۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹

ایسنا نوشت:

وزارت کشور کویت از قرضاوی خواست تا کویت را ترک کند. دیدار چند ساعته یوسف قرضاوی از کویت به دلیل فتواهای پیشین وی که به ایجاد تفرقه میان مسلمانان انجامیده، با اعتراضات زیادی روبرو شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری نهرین نت، دیدار چند ساعته یوسف قرضاوی، رئیس هیات جهانی علمای مسلمین از کویت با هدف مشارکت در نشست هیات مدیره یک موسسه خیریه اسلامی انجام شد که طوفانی سیاسی به پا کرد.
این دیدار به دلیل فتواهایی که در دو سال اخیر از سوی قرضاوی صادر شده با موجی از انتقادات سیاسی مواجه شد. منتقدان وی می‌گویند قرضاوی سعی دارد در میان کشورهای عربی و اسلامی دودستگی و تنش ایجاد کرده و گروه‌های وهابی و سلفی را به دشمنی و خونریزی تشویق کند.
به گزارش شبکه نهرین نت، پس از این واکنش منفی، وزارت کشور کویت از قرضاوی خواست تا کویت را ترک کند. در نتیجه وی نتوانست در نشست هیات مدیره این خیریه جهانی مشارکت کند.
مخالفان از وزارت کشور خواستند هر چه سریعتر قرضاوی را از کویت بیرون برانند و تاکید کردند که وی فتواهایی برای تروریست‌ها مبنی بر کشتار مسلمانان و مخالفان طرح‌های سیاسی که قطر در آن دست داشته، صادر کرده است.
5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    38 2
    ی کار مثبت از دولت کویت
  • بی نام IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    27 1
    به امید زندگی و عشق و دوست داشتن ، نه سیاهی و کشتار و ...