برخی از افشاگران آمریکایی که با برملاسازی دانسته‌های خود توانسته‌اند مردم آمریکا و جهان را تا حدی با چهره واقعی حاکمان آمریکا آشنا سازند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم این روزها افشاگری‌های ادوارد اسنودن دردسرهای بسیاری برای واشنگتن ایجاد کرده است. در حالی که تمامی سازمان‌های امنیتی آمریکا برای به چنگ آوردن و خفه کردن او تلاش می‌کنند؛ هنوز واشنگتن نتوانسته است کشورهای کمک کننده به اسنودن را راضی به همکاری کند. هرچند اقدام اسنودن در افشای اطلاعات بسیار ذی قیمت دستگاه امنیتی آمریکا بی‌نظیر محسوب می‌شود؛ اما اقدام او نخستین مورد از این دست در آمریکا نیست. به خصوص پس از جنگ جهانی دوم هر از چند گاهی افشاگری پیدا شده که به افشای اعمال و اقدامات غیرقانونی، غیراخلاقی و ضد انسانی نظام حاکم بر آمریکا پرداخته است. در این مجال به معرفی نمونه‌هایی از افشاگران آمریکایی می‌پردازیم که با برملاسازی دانسته‌های خود توانسته‌اند مردم آمریکا و جهان را تا حدی با چهره واقعی حاکمان آمریکا آشنا سازند.

5252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    13 14
    با احترام به سایر کشورها (روسیه و انگلیس و اسرائیل) آمریکا کثیف ترین کشور دنیاست که کلی هم ادعا در پاک بودن داره
  • بی نام EU ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    11 1
    جالب هست تا الان سر پیکو رو با آلپاچینو میشناختم و چهره واقعیشو ندیده بودم.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    8 8
    نظام حاکم بر امریکا جنایت کاره. تاریخ امریکا رو مطالعه کنید. چه جنگهایی که راه نیانداخت. چه بیگناهانی رو که نکشت. هزاران هزار انسان رو در طول تاریخ چند صد سالش قتل عام کرده.
  • بی نام IN ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    14 3
    اولاً این که همیشه پای یک ایرانی در میان است! دوماً درمورد فرنک سرپیکو شما رو به دیدن فیلمی با همین نام با هنرمندی آل پاچینو دعوت میکنم! سوماً این نوشته های روی عکس شدیداً رو اعصابه! چهارماً ممنون!