این دهمین نظر که میدم تو دید نمیذارین.
اگه میتونین این حرف ما جوونای لیسانس بیکار هنوز دنبال کاریم اما کار کمه و یا کلاً پارتی شده، بگین یه فکری هم به ما جوونا که پارتی نداریم بکنه؟ دو سال دنبال کارم اما پیدا ندشه همه شرکتها بهونه میارن، این استخدام های دولتی هم از پیش تعیین شده که کیا هستن، همه استخدام ها کشکه؟
شنیدم ایشون یکی از بچه هاشونو تو نوجوونیش از دست دادن. این عکس داغی رو ممکنه تازه کنه. در ضمن گذاشتن عکس خانوادگی بدون رضایت طرف مقابل اخلاقی نیست.....
بابا شما را بخدا به مسایل اساسی برسین انتقاد کنین راهکار بدین بخدا کاری ندارم والا طرفدار روحانی هم هستم اما بقول سلیمی نمین داخل مناظره روز جمعه از الان شروع به تملق نکنیم وگرنه به درد احمدی نژاد مبتلا می شیم
شهاب لطفا منو قاطي نكن به عنوان كسي كه معمولا راي ميده هميشه يكي از افتخاراتم اينه كه به احمدي نژاد هر2، دورش راي ندادم پس اگه خودت راي دادي نگو همه مردم راي دادن
ای بابا ....مردم ایرانیم دیگه ...زود از یه چیز بت میسازیم....همونایی هستیم که 8 سال پیش برای گفتن نه به هاشمی به احمدی نژاد رای دادیم و 8 سال بعد از ثبت نام هاشمی واسه ریاست جمهوری ذوق مرگ شدیم
.........
روحانی سیاستمدار خیلی قوی تری نسبت به خاتمیه....این گفته تمام کسایی هست که با هر 2 کار کردن...ولی خوب خاتمی فرهنگ ایرانیو تو کشور ترقی داد و همه دوسش داریم...ولی اوضاع کنونی مملکت کار خاتمی نیست
نظر شما