ایسنا نوشت:

حجت‌الاسلام و المسلمین علوی صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که آیا دبیر شورای عالی امنیت ملی مشخص شده یا نه؟ گفت: هنوز دبیر شورای عالی امنیت ملی مشخص نشده و در صورتی که این امر محقق شود، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

خبرنگار دیگری پرسید در حوادث سال 88 افرادی که در ستاد انتخاباتی دو تن از کاندیداها فعالیت داشتند، پس از مرحله‌ای در شروع دستگیری‌ها بدون این‌که هیچ خلاف و جرم خاصی را انجام داده باشند به خاطر ترس و تردیدهایشان از کشور خارج شدند، حال با توجه به فضای فعلی آنها می‌خواهند به کشورشان باز گردند، اما دچار ترس و تردید هستند، شما برای این افراد چه صحبتی دارید؟ وزیر اطلاعات در این باره، گفت: ان‌شاءالله ترس بی‌مورد کلیه کسانی را که خلافی مرتکب نشدند حل می‌کنیم و هر کسی خلافی نداشته باشد تضمین می‌کنیم که مشکلی پیدا نمی‌کند.

وی همچنین در مورد جابجایی در وزارت اطلاعات و سخن خود مبنی بر این‌که با دوچرخه به وزارت اطلاعات می‌روم، گفت: الحمدالله وزارت اطلاعات در تربیت نیروی انسانی موفق بوده و نیروهای کیفی مناسبی در آن وجود دارند و نیازی نیست که وزارت اطلاعات از بیرون از این وزارتخانه بخواهد نیازهایش را تامین کند و ما حتی می‌توانیم نیازهای کیفی دیگر دستگاه‌ها را تامین کنیم و حتی صادرات نیروی کیفی داشته باشیم.

علوی گفت: ممکن است در وزارت اطلاعات تحولاتی صورت بگیرد، ولی این تحولات از داخل خود وزارتخانه خواهد بود.
/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    عالیه. وزارت اطلاعات گرچه در این 4 سال خودش رو درگیر سیاست کرد و وجهه اش نزد افکار عمومی خراب شد اما نیروهای خوبی داره که اگر ساماندهی شوند امنیت کشور بالا خواهد ماند.
  • بی نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    59 22
    یعنی چی؟ کی خلافی مرتکب شده!؟ اگر کسی خلافی مرتکب شده چرا بعد از 4 سال محاکمه نشده آقای وزیر
    • بی نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
      6 2
      میشه بگید کجا باید محاکمه میشدن؟؟ وقتی طرف داخل کشور نیست چی رو محاکمه کنند؟
  • فردوس توسی A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    60 4
    جالب بود
  • بی نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    6 10
    این تصمیم شما کاملا اشتباه و تخلف است. شورشیهایی که خرابکاری کردند و توسعه را عقب انداختند و به دامن دشمن گریختند و اکنون استاد شده اند بیایند داخل مجدد شورش و خرابکاری کنند؟ تا کی اینجوری هرج و مرج خواهد بود؟ مگر سلیقه ای بود که این افراد فاسد و شورشی نامیده شدند که حالا به این راحتی عفو میشوند؟