خداحافظی ناگهانی بازیگر سریال «آناتومی گری»

ساندارا اوه بازیگر سریال «آناتومی گری» به طور ناگهانی اعلام کرد با پایان فصل دهم از این مجموعه تلویزیونی خداحافظی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساندرا اوه در 9 فصلی که از این سریال شبکه ای‌بی‌سی پخش شده و همچنین فصل دهم آن که به زودی روی آنتن می‌رود، نقش کریستینا را بازی کرده و حالا خبر خداحافظی او بسیاری از طرفداران مجموعه را شوکه کرده است.

این بازیگر ضمن اعلام این خبر، گفت: «از نظر بازیگری و خلاقیت، حس می‌کنم هر چه در توان داشته‌ام رو کرده‌ام، و دیگر آماده هستم این نقش را رها کنم. خیلی لذت‌بخش است که برای مدتی طولانی نقشی بازی کنی و از طرفی نشان دهی که او دیگر دارد آماده رفتن می‌شود. شخصیت کریستینا می‌خواهد برود، و من هم آماده هستم به او کمک کنم. باید داستان را هم آماده کنیم، باید به نویسندگان «آناتومی گری» هم کمک کنم تا بدانند چرا کریستینا می‌خواهد برود.»

شوندار ریمز، طراح و سرپرست نویسندگان این سریال قول داده است کریستینا «به شکلی که شایسته این شخصیت است» از سریال خارج شود.

اوه یکی از شش بازیگر «آناتومی گری» است که در ماه مه امسال قراردادشان به پایان می‌رسد. شش بازیگر دیگر یعنی الن پومپو، پاتریک دمپسی، جانستین چمبرز، جیمز پیکنز جونیور و چاندرا ویلسن نیز در هفته‌های آتی درمورد ادامه همکاری با این سریال موفق تصمیم می‌گیرند. (حضور پیکنز به این بسته است که در قسمت اول فصل دهم ببینیم شخصیت او یعنی ریچارد از حادثه قسمت آخر فصل نهم جان سالم به در برده است یا خیر.)

سریال «آناتومی گری» از سال 2005 روی آنتن رفته است، این سریال که نزدیک به 200 قسمت دارد زندگی چند جراح در بیمارستان و زندگی خصوصی آن‌ها را روایت می‌کند. شخصیت اصلی این سریال دکتر مردیت گری (با بازی پومپو) است که در بیمارستان گریس کار می‌کند.

هر قسمت این سریال بطور میانگین بین 11 تا 19 میلیون نفر بیننده دارد و تاکنون برنده دو جایزه گلدن گلوب (بهترین سریال درام در سال 2007) شده است.

ساندرا اوه که سال 2006 برای این سریال برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن نقش مکمل سریال درام شد، بازیگر فیلم‌هایی مثل «راه‌های جانبی»، «زیر آفتاب توسکانی» و «کوری» است.

تی‌وی لاین / 13 اوت / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سپهر A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    50 6
    بیصبرانه منتظر شروع فصل دهم سریال هستم. چقدر با دیدن این سریال خندیدم و گریستم...
  • شهرزاد IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    16 1
    واقعا سریال خیلی قشنگیه یعنی بهترین سریالی که تا حالا دیدم ولی واقعا نمیتونم تصور کنم که کریستینا توی فیلم نباشه حتی یه جایی خوندم مردیت و درک هم میخوان برن ... با وجود اینکه عاشق این سریالم ولی اگه این اتفاقا بیفته غیر از فصل ده دیگه بقیه ی فصلاشو نمیبینم ولی اگه همشون بمونن مخصوصا مردیت و درک و کریستینا 200 تا فصلم ازش بسازن میگیرم میبینم ....
  • سعید IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    19 5
    یعنی چی! این نقش سوم سریاله! خب بزنن اینم بکشن حذفش کنن راحت! این قدری که این سریال تلفات داشته سریالای اکشن و پلیسی کشته ندادن!!
    • آرمان A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
      4 14
      همونطور که با رفتن جرج و ایزی و مایک و بقیه هیچ خللی به این سریال قشنگ ایجاد نشد، با رفتن کریستینا هم هیچی نمیشه و این سریال بهترین سریال میمونهه
  • کوروش 31 IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    26 10
    اخیش خداروشکر
  • مریم IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    7 12
    وای خیلی بد شد واقعا شوکه شدم بعدازرفتن برک و مرگ اومالی کریستیناهم بره واقعا غیر قابل تحمله
  • حس من FR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    19 8
    به نظرم هر قسمت از این سریال به اندازه یک فیلم سینمایی هیجان و داستان و زیبایی داره ... اصلا هیچ وقت فکر نمی کردم از سریالی راجع به بیمارستان و دکتری و اتاق عمل و ... خوشم بیاید چه برسه که با جرات و اطمینان کامل بگم بهترین سریال تاریخ یعنی اناتومی گری.
  • فاطمه IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
    8 3
    یعنی چه تمام شخصیت های یکی یکی مردن ودارن میمیرن یکهو مردیت ودرک هم بمیرن شما خیالتون راحت بشه یعنی عرضه ی نگه داشتن و راضی کردن چند تا بازیگر هم نداشتید و ندارید . نصف قشنگی این سریال به همون شادی و خوشی وهیجان و استرس دورهم بودنش بود که دیگه خراب شد وارزش دیدن نداره چون این فیلم دیگه بغیر از غصه چیزی نداره