زلاتکو کرانچار می گوید داوری بازی سپاهان و استقلال به سود تیم اصفهانی نبوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان بعد از بازی با استقلال در کنفرانس مطبوعاتی گفت:« گفته بودم باید منتظر یک بازی خوب باشید و این اتفاق افتاد. به استقلالی ها و بازیکنان خودم برای این نمایش خوب تبریک می گویم. بازی از همان دقیقه اول گل داشت. ما اشتباهات زیادی داشتیم. باید گل سوم را می زدیم اما مدام اشتباه کردیم. البته این را هم بگویم که استقلال هم گل های زیادی از دست داد. من چه زمانی که بازیکن بودم و چه حالا که روی نیمکت می نشینم ، این را می گویم که وقتی گل نزنی ، شکست می خوری . من از نتیجه راضی هستم اما باید به فکر بازی بعدی باشیم.»
او درباره اعتراض استقلالی ها به داوری هم گفت:«اگر فیلم بازی را باری دیگر ببینید ، متوجه می شوید امیر حسین صادقی توپ را با دستش می زند و مجازات این خطا در محوطه جریمه پنالتی است. این را همه می دانند حتی صادقی. داور یار دوازدهم ما نبود ، او سوت های زیادی زد و بازی را بارها از جریان انداخت اما در کل نمی شود خیلی درباره داوری حرف زد.»
او درباره مجتبی جباری و حضورش برابر استقلال گفت:«خوشحالم که او اول بازی تشویق شد و حسابی روحیه گرفت. مجتبی امروز نمایش خوبی را در این بازی داشت. من از او و دیگر بازیکنان تیمم تشکر می کنم.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 306285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =