فارس نوشت:

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: حذف کنکور در تمامی رشته‌های مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور صحت ندارد.

حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: جذب دانشجوی دانشگاه پیام نور در بعضی از رشته‌ها بر اساس آزمون سراسری انجام می‌شود و این رشته‌ها در کمیته کارگروه ماده 4 پذیرش دانشجو تعیین شده است.

وی افزود: این یک مصوبه رسمی است و هر ساله در بهمن ماه جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور به همین شکل انجام می‌شود و حذف آزمون از این رشته‌ها خارج از نظر کارگروه ماده 4 انجام شدنی نیست.

توکلی تأکید کرد که حذف کنکور دانشگاه پیام نور حداقل در سال جاری امکان‌پذیر نیست و شاید پس از مصوبه کارگروه از سال آینده اجرا شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک شهروند IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    10 0
    این روزها مردم از این اظهارات متناقض زیاد شنیده اند یکی دیگر از این اظهارات اعلام راهنمایی ورانندگی از خاموش بودن دوربین ها در روز برگزاری ازمون سراسری در تاریخ 8/4/92 بوده است وبعدا با ارسال پیامک برای صاحبان خودرو که در محل دوربین کارگر کشاورز و... جریمه شده اید. در ضمن تردد در این محدوده قبل از ساعت 7/30صبح بوده که جریمه شده اند .مردم به کی اعتماد کنن به خدا خسته شدیم از این همه نا هماهنگی؟
  • بی نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    1 0
    جناب خبرآنلاین و فارس خیلی زحمت کشیدید اینقدر دیر اعلام کردید درحالی که چندروز پیش دیگران اعلام کرده بودند اما باز هم بابت اطلاع رسانی تشکر
  • فاطمه عباسی EU ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    0 0
    سلام من دوره کاردانیم را در رشته نرم افزار تمام کرده ام. حال برای کارشناسی مایلم که به دانشگاه پیام نور برم در صورتی که در دفترچه سراسری گزینه پیام نور نداریم وفقط غیرانتفاعی و دولتی داریم.ازن چگونه باید به ازمون کارشناسی دانشگاه پیام نور راه پیدا کنم؟تورو خدا کمکم کنید