مالک برج‌های دوقلو خسارت بیشتری از شرکت‌های هواپیمایی مطالبه کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامۀ لوموند، قاضی پروندل برج‌های دوقلو این هفته باید تصمیم بگیرد که آیا مالک و صاحب برج‌های دوقلو می‌تواند پول بیشتری به عنوان غرامت بابت از بین رفتن ساختمان تجارت جهانی نیویورک از دو شرکت هواپیمایی بگیرد یا نه. دو شرکتی که هواپیماهایشان در جریان حملۀ 11 سپتامبر به برج‌ها برخورد کرد و سبب فرو ریختن برج‌ها شد.
شرکت تجارت جهانی(World Trade Center Properties) تاکنون از سوی بیمه‌کنندگان پس از حملۀ 11 سپتامبر 4 میلیارد دلار دریافت کرده است، اما ظاهراً دو شرکت یونایتد ایرلاینز و امریکن ایرلاینز نیز به تازگی درگیر پروندۀ خسارت به برج‌های دوقلو شده‌اند. وکلای دو شرکت مذکور اعلام کرده‌اند که بیمه‌کنندگان شرکت تجارت جهانی پیشتر مسئولیت پرداخت غرامتی که شرکت مذکور خواهان مطالبۀ آن از سوی یونایتد ایرلاینز و امریکن ایرلاینز است را به عهده گرفته است.
هم اکنون قاضی آلوین هلراشتاین باید تصمیم بگیرد که حق با کدامیک از طرفین است و آیا شرکت تجارت جهانی می‌تواند از دو شرکت هواپیمایی طلب غرامت کند یا نه. اگر این مسئله ثابت شود، لری سیلوراستین، صاحب برج‌های دوقلو باید بتواند ثابت کند که یونایتد ایرلاینز و امریکن ایرلاینز در فروریختن برج‌های دوقلو مسئول بوده‌اند و باید غرامت پرداخت کنند.
این روند بیش از همه ماهیت سیستم امنیت هوایی آمریکا را مجدداً پررنگ می‌کند، آنهم در حالیکه آن اتفاق منجر به کشته شدن 2753 شده بود.
5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 11 IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    22 28
    حالا برای گرفتن خسارت قراره به کدوم کشور بدبخت دیگه ای حمله کنن؟!!!!!
  • بی نام A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 1
    خسارتشون رو سالهاست گرفتن خيلي هم بيشتر گرفتن