دایی می‌گوید تیمش مسابقه سختی مقابل مس کرمان دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با مس کرمان گفت: «بازی با مس سخت است. مربی این تیم هم استاد همه ماست و ما شاگرد او هستیم. مس آرام آرام شکل اصلی‌اش را پیدا می‌کند. ولی ما به دنبال برد هستیم و سه امیتاز این مسابقه را می‌خواهیم تا به بالای جدول برسیم. تیم ما از نظر دفاعی بهتر شده است. فقط باید در زدن ضربات آخر بیشتر دقت کنیم.»
دایی در مورد سلطانی‌فر وزیر ورزش معرفی شده به مجلس شورای اسلامی هم گفت: «من از او شناختی ندارم و از نزدیک ایشان را ندیده‌ام. فقط برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم ورزش ما از این وضعیت خارج شود. ما نباید فریب این را بخوریم که در المپیک لندن توانستیم مدال‌های بیشتری در مقایسه با دوره‌های قبل به دست آوردیم. انتظارات مردم از روحانی خیلی بالاست چراکه او با رای اکثریت مردم انتخاب شده و مردم در همه زمینه‌ها از او انتظار دارند. مطمئنا هر چقدر ورزش ما قوی باشد، مردم هم خوشحال‌تر خواهند بود.»
دایی در مورد بازیکنان جدیدی که پرسپولیس جذب کرده گفت: «ما بازیکنان جوان و خوبی گرفته‌ایم که هماهنگ شدن آن‌ها زمان می‌برد. در دو مسابقه اول تیم نخواستم در ترکیب تیم تغییری ایجاد کنم و بیشتر از بازیکنان فصل گذشته استفاده کردم. چند هفته که بگذرد شما می‌فهمید که من در جذب این بازیکنان اشتباه نکرده‌ام.»
سرمربی پرسپولیس در مورد کسر امتیاز از تیم‌هایی که تماشاگران آن‌ها تخلف می‌کنند گفت: «باشگاه‌ها می‌توانند در سالم سازی جو ورزشگاه‌ها نقش زیادی داشته باشند. ما باید در انتخاب افرادی که به عنوان مشوق به ورزشگاه‌ها می‌آوریم دقت کنیم و افرادی را بیاوریم که تحصیل کرده و مقبول جامعه هستند. اگر این کار را درست انجام دهیم 50 درصد مشکلات ورزشگاه‌ها حل می‌شود.»

دایی در مورد اشتباهات داوری در دو هفته ابتدایی لیگ برتر هم صحبت کرد: «من از داوران می‌خواهم یکنواخت سوت بزنند. امیدوارم آن‌ها همیشه انصاف را رعایت کنند. متاسفانه فکر می‌کنند ما دنبال تخریب داوری هستیم. ولی اگر داوری‌ها خوب باشد، آرامش ما هم بیشتر است. به نظرم داوران می‌توانند بهتر از این سوت بزنند.»
دایی در مورد توپ‌های لیگ برتر و رنگ نارنجی آن‌ها هم گفت: «این توپ‌ها برای سال 2007 هستند اما الان در سال 2013 هستیم. ما باید از توپ‌های بهتری استفاده کنیم. توپ نارنجی بیشتر به درد برف می‌خورد. اصلا سال 2007 که این توپ‌ها تولید شده، مگر ما با شرکت آل اشپورت قرارداد داشتیم؟ مطمئن باشید مردم ما خیلی فهیم هستند. با شعور مردم بازی نکنید. این توپ‌ها برای لیگ ما مناسب نیست.»

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =