۰ نفر
۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۵

مهر نوشت:

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز پیش فروش قطعی محصولات ایران خودرو از روز شنبه جاری 15 تیرماه در تمامی نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سطح کشور خبرداد.

عبداله بابایی با بیان این مطلب گفت: شرکت ایران خودرو به منظور تثبیت بازار و اطمینان به مردم، شرایطی فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند هر محصولی را که می خواهند، به صورت پیش فروش قطعی از طریق نمایندگی های مجاز شرکت در سرتاسر کشور اقدام کنند.

وی درباره روش پرداخت خرید قطعی خودروها اظهارداشت: متقاضیان با انتخاب نوع و قیمت خودرو، دغدغه ای از نظر نامشخص بودن قیمت خودرو تا زمان تحویل نخواهند داشت.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید کرد: خودروها با قیمت مشخص و مصوب در سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو عرضه شده است.

بابایی به قیمت خودروها اشاره کرد و گفت: پژو 405 اس ال ایکس با استاندارد یورو 2 به مبلغ 231 میلیون و 100 هزار ریال وپیش پرداخت 208 میلیون ریال و تحویل 75 روزه و سمند ال ایکس ای اف 7 بنزینی قیمت قطعی 279میلیون 800هزار ریال و با پیش پرداخت 190میلیون ریال و تحویل 60روزه است.

وی افزود: سمند ال ایکس بنزینی با قیمت قطعی 267 میلیون ریال و مبلغ پیش پرداخت 210 میلیون ریال با زمان تحویل 60 روزه است.

وی در مورد پیش فروش قطعی پژو گفت: پژو405 جی ال ایکس بنزینی با قیمت قطعی251میلیون 800هزارریال و ودیعه پرداخت آن 180میلیون ریال با تحویل 60روزه است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد: پژو405 جی ال ایکس دوگانه سوز به قیمت 266میلیون 600هزار ریال و پیش پرداخت 210میلیون ریال با تحویل 90روزه عرضه شده است.

بابایی ادامه داد: پیش فروش قطعی پژو پارس ال ایکس با موتور تی یو 5 با قیمت 336میلیون ریال و پیش پرداخت 285میلیون ریال و تحویل آن 90روزه است.

وی همچنین یادآور شد: پژو پارس دوگانه سوز با قیمت قطعی 312میلیون 800هزار ریال و پیش پرداخت ان 280میلیون ریال و با تحویل 90روزه عرضه شده است.

بابایی افزود: تمامی خودروهای عرضه شده به استثنای خودرو پژو405 اس ال ایکس دارای استاندارد یورو4 هستند.

 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 32
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    261 8
    قیمت 23 میلبون پیش پرداخت 20 میلیون!!!........قیمت 33 میلیون پیش پرداخت 29 میلیون!!! اون وقت تحویل 90 روزه!! این چه نوع پیش فروشیه؟90 درصد پولش رو که میگیرن بعد سه ماه بعد تحویل میدن؟؟ واقعا که...البته از ماست که بر ماست ولی خدایی این اخر ظلمه.تازه برای این ارابه های مرگ....
    • بی نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      34 1
      دوست عزيز تازه تحويل 90 روز كاريه يعني بيشتر از 4ماه طول ميكشه!!
    • بی نام IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      6 1
      قیمت قطعی 206 هم هیچوقت اعلام نمیشود. چرا؟
    • malihe A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      0 0
      دقیقا.حرف دل منو زدی مرسی
  • مهدی A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    83 2
    از این خبرا زیاد گفته می شه ولی عمل نمی شه . اره جانم !!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    89 20
    با ترس و لرز ثبت نام کردیم چون تاریخ تحویل هیچ ضمانتی نداره. سود مشارکت هم که نداره!! یعنی هر وقت دلشون خواست ماشینو میدن
    • حسنی IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      124 2
      داداش گل ! اشتباه کردی ثبت نام کردی....
    • تی تی IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      65 3
      من 100 سال سیاه تن به این برنامه نمیدم. 90 روز پولمو بدم به ...... به قول معروف ب....
    • سعید A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      0 0
      نقد از بنگاه بخر خیلی به نفعت خواهد بود من تجربه کردم خیلی اشتباه کردی تا شش ماه دیگه هم خودرو تحویلت نخواهد شد این خط این نشان تاریخ بزن دلیل با این سود دوره ی مشارکت و جریمه ی دیر کردمن باشم تا یک سال هم تحویل نمی دم
  • بی نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    82 2
    بازم ثبت نام و بازم دردسر تحویل گرفتن و قیمت جدید و داستانهای خاص خودش
  • علی A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    71 4
    ساعت 10 ثبت نام شروع شد 11 ظرفیت تکمیل
  • mohsen A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    100 0
    ثبت نام از ساعت 10 شروع شد،من حدود ساعت 14 خواستم پژو 405 اس ال ایکس ثبت نام کنم که پیغام داد ظرفیت تکمیل است،یعنی ظرف کمتر از 4 ساعت. اما نکته جالب اینجاست که سقف تعداد سفارش برای هر مشتری نامحدود تعیین شده بود.واقعا چرا؟ مگه هر مصرف کننده واقعی بیشتر از یک ماشین میخواد سفارش بده؟به نظرتون فهمیدن اینکه افرادی که به نعداد زیاد سفارش میدن دلال هستند کار مشکلیه؟به نظز میرسه خودروسازها با این نوع سیاستهای فروش، عمدا به بازار دلالی دامن می زنند.
  • بی نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    68 2
    گفته ظرفیت تکمیل ضرر نکردی پیش فروش قطعی ابان ماه تحویل اسفند هنوز تحویل ندادند کجای کاری برادر
  • بی نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    65 2
    آخه مردم چرا ثبت نام میکنید.
  • جمال کیانی A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    80 4
    تا چند سال دیگه قانونی در مجلس تصویب خواهد شد که هر ایرانی موظف می شود در هر پنج سال یک عدد خودروی داخلی با قیمت دلخواه کارخانه محترم خریداری نماید در غیر اینصورت به چند سال حبس و جریمه ای برابر با مبلغ قیمت مورد درخواست کارخانه محکوم خواهد شد.
    • بی نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      31 1
      ایول. کلی خندیدم آقا جمال. بعید نیست از اینا!
  • بی نام A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    63 2
    مردم ایران همه ژن "دلالی" دارن بنابراین خیلی راحت میتونن دلالی کنن و پول مفت بدست بیارن. اصلاً پولی که براش عرق ریخته بشه مزه ای نداره. به همین دلیل خودروی درپیت گرونقیمت، به راحتی فروش میره. مشکل اقتصاد ایران فقط یک چیزه: دلالیسم دولتی (رانت)
  • بی نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    29 0
    میشه به ما توضیح بدید که این "خودروسازان" کی هستند و از کجا پیداشون شد و نقش و نفوذ آنها در اقتصاد کشور چیست که با کمال قدرت در برابر تصمیمیات دولت قدعلم میکنند؟ آیا غیر از اینستکه با دولت هماهنگ هستند که اینجنین شاخ و شانه میکشن!
  • محمد شفیعی IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    14 1
    از من می شنوین خودرو به صورت پیش فروش نگیرین چون خیلی اذیتتون می کنن. ضمنا هر وقت خودروسازی ایران پیش فروش میذاره منتظر افزایش قیمت خودرو باشین. این پیش فروش ها واسه اینه که عده ای ثبت نان کنن بعد تا موعد تحویلتون فرا برسه قیمت رو افزایش می دن و شما هم چون به صورت پیش فروش خریدین مجبورین قیمت روز رو بپردازین. این شگرد خودروسازی ایران برای جبران خسارت ها و زیان های مالیشونه.
  • بینام A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    9 1
    چرا فقط پژو 405اس ال اکس یورو 2 عرضه شده؟؟؟
  • مهيار EU ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    33 2
    من يه ال نود آبان ماه ثبت نام كردم و ديگر از اين اشتباهات نمي كنم چون قرار بود اسفند تحويل بدن تا الان هيچ خبري از تحويل نيست من هم همين اشتباه فروش قطعي بودن رو خوردم تو ايران خودرو فروش و تعهد به مشتري اصلا معني نداره تحويل تا ٦ماه آينده هم نميدن متاسفم فقط همين براي كسايي كه پولشونو ريختن دور
    • ریبوار A1 ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      4 14
      من درنمایندگی سایپابرای ال نود ثبت نام نمودم ودرزمان تحویل حتی یک روزهم تاخیرنداشتن
  • سید جواد A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    12 1
    در زمان نه چندان دور ماشین رو اقساطی میدادن حالا بعکس شده جل خالق
  • جواد A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    11 0
    اگه قراره اینهمه پول اولش بدیم دیگه چکاریه ثبت نام کنیم! میریم بیرون همون لحظه هم تحویل میگیریم
  • ایرانی A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    5 2
    سایپا هم به تقلید ایران خودرو پیش فروش قطعی زده البته از نوع اعلام نکردن قیمت، در سایت گزینه تیبا فرموده اند که قیمت تیرماه!!!!!!!!!!!! کی تیرماه، اول، آخر اصلا ساعت 10 صبح یا 5 بعداز ظهر؟ گویی آقایان در کره ای دیگر زندگی می کنند!
  • داغ دیده IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    4 0
    والا من ثبت نام فوری و قطعی انجام دادم و پول نقد واریز کردم با مشخصات پژو پارس 2 ایربگ حالا اومدن توی سایت مشخصات ماشین عوض کردن و تک ایر بگ کردن ، روی چه حسابی نمیدونم. حالا پول 2 ایربگ گرفت و تک ایربگ تحویل میدن ، یعنی قناری نشون میدن و پولشو میگیرن و بعد میان گنجیشک با پول قناری تحویل میدن . حالا نمیدونم با چه امیدی مردم باید پیش فروش قطعی با اون قیمت و موعد تحویل ثبت نام کنند.
  • بی نام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    2 0
    این تبلیغات فقط و اعلام پیش فروش قطعی فقط برای اینه که تو آشفته بازار امروز ایران به موقع دلال ها بازار خودرو رو فراموش نکنند. وگرنه این پیش فروش ها و یا فروش قطعی کمتر از یک ساعت انجام میشه و بد هم سایت بسته میشه. این فرصت ر به یک عده که دست اندرکار بازار خودرو هم هستند میده تا خودرو ها رو در بازار آزاد با قیمت بالا بفروشند. وگر نه لینک فروش ایرانخودرو در اینترنت مدت ها است که ظاهرا بازه اما در مراحل بعدی فروش اینترنتی می نویسه "ظرفیت تکمیل است" اینطوری میشه که بعضی ها از صنعت خودرو دارند میلیاردر میشن. خون مردم رو می کن
  • بی ماشین IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    2 0
    مبلغ پیش پرداخت باید کم باشه تا ردم ثبت نام کنن.مثلا پژو 405 پیش پرداختش هست 208 میلیون ریال.خب من اگه اینقدر پول یک جا داشته باشم نقدی میخرم و چند ماه به انتظار نمیشینم.
  • بنازم IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    2 0
    واقعا كه بنازم به اينخودروي ملي وپول زياد
  • مهدی A1 ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
    3 0
    خداوکیلی باچه رویی اینجوری بااین شرایط پیش فروش میکنن.فقط دارن جیب دلالارو پرمیکنن وقیمت خودرو رومیبرن بالا.خب اینم یه جود سیاست واسه بالانگه داشتن قیمتا...
  • ایران خودرو بدبختم کرده A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    3 0
    آقا خیلی نامردن تحویل 206 من 30 شهریور بود در قرار داد . 22 اردیبهشت ثبت نام کردم در 3 قسط که آخریش رو نیمه شهریور گرفتن و بعد از اون روز هم سود دیگه تعلق نمیگیره امروز که 17 مهر رفتم میگه تو کامپیوتر 23 نوبتت که اونم نمیدیم شاید یه ماه دیگه!!!!!!!!!! بابا مسلمونا مال حلال خورا پدر مردم رو درآوردید. الله اکبر از این همه بی عدالتی و ظلمی که به مردم روا میدارین !!! گرون که میدین منت که میزارین لااقل دیگه سر وقت بدین لامصبا
  • محمود GB ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 1
    آقایی که ایران خودرو بدبختت کرده ماشین تو که خیلی دیر نشده،خیلی بدتر از تو وجود داره