مویس: یک چهارم موفقیت‌های فرگوسن برای من کافیست/ اگر فن پرسی مصدوم شود، به رونی نیاز داریم

دیوید مویس سعی می کند منطقی باشد و می گوید اگر بتواند تا زمان رفتن از اولدترافورد فقط بیست و پنج درصد موفقیتهای الکس فرگوسن را هم به دست آورد، به خواسته خود رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرگوسن طی 26 سال حضور روی نیمکت منچستریونایتد، 38 جام به دست آورد و دیوید مویس جانشین او اعتراف می‌کند که نمی‌تواند چنین آمار خیره‌کننده‌ای را تکرار کند: «این اولین فصل من به عنوان مربی یونایتد است و من جانشین بهترین مربی تاریخ فوتبال شده ام. اگر حتی بتوانم یک چهارم موفقیتهایی که او به دست آورد را کسب کنم، کارم را خیلی خوب انجام داده ام. بنابراین اولین کارم این است که در کارم تثبیت شوم، همه را بشناسم و مسیرم را انتخاب کنم. واقعا خوش اقبال هستم که تمام کسانی که در باشگاه فعالیت می کنند سعی دارند کار را برای من اسان کنند. به طور ویژه، بازیکنان در این مدت فوق العاده بوده اند و البته ما یکی دو بازیکن دیگر را هم سعی می کنیم تا آخر تابستان به فهرست خود اضافه کنیم.»

دیوید مویس در مورد وین رونی هم حرفهای جالبی زده. سرمربی اسکاتلندی یونایتد به رونی گفته که دیگر به طور اتوماتیک در ترکیب اصلی قرار ندارد، چرا که انتخاب اول مویس در خط حمله، رابین فن پرسی است. مویس همچنین تاکید کرده که گزینه ایده‌الش برای بازی پشت سر فان پرسی هم «شینجی کاگاوا» است و به این ترتیب رونی هر چه بیشتر از ترکیب اصلی یونایتد دور خواهد شد. مویس می گوید: «در کل طرز فکر من در مورد رونی این است که اگر به هر دلیلی ما با مصدومیت فن پرسی رو به رو شویم، در این صورت به وین نیاز خواهیم داشت. وین می توند توانایی های خودش را نشان دهد، او می تواند در دقایق اندک هم بدرخشد.» مویش پیش از این گفته بود که نمی گذارد رونی از باشگاه بزرگتر و مهم تر شود. منچستریونایتد این روزها در استرالیا به سر می برد، این تیم در ادامه اردوی پیش فصل خود به ژاپن و هنگ کنک نیز خواهد رفت.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =