ایسنا نوشت:

روزنامه دیلی تلگراف از بازگشت افراد جدا شده از نیروهای اسد به میان صفوف نیروهای وی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه دیلی تلگراف در گزارشی تحت عنوان "جدا شدگان از اسد به صفوف نیروهایش می‌پیوندند" آمده است: صدها تن از افراد مسلح که از نیروهای بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه جدا شده بودند به صفوف آنها باز می‌گردند.

در ادامه این گزارش آمده است: این اقدام به دلایل مختلفی از جمله به وجود آمدن جنگ فرسایشی در سوریه و خستگی این نیروها از درگیری‌ بعد از گذشت دو سال از آغاز بحران این کشور و همچنین نفوذ نیروهای تندرو در میان شورشیان سوری و عدم تحقق اهداف آنها صورت می‌گیرد.

دیلی تلگراف همچنین گزارش داد: خانواده این نیروها به مناطق تحت سیطره نیروهای دولتی منتقل شده‌اند چرا که در این مناطق خدمات بیشتری یافت می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است: این تحولات بیانگر افزایش اعتمادها به نظام اسد است.

اخیرا بشار اسد وزارتخانه جدیدی تحت عنوان وزارت آشتی تاسیس کرده که وظیفه آن تسهیل روند بازگشت افراد جدا شده از نظام اسد به شمار می‌آید.

علی حیدر که مسئولیت این وزارتخانه را برعهده دارد عنوان داشته بود که شورشیان باید سلاح‌های خود را زمین بگذارند تا در برابر آن به صورت امن به مناطق تحت سیطره نیروهای دولتی منتقل شوند.

یکی از این افراد که به صفوف نیروهای اسد بازگشته است عنوان داشت: من در میان نیروهای مخالفان اسد مبارزه می‌کردم اما دیدم که تندروها بر شهر من تسلط یافته‌اند و خانواده‌ام را به منطقه تحت تسلط نیروهای اسد منتقل کردم.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    70 64
    امیدورام برخی کرابران خبرآنلاین دست از هم نوایی با تروریستها سوری برداشته باشند
    • ابوالفضل IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      11 1
      حرف شما از اون جهت غلطه که هرکس میتونه نظرش رو بگه اگر هم کسی استدلال منطقی تری داشت میتونه به خوبی جوابش رو بده (منم آمیدوارم آرمش به سوریه ، و تمام مردم جهان برسه)
    • بی نام A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      10 13
      اونهایی که با تروریست ها همنوایی میکنن میشینن شب و روز کانال های ماهواره ای تحت حمایت امریکا رو میبینن. واسه همین خواسته هاشون عینا همون خواسته های امریکاست. دیدگاه هاشون عینا همون دیدگاه های امریکاست. ارزوهاشون عینا همون ارزوهای امریکاست. وقتی باهاشون صحبت میکنی احساس میکنی که با سفیر امریکا داری صحبت میکنی. باید اعتراف کنم این شبکه های ماهواره ای کارشون درسته و موفق هستند.
  • بی نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    14 10
    البته نباید فراموش کرد که ارتش سوریه 500000 نفر عضو دارد که فقط 3000 نفر از آن جدا و با نام «ارتش آزاد» به نیروهای مخالف پیوسته اند.
    • اسکندر A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
      3 2
      در هر حال دوسال جنگ داخلی برای از بین بردن این تعداد ارتشی جدا شده و شاید همین تعداد تروریست خارجی! یه کم زیاد است؛ ضمن اینکه صد هزار کشته از کدام طرف است حالا؟
    • بی نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      3 0
      بایست با هم متحد شن . نه اینکه دو دستی کشورشون را برای یه قدرت الکی نابود کنن. متحد شن القاعده هم جمع میکنه میره!!!!!!!!!!!!!!
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    10 7
    این دروغی بیش نیست مگر از جانشان سیر شدن با نقشه ای که چند روز پیش گذاشته بودید نصف سوریه دست مخالفان است
    • با نام IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      3 0
      برادر اون نقشه فقط واسه شهر حلب بود یه کم دقت کن بعد حرف بزن بیخودی هم نا امیدی رو ترویج نکن
  • بی نام A1 ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    7 9
    هر کسی برگشت بعد که اسد بر کل سوریه مسلط شد همشون را اعدام میکنه