دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن ترسیم دامنه نیروهای اصولگرا تقاضایی را از میرحسین موسوی و مهدی کروبی مطرح کرد.

به گزارش خبرآنلاین، حبیب‌الله عسگراولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در حاشیه مراسم افطاری جامعه اسلامی مهندسین که در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شد در جمع خبرنگاران گفت: از موسوی و کروبی درخواست دارم که با توجه به اینکه ماه رمضان ماه توبه است نسبت به امام و رهبری و نظام شرایطی را ایجاد کنند و عید فطر امسال رنگ دینی، مذهبی، ملی و کشوری بگیرند.
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به خبرآنلاین، درباره حزب فراگیر اصولگرایان گفت: تحزب و تشکل برای حضور مردم در صحنه لازم است. خصوصا لازمه اعتقاد به جمهوریت تحزب است و هرچه تحزب گسترده‌تر شود و بیشتر مورد توجه قرار گیرد به جمهوریت واقعی نزدیک‌تر می‌شویم.
وی ادامه داد: معنای حزب فراگیر به معنای یک حزب نیست بلکه احزاب نباید صنفی و جریانی باشند و باید نیروهای مذهبی که به آینده و سعادت ملت اعتقاد دارند تشکل یابند و ما به این معنا از حزب فراگیر استقبال می‌کنیم.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه در حزب فراگیر همه اقشار باید حضور داشته باشند و آن تبدیل به حزبی صنفی و جریانی نشود، گفت: معتقدیم حزب مؤتلفه از روز اول یک حزب فراگیر بوده است.
عسگراولادی درباره حزب جمهوری اسلامی و اینکه آیا تکرارپذیر است، خاطرنشان کرد: تجربه حزب جمهوری اسلامی خوب بود اما دشمنان از اینکه در ایران یک حزب فراگیر و موفق مستدام بماند خوشنود نیستند و لذا به منظور تخریب حزب جمهوری حزبی دیگر با نام حزب جمهوری خلق مسلمان تشکیل دادند و سعی داشتند جمهوری اسلامی را تخریب کنند و بعد از اینکه از ترور شخصیت شهید بهشتی نتیجه‌ای نگرفتند به ترور فیزیکی روی آوردند.
وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد فعالیت مجدد احزاب مشارکت و اعتماد ملی، گفت: هیچ اشکالی ندارد و حالا که رئیس‌جمهور منتخب چتری را باز کرده که همه ملت ایران در زیر چتر دولت باشند اشکالی ندارد که آنها هم فعال شوند.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص اینکه اعضای این احزاب فعالیتشان را مشروط به آزادی دبیران کل خود کرده‌اند، اظهار داشت: بنده راجع به مواردی که به دستگاه قضایی مربوط می‌شود صحبت و دخالت نمی‌کنم.
عسگراولادی در خصوص اینکه آیا بحثی شده که جبهه پیروان فراگیر شود، یادآور شد: امکانش وجود دارد اما باید مطرح شود؛ چرا که حزب فراگیر تصنعی نمی‌شود و باید زیربنایی تشکیل شود و اگر بخواهد نمایشی باشد به حزب انتخاباتی تبدیل می‌شود.
وی در خصوص وضعیت آینده اصولگرایان و لزوم وحدت در بیان آنها گفت: اصولگرایان آزادی را در سایه استقلال، پایه‌های جمهوری اسلامی می‌دانند و با توجه به اینکه سلیقه‌های مختلفی وجود دارند و اصولگرایان به پهنای همه نیروهای معتقد به ولایت هستند و به یکی دو مجموعه منحصر نمی‌شوند.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه وجود سلیقه‌های مختلف را در اصولگرایان ستایش می‌کنیم اما باید تدبیر کنیم، اضافه کرد: بنده به عنوان خادم در حزب مؤتلفه و جبهه‌ پیروان سعی کرده‌ام تدبیر کنیم و شاید از 10 ماه قبل تدبیر کردیم اما منتظر تقدیر خداوند بودیم و تقدیر خداوند بر این بود که روحانی رئیس‌جمهور شود.
عسگراولادی خاطرنشان کرد: بنده در روز بعد از انتخابات به روحانی گفتم که به شما رای ندادند اما وقتی شما انتخاب شدید می‌گویند که شما خیرالموجودین بودید و به حمدالله خداوند دعای ولی‌فقیه مستجاب کرد و آرزوهایی که ایشان برای انتخابات داشت محقق شد و یک انسان معتدل و خردورز رئیس‌جمهور شد.
وی با اشاره به مواضع روحانی گفت: اگر در مطبوعات دقت کنید روحانی در خصوص رابطه با لبنان و سوریه موضعی گرفت که ما در کنار مقاومت در منطقه قرار داریم و به نظر بنده انتخاب وی تقدیر خداوند بود و ما باید تسلیم رضای خداوند باشیم.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در بین امام و رهبری نگرشی وجود داشته و دارد که ما جریانات و مجموعه سیاسی را سفید و سیاه تعبیر نکنیم و نگوییم که اصولگرایان سفید هستند و اصلاح‌طلبان سیاهند و باید همانطور که حضرت امام در منشور برادری در روزهای آخر حیات خود آورده‌اند و از هر 2 جناح خواستند که در سایه این منشور همگرایی داشته باشند ما نیز باید چنین کنیم.
عسگراولادی با بیان اینکه در حال حاضر مقدمات این کار فراهم شده، اظهار داشت: روحانی در حال مطالعه است تا چینش دولتی از اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و منفردها به وجود بیاورد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 304179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 70
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • -- -- IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    ظاهر سازای بدبخت
    • زهرا مروی A1 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      13 27
      واقعا برای افرادی که با این ادبیات سخن می گویند متاسفم. همین گونه است که فکر می کنید همه حقیقت نزد شماست. با چه توجیه و مستندی می گویی ظاهرساز؟ عسگراولادی مگر یک سال نیست که دارد داد اعتدال می زند و همه را به جشنی ملی دعوت می کند. این پیرمرد چند بار همه را به پایبندی به قانون و همراهی با انقلاب دعوت کرد. این ادبیات دستمزدش است. هرچه هست، با این ادبیات به اعتدال روحانی نمی رسیم. این ادبیات حرف همان تندروهای راست و چپ است
    • بی نام A1 ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      0 0
      درست است ماه رمضان ماه توبه است ولی چه کسی و چه کسانی باید توبه کنند؟ نمی دانید از مردم بپرسید
    • تهی IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      0 0
      درود بر عسگر اولادی. احسنت بر این فکر باز
    • محمد A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
      0 0
      با اينكه سال 88 به احمدي نژاد راي دادم ولي به نظرم هيچ دليلي وجود نداره كه آزادي از مير حسين و كروبي گرفته شه . يه كم با دقت نگاه كنيم ميبينيم ميرحسين زماني مدعي شد كه افرادي مثل خاتمي و رفسنجاني و قاليباف و لاريجاني و ... توي انتخابات حاضر نبودن . وگرنه ...
  • بی نام IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    "ماه رمضان ماه توبه!!!" با این طرز فکر این مشکل همچنان باقی میماند.
    • رامین A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      44 2
      بله که ماه توبه است. ولی سوال اینجاست کی باید توبه کنه!!!!
    • بی نام IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      12 6
      پس چي بگه؟
    • زارعي A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
      0 0
      در جواب رامين عزيز بايد بگم كساني بايد بايد توبه كنند كه با ادعاي دروغين تقلب و با آشوبي كه به راه انداختند، خسارات مادي و معنوي زيادي به مملكت وارد كردند به عنوان نمونه كشورهاي غربي كه در موضوع هسته اي داشتند تسليم مي شدند دوباره با ديدن اين آشوبها روزنه اميدي براشون پيدا شد و همه ديديم كه پس از اون آشوبها با شدت بسيار بسيار بيشتري فشارهاي اقتصادي شون رو عليه ملت ما بكار گرفتند. لطفا يكبار صحبتهاي موسوي رو قبل از انتخابات 88 مرور كنين كه چطور دم از قانون و قانونگرايي مي زد و از دولت قبلي به دليل عدم قانونگرايي شديدا انتقاد مي كرد ولي خودش چند روز بعد حرفهاش رو فراموش كرد و حاضر نشد به قانون تن بده و بسيار بدتر از دولت قبلي شد.
  • بی نام IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    تدبیر شما این بود که هاشمی و خاتمی نیایند تقدیر خدا این بود که بیایند ولی نقشی فراتر از ریاست جمهوری ایفا کنند. العبد یدبر و الله یقدر!
    • مجيد IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      10 36
      حالا هم خاتمي و هاشمي نيومدند مگر اين كه بخوان خودشونو بچسبونن به روحاني!
    • بی نام A1 ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      0 0
      مجید جان دلبندم، همه دیدیم از 30 دقیقه فیلم تبلیغاتی روحانی، 20 دقیقه‌ش رو خاتمی و هاشمی صحبت کردند. اون موقع که هنوز رئیس جمهور نشده بود که بگیم داشتند خودشون رو به روحانی میچسبوندند. توضیح زیادی نمیخواد، فقط کافیه خودتون رو به اون راه نزنید
    • بی نام A1 ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
      0 0
      مردم درانتخابات گفتند چه كسانى رامى خواهند وچه كسانى رانمى خواهند اما بعضى هاهنوز پيام مردم راطورديگرى تعبير مى كنند،
    • محمد A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
      0 0
      روحاني در قالب يك فرد تنها مثل احمدي نژاد 5 درصد راي داشت . باقي راي ها به خاطر هاشمي و خاتمي بود. احمدي نژاد سال 84 كانديد اصولگرا ها نبود . ولي زرنگي كرد . بعيد هست كسي تا حرف نو نداشته باشه يك تنه بتونه راي بياره مگر اينكه كسي پشتش وايسه و حمايت كنه.
  • بی نام A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    111 7
    مراسم افطار جامعه اسلامی مهندسان در دانشگاه امام صادق (ع)؟!!!!
    • بی نام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      0 0
      آخه ما دانشگاه صنعتی دیگری به غیر از دانشگاه اما صادق نداریم!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    توبه؟!
    • hamed IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
      0 0
      شما بیخود خودت رو به اون راه نزن. جرایمی که این دو نفر با رفتار، سکوت یا بیانیه های خودتوشون مرتکب شدند کم نیست. چه کسی مردم رو به خیابون ها کشوند و زمینه ساز اون همه آشوب و بدبختی شد؟ چه کسی به جای تمکین در برابر قانون از قانون شکن دفاع کرد؟ چه کسی به جای اعلام برائت از دشمنان مسلم ایران که از قانون شکن ها و آشوب گرها حمایت میکردند زمینه آشوب های بیشتر رو فراهم کرد؟ حالا شماها طلب کار هم شدید؟ اگر قرار بود دقیقا قانون در مورد این دو نفر اجرا بشه مجازات بسیار بسیار بیشتر از حبس خانگی بود. حالا نظام فقط حبس خانگی در نظر گرفته باز هم شماها طلب کارید؟
    • محسن IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
      0 0
      بابام میگفت در زمان قدیم دیوار خونه یکی کوتاه بود.دزدی به خونه این بابا رفت وتمام هست ونیستشو برد.بعدا صاحب خانه را به جرم اینکه دیوار خونه اش کوتاه بوده مجرم شناختن
  • بی نام A1 ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    واقعا چرا اینجا اینقدر سخته قبول کنیم سلایق و نظرهای مختلفی وجود داره، یعنی چی توبه؟ توبه از چی؟ به درگاه کی؟
    • بی نام IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      5 12
      يعني مثلا اگر كسي دلش خواست يه جرمي را انجام بده بايد بهش بگيم كه چون سليقه ي شخصي توست پس اشكال نداره؟!!!
  • روح الله IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    33 3
    خبر آنلاین تقریبا نماینده آرای عموم مردمه ولی خیلی حرفا رو نمیتونه درج کنه......حالا منم خیلی دلایل و حرفا برای دفاع از آقا میرحسین دارم ولی میدونم نمیشه درج کرد...خیلیا میدونن حرف دل من و مردم چیه....
    • بی نام IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      0 0
      مثبت اشتباهی
    • رضا A1 ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      0 0
      كي گفته نظر كابران خبرآنلاين نظر همه ست؟؟؟؟ اين سايت ديگه اخرش روزي ٥٠٠٠٠ بازديدكننده داره كه در برابر همه مردم تقريبا هيچي حساب ميشه. بعدم همه مردم ايران دسترسي به اينترنت ندارن و بيشتر كاربران سايت از تهران هستند پس ميشه كاربران خبرآنلاين رو نماينده مردم تهران دونست اونم با اغماض. خبرآنلاين منتشر كن لطفا.
    • محمد رضا IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
      0 0
      دوست گرامی ! قبول که یک حرفهایی هم هست ولی واقعا اصل تقاضای مردم از این دو نفر چی بود؟ فقط می خواستند که خیلی راحت روی کاغذ هم که شده اعلام برائت کنند و صفشان را از فتنه جو ها جدا کنند خودم توی آن جریان اطلاع دارم که نارنجک و انواع سلاح را منافقین (گروه مریم رجوی ) وارد تهران کردند اگر این اعلام برائت صورت می گرفت ـ با حفظ سلیقه ـ برای نظام و مردم بهتر نبود . اگر امروز هم برخی در انتخابات به قانون تمکین نمی کردند آیا نتیجه خوبی عایدمون می شد؟
    • یک مادر IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
      0 0
      ن بانظر روح الله موافقم .البته خبر آنلاین را نماینده هیچکس هم که در نظر نگبریم باز هم جای بدی برای تبادل نظر نیست.گفتمان عسگر اولادی از آن جهت اهمیت دارد که با وجود اصولگرا بودن با شجاعت وارد این مسئله شد درحالیکه اغلب افراد سرشان را دربرف کردند وخیلی چیزها را نادیده گرفتند.شما بگویید این اقا یا کسانی که می خواهند مشکل حل شود از چه ادبیاتی استفاده کنند؟وقتی من وبچه ام با هم حرفمان می شود برخی اوقات مادرم پادرمیانی می کند وازجانب او عذرخواهی می کند !من هم خودم را به راه دیگر می زنم ........ قدرت تحلیل داشته باشید
  • محمد رضا IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    9 37
    توبه از این که با سکوت از فتنه حمایت کردند از این که هر وقت خودشون رای نیارند جمهوری اسلامی جمهوری نیست و عدالت نداره روز قدس یک گروه روزه خوار در ملاء عام آمدند و شعار آنچنانی دادند و این آقایان این موضوع را رد نکردند حال آنکه واقعا چه هزینه داشت اگر خط قرمزی بر این جور کارها می کشیدند. عاشورا را هم که نمی شود فراموش کرد
    • بی نام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      0 0
      تو خوبی
    • بنده خدا ! A1 ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      0 0
      دوست عزیز جواب بسیار خوب و منتطقی و مستدلی داریم که به شما بدیم ! ولی متاسافانه هیچ گاه این جواب اجازه انتشار نخواهند داشت !
    • بی نام A1 ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      0 0
      واقعا نمیفهمم خوابید؟ یا خودتونو به خواب زدید...؟!
    • فرید A1 ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      0 0
      همه اونایی که شعار دادن فرزند همین اب و خاک هستند،چرا کسی که اعتقاد نداره به روزه ،حتما نباید در ملاء عام چیزی بخوره؟چرا همیشه صدای تبل و دهل دسته ها تا نیمه های شب باید موجب اذار و اذیت ما بشه؟ چرا 1 طرفه به قضیه نگاه میکنید؟مگه رهبری هم نگفت که شاید خیلی ها به این نظام معتقد نباشن ولی کشورشونو که دوست دارن ما همون افراد هستیم
  • فرید IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    8 14
    چرا باید حتما توبه کنن تا بخشیده بشن؟من تاریخ نخوندم ولی ابوسفیان هم توبه کرد تا پیامبر قبولش کنه؟ اگه شما خوبید اونا بدن پس شما اونارو ببخشید،
  • نامدار IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    30 3
    توبه؟ ایا بهتر نیست به جای توبه به دنبال اشتی باشیم؟ از چی باید توبه کنند ؟
    • امین IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      0 0
      جنابعالی خوابی یا خودتو زدی به خواب واقعا نمی دونی ازچی بایدتوبه کنندباکارایی که ایناکردن هم یه تعدادی روبی جهت به کشتن دادن هم شیرینی حضورچشمگیرمردم درانتخابات روبه کام ملت تلخ کردن وهم اینکه وحدت بین مردم روازبین بردن ونظام ایران روبه عنوان حکومتی که به رای مردمش خیانت میکنه معرفی کردن به نظرتوایناچیزکمیه دیگه می خواستی چه بلایی به سراین مملکت بیارن که مستحق توبه باشن.تازه اگه توبه هم کنن بازم باید به خاطرخیانت وجنایاتی که مرتکب شدن محاکمه شن.
  • ارش A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    13 3
    آقا ما نخوایم شما واسطه بشی کی رو باید ببینیم؟؟؟ شما که از پاپ کاتولیک تر شدی واسه ما
  • محمد A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    7 26
    خیلی نیازی به فکر کردن نداره دوستان منصفم! توبه از قانون‌شکنی و عدم التزام به اون! توبه از بازی کردن با اعتبار یک نظام، در جهت ارضای حس قدرت‌طلبی! توبه از بازی دادن صدها جوان این مملکت، و به بیمارستان و اوین فرستادن آن‌ها! توبه از ... .
  • عماد حسینی A1 ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    6 27
    متاسفانه بخشی تاکید می کنم بخشی از دوستان بزرگوار اصلاح طلب بر اساس آنچه در جریان انتخابات 88 رخ داد خود را ذی حق می دانند. در حلی که بخش عمده خطا از آنها بود. صف کشی های خیابانی و تعمیم اینکه اگر در تهران رای داشتیم پس رای همه کشور رای ما بوده اشتباهی بود که حتی آقای کروبی که تقریبا اندازه آقای حدادعادل رای داشت را به آن واداشت که خود را دچار مشکل کند. خطاهای 88 به نام همه اصلاح طلبان و اصولگرایان نوشته شده است و کسی از خطاها معاف نیست پس نیاییم تقصیرها را به گردن هم بیاندازیم و صورت مساله را پاک کنیم. باید از سخنان افرادی مثل آقای عسگراولادی استقبال کرد چون به تقویت خط اعتدال و میانه روی و تنگ کردن فضا بر تند روها کمک می کند. درود بر میانه روی
    • بی نام IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      0 0
      اگه جلیلی رای آورده بود هم عسکر اولادی باز هم از این حرفها میزد؟
    • ترابی IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      0 0
      جناب عماد حسینی شما ما را دوستان بزرگوار خطاب کردید اما ما با افرادی که طرز تفکر شما را دارند هیچ دوستی و اخوتی نداریم. ضمنا اسم تظاهرات اردوکشی نیست و حق مسلم تصریح شده در اصل 26 قانون اساسی است.
    • عماد حسینی A1 ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
      0 0
      ترابی عزیز. هم هموطنیم و هم احتمالا هم دین و آئین که اگر این دو هم نباشیم دو انسانیم و همه انسان ها با هم خواهر و برادر هستند. این ادبیات و روش فکر کردن میتواند در بهبود روابط انسانها موثر باشد پس ساز جدایی نزن و میدان جنگ تدارک نبین عزیز برادر که در آن هیچ منفعتی نیست. اما درباره اردوکشی؛ من با 25 خرداد که مردم در سکوت و بسیار متمدنانه و مدنی تاکید می کنم مدنی تظاهرات کردند مخالفتی ندارم و میگویم این روش برای ابراز نظر عمومی باید نهادینه شود مثل همه جای دنیا که مردم اعتراض بدون خشونت می کنند و بعد به سر خانه و زندگی شان می روند. اما با قضایای بعد و قرارهای هر روزه و بهانه تراشی هایی که بهانه می دهد دست این طرف و آن طرف مخالفم. من به این می گویم اردوکشی.
  • بی نام IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    0 0
    توبه حداقل کاری هست که باید انجام بدن و اگر این کار رو کردند دلیل نمیشه که به خاطر خیانتهاشون به نظام و ریختن خون جوونای این مملکت و امیدوار کردن دشمنا و محاربه، محاکمه نشوند
  • بهنام IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    1 6
    در جریان 88 آقایان موسوی و کروبی سهم بیشتری در آسیب هایی که به کشور زده شد دارند...زیرا آنها مردم رو به خیابان ها کشوندند....
    • mohsen A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      0 0
      وقتی آدم ازچیزی خبر نداره حرف نمیزنه دوست عزیز
    • نوید IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      0 0
      بهتره یه سری به مناظرات سال 88 بزنید تا مشخص بشه که چه کسی پیش بینی کرد و چه کسی اسیب رساند.
    • بهروز A1 ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
      0 0
      میرحسین مردم رو به خیابون نکشوند. مردم از میرحسین خواستن که تجمعات مسالمت امیز خیابانی اونارو نمایندگی کنه
    • بی نام A1 ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
      0 0
      خوبه که خوتون هم می گید "مردم" به خیابون ها اومدند
  • یزدی A1 ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    0 0
    ما هم امیدواریم آقایان خاتمی و میرحسین و کروبی و دوستان دیگرشان در روز عید فطر به صورت نمادین در نماز عید به اقامت آیت الله خامنه ای حضور داشته باشند و قبول داشته باشند که همانگونه که احمدی نژاد در 88 اشتباهات فاحشی داشت این آقایان هم اشتباهات فاحشی داشته اند و اگر طرف مقابل عاقل نیست و در برابر اشتباهات خود معذرت نمی خواهد قرارا نیست شما هم همچون او بی عقلی کنید و بازهم دم از تقلب بزنید بر همگان واضح شد که انتخابات در ایران تقلب ناپذیر است مخصوصا در وسعت کشوری و رای آوردن آقای روحانی هم از الطاف خفیه الهی بود که حتی خود آقایان هم باورشان نبود
  • بی نام A1 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    0 0
    توبه به درگاه خدا به خاطر حفاهایی که در حق مردم کردند. به خاطر تصمیم هایی که باعث شدند یکی مثل بچه روح الامینی کشته بشه به خاطر اینکه اون بسیجی چشمس را از دست بده ولی هیچ کس حرف او را نزنه به خاطر خیلی چیزها باید از خدا تقاضای بخشش کنند رفیق!
  • میثم GB ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    0 0
    چرا قابلیت مثبت و منفی دادن برای نظرات رو برداشتید؟!!!!
  • سید IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    0 0
    نکته خواندنی آقای عسکری از نفس گذشته و به نفس رحمانی رسیده لذا خیر و شر را کاملا تشخیص میده و همه باید برای او ... کنند!!!!
  • علیرضا A1 ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    0 0
    ما هم امیدواریم ایشان و آقای خاتمی و دوستانشان بپذیرند که در سال 88 اشتباه کردند و همچون طرف مقابلشان بر اشتباهشان اصرار نورزند چرا که انسان عاقل اگر اشتباهی انجام دهد معذرت خواهی می کند وگرچه به ضررش باشد حتی اگر طرف مقابلش بی عقل باشد
  • توسی A1 ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    0 0
    در مجموع خوب بود
  • بی نام IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    0 0
    خبر انلاین لایک دیس لایک کجاست پس؟
  • بی نام IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    0 0
    حاج آقای عسکر اولادی پاسخ روشن است : حق مردم خط قرمز من است
    • بی نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
      0 0
      لایک و دیس لایک نیست مجبورم این شکلی بهت مثبت بدم
    • علی IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
      0 0
      به به !!! اللهم فک کل اسیر
  • ولی A1 ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    0 0
    من فکر می کنم اینکه یک طرف توبه کند شاید کافی نباشد لازم است طرف مقابل ( کیهانی ها و رییس جمهور وقت) نیز این کار رابکنند تا دامن جامعه از تهمت های زده شده توسط طرفین پاک شود وآرامشی که بر کشور حکم فرما شده است عمق بیشتری پیداکند .عذزخواهی از اشتباهات توسط افراطیون وحرکت آنها به سمت اعتدال می تواند برای مردم ونظام امید بخش باشد
  • آرمان IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    0 0
    اول باید به آقایون اجازه حرف زدن بدن بعد درخواست توبه کنند....
  • بی نام A1 ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    واقعا خنده داره كه بعضي جاها مثبت و منفي را بر مي داريد و بعد هر نظري كه مي خواهيد را چاپ مي كنيد و بعد از آنها خبري به عنوان نتيجه گيري هم چاپ مي كنيد. چي فرض كرديد؟
  • بی نام A1 ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    بهنام جان کی دستور...داد که روز بعد از سخنرانیش یعنی شنبه اون اتفاقات افتاد اگر واقعا بخوایم اعتدال رو رعایت کنیم هر دو طرف باید توبه کنند یعنی بغیر از موسوی و کروبی اون جناح هم باید توبه کنه
  • محمد A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    توبه!؟ جای آنست که خون موج زند در دل لعل زین تغابن که خزف می شکند بازارش
  • عبدالله A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    واقعا اگر توبه از اشتباه باشد شخص رییس صدا وسیما ودروهله اول وبعد رییس جمهور این کار را انجام دهند زیرا اشتباهات آنها هم کم نبوده است.
  • احمدرضا IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    توبه بخاطر برپا كردن وايجاد خونريزي براي رسيدن به پست ومقام،توبه به خاطر اسيب رساندن به تاسيسات واموال دولتي وغير دولتي وتوبه بخاطر خيلي از اردوكشيهايي كه فقط براي رسيدن به مطامع دنيوي بود نه چيز ديگري
    • بی نام A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
      0 0
      اقاي احمدرضا اونهايي كه عكس امامو پاره كردن و.....همونايي هستن كه مملكتو تواين٨سال به اين روز انداختن نه مردمي كه مسالمت اميز اومدن براي رايشون.
  • حافظ IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    از خبر انلاین ممنونم که قسمت مثبت و منفی رو برداشت پیشنهاد میکنم برای همه ی بخشهای سیاسی همین کا رو بکنید که بعضی ها چون قدرت استدلال ندارن نیان الکی منفی بدن!!! یه بحثی هست اصلاح طلب ها و اصول گرا اگر بد نباشن همه در زیر سایه انقلاب و رهبری هستن حالام روحانی بعنوان یه اصلاح طلب فرض بگیریم امتخاب شد بعضی طوری میگن انگار اصلاح طلب ها منافق و ضد انقلاب هستن! نه خیر هاشمی و خاتمی همه زیر سایه انقلاب هستن اگر غیر از اینه بیا بگو!
  • بی نام A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    پرسشی دارم ز دانشمند مجلس باز پرس. توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند
  • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    توبه کردم که دگر می نخورم.. بجز از ...
  • بی نام IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    0 0
    بعضی از دوستان انگار دارن در مورد یه گذشته دور که کسی یادش نمیاد صحبت میکنند در صورتی که داستان مال 4 سال پیشه و هممون تو خیابون بودیم و با چشمامون واقعیت رو دیدیم .
  • بی نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    لطفا تیترهای قسمت پربحث ترین و محبوب ترین رو بیشتر کنید مثل قبل...شاید کسی یکی دو روز نتونه بیاد ولی مشتاق باشه پربحث ترین های روزهای گذشته بخونه
  • بی نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    0 0
    من فكر مي كنم دولت منتخب در فكر دور زدن اصلاحات است..اميدوارم خاتمي را فراموش نكند و اسير اين اشتباه نشود...