23 منتقد سینما درباره نخستین تجربه سینمایی بهروز شعیبی نظردادند.

بهناز شیربانی:23 منتقد سینما در نظر خواهی خبرگزاری خبرآنلاین شرکت کردند و درباره اولین تجربه سینمایی بهروز شعیبی «دهلیز»نظر دادند.

بسیاری از منتقدان پرداخت درست قصه، کارگردانی، بازی‌های خوب بازیگرانش و البته تصویر کردن شکل متفاوت‌تری از قصاص را تحسین کردند و برخی دیگر فیلم را پایین تر از حد انتظارشان ارزیابی کردند.

بهروز شعیبی در نخستین اثر بلند سینمایی خود داستان زنی به نام شیوا را روایت می کند. او سرپرست خانوار است و با تلاش و کوشش سعی کرده زندگی خوب و آبرومندی برای خود و تنها پسرش فراهم کند. با رسیدن نامه ای زندگی آنها دچار تحول می‌شود و در مسیری جدید قرار می‌گیرد...

رضاعطاران، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان، سعید چنگیزیان، مسعود میرطاهری، محمدرضا شیرخانلو، با حضور نگار عابدی و افسانه چهره آزاد بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در این نظر خواهی از منتقدان خواسته شد نظراتشان را با دادن ستاره مشخص کنند که به ترتیب :

دایره: بی ارزش

یک ستاره: ضعیف

دو ستاره: متوسط

سه ستاره: خوب

چهار ستاره: عالی

 

نظرخواهی خبرگزاری خبرآنلاین از منتقدان درباره فیلم سینمایی «دهلیز»

نظر خواهی فیلم سینمایی دهلیز

57247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    48 4
    من بعنوان یک مخاطب عادی خیلی فیلمش رو دوست داشتم
    • استان محروم IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      58 0
      من به عنوان یه مخاطب عادی هنوز فیلمش رو ندیدم لازم به ذکر است که من در شهر ابپخش یکی از شهرهای پرجمعیت استان بوشهر زندگی می کنم که هنوز در ان سینمایی نیست همچنین قابل یاداوری است که استان بوشهر قطب اقتصادی ایران است
  • رضا A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    43 2
    آقاي بهروز شعيبي فوق العاده هستند. بازي عالي ايشون در طلا و مس فراموش نخواهد شد.
  • محمدعلی IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    6 18
    دهلیز نه یک فیلم سینمایی که یه تله فیلم معمولی و بسیار شعاری است و دوستانی که بیشتر از یک ستاره خرج فیلم کرده اند یا با خودشان رو دربایستی داشته اند یا با جریان غالب و سلیقه روز.
  • فرزانه A1 ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    8 1
    به نظر من خیلی فیلم خوبی بود. خیلی ......
  • بی نام A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    5 15
    به نظر من حداكثر يك ستاره. موضوع تكراري و صحنه پردازي ها بسيار ابتدايي و غير واقعي بود مثلاً سالن ملاقات كدام زندان يك سالن بزرگ با ديوارها و سقف و در سفيد است كه در وسط آن دو نيمكت چوبي سفيد و تميز از جنس نيمكتهاي پارك قرار داده اند! در مورد بازيها هم فقط پسربچه خوب بازي ميكند . داستان هم كه حول دل سوزاندن تماشاگر براي پسر بي پدر ميشود . در كل بسيار سطحي و ضعيف وكم هوشانه ساخته شده بود.
  • موسوی IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    6 0
    یک سوال داشتم.هرکی میدونه جواب بده.این درجه کیفی که روی جلد فیلم های شبکه نمایش خانگی زده میشه برچه اساسیه؟بر اساس کیفیت تصویره؟براساس کیفیت محتوای فیلمه؟بر اساس چیه؟لطفا هرکی میدونی جوابشو بصورت نقل قول بزاره واسم.ممنون.
    • بی نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      4 1
      سلام .با توجه به کیفیت صدا و تصویر است
  • بهنام IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    22 0
    همین دیشب فیلم رو دیدم خوب بود البته اگه مردم میزاشتن یکی داشت با موبایلش حرف میزد یکی داشت با بچش بازی میکرد پشت سر ماهم که کلا معتقد بود بهترین فیلم تاریخ سینمای ایران ملک سلیمانه و از اون به بعد همه فیلما مزخرف بوده البته همه این اعتقاداتشونو با صدای بلند برای همه مردم تکرار میکردن