پلیس راه کشور محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور تا پایان روز جمعه ۱۱ مرداد را تشریح کرد. البته برخی از این محدودیت ها از دیروز دوشنبه شروع شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور از سوی پلیس راه کشور به شرح زیر اعلام شد:

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه الی ساعت 24 روز جمعه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

محدودیت ترافیکی جاده چالوس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز سه‌شنبه 8 مرداد از میدان امیر کبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

ج- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 11 مرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

محدودیت ترافیکی محور هراز

الف- تردد تمامی تریلرها ازمحور هرازکماکان ممنوع است.

ب- تردد تمامی کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 23 روز پنجشنبه 10 مرداد و همچنین از ساعت 6 الی 23 روزهای سه شنبه و جمعه 8 و 11 مرداد از محور هراز ممنوع است.

محدودیت ترافیکی محور دماوند

تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 23 روز های سه شنبه و جمعه 8 و 11 مرداد از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محدودیت ترافیکی محور زاهدان - زابل

تردد تمامی تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا ساعت 20 روزهای پنجشنبه و جمعه 10 و 11 از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 (ده خط) به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

۴۷۴۷

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =