مرکز اسناد انقلاب اسلامی این عکس را منتشر کرده است.

روحانی

این تصویر حجت‌الاسلام  حسن روحانی را در کنار خانواده‌اش نشان می‌دهد.

/29212

کد مطلب 309844

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 35
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    چرا عکسشو گذاشتین خانواگیه شاید دوس نداشته باشه!!!!!
    • م مصطفوی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      17 7
      واقعا!؟
    • یک رفیق قدیمی IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      30 0
      چه اشکالی داره خیلی خوبه رییس جمهوره ها بعدا هم این عکس خیلی قدیمیه
    • بی نام IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      33 1
      اتفاقا خیلی خوبه که عکس های خانوادگیشون منتشر شه اینجوری حس قرابت بیشتری به آدم دست میده.
    • بی نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      25 1
      خیلی جالب! دوسشون دارم
    • بی نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      25 0
      دوست عزیز بالای عکس نوشته شده مرکز اسناد انقلاب اسلامی این عکس را منتشر کرده است. پس سعی کنید انتقاد درست کنید نه بسان اهل تحجر. ممنون
    • سالار IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      20 5
      عزیز من جو نده خانوادش ک بی حجاب نیستن :|
    • سرو IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      18 4
      کسی که تا رییس جمهور شدن پیش میره مطمئن باشید همه چی دوست داره . دلت خوشه ها... اون تو چه افکاریه شما چه دلسوزیایی میکنی برادر...
    • بی نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      17 0
      عزیزم در اینجا خانوادگی به اون معنای متداول که بیشر به اون عکسای لو رفته و خصوصی افراد گفته میشه نیس
    • بی نام IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      11 2
      اشکالی نداره. خیلی هم کار خوبیه.
    • جمشید A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      0 0
      خوبه
  • بی نام A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    33 0
    خدا پدر و فرزندشو بیامرزه
  • میثم A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    37 0
    یک فاتحه برای اون کوچولویی که سمت راست آقای روحانی ایستاده بفرستید. اون خدا بیامرز روز اول فروردین سال 1375 عمرش رو داد به شما ...
  • بی نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    4 0
    خب اینا کی هستند!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    16 0
    براشون آرزوی سلامتی و طول عمر داریم و از خدا میخواهیم که به رئیس جمهور عزیزمون توفیق خدمت هر چه بیشتر رو عنایت کند .
  • بی نام IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    1 16
    من از مرکز اسناد میخوام توضیح بده حالا به چه دلیلی این عکسو گذاشته؟ اجازه گرفته از آقای روحانی یا از خانواده روحانی؟
  • لیسانس بیکار IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    16 0
    این دهمین نظر که میدم تو دید نمیذارین. اگه میتونین این حرف ما جوونای لیسانس بیکار هنوز دنبال کاریم اما کار کمه و یا کلاً پارتی شده، بگین یه فکری هم به ما جوونا که پارتی نداریم بکنه؟ دو سال دنبال کارم اما پیدا ندشه همه شرکتها بهونه میارن، این استخدام های دولتی هم از پیش تعیین شده که کیا هستن، همه استخدام ها کشکه؟
    • بی نام IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      9 0
      بیا فوق لیسانستو بگیر مث ما تا به جمع ما بیکارا بپیوندی
  • 3naz A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    11 0
    آلان کی کیه؟ همه شبیه هم دیگن مادر و دختر و مادر بزرگ رو معرفی کنید
  • بی نام A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    4 11
    دیدن این عکس دردی از ما دوا نمیکنه ولی شما رو به یک روزنامه/سایت خبری زرد نزدیک تر میکنه
  • فرهاد IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    28 0
    هنوز عادت نکردیم، وقتی لفظ رئیس جمهور میاد ناخودآگاه یاد احمدی نژاد میفتیم. انگار هنوز پس لرزه هاش هست.
  • بی نام A1 ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    9 136
    عجیب پسراش مثل پسرای هاشمی رفسنجانی ژست گرفتند.
    • بی نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      8 0
      چراحرف بی ربط میزنی
  • بی نام IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    16 0
    خدا حفظشون کنه.
  • zahra IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    7 1
    ادمی که رفت تو سیاست این چیزا براش زیاد پیش مییاد
  • عندلیب A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    92 7
    شنیدم ایشون یکی از بچه هاشونو تو نوجوونیش از دست دادن. این عکس داغی رو ممکنه تازه کنه. در ضمن گذاشتن عکس خانوادگی بدون رضایت طرف مقابل اخلاقی نیست.....
    • بی نام DE ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      2 7
      بیخیال بابا چیزی معلوم نیست تو عکس که
  • علی A1 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    69 9
    بابا شما را بخدا به مسایل اساسی برسین انتقاد کنین راهکار بدین بخدا کاری ندارم والا طرفدار روحانی هم هستم اما بقول سلیمی نمین داخل مناظره روز جمعه از الان شروع به تملق نکنیم وگرنه به درد احمدی نژاد مبتلا می شیم
    • بی نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      3 0
      شهاب لطفا منو قاطي نكن به عنوان كسي كه معمولا راي ميده هميشه يكي از افتخاراتم اينه كه به احمدي نژاد هر2، دورش راي ندادم پس اگه خودت راي دادي نگو همه مردم راي دادن
  • بی نام IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    23 2
    خدایی آقای روحانی یک جوریه، حتی دوست داشتنش هم اعتدالیه یعنی نمیشه گفت عشقشت روحانی ولی اگر همین الان خاتمی بود واقعا می گفتم عشقتشت خاتمی
    • بی نام IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      15 1
      خاتمی درقلب ماست
    • شهاب IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      2 5
      ای بابا ....مردم ایرانیم دیگه ...زود از یه چیز بت میسازیم....همونایی هستیم که 8 سال پیش برای گفتن نه به هاشمی به احمدی نژاد رای دادیم و 8 سال بعد از ثبت نام هاشمی واسه ریاست جمهوری ذوق مرگ شدیم ......... روحانی سیاستمدار خیلی قوی تری نسبت به خاتمیه....این گفته تمام کسایی هست که با هر 2 کار کردن...ولی خوب خاتمی فرهنگ ایرانیو تو کشور ترقی داد و همه دوسش داریم...ولی اوضاع کنونی مملکت کار خاتمی نیست
  • جواد A1 ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    1 5
    روحانی مچکریم
  • مصطفی IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    3 7
    خوب این عکس و گذاشتیک که چی ؟
  • بی نام A1 ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بابا خونوادهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین