سرمربی تیم فوتبال استقلال پیروزی برابر داماش گیلان را به کیوان رفعتی ساجدی تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر داماش گیلان در نشست خبری گفت: «می خواهم این پیروزی را به کیوان رفعتی ساجدی که فصل گذشته درگذشت تقدیم کنم. از مردم خوب رشت هم به خاطر مهمان نوازی خوبشان تشکر می‌کنم.»

او ادامه داد: «آقایان مصاحبه می کنند و می‌گویند که نمی‌خواهیم برای استقلال حاشیه درست کنیم. فکر می‌کنند که شعور مردم به این چیزها نمی‌رسد. به روح مادرم قسم امروز که استقلال برنده شد روز عزای آنهاست»

سرمربی استقلال در مورد این دیدار گفت: «مسلما بازی در این زمین ها سختی های بسیاری دارد. اگر زمین بهتر باشد داماش هم می تواند بازی های بهتری را به نمایش بگذارد. خدا را شکر می‌کنم که قبل از بازی حساس در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسیدیم. اگر در آسیا قهرمان شویم مطمئن باشید که یکی از دلایلش همین برد است.»

قلعه‌نویی در مورد بازی حساس پیش رو استقلال برابر بوریرام تایلند در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «آنهایی که در این چند روز علیه ما جو درست کرده‌اند دوست دارند که استقلال برابر نماینده تایلند شکست بخورد. آنها به فکر منافع ملی نیستند و خودشان می‌خواهند به همه چیز برسند. حریف تایلندی هم از تیم های قدرتمند آسیا به شمار می روداما به امید خدا می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم.»

او همچنین در مورد جنجال های اخیر توپ های لیگ برتر گفت: «من فقط یک ایراد فنی گرفتم اما نمی دانم چرا آقایان این صحبت ها را پیش کشیدند و دست خودشان را رو کردند. چرا همه موضع گرفتند؟ سازمان لیگ برای توپ های مجانی از ما پول می گیرد. نمی دانم تناقض در حرف های آقایان به چه دلیل است. هر کسی که حرف می‌زند یا مافیا می شود یا باید سیل او را ببرد.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =