مخالف وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی: در برنامه های آقای حجتی نکاتی که حاوی امید باشد را کمتر دیدم

مخالف محمود حجتی، وزیر پیشنهادی وزیر جهاد کشاورزی سوال هایی را مطرح کرد و از او خواست تا آنها را پاسخ دهد.

سید شکر خدا موسوی، نماینده اهواز به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی پشت تریبون مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین موسوی صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد که در سال های گذشته بخش کشاورزی از نگاه سیاسی آُیب دیده است و باید تدابیری اندیشیده شود تا کشاورزی توسعه پیدا کند.   

او گفت: « انتظار ما این است که وزیر جهاد کشاورزی دولت جدید کشاورزی را به جایگاه اصلی خود بازگرداند. امروز 18 ملیون هکتار زمین قابل کشت در زمین وجود دارد که فقط 4 میلیون زمین آن زیر کشت است. »

نمانده اهواز ادامه داد: « تنوع آب و هوایی کشور عزیز مان در دنیا بی مثال است. آقای حجتی چه برنامه ای در این زمینه دارند؟»

موسوی ایران را به کشتی نوح تشبیه کرد که خداوند در هر گوشه ای از آن نعمتی را قرار داده است و از حجتی، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی پرسید: « از این نعمت چگونه می خواهید استفاده کنید؟ »

او در ادامه از حجتی خواست تا مواضع خود را در رابطه با اینکه کشاورزی می تواند محور توسعه باشد یا خیر توضیح دهد.

موسوی همچنین به برنامه های حجتی اشاره کرد و گفت: « برنامه های آقای حجتی را مطالعه کردم و نکاتی که حاوی امید باشد را کمتر دیدم. تحلیلی از برنامه پنجم را ایشان باید مطرح کنند و  اینطور نباشد که پس از رای آوردن این برنامه را فراموش کنند. »

این نماینده مجلس در ادامه مخالفت خود با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: « بیشترین حجم واردات محصولات کشاورزی در زمان وزارت ایشان اتفاق افتاد. » 

3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =