۰ نفر
۲۰ تیر ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۹

مهر نوشت:

بدهی 500 میلیارد تومانی نیروی انتظامی، بخشودگی دو برابری جرایم رانندگی، افزایش 400 درصدی کشف مرفین، راه اندازی مرکز درمان معتادان در ملارد، کشف 70 درصدی جرایم اینترنتی مهمترین اخبار پلیس در هفته جاری است.

در این هفته فرمانده نیروی انتظامی که در مراسم تقدیر از عوامل مجموعه "هوش سیاه" حاضر شده بود گفت: این سریال در بدترین سال مالی کلید خورد در حالی که پلیس 500 میلیارد تومان بدهی داشت که همین امر باعث شد در حمایت از این سریال چندان موفق نباشیم. البته در زمان پخش نیز به دلیل مشکلات کاری نتوانستم آن را ببینم و به نظر من ساعت 22 بهترین زمان پخش بودیم در آن زمان مجبور بودیم با خانواده سریال "اوشین" را ببینیم.

احمدی مقدم با اعلام اینکه 70 درصد جرایم رایانه ای در کشور از سوی پلیس فتا کشف می شود در حالی که این آمار در سال دوم فعالیت این پلیس به دست آمد و باعث شد ما رتبه اول کشف جرایم رایانه ای در دنیا داشته باشیم. بسیاری از مجرمان اینترنتی ما جرم اولی هستند و جرایم آنها نیز ناشناخته است.

بخشش دو برابری جرایم رانندگی

رئیس پلیس راهور که به قم سفر کرده بود قبل از دیدار با مراجع، گفت: بر اساس مصوبه مجلس از روز چهارشنبه (دیروز) تمامی رانندگان به مدت شش ماه فرصت دارند با پرداخت جریمه های رانندگی خود از بخشودگی دو برابری جرایم تا پایان سال 90 استفاده کند. بر این اساس تمامی دو برابر شده های جریمه های رانندگی سال 90 از سیستم حذف و رانندگان فقط اصل جریمه این سال را به همراه سایر جرایم پرداخت می کنند. این در حالی است که بعد از شش ماه دوباره دو برابری جرایم در سوابق رانندگان اعمال می شود.

پاسخ به شایعه حذف ایربگ خودروها

در حالی که برخی رسانه ها به نقل از یکی از مسئولان انجمن خودروسازی اعلام کرده بودند که بر اساس مصوبه دولت تا پایان سال 92 خودروهای داخلی می توانند بدون ایربگ تولید شوند، معاون فنی مهندسی پلیس راهور با تکذیب این موضوع گفت: به نظر نمی رسد دولت زیر بار چنین تصمیم غیرکارشناسی برود چرا که ما در سال 91 از ایربگ عبور کردیم و تمامی خودروها با حداقل یک کیسه هوا تولید می شوند. در صورتی که این مصوبه به تصویب هیات دولت برسد برگشت به عقب و خطرناک است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    19 31
    اشکالی نداره! تا وقتی این همه دوربین در تهران هست که فقط پلاک های شهرستانی رو جریمه میکنه؛ همش جبران میشه !
    • بی نام A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
      22 7
      یه سندی هم در مورد این ادعا رو میکردی بد نبود!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    3 1
    مشکلی نیست گذرنامه و کارت پایان خدمت تعویض بشه جبران میشه گذرنامه 750000 ریال هرکدام پایان خدمت 140000ریال از هر نفر امسال اضافه هم میارین نگران کمی بوجه نباشین بعدا هم پلاک خودرو ها رو عوض میکین جبران میشه والله را ه های رسیدن به کمی بودجه...
  • بی نام A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    16 1
    ما که ماهواره میفرستیم هوا ، اورانیوم غنی میکنیم ، آب سنگین میسازیم ، یه ماشین با ایربگ انقدر زور داره ساختنش یا واقعاً جان انسانها اهمیت ندارد.
    • نیلو A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
      0 0
      گل گفتی برادر...
  • بی نام IN ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    16 7
    اون بی نام اولی فکر میکنم یک بار تو تهران بدجوری چزوندنش!!!چون هر وقت مطلبی در مورد پلیس راهنمایی و رانندگی منتشر میشه بلافاصله میپره و کامنت میذاره که آره !دوربین ها فقط تخلفات ماشین های پلاک شهرستان را ثبت میکنند!خدا شفای خیر بده انشاءا.. به همه اونایی که با بیماری بدبینی دست به گریبان هستند!تو رو خدا اینو جای دیگه نگو به عقلت شک میکنن!!!
    • بی نام EU ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
      6 14
      شما مامور پلیس راهوری داداش؟! واسه شما که بد نیمشه داداش! شما بهتره حرفات رو واسه پلیس هند نگه داری! خخخخخ
    • بی نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
      6 11
      اتفاقا درست گفته فقط یه مورد جا انداخته اون هم ماشین ها مدل بالا هستندکه به هر بهانه ای جریمه شان می کنند ... پراید سوار شو خیالت از بابت جریمه راحت