حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران در مجمع سالیانه فرماندهان سپاه که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به سالروز 31 شهریور گفت: سپاه نقش تاثیرگذاری در جهاد مقدس و در کنار بسیج بر عهده داشت.

اهم سخنان رئیس جمهور در ادامه به نقل از فارس می آید:

* سپاهیان افتخار بزرگی بر دوش دارند و آن پاسدار بودن است که نه تنها پاسدار مرز و بوم کشور بلکه تا والحافظون لحدودالله هستند. سپاه پاسداران فرزند انقلابی است که فاصله زمانی با پیروزی انقلاب ندارد.

* از اولین ساعات پیروزی انقلاب اسلامی پاسداری، ایستادگی و جهاد برای حراست از انقلاب اسلامی شکل گرفت که بعدا به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامیده شد. پاسداران برای استقرار انقلاب از جان مایه گذاشتند و هر کجا احساس خطر شد سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب حضور یافت.

* آنچه که باعث شده دشمن از سپاه بترسد هواپیما، موشک، زیردریایی، ناوچه، تانک و ادوات سپاه نیست چون اینها را ارتش‌های دیگر هم کم ‌و بیش دارند آنچه که دشمن از آن می‌هراسد انگیزه، معنویت، خلوص و اتصال سپاه با خاندان رسالت و اهل‌بیت(ع) و اتصال جبهه سپاه به جبهه بدر و کربلاست.

* پشت هر تهدید نظامی تهدید سیاسی وجود دارد و آنها در آن زمان به دنبال تغییر اصل نظام بودند. اما بعد که صدام می‌‌خواست به کویت حمله کند شکل تهدید جور دیگری بود و صدام در نظر داشت با نفت کویت تبدیل به بزرگترین قدرت منطقه شود. این در حالی بود که قبل از حمله عراق به کویت صدام در نامه‌ای به ایران نوشته بود که ما و شما 800 کیلومتر مرز مشترک داریم.

* سوریه یک مسئله مهم برای کل منطقه است و شاید آثار آن جهانی باشد، سوریه در نقطه حساسی قرار دارد و دعوا بر سر فرد رئیس‌جمهور و یا طایفه نیست. مسئله بالاتر است و برای همه ما روشن است که غرب برای کل منطقه ما تصمیمی دارد و منطقه ما را به شکل فعلی نمی‌پسندد. این همان است که انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها پس از سال‌‌ها دارند به منطقه برمی‌گردند.

* بررسی شرایط لیبی، مصر، لبنان، فلسطین، عراق و سوریه نشان می‌دهد که غرب آنها را در یک زنجیره قرار داده و به دنبال تقویت اسرائیل و تضعیف جبهه مقاومت است. مسئله سوریه مسئله سرنوشت یک منطقه بزرگ است نه تنها یک کشور و ممکن است در شرایطی سرنوشت جهانی را هم رقم بزند.

* نظر جمهوری اسلامی همیشه روشن بوده و ما با سلاح کشتار جمعی مخالف بوده‌ایم.اما اشتباه غرب این است که فکر می‌کند جمهوری اسلامی ایران به دنبال فرصت یافتن برای سلطه نظامی در منطقه است در حالی که ما به دنبال آن نیستیم. قدرت ما سلطه گفتمانی ما در کل منطقه است.

* در سوریه، عراق و همه کشورها باید نظر مردم حاکم باشد حتی در فلسطین. همانطور که رهبر انقلاب تاکید کردند همه فلسطینی‌های آواره به این کشور برگردند و رای دهند این نشان می‌دهد مبنای ما مردم‌سالاری است.

* ما به دنبال این هستیم جنگی آغاز نشود و جمهوری اسلامی با تمام توان وارد عمل شد تا جنگی در منطقه رخ ندهد. البته سوریه برای ما مهم است و کشورها و ملت‌‌های منطقه در مسئله سوریه بی‌تفاوت نخواهند بود همانطور که جمهوری اسلامی در این مسئله سرنوشت‌ساز هرگز بی‌تفاوت نبوده و نخواهد ماند. ما به وظیفه خود عمل می‌کنیم و خداوند هم ملت‌‌های منطقه را در برابر توطئه‌های دیگران پیروز خواهد کرد.

* بنده شایعاتی که راجع به سپاه در حوزه اقتصادی مطرح می‌شود را اصلا قبول ندارم. سپاه رقیب مردم و بخش خصوصی و مثل پیمانکارهای معمولی نیست. سپاه باید پروژه‌های بسیار مهمی که بخش خصوصی توان اجرای آن را ندارد بر عهده بگیرد.

* بنده با فرمانده کل سپاه صحبت کردم که سپاه در چند پروژه ملی بار را بر دوش بگیرد و افتخارش را داشته باشد. در شرایط تحریم سپاه باید وارد عمل شود و سه چهار پروژه بزرگ ملی را بر عهده بگیرد. زیرا سپاه شرایط کشور و دولت را به خوبی می‌داند. کشوری که 2.5 میلیون بشکه نفت می‌فروخت الان کمتر از یک میلیون بشکه می‌فروشد. و از آن طرف باید 7.5 میلیون تن گندم وارد کند و این نشان می‌دهد که اوضاع چگونه است.

23/295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 85
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پوریا A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    با اینکه به ایشون رای دادم و هنوز دوسشون دارم ولی خب سپاهیان در اقتصاد حضور داشتند و دارند . زنده باد روحانی
    • حمید رضا A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      1 0
      جناب روحانی زمانی حرف شما قابل قبول است که سپاه حاضر شود پروژه های کلان را به شرکتهای خصوصی متخصص در رشته های ذیربط بدهد در غیر اینصورت متاسفم این حرفها فقط توجیح کننده است
    • ؟؟؟؟ IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      1 0
      پس این قرارگاه خاتم الانبیا یه قرار گاه نظامیه،حلالمون کنن ما فکر کردیم یه بنگاه نفتی اقتصادیه.
    • كامران IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      0 1
      شما كه بيشتر ميفهمي خوب كانديد مي شدي!!!
    • afshin IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      0 1
      اقا حسن پسر زرنگیه میدونه با این وعدهایی که داده دوره دوم رییس جمهور بشو نیست و باید چاره اندیشید.
    • بی نام A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      14 25
      شما به دوست داشتن ایشون ادامه بده آخه 3 ماه پیش رای دادی بهش چاره ای نداری
  • بی نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    عجب! پس همه‌اش شایعه بود؟؟!!
    • امین A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      0 0
      دوست عزیز با تیتر خبرآنلاین زود قضاوت نکنید. متن کامل سخنرانی دکتر روحانی رو بخونید اول، ایشون کاملا معنی دار سخنرانی کرد. با نوعی ادبیات مودبانه و با سیاست که مخصوص خودشونه. از اونجایی که گفت امام از همون روز اول گفت سپاه نباید وارد سیاست بشه چون سپاه باید واسه همه مردم باشه. و رسید به اینکه میگن سپاه رقیب اقتصادی مردم شده رو قبول ندارم. یعنی سپاه به دستور امام عمل میکنه و هیچ وقت این کارو نمیکنه!! اگه متن کامل رو بخونید متوجه میشید منظور ایشون کاملا واضحه. واسه خبرآنلاین هم متاسفم که حرفه ای عمل نکرد و تیتری زده که مفهوم متن رو نمیرسونه
  • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    "سپاه باید پروژه‌های بسیار مهمی که بخش خصوصی توان اجرای آن را ندارد بر عهده بگیرد." ّببخشید اینو شما از کجا آوردین؟
  • سامان IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    آقای روحانی به عنوان کسی که تا 2 صبح توی امتحانات آخر ترم مهندسی ، توی ستادت فعالیت میکردم با هزار جور تهدید تعلیق و بازداشت و ... توقع شنیدن این حرف ها رو نداشتم ، الانم باز هم حامی شما هستم اما تا عبد نمی تونم دفاع و توجیه هر رفتاری برای امید به مردم رو برای شما داشته باشم و البته این رو هم بدونین به صلاح دید اصلاح طلبان و خروج از شرایط بد تر به شما رای دادم وگرنه گزینه خیلی از مردم صد در صد آقای عارف بود ولاغیر و هم اکنون از شما خواهشمند هستم از فرصت به وجود آمده اندک ، امید بی رمق مردم و اعتماد به نظام نسل جوان ، حداکثر استفاده را بکنید و بیشتر سعی کنید این جبهه رو نگه دارید جز آبروی شما آبروی بزرگان دیگری بر روی دوش عملکرد شماست. (خبر انلاین جان اینو دیگه منتشر کن لطفا )
  • بی نام IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    اوکی پس باقی شرکت ها رو هم بزن به نامش منتخب ملت
  • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    782 5
    پس اینهمه صحبت از خروج نظامیان از اقتصاد بود چی شد؟!!!! یعنی آقای محسن رضایی اشتباهی میگفتن؟!!!!
  • بی نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    به به.. داشتیم آقای روحانی ؟! - هر دم از این باغ بری میرسد
    • یک رفیق قدیمی IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      0 0
      خلاصه دل همه را باید بدست آورد نگران نباش روحانی سیاست بلده
  • popo A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    مطمئنی؟؟؟؟
  • بی نام US ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    واقعا مچکریم روحانی!
  • ايراني IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    374 8
    قبول نداري؟!!!
    • محمد IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      0 0
      این که شایعه است را قبول ندارند یعنی یک جورایی قبول دارند .
    • یک رفیق قدیمی IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      0 1
      وقتی این گفته روحانی را از خبر 14 شنیدم شاخ که هیچ یک دم هم در آوردم
  • بی نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    اگه سپاه رقیب نیست پس چیه؟ خیلی از پروژه های بزرگ عمرانی به دست سپاه افتاده و پیشرفت چندانی هم نداشته در حالی که بخش خصوصی با هزینه کم تر می تونست این پروژه ها را انجام بده. آقای روحانی بهتر نیست یک مقدار این موضوع رو بررسی کنید بعد از عملکرد اقتصادی سپاه دفاع کنید؟
    • علیرضا IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      0 0
      پروژه فرودگاه امام خمینی 17 سال دست بخش خصوصی بود که هیچ کاری از پیش نبرد ، قرارگاه خاتم تو سه سال تمومش کرد
  • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    378 7
    البته این نظر آقای روحانیه!!!
    • m A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      1 0
      ایشون رییس جمهور کشور هستن و نماینده مردم ایران نمیتونید بگین این نظر آقای روحانیه شخصیت حقوقی ایشون چیز دیگه ای میگه البته حقیقی هرچه میتونه باشه ولی آنچه مهم هست شخصیت حقوقی ایشون هست..من خودم به رضایی رای دادم و خیلی هم برام فرق نمی کرد که چه کسی رییس جمهور شود..الان هم نظر خاصی راجب صحیت ایشون ندارم ولی قبول ندارم نمیشه به همین راحتی گفت این نظر آقای روحانی هست..
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    بنده شایعاتی که راجع به سپاه در حوزه اقتصادی مطرح می‌شود را اصلا قبول ندارم. سپاه رقیب مردم و بخش خصوصی و مثل پیمانکارهای معمولی نیست. سپاه باید پروژه‌های بسیار مهمی که بخش خصوصی توان اجرای آن را ندارد بر عهده بگیرد. قرارگاه خاتم چیه؟
    • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      0 0
      کارهای کوچیک و متوسط راهم جهاد نصر گرفته
  • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    464 5
    دکتر تو دیگه چرا؟؟ سپاه که توی اقتصاد نیست. ما هم قبول داریم. افراد وابسته به سپاه که ارتباطات بالایی دارند در اقتصاد هستند. باور نداری من هزاران شرکت را می تونم اسم ببرم که به نحوی به افراد سپاهی وابسته است. ما مشکلمون اینه. وقتی توی یک مناقصه شرکت می کنی و بهترین شرایط را هم داری ولی برنده نمیشی بعد می بینی شرکت دیگه ای برنده میشه که با یک تلفن سفارش شده !!!
    • بی نام A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      0 1
      جناب رييس جمهور محترم شما درست ميفرماييد /. سپاه توى اقتصاد نيست. / سپاه كل اقتصاد كشور است . شما قرار بوده كه حقايق را خوب يا بد با مردم در ميان بگذاريد ! اينطورى ؟
  • arman IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    281 8
    اینجا هم که نمیشه کامنت گذاشت فقط نمیدونم چرا بخش نظراتش باز هست
    • مهدی A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      0 0
      میشه اطلاعات بدهیید مثلا کدام پروژه کجا مبلغ پروژه تعداد شرکت کننده گان در مناقصه کارفرما و............بیاییم مشکل را حل کنیم نه تهمت بزنیم ..............جریان اون شده که میگه اینجا مرکز دنیاست قبول نداری برو متر کن
  • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    454 7
    کجای دنیا نظامی ها راه می سازند فرش بافی راه می اندازند خونه می سازند نفت میفروشند......
    • بی نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      1 1
      اين يك ظرفيت بزرگ براي كشور است. اگر سپاه نبود احتمالا كشور ما در فلاكت بود.
  • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    253 5
    عجبببببببببب نیست!!!!!!
  • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    325 4
    ميدونم اين نظر غير قابل چاپه اما با همه احترامي كه براي دكتر روحاني عزيز قائلم، اما هممون ميدونيم كه براي حل يك مشكل تا اصل وجود اون مشكل رو نپذيريم نميتونيم كاري كنيم...
  • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    410 4
    شايعه نيست واقعيته ! تو همه شركتهاي بزرگ يه سردار سپاه هست.
  • بی نام DK ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    روحانی مچکریم
  • ایران IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    413 5
    آقای روحانی دخالت سپاه در اقتصاد شایعه نیست از شمار انتظار هست که واقعیت را بگویید هرچند بر ضررتان باشد بطور مثال در مخابرات- در انتقال گاز- پتروشیمی-سدسازی-نفت -و........
    • مهران IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      0 0
      دوست عزیز چرا باید انتظار داشته باشیم ایشان چیزی را بگوید که هرچند به ضرر باشد؟!! اینکه میشه همون رویه دولت قبلی - اینکه میشه انکار هولوکاست - میشه تهدید به نابودی یه کشور دیگه - میشه فریاد کاغذ پاره خوندن تحریمها... - واقعا نمیشه تو این مملکت یه رئیس جمهور، سیاست مدار باشه؟؟ با سیاست و تدبیر بوقت مناسبش صحبت کنه ؟؟! چیزی رو بگه یا حرفی رو نزنه؟؟ ...
  • بی نام A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    واستون متآسفم اقای رییس جمهور
    • ایرانی A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      1 1
      واسه انگشت جوهری ام متآسفم
  • بی نام A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    372 5
    حضور سپاه، توان بسیاری از شرکت های خصوصی را از بین برده و بزرگ تر شدن آن نگرانی دارد. بنده خود شاهد به خدمت گرفتن بسیاری از نیروهای شرکت های خصوصی با حقوقی بسیار بالاتر بودم. از سویی وجود رانت ها، سبب می شود که شرکت های خصوصی اساسا در مزایده ها شرکت نکنند. بخش های اقتصادی سپاه نیز باید مثل شرکت های دولتی به آرامی خصوصی شود. این که نمی شود همه چیز را به خاطر آنکه در جنگ بوده ایم توجیه کنیم.
  • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    465 5
    شایعه کجا بود حسن جان ؟!؟! داریم میبینیم
  • خسته IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    549 5
    اره بابا همش شایعه است شرکتهای بزرگی مثل همراه اول و ایرانسل و..... به جز مشتریان سپاهی اصلا سهامدار سپاهی ندارن که !!!!
    • بی نام GB ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      0 0
      وقتي هيچي نمي دوني حرف نزن. ايرانسل مال شركت "ام تي ان" هست تو افريقا جنوبي
  • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    لطفا نظرات رو سانسور نکن! از اقای رییس جمهور با این حرفهاش نامید شدم
  • بی نام A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    چهره آقای روحانی آرامش بخش است رئیس جمهورنیازنیست بیل بزند ،جاروجنجال بپاکند،دروغ بگوید ،به این وآن بدوبیراه بگوید باید به جای استفاده ازمشت ولگدوتهدید ارعاب ازفهم شعور و تدبیرش استفاده کند تادردنیا آرامش ایجاد کند مثل کی همه بگید مثل آقای استاد دکتر روحانی .ایران کشورمنزوی وکوچکی مثل قطروبحرین وامثال اینها نیست ایران امپراطوری بزرگ وتأثیرگذارجهان است .دنیا مارا به بزرگی قبول دارند فقط نیاز است که خودمان خودمان راقبول کنیم .
  • سعید A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    کم کم فرضیه های حقیر در مورد آقای روحانی دارن تأیید میشن. البته با کمال تأسف!
  • بی نام A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    اقای روحانی لطف کنند و یه دور توی تهران بزنند و تابلوهای عمرانی تهران را بخوانند و ببینند که با صراحت روی پل ها روی کارگاه های مترو روی تونل ها و امثال ان نوشته شده قرارگاه خاتم الانبیا قرارگاه قرب کربلا قرب غدیر یه نگاهی هم به جاده سازی های ایران بندازند
  • ارشد بیکار A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    ولی توی مناظرات چیزی دیگر میگفتید اقای روحانی .مردم ما از همین حرفها خسته شده بودن که به شما رای دادند ..این هم از همون افراط هاست وشما گفتید دولت من به دور از افراط و تفریط هست
  • بی نام A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    هنوزم ميگيد روحانى مچكريم ؟ فقط عارف
  • بی نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    دولت راستگو اينه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    دستی رو که نمیشه برید باید بوسید!مگه نه؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    واقعا توقع نداشتم امیدوارم در آینده نگیم صد رحمت به احمدی نژاد
  • آرتین A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    من که نا امید شدم باز ای بابا چرا ما همیشه گول می خوریم
  • حمید EU ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    نکته اینه که اگر هم این چنین شرکت هایی را خصوصی کنند، فکر میکنید به چه کسانی واگذار خواهد شد به بازنشستگان سپاه یا اعضای خانواده این عزیزان.
  • بی نام A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    حسن جان خطر داره حسن جان بیچاره مردم
  • بی نام RS ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    شرکت چیه همه باشگاه های فوتبال هم دست سرداران سپاه هست این رو هم میخاید انکار کنید؟! ولا به خدا این کارها به نفع خود سپاه هم نیست و باعث قوی تر شدنش نمیشه هر چقدر اعتماد مردم بهش بیشتر بشه قوی تر میشه کاش یه نفر این نکته ساده رو درک میکرد
  • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    هر کس بترسد میدان را باخته است دکتر جان. واقعیت را بیان کن ما به شما رای ندادیم که باز با زبان مصلحت واقعیت ها را پنهان کنید. ما جوان ها داریم تباه می شیم می فهمی تباهی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    1 0
    سخنان وحدت بخشی بود. درود بر روحانی
  • بی نام A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    پس این قرار گاه خاتم چیه؟در حال حاضر 99% پروژه های میلیون دلاری همش دسته این گروهِ
  • محمد IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    آره بابا. مگه نمي‌بينيد سهام همه شرکت‌هاي بزرگ دست مردمه و مردم دارن از همه منابع طبيعي استفاده مي‌کنند؟
  • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    1 0
    خود آقای محسن رضایی که فرمانده سپاه بودند می گویند سپاه باید از اقتصاد خارج شود بعد شما انکار و حتی تشویق هم می کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    روحانی جان خیلی دوستت دارم ولی چون میدانم انتقادپذیری باید بگم این یکی راخیلی اشتباه می کنی....
  • فریاد IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    نکنه داری رنگ عوض میکنی اقای دکتر ؟؟ جواب اعتماد مردم و اینجوری نده
  • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    1 1
    لطفا كمي بيشتر مطالعه كنيد واينقدر گوش به زنگ بي بي سي و من و تو نباشيد اخباررو از دهان استعمارگران و بهائيها جستجو ميكنيد؟ سپاه درپروژه هايي وارد شده و آنها را با سربلندي به انتها رسانده كه مطمئنا بخش خصوصي با چندين برابر هزينه آنها را به اتمام ميرساند. هرچند گفتن اين حرفها براي كاربران خبرآنلاين كه متاسفانه بيشترشون سربرآستان فرعون زمان سرتعظيم خم ميكنند بي فايدست
  • بی نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    آقاي روحاني از سپاه درخواست كرده كه به دولت كمك كنه.
  • علی IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    من در یک شرکت خصوصی کار میکنم کلی زحمت کشیدیم تا اسناد مناقصه یکی از پروژه های فعلی رو تهیه کنیم بعد ار کلی دوندگی وتهیه اسناد فنی کار فرمای محترم پروژه را ترک مناقصه تقدیم قرارگاه خاتم فرمودند این است بخشی از شایعاتی که آقای روحانی می فرمایند!!!! خدا تو شاهد وناظر بر اعمال بندگانت هستی و راستی و دروغ بر تو پوشیده نیست
  • بی نام A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    حتما منظورش این بوده که شایعه نیست واقعیته!!!!گفته شاید بهشون بر بخوره ناراحت بشن
  • فرید A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    آقای روحانی فراموش نکنید شما فقط به مردم مدیونید و غیر ازمردم نباید از نهاد دیگری بترسید امیدوارم با مردم روراست باشید چرا که 8سال هرروز دروغ شنیدیم
  • بهرام A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    آقاي روحاني مثل اينكه شما هم صداي مردم رو نشنيديد... به عنوان كسي كه خيلي ها رو ترغيب كرد تا به شما راي بدهند از اين صحبتهاي امروز شما ناراحت و متاسف شدم...
  • بی نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    اقای روحانی چرا این حرف رو قبل از انتخابات نگفتی.بخدا اگه میگفتی من عمرا بهت رای نمیدادم
  • بی نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    جناب روحانی چه زود تو زدی برادر
  • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    من فکر می کنم که این طور حرف زدن سیاستشه!
  • كاوه IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    آقاي روحاني لطفا" واقع نگر باشيد
  • ملت ایران A1 ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    اقای رییس جمهور چشم خود را حتی بنا به مصلحت هم باشد به روی واقعیت ها نبندید .حمایت از فعالیت اقتصادی سپاه با وجود این همه افراد و شرکت های خصوصی توانمند در کشور اصلا درست نیست.!!
  • بی نام RS ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    همین که میگه نیست یعنی هست. متعجبم از دوستانی که هنوز با ادبیات سیاسی هنوز آشنا نشده اند
  • خسته تر از خسته IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    جناب روحانی چی شد حرفای قبل انتخاباتتون پس؟
  • محسن A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    جناب اقای حسن روحانی رییس جمهور محترم شما ایران زندگی میکنید یا ...؟؟؟!!!! اخه ان چیز که عیان است رو که انکار نمیکنن ...
  • بی نام A1 ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    به نظر می رسه اول باید اقتصاد شفاف بشه بعدش فرقی نمی کنه این باشه یا اون باشه هر کی باشه مجبور درست کار کنه اما الان خیلی خطرناکه چون این خلافکار های فعلی اقتصاد ایران لااقل از یه جاهایی می ترسند.
  • ایلیا GB ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    1 0
    امان از سیاست
  • بی نام A1 ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    1 0
    سپاه این همه درامد را چکا ر میکند
  • بی نام A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    آقای روحانی لازمه اعتدال واقع بینی است لطفا واقع بینانه به مسایل مبنایی اقتصاد کشور نگاه کنید
  • يكي IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    1 1
    الان اينا كه منفي دادن دارن كجا زندگي ميكنن؟ به چي منفي دادن؟ يعني فكر ميكنن سپاه نقش اقتصادي نداره؟
  • بی نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    1 0
    اره بابا شایعه اس !! ایرانسل ، همراه اول ، سدسازی های جنوب ، زمین های بی صاحب ، اصل44 ، واگذاری دیون دولت به سپا و کارتل بزرگ اقتصادی شدن سپاه جلوی چشم مردم همه اش شایعه اس جون شما!!
  • sina IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    1 1
    هيچگاه كسي را بت نكنيم و از وي انتظار نداشته باشيم همه‌ي مشكلات را حل كند همه‌ي آدم‌ها نقطه ضعف دارند
  • بی نام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    1 0
    یکی از وعده‌های انتخاباتی روحانی کوتاه کردن دست نظامیان از اقتصاد مملکت بود، درسته ؟