ایرنا نوشت:

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت :جلسه شورای عالی کار،قرار است نیمه دوم تیرماه برگزار شود و در این جلسه در رابطه با حق مسکن و خواروبار کارگران بحث می شود .

«اسدالله عباسی » به تامین سبد کالای ماه مبارک رمضان توسط کارفرمایان اشاره کرد و افزود: کارفرمایانی کار خود را درست انجام می دهند مورد حمایت ما نیزهستند و آندسته ازکارفرمایانی که سبد کالای ماه رمضان کارگران را در نظر نمی گیرند از شرکای اجتماعی قانونی ما به شمار نمی آیند .

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی همچنین در حاشیه نشست مشترک با وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به خبرنگاران گفت : افزایش مابه التفاوت قیمت داروها که به بیمه تحمیل شده است ، از طریق وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پرداخت می شود .
عباسی اظهار داشت :این مابه التفاوت همچنین از طریق دولت به عنوان جبران کسری و بخشی از مطالبات بیمه ها نیز می تواند پرداخت شود .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یک ماه دیگر به تنفیذ دولت باقی مانده است اظهارداشت : من به قول و قرارهایی که در مجلس شورای اسلامی داده ام ، عمل کرده ام که یکی از آنها به رفع مشکل بازنشستگان صندوق فولاد مربوط می شود که تا پایان اردیبهشت ماه امسال حقوق آنها پرداخت شد .
عباسی در ادامه افزود : در صدد هستیم که حقوق مربوط به پایان خرداد ماه آنها نیز پرداخت شود تا اینکه حقوق آنها در تیرماه به روز شود .
وی به بیمه تکمیلی طلایی بازنشستگان نیز به عنوان یکی از وعده های انجام شده در دوران صدارتش اشاره کرد وگفت: این بیمه برای بازنشستگان انجام شده است
وی افزود : حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار بازنشسته بیمه طلایی بازنشستگان در خرداد ماه سال گذشته تحت پوشش قرار گرفتند که قول دادیم تا افراد تحت تکفل آنها نیز تحت پوشش این بیمه قرار گیرند که امسال این کار انجام شد و اکنون شمار بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها که تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند به دو میلیون و ۵۰۰ هزار تن می رسد.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    16 1
    حقوق كارمندان را 100 تا 150 هزار تومان زياد كردند ولي فشار گراني وتورم بر اين قشر بدبخت صد برابر شده!آنوقت ريس جمهور ما مصاحبه ميكند وگزارش ميدهد همه چيز آرام است وما در كشور گل وبلبل زندگي ميكنيم (مدتي قبل كرايه تاكسي وبعد مترو وبعد اتوبوس وبعد مدارس وبعد شهريه دانشگاه گوشت مرغ لبنيات و......) چند روز قبل رفتم حلوا شكري بخرم ديدم در طي يك ماه 1750 تومان اضافه شده واقعا تعجب كردم به خودم گفتم ديگر تمام شده براي بالا بردن قدرت خريد ما بايد حقوق ها را كم كم آن به مرز 2 ميليون برسانند
  • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    5 0
    باید زودتر از اینها پول دارو را تامین می کردید . باید زودتر از اینها بیمه ها را تجهیز می کردید. پول داروهای خودتون را کی می ده که انگار خیالتون نیست؟!
    • adam EU ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      1 0
      کدام پول دارو... فقط به هم پاس می دهند ...تا ما از گرانی دارو فلج نشویم و نمیریم درست نمی شود ..سیاستشان است که ما را از جمعیت کم کنند ...مرگ تدریجی ..خدا عذابشونو زیاد کند که فکر بیماران نیستند ...
  • معلم IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    3 1
    آخه چه سبد کالایی؟ به معلم ها گفتند نفری 91 هزار تومان واریز کنید تا بهتون سبد کالا بدیم. از کی تا حالا برای سبد کالا پول میگیرن؟!