حسن روحانی پاسخ تبریک روسای جمهور بلاروس،اسلواک، نیکاراگوئه و آذربایجان را داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت​الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک الکساندر لوکاشنکو رییس جمهوری بلاروس اظهارداشت: از این که شروع مسئولیت اینجانب مصادف با آغاز سومین دهه روابط دیپلماتیک دو کشور است، مسرورم و برگسترش هرچه بیشتر روابط تاکید دارم.

روحانی همچنین در پاسخ به پیام تبریک ایوان گاسپاروویچ رییس جمهوری اسلواک ابراز امیدواری کرد که روابط دوستانه دو کشور براساس احترام متقابل و منافع مشترک دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.

رییس جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک دانیل اورتگا رییس جمهوری نیکاراگوئه نیز با آرزوی سلامتی و موفقیت برای ملت و دولت این کشور، ابراز اطمینان کرد که با تلاش متقابل روابط دوستانه دو کشور در همه سطوح گسترش می یابد.

حسن روحانی همچنین در پاسخ به پیام تبریک الهام علی اف رییس جمهوری کشور جمهوری آذربایجان از گسترش و تحکیم مناسبات تهران و باکو استقبال کرد. رییس جمهوری منتخب ملت ایران با تشکر از پیام الهام علی اف، اظهار داشت: روابط حسنه موجود میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان که بر پایه های دوستی و اعتماد متقابل استوار است در آینده نیز با تلاش مشترک و روز افزون بیش از پیش مستحکم شده و تعمیق خواهد یافت.

29219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IN ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    12 0
    آمریکا با ما دوست بشه آذربایجان نمیشه...