چهره مبهمی که لب‌ها را بی‌لبخند می‌خواهد

«ماجرا از جنگلی آغاز می‌شود که پسری به نام «خنده‌رو» به جشن عروسی کوه داماد و کوه عروس می‌رود؛ همیشه در این جشن، آتش‌بازی را در کوه بزرگ انجام می‌دادند که این بار با مخالفت کوه عروس، در کنار رودخانه ‌جشن آتش می‌گیرند...»

به گزارش خبرآنلاین، رمان «چهره مبهم» نوشته محمدهاشم اکبریانی جدیدترین کتاب نشر آموت منتشرشد. رمان «چهره مبهم» داستان شخصیتی است که لب‌ها را بی‌لبخند می‌خواهد. در جهان امروز این یک استعاره بزرگ است چرا که عوامل بسیاری دست به دست هم می‌دهند تا لبخندی بر لب‌ها نباشد.

آنطور که ناشر گزارش داده، داستان نه کاملا رئال و واقعی است و نه مطلقا ذهنی و سورئال. داستان، همان‌قدر که در دنیای واقعی می‌گذرد در دنیای سوررئال هم گام می‌گذارد. پس انتظار آن را داشته باشید که شخصیت‌های این رمان را هر آن‌چه در اطراف شما هست تشکیل دهد؛ از انسان‌هایی با شکل‌های عادی و عجیب گرفته تا کوه و درخت و ماشین و...

ماجرا از جنگلی آغاز می‌شود که پسری به نام «خنده‌رو» به جشن عروسی کوه داماد و کوه عروس می‌رود. همیشه در این جشن، آتش‌بازی را در کوه بزرگ انجام می‌دادند که این بار با مخالفت کوه عروس، در کنار رودخانه ‌جشن آتش می‌گیرند. کوه بزرگ از این کار ناراحت می‌شود و به داخل زمین می‌رود و از شهر سر درمی‌آورد که باعث خرابی شهر می‌شود. از «کویرچاه» کمک می‌گیرند تا کوه بزرگ به جنگل بازگردانده شود اما ...

از محمدهاشم اکبریانی (متولد 1344 بجنورد) تاکنون مجموعه داستان «کاش به کوچه نمی‌رسیدم» (نشر چشمه)، رمان «باید بروم» (نشر چشمه)، مجموعه داستان «هذیان» (نشر چشمه) و مجموعه داستان «آرامبخش می‌خواهم» نشر افکار منتشر شده است.


رمان «چهره مبهم» در 296 صفحه و به قیمت 12هزار تومان منتشرشده است.

نشر آموت امکان سفارش تلفنی خرید و ارسال رایگان به سراسر کشور را نیز از ابتدای تیرماه ایجاد کرده است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =