امیرحسین صادقی که حالا یک دهه سابقه حضور در استقلال را دارد فصل آینده هم پیراهن این باشگاه را برتن خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او معتقد است که استقلال امسال هم تیم خوبی دارد و می‌تواند مدعی قهرمانی باشد. البته صادقی تاکید می‌کند که سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی هم مدعیان قهرمانی هستند و امسال رقابت فشرده‌ای بین تیم‌های لیگ برتری وجود دارد. صادقی در مورد شرایط استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد. حرف‌های مدافع ملی‌پوش آبی‌ها را می‌خوانید.

به نظر تو استقلال نسبت به فصل گذشته قوی‌تر شده است؟

تیم ما خوب بسته شده و بازیکنان اصلی تیم حفظ شده‌اند و چند بازیکن هم با صلاحدید کادرفنی به استقلال آمدند. اگر مجتبی جباری می‌ماند همین الان قول می‌دادم که 10 هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شدیم. به هر حال پیدا کردن جانشین برای جباری سخت است ولی در مجموع باید بگویم که امسال همه با هم یکدل هستیم تا بتوانیم به موفقیت‌های جدیدی برسیم.

قبول داری استقلال راحت جباری را از دست  داد؟

من یک بازیکن هستم و نمی‌توانم در مورد این مسائل صحبت کنم چون در حیطه کاری من نیست. باز هم می‌گویم که اگر جباری می‌ماند قهرمانی ما در 10 هفته مانده به لیگ تضمینی بود.

فکر می‌کنی چه تیم‌هایی رقیب قهرمانی برای استقلال هستند؟

تراکتور و سپاهان خوب بسته شده‌اند و جزو مدعیان هستند. من فکر می‌کنم امسال بازی‌های جذابی را شاهد خواهیم بود  چون سال جام جهانی است و بسیاری از بازیکنان انگیزه دارند تا به تیم ملی دعوت شوند. امیدوارم بار فنی لیگ، به تیم ملی کمک کند.

پرسپولیس را مدعی قهرمانی نمی‌دانی؟

صددرصد آنها هم مدعی قهرمانی هستند و معتقد هستم حریف اصلی برای کسب عنوان قهرمانی پرسپولیس است. آنها خوب یارگیری کرد‌ه‌اند و علی دایی هم انگیزه زیادی به بازیکنان پرسپولیس می‌دهد.

در مورد قرعه استقلال چه صحبتی داری؟

با سخت‌ترین قرعه در سال‌های اخیر مواجه شدیم و بازی‌های سنگینی داریم. از طرفی در لیگ قهرمانان هم بازی سختی با نماینده تایلند داریم و امیدوارم از بازی‌های آینده سربلند بیرون بیاییم.

فکر نمی‌کنی حضور استقلال در جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا قطعی است؟

من گوشه‌هایی از بازی بوریرام را در یوتوب دیده‌ام. آنها تیم خوبی دارند و اتفاقا پرقدرت هستند و کار ما آسان نیست.

هدف امیرحسین صادقی در فصل جدید لیگ برتر چیست؟

امسال باید آلبوم افتخاراتم را با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تکمیل کنم. بعد از پایان لیگ هم جام جهانی شروع می‌شود و امیدوارم حضور در دومین جام جهانی را تجربه کرده و در برزیل برای تیم ملی بازی کنم.

از این که بازیکن فیکس تیم ملی هستی چه احساسی داری؟

فیکس بودن یا نبودن مهم نیست. مهم این است که وقتی برای تیم ملی بازی می‌کنم مثمرثمر باشم و جواب کادرفنی را بدهم.

دوست داری ایران در جام جهانی با چه تیمی هم گروه شود؟

چند وقت پیش به جواد نکونام می‌گفتم که دوست دارم با آرژانتین هم گروه شویم چون خیلی دوست دارم در جام جهانی جلوی مسی بازی کنم. دوست دارم هم با آرژانتین و هم با اسپانیا هم گروه شویم ولی فکر می‌کنم فقط امکان هم گروهی با یکی از تیم‌های بزرگ دنیا وجود دارد. البته در جام جهانی 2006 هم واقعا در گروه سختی قرار داشتیم. از حالا نمی‌توان پیش بینی کرد چه اتفاقی می‌افتد ولی باید در لیگ فصل بعد بازی‌های بهتری انجام  دهم و جایگاهم را در تیم ملی حفظ کنم. همانطور که گفتم خیلی دوست دارم در جام جهانی مقابل مسی بازی کنم.

در حال حاضر شرایط روحی و بدنی‌ات چطور است؟

شرایط روحی خوبی دارم ولی از لحاظ بدنی چندان خوب نیستم و احساس سنگینی می‌کنم. نمی‌دانم چرا اینطور شده ولی امیدوارم هر چه زودتر از لحاظ بدنی به آمادگی کامل برسم.

راستی چرا در بازی مقابل دیناموکیف بازوبند را به نیکبخت دادی؟

بستن بازوبند استقلال افتخار بزرگی است ولی من واقعا دنبال کاپیتانی نیستم. من همیشه دوست دارم به بزرگتر خودم احترام بگذارم و این چیزها را از بازیکنانی مثل منصوریان، فکری و فرهاد مجیدی یاد گرفتم. یک بازیکن حتی اگر یک دقیقه از من قدیمی‌تر باشد احترامش واجب است. نیکبخت پنج، شش سال قبل از من به استقلال آمد و احترام او واجب است. همه ما باید به نیکبخت کمک کنیم تا به روزهای خوبش برسد. این بازیکن حتی می‌تواند امسال به تیم ملی برسد.

مثل این که از ماشین فتح‌الله‌زاده عیب و ایراد گرفته بودی؟

اصلا اینطور نیست و من در مورد ماشین حاجی هیچ حرفی نزدم. چیزی که از قول من نوشته بودند کاملا دروغ بود.

43 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =