برد نفسگیر تیم ملی والیبال در هاوانا/ کوبا اسیر استقامت ایرانی

تیم ملی والیبال ایران در ماراتنی سخت توانست تیم ملی کوبا قهرمان اسبق لیگ جهانی را در خانه اش شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ دو تیم ایران و کوبا درحالی در هاوانا به مصاف یکدیگر رفتند که این بار سالن مثل سالن بازی در ایتالیا مشکل تماشاگران را نداشت و کارگردان بازی هم خیلی علاقه ای به زوم تصویر روی تماشاگران نداشت تا بازی بهتر پخش شود. ایران  با همان ترکیب بازی با ایتالیا به میدان رفته بود.

 امتیاز اول را روی سرویس رحمان داودی ، کوبایی ها گرفتند اما بعد از این با کسب امتیاز و 4 سرویس عالی از عادل غلامی ، ایران 5 بر یک پیش افتاد .

با این وجود بازیکنان تیم میزبان در ادامه فاصله را کم کردند . رقابت میلیمتری پیش رفت تا اینکه کوبایی ها زودتر به امتیاز 16 رسیدند و  از ایران پیش افتادند. ولاسکو حسابی از بازیکنان تیمش برای از دست دادن برتری شاکی بود . او در تایم استراحت فنی  به رحمان داودی اعتراض می کرد. ایران در 16 امتیاز اول ، 4 سرویس را از دست داد. در دریافت های تیم به مرور بدتر و بدتر شد و این دلیلی بود برای پیش آمدن کوبایی ها.

بازی بعد از این امتیاز با رقابتی نزدیک میان دو تیم پیش می رفت. یک بار اشتباه داور در تشخیص ضربه موسوی و یکبار هم سرویس بد محمد موسوی ، کوبایی ها را به امتیاز های بالاتر رساند و بازی در دقایق پایانی ست اول 23 بر 22 بود. کوبایی ها اینجا وقت استراحت گرفتند تا شاید بتوانند نظم تیمی ایران را به هم بریزند. معروف برای ایران به خط سرویس رفت . او سرویس خوبی زد و سرویسش را در برگشت ، غفور برای ایران تبدیل به امتیاز کرد تا ایران بازی را برابر کند. امتیاز 24 را هم ایران روی سرویس خوب معروف و دفاع خوب موسوی گرفت .سرویس سوم را معروف از دست داد. اشتباه عادل غلامی امتیاز 25 را به کوبایی ها داد و ولاسکو سریع درخواست وقت استراحت کرد.  این تایم استراحت هم اثری نداشت و کوبایی ها با یک سرویس خوب ، امتیاز 25 را هم گرفتند.

در ست دوم  بازی تا امتیاز 8 هم با رقابت نزدیک دو تیم پیش می رفت. ایران  در این ست هم یک مشکل بزرگ داشت ، اینکه بچه های ایران در دریافت های عقب زمین با مشکل روبرو بودند. توپ های محکم کوبایی ها را خیلی سخت می شد جمع کرد. در دفاع روی تور هم ترکیب موسوی و غلامی خیلی فروغ بازی با ایتالیا را نداشت تا دیگر خبری از آن بازی دلچسب قبلی در این ست نباشد. 

اگرچه ایران زودتر از کوبایی ها با امتیاز8 رسید اما باز هم این کوبایی ها بودند که پیش افتادند و زودتر به امتیاز 9 رسیدند. این روند در ادامه بدتر هم شد . بچه های تیم ملی که به نوعی اسیر فیزیک بدنی کوبایی ها شده بودند در روی تور و در ضربات شان کم دقت بودند و این اختلاف امتیاز دو تیم را زیاد کرد . مربی کوبایی ها که مدام بازیکنان جوانش را تهییج می کرد ، می دانست با این شیوه می تواند از تیم خسته ایران که هنوز نتوانسته بود با فشار بازی با ایتالیا ، خستگی ناشی از سفر طولانی و تغییر ساعت کنار بیاید رقابت داشته باشد.« 16 بر 12 » روی تابلوی امتیازات نشان از این مشکل تیم ایران داشت. ایران که ست دوم را بد شروع کرده بود ، این مسیر را تا پایان ادامه داد و بازی را هم 25 بر 19 به حریف واگذار کرد.

در ست سوم ، تیم ملی ایران این بار بهتر ظاهر شد و توانست زودتر از حریف و با اختلاف امتیاز 4 به امتیاز 8 برسد. این روند تا امتیاز 16 هم ادامه داشت ولی کوبایی ها سعی در کم کردن اختلاف داشتند و سرانجام در امتیاز 18 با ملی پوشان ما برابر شدند و زودتر هم به امتیاز 19 رسیدند. 

بعد  از این اما آمدن آرمین تشکری به زمین و سرویس های خوب او توانست ایران را 21 بر 19 پیش بیاندازد. مربی کوبا خیلی زود تایم اوت گرفت تا شاید دوباره بازیکنانش را تهییج کند ولی موسوی خیلی خوب امتیاز 22 را هم برای ما گرفت. تشکری روی سرویس امتیاز 23 را هم گرفت و شوکی دیگر به کوبایی ها داد. او ناباورانه و به کمک تور ، امتیاز 24 را هم برای ما گرفت و با دفاع عالی از موسوی ، روی سرویس تشکری ایران این ست را  با پیروزی به پایان رساند. در این ست کوبایی ها در همان امتیاز 19 ماندند.

بازی در ست چهارم نفسگیر پیش می رفت. ابتدا ایران برتر بود اما دوباره کوبایی ها بازی را گرفتند ، آنها زودتر به امتیاز 8 رسیدند اما ایران هم در امتیاز 7 بود.در ادامه بازی سرویس های خوب امیر غفور که هم قدرت بالایی داشتند و هم شتاب بالا ، دفاع در عقب زمین کوبا را مشکل کرد و ایران با دفاع های عالی روی تور به امتیاز 12 رسید تا کوبایی ها 10 باشند. روند خوب بازی ملی پوشان تا امتیاز 16 ادامه داشت. سرویس های خوب ، و دفاع عالی روی تور ایران را به امتیاز 16 رساند درحالی که کوبایی ها و کبدا که ستاره شان در دو ست اول بود فقط 11 امتیاز داشتند. این روند در ادامه با امتیاز 18 برای ایران و 12 برای کوبایی ها تداوم پیدا کرد تا تیم ملی در آستانه کشاندن بازی به ست چهارم قرار بگیرد. 

بازی به ست پنجم کشیده بود و نفسگیر پیش می رفت. دو تیم امتیازات را یک به یک بین هم تقسیم می کردند ، بازی تا امتیاز 4 برابر پیش می رفت اما این ایران بود که به امتیاز 5 رسید و موسوی را به خط سرویس فرستاد. دفاع عالی تشکری ، امتیاز ایران را 6 کرد تا بلافاصله مربی کوبا وقت استراحت درخواست کند. در ادامه کوبایی ها باز توانستند بازی را مساوی کنند تا در امتیاز 7 دو تیم برابر شوند ،ولی باز این ایران بود که زودتر به امتیاز 8 رسید. با رسیدن تیم ها به امتیاز 8 ، زمین ها عوض شدند و دو تیم آماده ادامه این بازی نفسگیر.

سرویس را برای ایران باید رحمان داودی می زد. سرویس او را کوبایی ها بدل به امتیاز کردند. بعد از این اما غفور امتیاز ما را به 9 رساند و آرمین تشکری برای سرویس رفت اما سرویس او هم امتیازی برای ما نداشت تا باز بازی مساوی باشد. دو تیم این بار در عدد 9 برابر بودند. ما به سختی امتیاز 10 را با تلاش مباشری گرفتیم تا شاید این بار بتوانیم سرویس را امتیاز کنیم. سرویس خوب غفور هم  دلیلی برای موفقیت نشد. کبدا در حمله عالی بود و دو تیم امتیازشان 10 شد.  غفور ایران را به امتیاز 11 رساند و مهدوی و غلامی برای سرویس  و دفاع به زمین آمدند.  عادل سرویس را زد اما کوبایی ها کارشان را تکرار کردند و دو تعویضه ما جواب نداد . سرویس کوبایی ها اوت شد و امتیاز ما 12. باز هم کوبایی ها دفاع کردند و بازی همان طور پیش می رفت. ولاسکو وقت استراحت گرفت تا با یارانش حرف بزند. او نکات مهمی را درباره زاویه ضربات به غفور و دیگران می گفت.

کوبایی ها باید سرویس می زدند سرویس آنها باز هم اوت شد و ما 13 امتیازی شدیم. حالا سرویس در دست ما بود اما مربی کوبا هم سریع تایم اوت گرفت. مرربیان داشتند کنار تور با تاکتیک های شان دوئل می کردند. معروف سرویس زد و کوبایی ها امتیاز گرفتند. این بار هم کبدا خوب امتیاز خوبی گرفت. 13 برابر.

غفور امتیاز 14 را برای ما گرفت و ما فقط یک دفاع می خواستیم. اتفاقی که نیفتاد. 14 برابر. آرمین تشکری امتیاز 15 را هم گرفت و به خط سرویس رفت. دفاع عالی موسوی ایران را پیروز این بازی نفسگیر کرد. 

خستگی  قدرت حریف  و غافلگیری در دو ست اول هم باعث نشد تا بچه های تیم ملی در برابر قهرمان یک دوره و نایب قهرمان 5 دوره لیگ جهانی کم بیاورند. حالا ایران در جدول بازی ها 9 امتیازی است. اگرچه شانس صعود مان به مرحله بعد کم شده اما هنوز دلاوران تیم ملی با رشادت می جنگند تا دل مردم مان را شاد کنند.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 247
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    چقدر تصویر برداری و زاویه دوربین بده... اه اه یه روز باید از سانسور سر درد بگیریم یه روز از نوع زاویه دوربین و تصویر برداری
    • بی نام A1 ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      داداش کوبا دیگه امکاناتش مثل ایتالیا که نیست
    • محمد A1 ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      مکالمه من و بابام تو ست سوم : -بابا اختلاف 4 به یک امتیاز رسید ! چیکار دارن می کنن؟ -غصه نخور زرینی اون یه امتیاز رو جبران می کنه!!!!
    • بی نام IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      ایول ایران
    • محمد EU ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      الان این چرا منفی گرفته ؟
    • امير تبريز اوغلي IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      انتظار نداشتيم كوبا رو اينجوري ببرن بايد 3 /0ميزدن
    • بی نام EU ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      این همه خوشحالی برای چیه؟!!! ما که دیگه به عنوان دو تیم اول صعود نمیکنیم! خداحافظ جام جهانی !!! خخخخخخ
    • بی نام IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      81 28
      اتقاقا یک زاویه خیلی جالبی داشت از 3 رخ پشت زمین.عالی بود...والیبال از پشت زمین هم خیلی زیباست حتی از کنار بهتره.چون تور و حرکت در پهنه اون جذابیت اصلی اش است و از زاویه کنار این تحرک به خوبی تصویر نمیشه .
    • سعید IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      ما که تو والیبال این همه استعداد داریم چرا آنقدر خرج فوتبال می کنیم ؟!
    • فرزام A1 ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      152 6
      فکر کنم یه کسی بلیط های ردیف جلو دوربین رو خریده بود ولی نیومده بود مسابقه رو ببینه! چون خیلی هاش خالی بود!
    • امير IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      52 15
      اين زاويه دوربين به سفارس ايران و جهت جلوگيري از سانسور بيش از حد كار گذاشته شده و در كشورهاي ديگه از جمله كوبا با كيفيت و زاويه بهتري پخش شد.
    • محسن A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      86 9
      من که فک کردم ضرغامی با دوربین رفته وخودش فیلمبرداری می کنه .دی
    • باربارا IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      43 1
      بعضی ها که اصلن از برد و باخت تیم های ورزشی سر در نمی یارن، یا حال نمی کنن، یا اصلن براشون مهم نیست - و اصلن نمی دونن ورزش چیه و علاقه ندارن - چرا می شینن پای تماشای این بازی ها و بعد هِی غرررررررررررر می زنن؟ اینکه مردم از برد تیم های ورزشی کشورشون - توی این وضعیت فاجعه بار اقتصادی و....- خوشحال میشن، روحیه می گیرند و شادی می کنند کجاش بده؟ همش یاد گرفتن میگن چرا از پول بیت المال هزینه ورزش می کنید؟ خدائیش فکر کردین اگر این هزینه ها صرف والیبال و فوتبال و ووالیبال و... نشه میارن دو دستی تقدیم شما می کنند؟ کمی انسان باشیم و از بقیه دنیا یاد بگیریم. برد و باخت جزئی از ورزشه. حالا که بردیم، خوشحال باشیم. زنده باد ورزشکارهامون. زنده باد والیبالیست های ایران.
    • فرهاد A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      5 0
      دست همه‌تون رو مي‌بوسم كه دل مردم رو شاد كرديد.
    • نيوشا A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      2 0
      جناب محمد خان اگر زريني و هم قطاراش نبودن الان خواب اين روزا رو هم نمي ديديم...!
  • بی نام A1 ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    کوبا راحت میشد برد ولی اصلا بچه ها مثل بازی با ایتالیا قشنگ بازی نمیکنند امان از این پخش بازی
    • بی نام A1 ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      انگار نمیخوان ببرن.ست دومم راحتتر از اول باختیم. چرا داوودی سرویس پرشی نمیزنه؟
    • بهاره BE ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      ببخشید عزیزان، کوبا تیم جوان و قدرتمند و کم تجربه ایست و بازی ببازی بهتر میشود، ولی امیدواررم که این بازی را ببریم
    • بهاره BE ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      بردیم، متشکریم، به امید پیروزی سه‌ امتیازی فردا شب
    • سعید IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      82 10
      البته منظورش فردا صبح بود
    • مهسا EU ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      ما که صعود نمیکنیم. موندم این همه هزینه برای چیه؟ هواپیمای اختصاصی. اون دنیا باید جواب بدن
    • حامد IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      در جواب مهسا خانم... واقعا جدی میگین؟ دارن بازی میکنن میبرن ملت کلی شاد میشن اونوقت شما اینجوری میگین؟ مثل اینه که ما هم بگیم خب ما هم که با حقوق 1 تومن به جایی نمیرسیم بریم خودومونو بکشیم.
    • بهاره BE ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      27 6
      دوست گرامی‌ آقا سعید، روز و شب فرقی نمیکنه، مهم برد تیم ماست، ضمنا برای ما، بازی ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه پس از نیمه شب شروع میشود. بامید پیروزی سه‌ امتیازی فردا صبح :)
  • بی نام A1 ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    این بازیکن شماره ۱۴شون قیافش مثله دروگبا این عکس کیه تو سالن؟ امان از دست این کبدا چقدر قشنگ بازی میکنه
    • بی نام A1 ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      چه گوآرا هستن ایشون
    • ali IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      این عکس قهرمان ملی شون شهید چه گووارا است. روحش شاد
    • چگوآرا IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      89 62
      بزرگ مرد آزادی جهان ارنستوچگوآرا که باید در برابرعکسش احترام گذاشت اگر اون نبود هنوز کوبا تو دست آمریکا بود.یک شعار تو مدارس کوبا هست بچه ها هر روز تکرار میکنند:ما هم روزی مانندچگوآرا خواهیم شد.
  • بی نام IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    اگه بچه ها مانند بازی در ایتالیا عمل میکردند کوبا هیچ حرفی برای گفتن نداشت.امروز بسیار ضعیف بازی کردیم
    • علي IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      47 2
      مال خستگيه راهه
  • بی نام IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    بریم بخوابیم فایده نداره 2 بر0 عقبیم! چشمام داره از حدقه (یعنی درست نوشتم؟!) میزنه بیرون!! ولی امیدوارم گیم سوم به خودشون بیان بچه ها! بای
    • بی نام A1 ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      دو ست اول روحانى خواب مونده بود!
    • بی نام A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      72 1
      این هفته نوجوانان والیبال هم رفتن نیمه نهایی جام جهانی ... پس این داستان تو والیبال ادامه داره
  • بی نام IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    خوابم می یاد
  • بی نام IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    وقتی معضل مسولان شده تماشاچی واین استرس را اون امنیتی ها به بچه ها وارد می کنن وضعیت بهتر از این نمیشه
    • محمد ر IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      یه عده فقط بلد نق بزنن ! اه
  • ساسان IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    212 6
    ایران برد هورااااااااااااا
    • آرین IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      59 8
      امروز در دفاع روی تور موفق نبودیم و اکثر آبشارهای کوبا در زمین ما می خوابید . البته با شناسایی قدرت دفاع موسوی بیشتر از سمت دفاع کنار حمله می کردند .
  • وحید A1 ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    207 5
    بردیم! بردیم کوبا رو هم بردیم ما تو اداره با رادیو گوش میکردیم چه خبره تو اداره همه از خوشحالی جیغ کشیدن
  • بی نام IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    170 6
    هیپ هیپ..هوررررررررررررررررررا
  • بی نام A1 ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    172 6
    بردیم ، شب بخیر
    • بی نام A1 ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      145 7
      صبح شده بیدار شو
    • بی نام IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      107 4
      ساعت 20 دقیقه به 8 صبحو دیگه شب بخیر نمیگن :))
    • بی نام IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      105 1
      این جور که این بنده خدا تلگرافی کامنت گزاشته "بردیم شب بخیر " حاضرم شرط ببندم بعد از تایپ "ر" دیگه نتونسته تحمل کنه افتاده خوابیده الان هم اسمون هفتمه. ................................................................ تبریک به همه ایرانیا . تبریک به همه ایرانیا از سه تا بازی مونده هم امتیاز کافی رو میگیریم میریم مرحله بعد صبح همگی بخیــــــــــــــــــــر
    • محمد IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      71 4
      خب شاید تو یه کشور دییگه باشه بنده خدا
  • امین GB ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    182 7
    بچه ها مچکریم
  • بی نام EU ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    227 7
    بچه ها تشكر تشكر تشكر ازطرف تموم ايروني هاي عاشق وطن
  • ارشيا IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    ايران برد.
    • بی نام IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      84 7
      این منفیها یرای چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایران نبرد؟
  • جواتی IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    164 4
    دمتون گرم حال کردم ای ول ای ول
    • عدالت IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      113 4
      واقعآ دمتون گرم خدایش حال کردم با این بازی جوانمردانه
  • بی نام IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    132 6
    ایوللللللللللللللللللللللللللللل
  • بی نام IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    112 6
    دم بچه ایران گرم. به این میگن غیرت ایرانی
  • آرمان IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    124 5
    خدا را شكر كه ايران برد. خيلي حال داد صبح اول صبحي.
  • k IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    108 4
    بردیییییم هوووووووووووورا
  • بی نام IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    127 6
    مردم بلند شيد ايران پيروز شد. خيلي خوشحالم.
  • علی A1 ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    بر طبل شادانه بکوب برخیز و پرچم را ببر بر سر در خانه بکوب کولاک کردید بچه ها
  • بی نام A1 ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    مدیونی اگه فکر کنی میخوام بگم روحانی مچکریم
  • حمید IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    104 6
    درود بر غیرت ایرانی
  • بی نام IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    105 5
    آفرين به غيرت ايراني. واقعا طي كردن راه طولاني به شدت تاثير گذاره ولي ايراني خستگي نميشناسه.
  • kourosh A1 ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    146 4
    مرسي ولاسكو مرسي ايـران مرسي بچه ها
  • بی نام IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    151 5
    دمتون گرم بچه ها مخصوصا این تشکری که ایول داره والا!!!!!!
    • بی نام IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      109 3
      موسوی و ظریف هم همچنین
  • fhfh IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    و تمام ایران 3 کوبا 2. روحانی مچکریم.
    • بی نام A1 ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      چه ربطی به روحانی داره آخه .......... واقعا که متأسفم برا این طرز فکرت
    • دریا EU ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      36 63
      مثبت رو اشتباه دادم واقعا با این هوش سیاسی و ورزشی یک وقت چشم نخوری آقا یا خانمfhfh
  • سیامک A1 ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    152 6
    خدارو شکر، بردیم!! حتی اگه به مرحله ی بعد صعود هم نکنیم، کار بچه ها واقعا عالیه!
  • مفيدي IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    127 6
    زنده باد شير مردان واليباليستهاي ايراااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
  • سحرخیز IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    111 3
    خدایا شکرت
  • بی نام IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    128 5
    ظریف عالی بود.تو پست خودش بی نظیره
  • رضا IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    روحانی مچکریم
    • بی نام IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      البته محصول دوران احمدی نژاده این تیم.روحانی هنوز کارش شروع نشده
    • حسین IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      28 10
      ولی من میگم خدایا شکرت! روحانی چیکارس ؟بازم خدایا ممنونتم فقـــــــــــــــــــــــــــــــط خــــــــــــــــــــــدا
    • بی نام IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      3 0
      چه خوب همه چیو بهم ربط میدین...یکم منطقی باشید
  • قم A1 ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    روحانی مچکریم
  • مومنی A1 ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    112 3
    بچه ها ممنون
  • میثم A1 ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    آقای روحانی مچکریم
  • حمید IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    96 5
    دم بچه ها گرم.که این بازی رو بردن..یه چیزی که باید توجه کنیم خستگی بازیکنا بود اگه دقت کرده باشید تو این بازی از سرویس های پرشی هیچ امتیازی نگرفتیم جز یکی دو بار امیر غفور بقیه سرویس های پرشی کوبا رو به زحمت ننداخت.ولی سرویس های کنترلی ما تونستیم 6 تا امتیاز مستقیم بگیریم و چند امتیاز غیر مستقیم.
  • بی نام IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    125 5
    بچه ها خسته بودند و گر نه هر 3امتیاز رو می گرفتیم.کوبا بند انگشت ایتالیا هم نبود...
  • فریده GB ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    118 3
    مرسی بچه هاااااااااااااااا تبریک میگم به همه ولی نزدیک بود سکته کنممممممممممممممممممممم
  • بی نام GB ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    163 4
    به احترام این جوانان و مربی شان تمام قد می ایستیم و درود میفرستیم. مبارکتان باشد.
  • بی نام IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    77 4
    مبارک باشه این پیروزی غرورافرین
  • بی نام IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    84 5
    بردیم باولاسکو مطمئن بودم تشکربچه ها
  • شب بیدار IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    107 6
    خدایی مزد شب نخوابی ما رو دادن ‏:‏)‏‏)‏‏) دمشون گرم
    • دلفین IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      57 10
      حالا یه روز ساعت 5 صبح بیدار شده چیکار میکنه:||
  • محسن A1 ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    این پیروزی را به رهبر انقلاب و تمامی غیور مردان و شیران جوان ایرانی تبریک می گویم.
    • حمید IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      153 8
      این پیروزی را به تمام مردم ایران تبریک می گویم.
    • بی نام A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      رضازاده شومايى؟؟؟
  • حسین 2007 IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    81 2
    دست مریزاد ایرانی
  • فرزاد69 IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    وای خدا .. بی نظیره و فوق العاده ست این خولیو ولاسکو... در ضمن از روحانی و کلیدش مچکریم!
    • بی نام A1 ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      48 20
      چرا منفی؟؟!!
    • یاسی A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      4 0
      چون برد تیم مابه روحانی وکلیدش هیچ مربوط نمیشه
  • بی نام IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    97 42
    روحانی متشکریم..
  • پاکی IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    86 4
    دمتون گرم و سرتون خوش باد
  • محمد IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    96 5
    ویـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوا ایـــــــــــــــــــــــــــــران
  • احمد IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    84 32
    بچه ها متشکریم زنده باد روحانی
  • بی نام IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    114 5
    من که واقعا وقتی اعتماد به نفس این بازیکن ها را میبینم که بعد از دو ست باخت چطور به بازی برگشتن و مردانه جنگیدن برای مقابله با مشکلات زندگی درس میگیرم!! آفرین!!
  • بی نام IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    74 3
    خستگی راه تو چهرشون مشخص بود
  • متین IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    80 3
    ایول ایوله تیم ما یله ایول
  • سعيد A1 ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    69 3
    بجه ها مچكريم ماشالله به غيرتتون
  • d IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    13 65
    آقا یکی به من بگه هیچکیو نداریم جا مباشری بذاریم؟ مباشری فصل بعد سری آ با زایسف .... بووووممممم...توهم
  • سمیه IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    88 23
    حالا خودمونیم بچه ها روزای دیگه هم این موقع صب بلند می شین واسه نماز؟ خود و خدایی راستشو بگید
    • دلفین IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      58 7
      خداییش نه ، یکم زودتر بلند می شیم
  • مهدی A1 ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    87 6
    ایران من ایران من جانم فدایت،کل زمین و آسمان ها خاک پایت...جونم ایران و ایرانی مرسی بچه ها
  • بهار A1 ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    66 3
    دلاوران ،به شما افتخار ميكنيم
  • میلاد IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    58 7
    نظرتون در مورد بهترین بازیکن ایران چیه؟به نظر من ارمین تشکری
    • امیر IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      65 4
      سعییییییییییییییییییییییییییییددددددد مععععععععععععععععررررررررووووووووففففففففففففف
    • دریا EU ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      10 0
      سید محمد موسوی ایول بچه های دزفول
  • بی نام GB ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    126 7
    ظاهرا چند نفز کوبایی اینجا دارن منفی میدن،
  • بهرام A1 ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    94 11
    باید به هر کدومشون 100 میلیون پاداش داده بشه کار بزرگی کردن
    • بی نام A1 ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      55 10
      صدمیلیون بدیم میشن مثل فوتبالیستامون و خدا رو بنده نمیشن.
  • احسان IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    61 4
    آقای بی نام خیلی هم خوب بازی کردیم.خیلی عالیه.
    • سامان IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      44 5
      اینجا کلی بی نام هست.کدومشو میگی. عکسشو بده، جنازشو تحویل بگیر!
  • s EU ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    73 1
    واقعاً آفرین به بچه های غیرتمند ایرانی باوجود خستگی گل کاشتند........ممنون بچه ها..........s
  • اشکان A1 ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    81 1
    آفرین به بچه های ایران و آفرین بیشتر به موسوی و ظریف و معروف که واقعا خوب کار کردند حیف که قائمی نبود
  • قاسمی IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    87 8
    مبارکه....بد نیس فوتبالیا یه کم یاد بگیرن از این جوونا.
  • مجتبی IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    50 14
    چرا تمام سرویس های اونا رو کابدا میزد؟؟
    • بی نام IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      32 0
      چرخشیه بابا
  • ساناز IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    72 8
    دستشون درد نکنه ولی این آقای محتشمیان با ان کبدا کبدا گفتن یه تنه رو اعصاب ما بود به چه زبونی ایشون اسمها رو تلفظ میکنن معلوم نیست!
  • farshad A1 ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    79 7
    پیروزی تیم ملی والیبال ایران را تبریک میگویم . در ست اول و دوم و تطبیق با ساعت ایران و جدای از خستگی سفر ، بدن بچه های تیم ملی دچار خواب فیزیولوژی بود اما در ست های بعدی با بیداری بدن و بروز غیرت ایرانی این پیروزی شیرین رقم خورد
  • طی .قرمز IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    66 4
    خییییییییییییلی عالی بود
  • بی نام IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    67 4
    خيلي خوشحالم. ديگه خوابم نمياد.
  • بی نام IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    46 5
    وای مردم چقدر بازی حساس شد... اما خوب بازی نکردیم مخصوصا دوست اولو اما باز خدا روشکر به بازی برگشتیم... البته خستگی هم تو نتیجه بازی موثر بود...
    • بی نام IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      38 3
      حساس نشو حساس نشو!
  • rezzz A1 ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    70 3
    آفرین والیبال نوجوونها هم رفتند نیمه نهایی آفرین
  • عباس A1 ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    66 3
    خدا را شكر بالاخره تيمي داريم كه بدون دغدغه در مقابل تيم هاي بزرگ بازي مي كنه ومي بره
  • بی نام IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    85 3
    طفلک ها تو کوبا با اون لباسای چسبون شرشر عرق می ریختن. خود کوبایی ها که راحت بودن تازه با رکابی اومده بودن. بعد هیجده ساعت بدخوابی و از دست دادن آب بدن واقعا ارزش بردشون همون سه امتیازه
  • علی A1 ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    49 2
    نگاه نکردم تبریک میگویم
  • فرناز IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    62 5
    اقا تک تک بچه ها رو دوست دارم اقا تک تک عاشقشونم عالییییییییی بازی کردن گل کاشتن سوسکشون کردن مهشر بودن اصلا کارشون قابل توصیف نیست ماشا الله به غیرتشون این شعر هم تقدیم به والیبالیستامون اگه اشتباه بود ببخشید دیگه اوای خوش هزار تقدیم تو باد سرسبزترین بهار تقدیم تو باد گویند که لحظه ایست روییدن عشق ان لحظه هزار با ر تقدیم تو باد
    • ساسان IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      31 2
      آواز خوش هزار تقدیم تو باد / بیداری جویبار تقدیم توباد / گویند که لحظه ایست روییدن گل / آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد .
  • cr7 A1 ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    78 1
    خداییش این برد خیلی ارزش داشت چون از قیافه بچه ها معلوم بود چقدر خستن!با غیرت بازی کردن ایول !اصن نتونستم بخوابم دیشب تا شروع بازی بیدار موندم ترسیدم خواب بمونم!یه پاداش حسابییییییییی باید بدن به این شیر بچه های ایرانی
    • محیا IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      9 1
      اینا که دیگه شیر بچه نیستن سن و سالی ازشون گذشته....
  • منصور IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    59 4
    دمتون گرم واقعا گل کاشتید
  • امیر A1 ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    96 67
    روحانی مچکریم
    • لیلی IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      27 51
      خفمون کردید با این روحانی مچکریم گفتنتون! بی مزه ها
  • بی نام US ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    روحانی مچکریم :)
    • بی نام IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      39 88
      حالم بد میشه از طرفداران روحانی....این برد چه ربطی به روحانی داشت....روحانی یکی هست مثل ما از خودت تشکر کن که اول صبح نشستی بازی رو دیدی.
    • حمید IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      45 27
      بی نام شنبه 15 تیر 1392 - 08:34:53 ما هم حالمون از تو بد میشه!
    • بی نام A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      16 72
      هنوز خوش خوشونه.بزار وقتی یارانه قطع شد و رسما ریاضت اقتصادی را شروع کرد میفهمید ماجرا از چه قراره. احمدینژاد اگر ادبیاتش خوب بود روحانی رای نمیاورد
    • علی A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      33 7
      آقای بی نام سوم، ریاضت اقتصادی خیلی وقته شروع شده شما خبر نداری. در ضمن این یارانه بودن یا نبودنش چندان فرقی نمی کنه.
  • نادی بهترین کاپیتان IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    56 41
    جای نادی کاپیتان خالی بود ...... کاش دعوتش میکردنند
  • amir A1 ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    78 3
    بچه ها خیلی عالی بود ..... مرسی . فقط ایران . فردا هم میبریم
    • بی نام EU ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      6 47
      باشه. بهش میگم
  • رضا IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    44 4
    ايرانى يعنى ساقه وبرك وريشه،هيجكى ايرانى نميشه،تبريك تبريك تبريك
  • عمو رضا A1 ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    48 1
    ماشالا به غیرت بچه ها. بازی رو از چنگ کوبایی ها در آوردن. ولاسکو مچکریم!
  • بی نام A1 ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    33 2
    عالی بود.مرسی بچه ها
  • علی A1 ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    28 2
    عالی بود
  • محمدرضا تاری IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    36 1
    جو بازی در مقایسه با ایتالیا غیر قابل مقایسه بود . انگار بازی تو زمین خاکی روبه روی خونمون برگزار شد
  • بی نام IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    42 2
    موسوی ،معروف ..خواهشا بخندید و روحیه بدهید .از کل تیم ممنونم.خسته نباشید.
  • بی نام IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    37 2
    استعداد وغیرت ایرانی ،علم وز ولاسکو،سرفرازی وطن
  • بی نام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    45 2
    افرین بچه ها مچچکریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
  • کیامهر A1 ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    38 3
    خیلی حال کردم ایرانی یعنی غیرت یعنی همیشه زنده یعنی همیشه در صحنه بچه ها ممنون شما ییم
  • محسن IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    46 2
    مگه ميشد اينارو دفاع كرد ولي دم بچه ها گرم از ست سوم به بعد عالي بازي كردن بچه ها مچكريم
  • امیر A1 ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    37 2
    آفرین به شیرمردان والیبال. همشون عالی بودن. معروف و موسوی و ظریف فوق ستاره بودن.
  • بی نام IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    38 2
    عالی بود جلوی هرکول های کوبایی بچه ها عالی بودند به جز ست دوم که روحیشون رو از دست دادند آفرین به همه به ویژه موسوی غفور تشکری و مباشری
  • بی نام IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    44 26
    روحاني مچكريم ... تا كور شن حسودها !!!! بچه ها مچكريم
  • بی نام A1 ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    8 40
    یه مقدار زیادی مغرور شدن واسه همین دو ست اول رو هم باختن
  • ساناز EU ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    43 2
    عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود بچه ها دوستون داریم ، افتخارهای ایران خدا پشت و پناهتون باشه
  • cزری IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    40 2
    واقعا دمتون گرم بچه هاکه دل میلیونها ایرانی رو شاد کردین
  • بی نام IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    45 2
    نوجوانان ايران هم به نيمه نهايي جهان رسيد.
  • ball IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    33 6
    جای خالی قائمی خالی بود برای دریافت توپ به غیر ظریف{اگه درست نوشتم} و قائمی دریافت کننده درستو حسابی نداریم ولی ایولا بردیم
    • بی نام IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      23 4
      جای خالی قائمی خالی بود؟! اینم از اون حرفا بود
  • مرتضی یعقوبی RS ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    76 14
    میگن روحانی رو از ست سوم بیدارش کردن !!!!
  • بی نام IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    42 3
    درود بر شیرمردان ایرن زمین
  • مهرداد IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    50 3
    فوق العاده اند این بچه ها!!!! بی نظیر! خدایا! یعنی ایرانی هم می تونه اینقدر باصلابت و حرفه ای باشه؟!!!!! شماها ایرانی ها رو جور دیگه ای به دنیا معرفی کردین. واقعا ازتون سپاسگزارم.
  • نیازی IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    68 16
    یه لحظه از روحانی ناامید شدم ولی فهمیدم دو ست اول خواب بودن بعدش... روحانی مچکریم
  • آریانا IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    47 17
    ایول به والیبال ایران به ایرانی بودنم افتخار میکنم و در آخر... روحانی مچکریم:)
  • نیما A1 ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    40 1
    واقعا با تغییرات زیادی نسبت به مسابقات مقدماتی المبیک لندن تو مسابقات شرکت کردیم ایران الان 5تا تیم اماده داره واقعا منتظر اینجور نتیجه هایی هستیم
  • محمد IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    45 2
    ظریف روی کبدا را کم کرد
  • غلامرضا A1 ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    36 1
    ما به برد فردا در بازي مقابل كوبا ايمان داريم ايتاليا در بازي دوم كه برد يك استثنا بود اگر ان شكست نبود ما به پيروزي هاب بعدي كمتر ميانديشيديم... بازي فردا را ما با فكر و با توجه به تكنيك خوب و بالاي بچه هاي واليباليست ايران خواهيم برد نه با زور و...........حريف فردا ممكن است زور بزند كه ببرد ولي ما يا اعتماد به نفس كامل ميگوييم برد با ماست
  • جواد A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    31 2
    بچه ها متشکریم .پیروزی شما به تصویر کشیدن غیرت ایرانی بود فقط ایران
  • بی نام A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    25 2
    آفرین ایران آفرین ولاسکو.....راستی خبر انلاین گزارش بالا رو یکبار دیگه خودتون بخونید همه ست ها جابجا گزارش شده
  • سجاد IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    34 16
    دمشون گرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم زنده باد ایران اسلامی
  • بی نام A1 ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    38 12
    سانسور ادمو از تماشای بازی پشیمون میکنه
  • بی نام A1 ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    52 8
    ژانر اینایی که الکی منفی میدن ، و باعث میشن هیچ کامنتی بی منفی نمونه چیه؟
    • ویانا IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      65 5
      باعث خوشحالیه این برد شیرین ... درود بر تمام بازیکنان تیم ملی والیبال . مشکل روان دارن جدی نگیرشون
    • بی نام IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      24 3
      احساس میکنم ضعف بدنی دارن دستشون میلرزه یا کشته مرده فوتبالن
  • جواد A1 ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    33 0
    بچه ها متشکریم واقعا مرسی این بود غیرت ایرانی
  • بی نام IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    33 3
    واقعا دمتون گرم ان شاالله کسی باشه که قدرتون رو بدونه واقعا گل کاشتی کاشکی یه ارزن توی والیبال سرمایه گذاری می شد
  • بی نام IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    39 2
    اگه تشکری تو ست سوم نبود 3 بر صفر باخته بودیم ولی ایول داره کاش قائمی مصدوم نمی شد.
  • سلام A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    38 16
    واقعا عالی بود مچکر از بچه ها ، ولاسكو ، آقای روحانی و کلید ایشون که از وقتی که آمدن تمام درهای بسته را باز کرده
  • رضا زنجان A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    59 6
    تشکر میکنم از بچه های تیم ملی والیبال به دو دلیل : 1 . باعث شدن نماز صبح رو اول وقت بخونیم 2 . با بد شیرینشون باعث ایجاد روحیه مثبت در اول هفته شدند. ممنون
  • بی نام EU ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    32 2
    بردیم خداروشکر دم بچه ها هم گرم ولی اگه بچه ها بازی همیشگیشونو بکنن راحت سه امتیاز از کوبا میگیرن
  • مهتاب A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    46 2
    هورااااااااااا بردیم... تبریک... دم بچه ها تیم ملی گرم با این برد باعث شدن صبحمو با نشاط وصف نشدنی شروع کنم .
  • مهدی IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    58 9
    انشالله مشکلات اقتصادی هم با درایت مسئولین و مردم بتونیم شکست بدیم تا حماسه اقتصادی محقق بشه.....الهی آمین
  • بی نام A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    45 6
    میگم خدا کنه که مطهری وزیر ارشاد نشه چون دیگه باید در پخش مستقیم والیبال رو تخته کرد
  • عادل IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    34 0
    ایولا ایولا ایوووولللللللللللللللللا.واقعا گل کاشتین
  • بی نام A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    34 11
    بابا یکی به این زرینی بگه لطفا سرویس پرشی نزن
    • بی نام GB ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      5 2
      این زرینی ستون پنجمه (کبدا رو ول کن زرینی رو بگیر)
  • :)))))) IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    46 7
    ما کوبا رو بردیم! واااااااااای باورم نمیشه:)))))))) بچه ها مچکریم بچه ها مچکریم بچه ها مچکریم بچه ها مچکریم :)))))
  • صبا IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    41 17
    دعا کنید تیم نوجوانان هم قهرمان بشیم اونوقت دیگه واقعا میگیم روحانی مچکریم.
  • ارزو کردستانی IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    44 28
    روحانی مچکریم
    • بی نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      61 35
      از روحانی بت میسازید شوخی شوخی با این شوخی ها ...بعد نمیتونید ازش انتقاد کنید حواستون باشه ای عوام!
  • نوراله A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    46 3
    جایزه ی پنجاه میلیونیو باید به این بچه ها داد.
  • بی نام IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    18 2
    ضمن تبریک برد تیم والیبال، فکر کنم خبرنگارتون موقع نوشتن این گزارش خواب بوده! یکبار دیگه گزارش رو بخونید، ببینید خودتون چیزی ازش سر در میارید؟ نصف پارارگراف ها رو جابه جا نوشته!
  • فرزاد A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    27 1
    بچه ها شیر مادر حلالتان باد غرور ایرانی دوباره به واسطه غیرت شما زنده شد بچه ها متشکریم
  • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    31 5
    یه عده هستن کلا مخالف هستن مهم نیست که چی گفته میشه فقط باید منفی بزنن "بچه ها متشکریم"
  • سعدی A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    25 1
    خدایش گل کاشتین،بعد از اون بازی سنگین با ایتالیا و صربستان که بیشترشم 5 گیمه شد و 19 ساعت پرواز تا هاوانا و اختلاف ساعت 6 ساعته اون با ایتالیا .......باریک به غیرتتون.......تبریک،بچه ها مچکریم، عادل غلامی دوست داریم ما دوست داریم ما...............
  • بی نام IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    28 2
    دستتون درد نكنه مارا شاد كردين پوريا از ايلام
  • منوچهر EU ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    42 5
    نباید زحماتی را که یزدانی خرم برای والیبال کشید فراموش کنیم .
  • مهدی A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    35 2
    من همیشه بعد از این پیروزی ها اشک به چشمام میاد... خیلی شور انگیزه... پرچم ایران همیشه بالاست! به دلاورها و شیربچه های با غیرت ایرانی خسته نباشید و خداقوت میگم. شیر مادرتون حلالتون! به فضل الهی و همت همه ی ایرانی های عزیز امیدوارم روزای خوب به زودی بیان. پاینده و جاوید باد ایران...
  • دلسوز تیم ملی والیبال A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    28 3
    ضمن تبریک به تیم والیبال . بازی رو کامل تما شا کردم . متاسفانه نسبت به بازی با ایتالیا بازی منسجمی از تیم شاهد نبودیم مخصوصا در دو ست اول و دوم . یک ضعف اساسی در این تیم به وضوح باعث شده که هم در بازی با ایتالیا و هم در بازی با کوبا حریفان با سرویس پرشی امتیاز های زیادی رو از تیم بگیرن . امیدورا م هر چه زودتر برای این مشکل فکر ی بکنن . با اینکه با امتیاز های زیادی که از دست دادیم احتمال صعود ار این گروه تقریبا غیر ممکن است اما با ادامه باز های خوب و با تکه به ولاسکو یکی از بر ترین مر بیان والیبال دنیا ، تیم والیبال مردان ایران به خواست خدا و در سایه اتحاد و انسجام تیمی برای سال اینده لیگ والیبال مر دان جهان به عنوان قدر ت برتر والبال دنیا خود را معر فی خواهد کرد .
  • بی نام EU ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    64 4
    درد و بلای این بچه ها تو سر فوتبالیا دیدین مباشری چه شیرجه ای زد؟؟حال می کنم غیــــــــــــــرت دارن نه اینکه اگر پولشونو ندن برن و نیان دیگه
  • بی نام A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    8 7
    مشکل تماشاگران؟؟؟؟
  • عاطفه EU ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    40 2
    انشاء ا... فردا سه امتیاز و می گیریم
  • مجید A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    41 1
    درود بر تیم ملی والیبال ایران
  • سیامک A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    77 5
    اونایی که واسه کامنتای شاد باش منفی میدن، کی می تونن باشن؟ کوبایی؟ ایتالیایی؟ تبدیل کنندگان ظرفیت به فرصت؟
    • بی نام IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      14 2
      خیلی خوب اومدی! بدیل کنندگان ظرفیت به فرصت؟
  • علی IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    78 3
    کاش نصف بودجه فوتبال برای والیبال خرج می شد درود بر والیبالیستهای با غیرت ایرانی که با تمام مشکلات شادی رو برای مردم ایران به ارمغان میارن
  • نيلوفر FI ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    5 0
    ممنون كه دلمون رو شاد كرديد،ايشالا بازي هاي بعدي رو هم ببريم.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    29 1
    وقتی علم مربی با عمل بازیکنان همراه شد این شد که می بینید...خسته نباشید دلاوران
  • بی نام RS ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    22 1
    دمشون گرررررررررررررم. کلی انرژی گرفتیم :)
  • بی نام IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    28 1
    درود به شرف ولاسکو و بچه های تیم ملی
  • فرهاد IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    6 1
    درود بر دلاور مردان ایرانی
  • م IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    7 2
    ای ول زلزلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ای بود که کوبا رو در هم شکست
  • عشق والیبال EU ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    9 1
    فردا ایران3کوبا0
  • کیانوش A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    9 1
    خدا قوت شیر مردان ایران! بهتون افتخار می کنیم!
  • شهاب A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    9 1
    فقط ولاسکوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
  • فریبا A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    10 1
    با ایرن بردهای پی در پی بالاخره یه چیزی خوشحالمون کرد. دمشون گرم.
  • محمود علی پور A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    9 13
    روحااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانی مچکریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    14 1
    پیشنهاد می کنم بخاطر این برد نفر یک خانه به اقایون فوتبالیست بدهید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    10 1
    نامت بلند باد............ایران
  • بچه مشهد IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    12 1
    اوف ف ف ف ف ف ف حال كردوم
  • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    20 2
    حالا آقای مطهری همه چیز رو رها میکنند گیر میدن به خانومهای تماشاچی که صدا و صیما نشونشون داده. واقعا بعضی ها بیکارن ها.
  • فاطمه IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    21 8
    ﻣﭽﮑﺮﯾﻢ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺍﺯ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻫﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ.;)))))))
  • وحید معروف IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    24 1
    خوبی والیبال ایران اینه که همیشه رو به جلو بوده. چه زمان کارخانه، چه حالا با ولاسکو.
  • یاسی A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    18 14
    فکر کردین چه خبره این قدر روحانی روحانی می کنین بی خودی زحمت بچه های تیم ملی رو به کسی که هنوز سر کار نیومده نسبت ندید
  • محمد A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    9 5
    lمن با نظر یاسی موافقم نباید همه چی رو با هم قاطی کرد
  • سعید A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    14 1
    مبارکه همتون دمشون گرم
  • یوسف IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    16 3
    به ایرانی بودن خودم افتخار میکنم زنده باد غیرت ایرانی.
  • محمدرضا تراب پور IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    6 0
    عاشق بازیاتونم بچه ها واقعا دمتون گرم همچنین ولاسکو خسته نباشید
  • مهسا A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    7 0
    زنده باد ايران..... دم همه بازيكنا و آقاي ولاسكو،گرم......
  • محمد A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    13 8
    هی اون کسایی که به قول یاسی روحانی روحانی می کنن میشه دقیقا ربط برد مارو به جناب روحانی بگن البته اگ جوالی داشته باشن
    • بی نام EU ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      8 10
      جوگیرن حالشون خوش نیست
    • بی نام A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      2 1
      شما ها که رای منفی میدین جواب دارید تو رو خدا بدید.............چیه کم اوردید............
  • هستی IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    11 0
    سلاااااااااااام...واقعا دمشون گررم...خسته نباشی میگم....عشق من امیر غفوور....واقعا عاشق والیبالیستای ایرانم...ممنونم...درپناه خدا باشین بچه ها...امیدوارم همین راه و ادامه بدین...بای
  • نیلو IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    18 5
    واسه اینکه سری بعدم ببریم بزن اون لایک قشنگه رو:)))))))))))))9
  • ن.ا A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    16 1
    به افتخار بچه های گل والیبال بزنید لایکو... ما ازتون راضی هستیم باغیرتا... ایشالله خدا هرچی میخواین رو بهتون بده چون دل ما رو شاد کردین... بچه ها از ته قلبمون ازتون متشکریم... خبرآنلاین,ای کاش این کامنتای محبت امیز رو برای بچه ها میفرستادین تا بدونن که قلب و دعای مردم پشتشونه و روحیه بگیرن...
  • بی نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    13 1
    خودمونیما چقدر بازی رو سانسور کردید به خصوص بازی ایران وایتالیا
  • ایرانی EU ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    14 10
    مثل این که جدی جدی کلید روحانی داره همه ی قفل ها رو باز ممی کنه
    • بی نام A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      3 1
      خرافاتی
  • لیلا IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    3 1
    این بازیکنای کوبا همشون 13-14 ساله بودن ولی قیافه هاشون به 30 ساله ها نزدیک بود انگار تو کوبا آدم خوب رشد میکنه.
  • كاوه A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    4 1
    ياشاسين ايران
  • محمدرضا تراب پور IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    3 0
    فقط میتونم بگم ایوللللللللللللللللللللللللللا............ افرین وصدافرین به تیم ایران و ولاسکو
  • بی نام A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    2 11
    غیرت ایرانی ....... قدم روحانی مبارکه
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 0
    من عـــــــــــــــــاشق دفاع سید ممدم. خیلی تمیز بازی کرد. اصلا من تازه فهمیدم والیبال یعنی چی؟!!
  • رنجبر EU ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    2 0
    پیروزی بچه های والیبالیست همه را خوشحال کرد اما این نکته ذهن مرا وشاید بسیاری دیگر که سببب چیست که تقیدبه رعایت حجاب زنان ایرانی در کوبا بیشتر از خود ایران بود؟
  • saeed A1 ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    1 0
    سلام؛ انشاالله مسئولین متوجه باشن ، بعد مسابقات این مربی بزرگ نباید از دست بدن!!! بدبختی ما اینه که همیشه غذا رو برعکس میخوریم.