یک عکاس پلیس بوستون تصاویر جدیدی را از جوهر سارنایف جوان نوزده ساله متهم به بمب گذاری در مسابقات دو ماراتون بوستون در اوائل ماه آوریل، منتشر کرده که او را در آخرین مرحله از فرار و مقاومتش در یک قایق نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از وب سایت روزنامه دیلی میل، سین مورفی، عکاس پلیس گفته است که انتشار این تصاویر برای نشان دادن چهره واقعی تروریسم و در واکنش به تصویر متناقضی است که مجله رولینگ استون در تازه ترین شماره خود منتشر کرده است.
مجله رولینگ استون، در این شماره خود، با چاپ تصویری از جوهر سارنایف طی یادداشتی این مسئله را مطرح کرده که او جوانی هم سن اغلب خوانندگان مجله است و باید با درک پیچیدگی حادثه ای که رخ داده به علت اصلی آن پی برد.
مقامات بوستون این همدردی مجله رولینگ استون با متهم بمب گذاری را محکوم کرده و آنرا یک رسوایی نامیده اند.
جوهر سارنایف، روز نوزدهم تیرماه، در حالی که دستش در گچ و صورتش متورم بود، در اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده خود شرکت کرد و خود را بیگناه دانست. تیمور لنگ سارنایف، برادر بیست و شش ساله جوهر و متهم دیگر این بمب گذاری در درگیری با پلیس کشته شد. در جریان بمب گذاری ماراتون بوستون سه نفر کشته و دویست و شصت نفر مجروح شدند.
 52261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    78 8
    کسی که اسمش رو میزارن تیمور لنگ معلومه که از همون بچگیش دارن برای آدم کشتن آموزشش میدن حالا اینا خودشون از نژاد تیمور لنگن و بهش افتخار میکنن من موندم ما ایرانیها چطور راضی میشیم اسم بچه هامون رو چنگیز و تیمور و اسکندر و ... بزاریم واقعا که معلومه ایرانیها یا تاریخ نمیخونند یا اگه هم میخونند فکر میکنند کتاب داستان خوندن برید یه کم درباره جنایت مغولا تو نیشابور و شهرهای دیگه ایران بخونید بعد اسم بچتون رو چنگیز و تیمور بزارید
    • بی نام A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
      6 13
      در این که چنگیز و تیمور و اسکندر آدمکش بودند شکی نیست. اما نظرت راجع به اسمهای دیگه ای مثل پرویز و داریوش و نادر چیه؟ حتما تاریخ رو که خوندی؟ هان؟
    • محبوب A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
      10 0
      اسم اصلي اون فرد تامورلان است يعني آهنين ، تيمورلنگ فارسي شده اين اسم است. با تشكر از فرهنگستان
    • بی نام EU ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
      3 2
      آقای بی نام من دارم از جنایات چنگیز و تیمور مینویسم تو چنان بهت بر میخوره و جو میگرتت که آدم فکر میکنه نکنه یه فامیلی با چنگیز داشته باشی البته از این نژاد مغولا تو ایران کم هم پیدا نمیشه ضمنا کی من طرفداری از نادر و ... کردم که به تلیش کلاه جنابعالی بر میخوره فکر کنم همون یه فامیلی چیزی باید با چنگیز یا تیمور داشته باشی !!!
  • میثم A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    3 2
    اس-ایی-ای-ان خونده میشه شان ، نه سین ! یعنی انقدر جوون هستی که اسم شان-کانری بازیگر معروف جیمز باند دهه 60-70 رو نشنیدی که اس-ایی-ای-ان رو سین می خونی و می نویسی !!! خیلی برات متاسف هستم دوست عزیز!
  • مرتضی A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    7 2
    این که میگفتن مسلح بوده! پس کو سلاحش؟
  • شروین IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    4 1
    راست میگه نه مسلحه نه مقاومت میکنه ها... یکی مارو خر فهم کنه.