حرف‌های روز گذشته‌اش که به بازیکنان استقلال گفته بود دیگر در فیس بوک فعالیتی نکنند گفت: «من این حرف را کلی زدم. ما باید در همه چیز زندگی‌مان اعتدال را رعایت کنیم. فیس بوک جنبه‌های مثبتی هم دارد اما اگر بخواهیم استفاده‌های دیگر بکنیم، لطمه می‌زند. از هر چیزی باید اندازه خودش استفاده کرد ولی وقتی بازیکن شب بازی تا دیروقت خودش را می‌خواهد درگیر فیس بوک و این مسائل کند به تیم لطمه می‌زند. از این نظر به بازیکنان تذکر دادم که از فیس بوک استفاده مثبت بکنید.»
او در مورد حواشی داوری بازی سپاهان - پرسپولیس هم گفت: «باخت‌هایی که ما این فصل در لیگ برتر دادیم روی اشتباهات داوری بود. ولی ما نیامدیم چنین جنجال‌هایی به راه بیندازیم. در بازی با استقلال خوزستان گل سالم ما را نگرفتند ولی ما چنین جنجالی نکردیم. اینکه می‌گویم اشتباهات داوری به ضرر ما بوده برای آن‌ صحنه‌هایی است که در نود نشان داده و آنجا کارشناسان توجیه شده‌اند و از هر 10 تا یکی را نشان می‌دهند. البته از این طرف هم آدم باید خودش را باید بگذارد جای مربی پرسپولیس. آقای دایی روی تیمش کار کرده و با یک اخراج، برنامه تیمش به هم می‌ریزد. خداوکیلی در حد داورهای ما دارد اجحاف می‌شود. بازیکن و مربی فلان قدر پول می‌گیرد اما داورهای ما تامین نیستند. موقعی که من لورکوزن بودم، بازی‌ها را از نزدیک تماشا می‌کردم. هر داور 5 هزار مارک پول می‌گرفت. به خاطر اینکه یک سوت داور ممکن است 100 هزار مارک را جابجا کند. برای همین داورها باید تامین باشند. اگر واقعا به آن‌ها مشکوک هستیم باید قانونی جلو برویم و فضا را علیه داوری نکنیم و آن‌ها را زیر سوال نبریم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =