سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید تیمش در آستانه بازی های لیگ قهرمانان است و باید مشکلات دفاعی خود را حل کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تاخیرش برای حضور در نشست خبری پیش از بازی مقابل صبا گفت: «از این بابت از اصحاب رسانه عذرخواهی می کنم. البته تقصیر من نبود چرا که یک ربع بعد از آغاز کنفرانس با من تماس گرفتند و گفتند که ساعت 12:30 باید اینجا باشی!»

او در مورد دیدار تیمش برابر صبای قم گفت: «در حال حاضر در هفته های ابتدایی مسابقات به سر می بریم و مطمئنا تیم ما بازی به بازی بهتر می شود. البته برابر سپاهان و فجر نمایش های قابل قبولی ارائه دادیم.»

قلعه نویی درمورد شرایط فعلی شاگردانش و وضعیت مصدومان استقلال گفت: «تیموریان کشیدگی عضله دارد و فردا وضعیت او معلوم خواهد شد. البته تیم پزشکی تلاش خود را می کند تا او را به این بازی برساند. به جز او هم سه بازیکن دیگر یعنی جمشیدیان، بیگ زاده و ساموئل را در این بازی در اختیار نخواهیم داشت.»

سرمربی استقلال در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد شرایط صبا هم گفت: «صبا تیم خوبی است و در خط حمله بازیکن باتجربه ای مثل رضا عنایتی را دارد. برای موفقیت در این بازی باید ارتباط میان خط میانی و خط حمله این تیم را قطع کنیم. در مجموع بازی سختی را پیش رو داریم.»

قلعه نویی درباره کیفیت توپ های لیگ برتر که در هفته های اخیر جنجال های زیادی را به پا کرده است، گفت: «بنده هم اعتقاد دارم که این توپ ها کیفیت لازم را ندارند. پیش از این تنها مشکل ما کیفیت زمین ورزشگاه ها بود اما حالا این توپ ها هم مشکل ساز شده اند. توپ های امسال لیگ برتر حتی رنگ مناسبی هم ندارند. امیدوارم آقای تاج برای حل این مسئله هر چه دست به کار شود.»

او در پایان گفت: «مردم دوست دارند در هر بازی گل های زیادی رد و بدل شود اما از آنجایی که در آستانه بازی های حساس لیگ قهرمانان هستیم، باید اشتباهات دفاعی مان را برطرف کنیم.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =