۰ نفر
۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴
پرنسی که از مالیات فرار می‌کند

پسر ملکه الیزابت از مالیات فرار می‌کند.

بعد از شرکت‌های استارباکس، آمازون و گوگل نوبت پرنس چارلز ملقب به دوک کورنوال است که از مالیات فرار کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامۀ فیگارو، پسر ملکۀ الیزابت و وارث تاج و تخت در مواردی از مالیات فرار کرده است. ویلیام نای، مشاور ویژه پرنس و مدیر مالی پرنس چارلز روز دوشنبه به کمیسیون دارایی پارلمان برای ارائۀ توضیحاتی در این زمینه احضار شده‌اند. آنها باید توضیح بدهند که چرا پرنس چارلز که امپراطوری برزگی از ثروت دارد در مواردی از مالیات فرار کرده است.
طبق برخی اسناد منتشره دوک کورنوال نزدیک به 53.000 هکتار زمین در انگلستان، ساختمان، دفاتر اداری و حتی دیوارهای زندانی در دورتموند که سالیانه 1.3 میلیون سود آوری دارد را در اختیار دارد. هتل "اینا" بخش کوچکی از مایملک دوک است. زمانی که شارل فوت کند، پسر او پرنس ویلیام وارث تاج و تخت انگلستان خواهد شد.
به اعتقاد آستین میشل نمایندۀ حزب کارگر، پرنس به تاجر تبدیل شده و این خارج از چارچوب‌های طبیعی است و از سویی شفافیت در آنها دیده نمی‌شود. به خصوص اینکه در مواردی پرنس از پرداخت مالیات فرار کرده است. نمایندگان پارلمان بر این اعتقادند که فعالیت‌های پرنس در حال رقابت با بخش خصوصی است.
5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =