دو بازیگر دیگر به گروه بازیگران فیلم اکشن «گوشت‌های دم توپ 3» اضافه شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیلوستر استالونه که اولین فیلم مجموعه سینمایی موفق «گوشت‌های دم توپ» (The Expendables) را کارگردانی و در آن بازی کرد و در فیلم دوم هم در مقام بازیگر مقابل دوربین رفت، هفته پیش در توئیتر از احتمال حضور مل گیبسن و آنتونیو باندراس در سومین فیلم «گوشت‌های دم توپ» خبر داد.

استالونه چهارشنبه پیش نیز در توئیتر اعلام کرد هریسن فورد در «گوشت‌های دم توپ 3» جایگزین بروس ویلیس شده است. او از این فراتر رفت و ویلیس را را «حریص و تنبل» نامید.

روز جمعه جان فلتهایمر رئیس شرکت لاینزگیت با تایید این اخبار گفت فیلمبرداری «گوشت‌های دم توپ 3» به زودی آغاز می‌شود.

آرنولد شوارتزنگر، جیسن استیتم، کلان لاتز، روندا روزی و ویکتور اورتیز دیگر بازیگرانی هستند که حضورشان در «گوشت‌های دم توپ 3» قطعی شده است.

این فیلم که اکنون در مرحله پیش‌تولید است، 15 اوت 2014 روی پرده سینماها می‌رود.

دو فیلم قبلی «گوشت‌های دم توپ» را لاینزگیت به ترتیب اواسط اوت 2010 و 2011 اکران کرد. این دو فیلم در مجموع 575 میلیون دلار در دنیا فروختند.   

«گوشت‌های دم توپ 3» را پاتریک هیوز کارگردان استرالیایی کارگردانی می‌کند. فیلم دوم را سایمن وست کارگردانی کرد.

استالونه در فیلم‌های «گوشت‌های دم توپ» نقش مردی بی‌باک بنام بارنی راس را بازی می‌کند. راس در فیلم اول رهبری گروهی سرباز مزدور را به عهده می‌گیرد که ماموریت آن‌ها سرنگونی یک دیکتاتور بی‌رحم در آمریکای جنوبی است.

در «گوشت‌های دم توپ 2»، آقای چرچ (با بازی ویلیس) سربازان مزدور یا همان گوشت‌های دم توپ را برای ماموریتی که آسان به نظر می‌رسد دور هم جمع می‌کند، اما وقتی یکی از مردان در حین ماموریت به قتل می‌رسد، باقی تصمیم می‌گیرند انتقام بگیرند.

ورایتی / 9 اوت / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • morteza IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    29 10
    من شماره يك و دو اين فيلم رو ديدم واقعا فيلم سوپر اكشني بود و منتظر اكران شماره 3 هستم تا ببينيم اين بار سيلوستر پير كدوم سوپراستار هاي دنيا رو گرد هم جمع مي كنه.
  • بی نام A1 ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    3 13
    واقعا باعث تاسفه که تو فیلم به این خزعبلی میخوان بازی کنن ... از ون دام هم نامید شدم. استالونه سر پیری می خواد به همه بگه من هنوز هستم. خودشو خراب کرد
  • منصور IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    2 6
    متاسفانه فکر بدی که در ذهن استالونه افتاده اینه که نامها و اشخاص میتونن به یک فیلم اعتبار بدهند. فیلم هست بدون حضور حتی یک ستاره اما فیلم اونقدر خوبه که انسان محو تماشای فیلم میشه گاهی هم بزرگترین قهرمانها و سوپراستارها جمع میشن در یک فیلم اما نه سرش نعلومه نه تهش. مثل اینکه شما همه بازیکنهای درجه اول فوتبال جهان رو جمع کنید بشه یک تیم. تهش می بینید یک تیم مدرسه ای این تیم منتخب جهان رو شکست میده چون یک ملغمه مسخره ایه از کسانی که با هم جور نیستند... اگه قراره اینهمه ستاره جمع بشن در یک فیلم اول باید یک فیلمنامه خوب وجود داشته باشه و یک داستان. و طبیعیه در یک داستان خوب همه ستاره نیستند و فقط یکی دو نفر ستاره هستند. اینجاس که تضادپیش میاد میان قهرمانهای داستان و بازیگری
  • بی نام IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    5 0
    شیر هرچه قدر هم پیر باشد باز هم ابهت یک شیر را دارد