نیلسون جونیور کوره آ دروازه بان برزیلی پرسپولیس همچنان معتقد است تیمش مهم ترین شانس قهرمانی در فصل آینده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این بازیکن گفت: همه چیز عالی است. ما تمرینات خودمان را دنبال می کنیم و برای مان شرایطی که پیش آمده، مثل یک فرصت ایده آل است. باید قدر این دقیقه ها را بدانیم، سخت تمرین کنیم و در بهترین شرایط ممکن پا به لیگ بگذاریم. برای من، هیچ چیز به این اندازه مهم نیست که تمرکز کنم و تمریناتم را پیش ببرم. من خودم را یک پرسپولیسی می دانم که باید برای رسیدن به هدف هایی که باشگاه دارد، با تمام وجود بازی کنم. اتفاقا با علی دایی نیز رابطه بسیار خوبی برقرار کرده ایم. البته من هیچ وقت با هیچ مربی مشکل نداشتم چون حرفه ای هستم و در فوتبال حرفه ای باید تابع کادر فنی باشی. ولی دایی شخصیت بسیار جالبی دارد و خیلی زود باهم ارتباط برقرار کردیم.
نیلسون راجع به رابطه اش با گلرهای دیگر هم گفت: همه آنها مثل برادرانم هستند. کسی نمی تواند رابطه مرا با دوستانم خراب کند. ما همیشه در کنار هم هستیم و کارمان را دنبال می کنیم.
از او پرسیدیم این روزها رضا محمدی مصاحبه هایی انجام می دهد که نشان دهنده انگیزه اش برای جانشینی توست که اضافه کرد: بله، اگر محمدی غیر از این حرف ها را به زبان بیاورد عجیب است. می دانم او می تواند آینده باشگاه پرسپولیس باشد و از همین رو برای انگیزه هایی که دارد، احترام زیادی قائلم ولی این را بدانید که من دوست ندارم شانس حضورم در ترکیب پرسپولیس را به کس دیگری بدهم. ما در تمام فصل باید با هم مبارزه کنیم، رفاقت کنیم و منتظر برنامه های کادر فنی باشیم. خیلی خوشحال می شوم ببینیم رضا محمدی یا حتی امیر عابدزاده بیایند و جای مرا بگیرند چون آنها جوان تر از من هستند ولی انگیزه ها هم اهمیت دارد. این شرایط برای من خیلی خوب است و لذت می برم که بقیه بازیکنان هم به دنبال مبارزه هستند. بدون شک چنین مساله ای، به نفع پرسپولیس تمام می شود چون بازیکنی وارد ترکیب خواهد شد که آماده تر و با انگیزه تر باشد.
سوال دیگرمان این بود که علیرضا حقیقی به پرسپولیس بازگشته است. آیا نگرانی نداری که او جانشین تو شود که گفت: به هیچ وجه. من ترس و نگرانی بابت رقابت ندارم و قطعا حق خودم را می گیرم. حقیقی هم باید بیاید و برای رسیدن به دروازه پرسپولیس مبارزه کند. شرایط همه مان قبل از شروع بازی یکسان خواهد بود و کادر فنی و شخص علی دایی است که می گوید چه کسی به میدان برود.
نیلسون در مورد احتمال قهرمانی تیمش نیز گفت: بله ما شانس مهمی برای قهرمانی هستیم و دیگر تیم ها باید این مساله را بدانند. پرسپولیس همیشه تیم بزرگی بوده و باید بزرگ بماند. می رویم و می جنگیم تا به بهترین امتیازات برسیم. شاید برای تان جالب باشد اگر بدانید که هیچ کس به اندازه من امیدوار به قهرمانی پرسپولیس در فصل آینده نیست. ما انگیزه و هیجان زیادی برای شروع بازی داریم و آرزو می کنیم هواداران هم شبیه ما باشند. ذهن من برای هر سوپرایزی آماده است و چه بهتر که این سوپرایز، قهرمانی مان باشد.
و آخرین سوال از گلر برزیلی پرسپولیس این بود که بازی با تراکتور و رویارویی با علی کریمی و کریم انصاری فرد را چطور می بینی؟ او در این مورد گفت: ما امروز تیم کامل و جوانی داریم. با همین تیم به لیگ می رویم، حالا چه فرقی دارد با کدام حریف بازی کنیم؟ هر تیمی که مقابل مان باشد، حتما تیم بزرگ و قابل احترامی است. نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم. البته قبول دارم بازی با تراکتور برای همه مان سخت خواهد بود ولی چاره دیگری به غیر از پیروزی و استارت پرقدرت برای مان باقی نمانده است. علی کریمی و کریم انصاری فرد هم بازیکنان و دوستان خوبی برای من بودند ولی حالا دیگر رقیب هستیم. من از هیچ بازیکن و مهاجمی نمی ترسم و طبق برنامه ای که از کادر فنی می گیرم، بازی خواهم کرد. ما یک چارچوب فنی خواهیم داشت و با بهترین ذهنیت و بهترین شرایط به میدان می رویم. مطمئن باشید آن قدر حرفه ای هستیم که از نام و نشان و بازیکنان هیچ تیمی هراسی نداشته باشیم. باید کار خودمان را انجام دهیم و حد تمرکزمان، بی نهایت باشد!
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 304156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =