پایان سریال «هوش سیاه 2» از نگاه کاربران خبرآنلاین / اصلا انتظار نداشتیم

کاربران خبرآنلاین معتقدند که قسمت پایانی این سریال نتوانسته انتظار آن‌ها را از این مجموعه برآورده کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پخش سریال «هوش سیاه 2»به کارگردانی مسعود آب پروربه پایان رسید و قسمت آخر این مجموعه تلویزیونی در میان مخاطبان رسانه ملی نظرات متفاوتی را به همراه داشت.

بسیاری از مخاطبانی که از بینندگان پر و پا قرص این مجموعه بودند، قسمت آخر سریال
را تخیلی و غیر واقعی توصیف می‌کنند و انتظار دیدن پایانی بهتر ی را از چیزی که تصویر شده بود،داشتند. عده دیگری هم از کلیت این سریال پلیسی راضی بودند.

واقعا شاهکار بود آقای نویسنده!
یکی از کاربران به نام سعید نوشته:«هوش سیاه خیلی خوب بود ولی آخر ش را خراب تمام کردند . مخصوصا آخرش که یک حالت سیاسی نپخته شد که اصلا با عقل جور در نمی آمد البته در طول کار بسیار زحمت کشیده بودند . متشکریم .»

کاربری که نامش را درج نکرده به پایان سریال اشاره کرده و نوشته:«آخرش خیلی خیلی مسخره بود!!توقع داشتم با یه هلیکوپتر و چندتا قایق تندرو بربزن دستگیرشون کنن، وسط دریا هم که راه فرار نداشتن، به عقل جن هم نمی‌رسید بزنن قایق رو منفجر کنن!! عملکرد پلیس ترکیه هم بشدت زیرسئوال رفت، بله قربان گوی سرگرد ما بودن و قوه تعقل و تصمیم گیری نداشتن!؟»

یکی دیگر از کاربران هم معتقد است: «دیشب این مجمومه مانند خیلی مجموعه‌های دیگر ساخت ایران در نهایت مسخره گی به پایان رسید. در حالی که همه میدونن مجرمان امنیتی رو باید زنده دستگیر کرد تا از طریق اونها کل سازمان شناسایی بشوند، در اینجا اون سرباز ترکیه ای با موشک دوش پرتاب زد قایق رو منهدم کرد! خب که چی؟ بابا مگه داری تانک میزنی؟ کلی افراد خرابکار و سازمانی تو قایق بودن. نمیشد محاصره‌شون کرد و بعد یک در گیری ساده زنده یا زخمی دستگیرشون کرد؟واقعا که»

مرتضی هم می نویسد:«قسمت آخر سریال نشون داد که نویسنده هیچ طرحی برای پایان دادن به سریال نداشت. این دیگه چی بود؟!!! زدن از دور قایق رو منفجر کردن بعد هم سریع تیتراژ اومد بالا !! حتما چند وقت دیگه طرح «هوش سایه 3» رو می‌ریزن و نشون میدن که کامران از اون حادثه جون سالم به در برده! یه ذره سریال پلیسی خارجی ببینن بد نیست.»

بی نام هم می نویسد:«با سلام و احترام به عوامل سریال من به‌عنوان یک بیننده عام هر شب این سریال را دنبال می‌کردم سریال خیلی خوبی بود ولی در بعضی از قسمت‌ها اونقدر با شعور مخاطب بازی می‌کرد که پشیمان از دیدن قسمت‌های قبل می‌شدم مثل صحنه فرار کامران از خانه در حضور آن‌ همه مامور ویژه و بعد شلیک آماتوری ماموران در حین فرار به همدست اون و اینکه چرا ماموران ایستادند و بعد از انفجار تازه شروع به دویدن کردن یا صحنه ورود کامران به ویلای ترکیه بعد از انفجار اتومبیل و تیر اندازی به همکار عمو که خیلی پیش پا افتاده بود ولی در کل سریال خوبی بود ممنون.»

لاله هم نوشته: «قسمت آخر جوک سال بود. انهدام باند خلافکارها با یک شلیک از راه دور. توی ترکیه. مگه میکروب بودن که با واکسن ریشه کن بشن برادر من. شما اول اصول فیلمنامه نویسی رو پاس کن بعد بیا درباره مقایسه فیلمت با نمونه های خارجی حرف بزن. واسه تمرین سریال "بدبیاری" breaking bad رو هم حتما ببین. از نون شب واجبتره.»

یکی دیگر از کاربران نیز نوشت:«در قسمت آخر طوری نشان داده می شد که انگار پبیس ایران در خاک ترکیه دارد به نیروهای ترک دستور می دهد. به نظرم کمی واقع نگر باشیم و در واقعیات به سر ببریم بد نیست. چنین چیزی در کجای جهان امکان دارد؟»

بی نام هم نوشت:«کلا مسخره بود نه فقط قسمت آخرش . ساخت قهرمان و ضد قهرمان مسئله مهم و سختیه ؛ این سریال ضد قهرمان رو تا حدودی ارائه میداد ولی قهرمان فیلم ( پلیس ) به شدت غیر واقعی بود . به خصوص استفاده مبالغه آمیز از مونیتور و کامپیوتر و تبلت و ... بیشتر سبب خنده من می شد .»

بی نام هم تاکید کرد:«کلا هوش سیاه 2 ژانرش کمدی بود تا جنایی مخصوصا قسمت آخرش که اوج این فکاهی بود .از زندان شیکش بگیر که شبیه هتل های حداقل 3ستاره ایران بود تا توهم توطئه که 5 نفر که می خواستن کل دنیا رو خراب کنن»

مهران هم نوشت:«واقعا اگر بر اساس تخیل نویسنده این فیلم نوشته شده که باید دید نویسنده محترم بر چه اساسی همه سیستمهای این مملکت را خنگ فرض کرده اند ... از بخیه یک زخم عمیق با نخ و سوزن که نه عفونت میکنه نه خونریزی مجدد بگیر تا سر کار گذاشتن سیستم های اطلاعاتی بوسیله یک ایمیل ! نمیدونم تا بحال گذر شما به اداره بیمه افتاده یا نه ! وقتی کلی مدرک و استعلام میگیرن تا مطمئن شن حق بیمه میدی تازه باید بری یک اداره دیگر تا اونو تایید کنه ... اونوقت اینجا بدون رمز عبور به اینترنت بیسیم زندان وصل میشه و ایمیل به مسئولین زندان یا سیستم اتوماسیونشون میفرسته ... واقعا که ... این آخری هم که واقعا سرکاری بود 90 تا 100 کیلوگرم بیمار رو توی یه کیسه بدون وسایل تنفسی بگذاری رو کولت و ببری...بعد مریض زنده هم بمونه ..»

بی نام هم می گوید:«متاسفانه سریال های ایرانی همیشه همینطوری بودند و کش و قوس ها و هیجان های سریال به یک پایان آبکی ختم شده آب سردی بر آتش اشتیاق بیننده میریزن که انتظار دیدن یک پایان منطقی و منسجم و راضی کننده است. به پلیس های دنیا پیشنهاد میکنیم از این به بعد به جای زنده دستگیر کردن عناصر اطلاعاتی و سردسته های باندهای خرابکار که میتوان از آنها اطلاعات ارزشمندی بدست آورد از راه دور با موشک بزنند بترکوننشون!!! واقعا شاهکار بود آقای نویسنده!!!!»

 هوش سیاه را به فیلم های  تخیلی خارجی ترجیح می دهم
برخی از کاربران نیز از جذابیت های این سریال پلیسی صحبت کرده اند. بی نام می‌نویسد :«منم از پایان سریال راضی نبودم ولی بعید می دونم که آب پرور قصد توهین به شعور مخاطبانش رو داشته، لطفاً خیلی تند نرین ... ممنون خبرآنلاین که بعضی از سؤالات کاربران رو پرسیدین، فکر کردم یادتون رفته ... ولی ای کاش تا آخر سریال رو دیده بودیم تا عوامل به پرسش های بیشتری درباره ابهامات و پرش های داستان پاسخ بدن.»

بی نام نیز می گوید:«آقای آب پرور امیدوارم اگه روزی هوش سیاه 3 رو ساختین، سر حرفتون درباره شخصیت پردازی سرگرد اجمدی بمونین و امیدوارم آقای قادری هم یادشون باشه که قصه شون هم باید قهرمان داشته باشه و هم ضد قهرمان و البته باورپذیر. نه اینکه ضد قهرمان هر کار غیر ممکنی رو بتونه انجام بده و قهرمان نتونه مانعش بشه. »

یکی دیگر از کاربران به نام علیرضا از شیراز می‌نویسد:«برای شروع یک کشور قوی این فیلم اگر بلف زیادی هم داشت خوبه جوانان ایرانی به خودشان می بالند از این امنیت ملی.»

یکی از کاربران به نام مهندس نوشت:«حرفه‌ای ترین سریال ایران نسبت به بقیه سریالای دیگه تا به امروز بوده و امیدواریم بهتر هم بشه . اما من هم مانند دیگر دوستان از قسمت آخر راضی نبودم. منظور لوکیشن آخره که سرباز ترکیه با بازوکا کشتی رو ترکوند . البته فکر کنم به قسمت موتور کشتی اصابت کرد تا تبهکارا نتونن فرار کنند و دستگیری اونا رو نشون نداد . همه هم منتظر اون لحظه بودن . قیافه جمشید موقع دستگیری باید دیدنی می‌شد که نشون ندادن. اما در کل سریال جالبی بود . دستشان درد نکند.»

امین هم نوشت: «با همه کاستی های این فیلم. من هوش سیاه رو به فیلم‌های تخیلی خارجی ترجیح می‌دهم.»

57247

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 169
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    اوج اهانت به مخاطب بود
    • بی نام US ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      کلا کاسبکارانه تمام شد.
    • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      منتظر هستم پلیس ترکیه صداش دربیاد واسه همچین توهینی که بهشون شده :))
    • میثم IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      اتفاقا به نظرم پایان خوبی داشت... چون اگر همه افراد تو قایق دستگیر می شدند، این به منزله این بود که همه کارهای خرابکارانه تموم شده... اما با دو شلیک امکان اینکه نفرات اصلی مثلا به آب پریدند و از مهلکه سالم بیرون اومدند وجود داره. یه سؤال: شما منتقدان عزیز بگین که کارگردان ادامه دار بودن عملیات تروریستی رو باید چگونه نشان می داد؟؟ البته با توجه به این نکته که این گروه، اصلی ترین گروه انجام عملیات تروریستی در خاورمیانه بود و امحاء آن به منزله ی نابودی همه گروه های خرابکار بود.
    • مرتضی IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      به نظر من بدتر از خالی بندیهای فراوان فیلم و سریالهای آمریکایی نبود. فرار از زندان ، 24 یا لاست را دیدی؟ یا این آخری حریم سلطان!!!
    • اکبر تک پر A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      واقعا اهانت بود البته اگر خودشون بفهمن
    • بی نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      شرط میبندم مهران اصلا سریالو ندیده ، یه جو بچه گانی که اینجا حکمفرماست میگه که باید به این نظر مثبت بدی، حالا اگه فرض کنیم این سریال ساخت ترکیه بود و پخش شده بود، اکثرا به این نظر منفی میدادن...
    • بی نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      91 13
      من فکر میکنم بیشتر قدرت نمایی پلیس ایران بود تا سریال تماشایی برای خانواده.البته فکر میکنم نوجوانان خوششون اومد تا جایی که من میدیدم
    • بی نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      33 16
      جالب اینجاس روز قبلش خودشونو با سریال های خارجی مقایسه میکردند !
    • سراب IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      نظرسنجي : اونايي كه ميگن سريال خوب بوده مثبت و اونايي كه ميگن بد بوده منفي بزنن
    • مهران IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      31 8
      اول جواب دوستیو بگم که میگه شما فیلم فرار ازندادن ،24 و لاست دیدید؟ بگم من فیلم لاست دیدم و تمام اتفاقات مثه حلقه زنجیر بهم متصل بودن،یادمون نره این فیلم بهرحل تخیلیه.حریم سلطان هم که اصلا ربطی نداره به سریالی آمریکایی! یه دوستی هم که گفته بودن شرز میبندم مهران فیلم ندیده باید بدونه اشتباه میکنه مگه من بیماری دارم الکی بیام اینو بگم.تمام قسمتا را دیدم باید قبول کرد هوش سیاه 2 نتونست مثل هوش سیاه خودشو نشون بده.ولی ممکنه بعضیا خوششون اومده باشه.شاید
    • رستاخیز عقلی IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      17 12
      دوست من دکترای آی تی داره میگه خیلی افتضاح بود فیلم از لحاظ سواد کامپیوتری در سطح خیلی پایینی بود نمونه اش کلمات رو به انگلیسی می گفتند کسی هم که سواد کامپیوتری نداشت همچین فکر می کرد که الان مثلا طرف چه کلمه ی قلمبه سلمبه ای به کار برد!!!
    • میلاد74 IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      20 16
      اگه خیلی بهتون اهانت شده میتونستین نبینین...به نظر من که واقعا عالی بود دست تمامی عواملش هم درد نکنه به خصوص بازیه بی نظیر اقای یاکیده که زیباییه خاصی به شخصیت کامران داده بودن
  • دلسوز سریال های ایرانی A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    به نظر شخصی بنده چندان موفق نبود .
    • بی نام EU ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      15 13
      نمی توته هم موفق باشه!!! فیلم های این سبکی نیاز به آزادی (همه چیز) خیلی زیادی داره!! هیچ وقت فیلم های سبک غربی تو کشورمون به جایی نمیرسه چون چارچوب ساخت برای این جور فیلم ها در کشور نداریم و هم ادمشو!!
  • بی نام IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    اخرش بسیار مسخره بود و به بقیه قسمتها نمی چسبید البته بقیه قسمتهای هم چندان جالب نبود و با عقل جور در نمی امد
    • ...; IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      24 3
      کاملا مخالفم...هم بقیه قسمتا خوب بودن و هم قسمت اخر که برای هوش سیاه 3 زمینه سازی کرد
    • مریم IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
      14 0
      واقعا که!یه سریال درست و حسابی داریم،شاهم هی الکی ازش ایراد بگیرین،قبول کنین که ما تو زمینه ی فیلم و سریال هم درحال پیشرفتیم.اینجور اشکالا که البته جزئی هم هستن طبیعیه.عوض اینکه ازش حمایت کنین تا بهتر بشه،دست به گله و شکایت میزنین.یکم فکر کنین....واقعا که جای خجالته بی نام و بقیه.... به نظر شما ها نباید از سریال های ایرانی هرچند هم پر اشکال باشن درمقابل سریالای همتای خارجیشون حمایت کرد؟!اگه ما حمایت نکنیم پس کی کنه؟!همین کارارو کردین که کشورمون تو زمینه ی فیلم سازی اونطور که میخواین نیست.... درضمن بهترین پایانی بود که کارگردان و نویسنده میتونستن بهش بدن،خودتون بودین چیکار میکردین؟!آقای آب پرور اینکارو کرد تا اگه یه زمونی خواست سری سه رو هم بسازه،دستش باز باشه.
  • سارا A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    به نظر من این سریال تا قسمت آخر تونست مخاطبانش رو با خودش همراه کنه و این نشون دهنده موفقیت سریاله.اما گمون می کنم نباید با پایانی که ممکنه بعضی ها غیر منطقی می دونن کل سریال رو زیر سوال برد.هر چند که فکر می کنم تا حدی شاید پایان مجموعه تابع شرایطی بوده که به گروه تحمیل شده.
    • وحید تابش IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      12 0
      من کاملا با نظر ساراخانم موافقم.آفرین. شک ندارم که پایان فیلم کاملا تحمیلی بود.حتی مطمعنم که سکانسهای زیادی از آخر فیلم حذف شده! و میدونم که کارگردان خیلی زیباتر قصد داشته داستان رو تموم کنه.ولی واقعا حیف.من این سریال رو خیلی خیلی دوست داشتم.
  • امید IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    مگه متهم رو میشه موشک بارون کرد.یا باید دستگیر میشدن یا توی درگیری کشته.اخرش اصلا خوب نبود
  • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    واقعا سریال افتضاحی بود. همه چی رو الگو برداری کرده بودن
  • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    به نظر من بیشتر اطرافیانش از هوش کمی برخوردار بودن وگرنه ایشون چندان باهوش نبود
  • حجت A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    82 15
    سریال خوبی بود.تو سری اول هم آخرش بی مزه تموم شد ولی خب تو سری دوم توجیحش کردن.منتها آخر هوش سیاه 2 ضمن اینکه بی مزه بود قابل توجیح هم نیست
    • ///محسن/// IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      12 0
      اتفاقا خیلیم قابل توجیهه ...در هوش سیاه3 متوجه میشید چون خیلیا درباره یکش هم همین فکرو میکردن
  • msaeid22 EU ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    والله من تو کلانتری خدمت کردم واسه استعلام ماشین نیم ساعت وقت میخواستن این سیستمارو کجا به کار میبرن ماتاحالا ندیده بودم
    • محمد A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      40 6
      داداش شما سريال خارجي ميبيني ؟ نمايش سيستم هاي پليس حتي تو يه سري كشور ها ممنوع هم هست . امكانات پليس هاي سريال هاي پليسي ژاپني كه تخيلي از هوش سياه خودمونه.
  • بی نام A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    67 43
    من آخرش نفهميدم چه به اون اولش ماشين داغون ميكردن چه به اين قسمت هاي آخرش كه شده بود فيلم تبليغات استانبول آخرش هم كه محشر پيوند زدن به قسمت 3 هوش سياه
  • بی نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    213 2
    موشک اول نخورد به قایق تا توی هوش سیاه 3 نشون بدن کامران خودشو انداخته تو آب با شلیک اول
  • بی نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    48 15
    اگر داستان واقی بوده باشه پس پایان داستان به علت های امنیتی باید مجرمان کشته می شدن
    • کیمیا IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      8 0
      به این دلیل که میخواستن3 رو بسازن کشته نشدن
  • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    89 59
    دوستان فهیم بیننده و منتقد سینما و تلویزیون. چون تهیه کننده و کارگردان می خواهند هوش سیاه 3 را بسازند باید پایانی در هاله ابهام داشته باشد که هم مخاطب متقاعد شود ضد قهرمان از بین رفته و هم در ادامه نشون داده شه که تونسته فرار کنه و سریال ادامه پیدا کنه . این نوع پایان در بعضی از فیلم های خارجی هم دیده میشه البته یه کم بهتر .
    • بی نام A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      37 8
      کسی منکر پایان نا مشخص نیست اما لااقل میشد منطقی تر تموم کنن. با موشک به قایق خلافکارا شلیک کردنن، به جای این که برن دستگیرشون کنن!!!!!!!!!!!!!!!!
  • علی A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    65 5
    یارو پلیسه ترکیه که بازوکا دستش بود: تو فقط قایقو به من نشان بده اول!!
  • دلسوز مردم A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    50 51
    وقتی هوش سیاه را با سریال پرطرفدار امریکایی 24 مقایسه می کنم به این نتیجه می رسم که ما تا 100 دیگه هم نی تونم فیلم ها و سر یال های اکشن و حادثه ای بسازیم .
    • نیما IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      8 10
      بله دیگه تا زمانی که یه همچین ادمای مثلاااااااااا دلسوزی هستن و فک میکنن مرغ همسایه غاز که چه عرض کنم شتر مرغه تا 10000 سال دیگه هم نمیتونیم بسازیم خیالتون جمع
    • بی نام IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      24 1
      معلومه با یه همچین ادمای مثلاااااااااااااااااا دلسوزی که فک میکنن مرغ همسایه غاز که چه عرض کنم شترمرغه تا10000سال دیگه هم نمیتونیم بسازیم...بعد مدت ها یه سریال خوب پلیسی دیدم ببینین چطور رفتار میکنین ...اگه امریکایی بود هم انقد ایراد مسخره و چرت ازش میگرفتین؟؟؟
  • l A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    38 41
    سریال ایرانی اینه دیگه بیشتر از این انتظار نداشته باشین
  • مهر IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    34 26
    اگه نویسنده می خواست واسه هوش سیاه 3 جا واز کنه بهتر بود یه بار فیلم dark knight raises(بت من) رو نیگا می کرد یا حداقل 5 دقیقه آخرشو می دید تا از کریستوفر نولان یاد بگیره چه طور باید مخاطب رو واسه قسمت بعد آماده کرد
    • علیرضا IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      33 3
      آخه دوستان من شماچرااین قدرتوجه نمیکنیدبه داتسان فیلم ،فیلم به این زیبایی ساخته شده که خیلی هم براش زحمت کشیده شده آقای آب پرور امروزدربرنامه گلخانه گفتندکه مامی تونستیم 4تاپایان داشته باشیم ولی زمان کافی نداشتیم حالاخودتون قضاوت کنید .این فیلم مطمئناسری سومش ساخته میشه به همین خاطرهم هست که اینجوری تموم شد .امیدوارم هرچه زودترسری سوم این سریال زیبازودترساخته شود.
  • amir A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    من اصلا نپسندیدم....فیلمی بود که مردم رو واقعا سبک مغز گیر آورده بود....کارایی انجام داده شده بود که ... من به شخصه هوش سیاه 1 رو بیشتر می پسندم
  • مهدی A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    64 66
    در کل من نمره ی خوبی به این مجموعه میدم چرا که به نظرم کمدی خوبی بود
  • رفیعی A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    37 43
    به نظر من که خوب بود ..... اوج اهانت به شعور بیننده رو سریال های جم میکنه نه این بیچاره ها
  • mohammad A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    15 48
    کلا این سریال از نظر فنی زیر سوال هست و به شعور مخاطبان توهین کرده ، عوامل این سریال حتی از نظر فنی نتونستن به حد قابل قبولی برسن ، و از طرق غلط به مردم نشنون دادن که وارد سیستم میشن , حتی نخواستن از 4-5 نفر متخصص امنیت مشاوره بگیرن ، مشاوران این سریال در حدی کاربران اماتور هم نبودن . در بیشتر سکانس های که کامران با کامپیوتر داره کار میکنه از لحاظ فنی همش غلطه
    • رضا IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      37 4
      بسنگی داره این کار رو با سریالهای کجا ار نظر فنی مقایسه کنیم اگه با آمریکا مقایسه کنیم بله عقبتره.اما وقتی با سریالهای ترکیه ای مقایسه بکنیم به نظرم این سریال در مقابل اونها شاهکاره.
  • سعید A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    69 3
    به نظر منم سریال خیلی خوبی بود(مخصوصا در حد ایران)، اشکالاتی مثل اغراق در استفاده ی تجهیزات الکترونیکی توش صورت گرفته بود، ولی شاید بد نباشه. بعضی جاهاشم در توانایی های ضدقهرمان تخیلی رفتار شده بود، که اونم میتونه بد نباشه، فقط تو این اغراق‌ها به نظرم باید به نوعی دقیقتر و بهتر پرداخته میشد که قابل تصورتر بشه. همچنین صحنه های قتل خوب ساخته نشده بود، مثلا اون صحنه که با سیخ دختره رو کشت، یا کشتنِ هم صحبتِ عمو، یا کشتنِ اون پسری که داشت با پلیس همکاری میکرد (شاید امین بود اسمش)... در مورد پایانش هم نمیگم بد بود، بدیهیه که میخواست به سری بعدی کشیده بشه، اون صحنه که آب رو نشون داد همین رو بیان میکرد ، دیگه چه برسه به اون نوشتارِ «و...» ، اما بازم بد پرداخته شده بود، میشه گفت قدری لوس بود پایانش.
  • omid IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    25 25
    من که از صبح تا شب سر کارم و 1 قسمتشم ندیدم
    • باران A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
      1 0
      هههههه.نصف عمرت بر فناست
  • محمد شفیعی IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    49 13
    یه جور تمومش کردن که بتونن هوش سیاه 3 رو هم بسازن که احتمالا هوش سیاه 3 اینجوری شروع می شه: تو شلیک موشک به قایق، کامران پریده تو آب و جون سالم به در برده و... دوباره یه سریال دیگه و سرکار گذاشتن مخاطب با یه پایان مسخره ی دیگه. به کارگردان این سریال باید بگم که پایان این سریال اینقدر بد تموم شد که اگه تو طول سریال حسنی هم بود، دیگه این حسن به نظر نمیاد و به نظر من کار فوق العاده ضعیف بود. سرنوشت شهاب و هم دستاش که اصلا معلوم نشد چی شد...
  • بی نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    14 54
    من ندیدم کامل این سری رو اما توو اون دوسه قسمتی که همراه شدم فیلنامه خیلی ضعیف بود مثلا دیالوگ :( موس دستته بذار زمین به فلان کار برس) وقعا کمیک بود . و مشابهت های دیگه ای هم بو اساسا فک میکنم چون سطح آگاهی یه طیف گسترده از مخاطبین شبکه های تلوریون نسبت به تکنولوژی کمه . این فیلم برای این ساخه شده بود که به مخاطب بگه ما خیلی پیشرفته ایم . اما من دانشجو مثلا میفهمم کاملا این دروغه . با دوستانی که گفتند توهین به شعور مخاطب بود موافقم
    • سارا IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      33 4
      اولا كه الان نصف بيشتر مملكت دانشجو شدن!ماشاالله همه هم به لطف بيكاري ، فوق و دكترا دارن. اون بچه دبيرستانيا و راهنماييا هم از ما دانشجوها بيشتر از كامپيوتر سر در ميارن من اصلا معني اين جمله طيف گسترده مخاطبين تلويزيون اطلاعشون از تكنولوژي كمه رو نمي فهمم مگه داري راجع به علم پزشكي يا جراحي مغز يا تعمير فضا پيما حرف مي زني؟ اين اطلاعات اوليه راجع به ايميل وشبكه و هك كردن و دسترسي به اطلاعات و رمزهاي بانكي كه تو برنامه كودك هم ديگه پخش ميشه ما خيلي هم عقب افتاده باشيم ، هك كردن رو مي فهميم! همچين خيلي هم روي تكنولوژي كه تو ايران داريم تكيه نشده بود بيشتر فيلم استفاده از تكنولوژي هاي كشوراي ديگه بود كه اونا هم خيلي پيشرفته نبود فقط يكم پيچيده بود. توهين به مخاطب هم بدليل سكانس پايانيه
  • بـــــــــــــــهار IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    16 24
    ندیدمش...
  • خوشحال A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    10 19
    بینندگان عزیز شما دیگه چرا؟شما دیگه باید به پایان های بی مزه سریالهای ایرانی عادت کرده باشید!حداقل یه فیلم تخیلی خوب دیدید.ممنون باشید..بیمارستان ها که همکار خدمه خودشونو نمیشناسنو تازه واسش دستم تکون میدن خیلی نوبره./..این یه نمونه از سوتی های فیلم..بعضی هارو هم دوستان اشاره کردن..امیدوارم آقای نویسنده ببینن این نظراتو و تو کارهای بعدی جبران کنن.
  • بی نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    23 8
    قسمت آخر که چند دقیقه عملا تبلیغ جاذبه های توریستی ترکیه بود! بدون این که یه ریال بابت تبلیغ از ترکیه دریافت کنن به صنعت توریسم ترکیه کمک کردن
  • حاج درویش A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    20 16
    بنام خدا از اول فیلم خالی بندی بود زندان وزندان بان بیخیال ریس زندان ببو کارشناس انتظامی ؟؟؟؟سرگرد درفکرمتهم که 2سال زندانیه کلیه نفرات اداره دنبال ریس متهمین پس ازجنایت فرارازمحلجنایت بعد ش پلیس درمحل حاضر بااین سیستم اینترنت داغون باهم تصویری درتماس اونهم ترکیه پلیس حق تیر کیلوی نداره ولی دراین سریال ازاول تااخر این نقص بوخلاصه درپیت درپیت
  • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    27 10
    آخه آب پرور چی بهت بگم!! قسمت آخر آب را بستی به سریال!! آب پرور نکن این کارا را!! برای پلیس های دنیا بدآموزی داره!!!!
  • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    افنضاح
  • علی IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    22 11
    با سلام خوب مثل فیم هندی بود در قسمت بعدی کامران از دریا میاد بیرون و این ماجرا ادامه دارد . بازیکنان سریال خیلی مصنوعی بازی می کردند خصوصا خانم پلیس ها هر کی یه تبلت گرفته دستش باهاش ور میره این شد تکنولوژی شما سریال را با فرار از زندان یا 24 مقایسه کنید
  • بی نام A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    27 6
    ینی من حاضر بودم این سریال قسمت آخر نداشته باشه تا اینکه بخواد اینطوری تموم شه بخدا :| کل سیستم امنیتی ایران و ترکیه چند ساله دارن از اون ریزه میزه ها میگیرن که برسن به اصلی ها . بعد که پیداشون میکنن بدون اینکه اصلا شناساییشون کنن میزنن همرو میفرستن رو هوا :| آخه مگه میشه همچین چیزی :|
  • sajjad IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    37 6
    آخه یکی نیست بگه وسط دریا راه فراری که نیست چرا موشک میزنید؟ بعدم یک سوال تو ذهنم مونده اینا به فرض که همکاری کردن چرا نیروی ویژه شون رو نیاوردن پلیس سر کوچه موشک میزنه؟آیا؟
    • احمد رستمی A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      19 1
      عجب حرفی می‌زنیدا ... پس اون قایق با موتور زیرش برا خندس؟ نمی‌تونن روشن کنن گازشو بگیرن؟! البته اینو می‌گم فک نکنی با ترکوندن قایق با اون همه آدم مهم که هر کدومشون سرنخ که چه عرض کنم کل نخ بودن موافقم ها! زیادم ناراحت قسمت پایانی نباشید ... قول می‌دم تو سری سوم با یه فلش بک قسمت آخر این سریال رو نشون می‌ده و نشون می‌ده جمشید با شلیک اول اون توپ دستی پریده تو آب و بقیه هم جزغاله شدن و چون قابل تشخیص نیستن همه احتمال سوختن جمشید رو می‌دن ... اما نمرده! جمشید هم دیگه ریش درآورده و پیر تر شده و از این حرفا ...
  • روح الله IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    70 82
    معروفترین هکر دنیا که البته حالا سربه زیر شده وقتی تو دوران محکومیت بود.اجازه استفاده از تلفن رو هم نداشت.چون کارشناسان معتقد بودن باصدای سوت میتونه موشکهای هسته ای ایالات متحده رو فعال کنه!!! مخاطبین ،پس هک کردن یه زندان معمولی کار خیلی سختی نیست///کاملا واقعیه///
  • فرزاد A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    65 99
    ولی انصافا از اون سریال های با کلاس تو این چند سال بود هم از نظر تصویر برداری هم از نظر قصه البته جاهایی زیاد تخیلی شده بود
    • گمنام A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
      17 0
      من كه كاملا با شما موافقم.منم قبول دارم كه آ خرش خيلي خوب تموم نشدولي بي انصافي كه كل فيلم رو زير سوال برين
  • رز قرمز A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    77 37
    من که اصلا این سریال را ندیم به نظر می رسه که بازم خوب شده وقتمو هدر ندادم یه سریال بی سر وته بوده مثل بعضی سریالهای دیگه ؟. به هر حال عوامل سریال خسته نباشند .
  • بی نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    70 45
    خوش به حال من که ندیدم.به چاش نشستم دکستر و بازی تاج و تخت رو دیدم.
  • علی EU ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    47 3
    من سریال خیلی از ایران دیده بودم مهمترین ویژگی این سریال که آن را از بقیه متمایز میکرد این بود که ضد قهرمان یا همان کامران بسیار قوی بود و از پلیس یک قدم جلوتر بود و این خیلی مهم بود و نکته بعدی سرنخهای نیمه کاره ای بود که برای قسمتهای بعدی در این قسمت نشان داده شد. به نظر من بعد از خواب .بیدار قوی ترین سریال پلیسی ایران بود.
  • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    36 26
    آخرشم معلوم نشد چرا زندانیا تو این فیلم لباس مکانیکا تنشون بود
    • بی نام A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      19 49
      بی خیال بابا اینقدر به لباس های زندانی های سریال گیر ندین، خب سلیقه کارگردان این طوری بوده، نمی خواسته که عین واقعیتو تصویر کنه.
  • جمال IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    17 29
    سريال ايرانيه ديگه
    • رضا IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      22 0
      مگه ما گفتیم مال اوگانداست؟
  • بی نام EU ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    20 5
    احتمال زیاد منظورشان از اینکه یک لحظه آب دریا رو نشان داد که حباب می زد این بود که کامران دارد زیر آب شنا می کند تا فرار کند.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    13 11
    عجیب نبود خوب نه دادگاهی نه محاکمهای بعدشم بووووم
  • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    13 11
    اخرش اصلا شبیه اخر نبود والا!!! بعد هم تو ترکیه یه گشت ساحلی پیدا نمیشه که قایل زپرتی رو بمباران میکنن؟!!!! من البته سریال رو ندیدم و فقط یه بار خلاصه قسمت ها رو دیدم و دیشب هم یه ربع پایانی رو دیدم ولی در کل قضیه سریال رو با همین چند دقیقه گرفتم که این برای یه سریال معمایی پلیسی یعنی افتضاح
  • بی نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    44 31
    ما ایرانیها اینجوری هستیم اگر یک سریال خارجی اخرش اینطوری تموم می شد شروع می کردیم به تعریف و تمجید ازش که چه پایانی خوبی داشته و ... واقعا که مرغ همسایه غازه
  • مجتبی IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    33 4
    در مجموع سریال دیدنی بود خصوصا که از سریال فرار از زندان زیاد کپی برداری شده، مثه اتفاقات داخل زندان یا سخصیت شهاب که دنبال کامران بود تا بکشتش و مهمتر از همه 3 یه 4 فصله شده سریال که به همه دوستان هم از قبل این رو گفته بودم، اگه اغراق هایی که تو بحث سیستمهای آی تی و جی پی اس و سرعت آنی دسترسی و استعلام تو همه زمینه ها از طریق شبکه پلیس و خصوصا قسمت خنده دار پایانی سریال رو در نظر نگیریم، در مجموع سریال نمره خوبی میگیره!ممنون
  • شایان A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    5 5
    اگه به خوبی دقت کرده باشین ،‌ به خوبی معلومه که شلیک آر پی جی اصلا به قایق برخورد نکرده
  • سینا A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    11 13
    واقعا خنده داره دوستان اومدین این سریالو نقد میکنین؟ سریالی که یک کپی برداری کاملا مبتدیانه از سریال خارجی 24 بوده اصلا ارزش 1 ثانیه دیدن هم نداره همین کارارو کردین که کارگردان اعتماد بنفس گرفته سری دومشم ساخته...شما بازیگر نقش اول رو ببینین کاملا داره ادای جک باور رو در میاره.....
  • عباس IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    13 26
    واقعا پشیمونم از اینکه چند هفته خودم رو معطل این سریال کردم!
    • محمد A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      31 3
      فقط توي ايرانه كه موقع اتمام مسئوليت يه مسئول به جاي تقدير ازش انتقاد ميشه . موقع اتمام يه سريال به جاي تشكر از عوامل از ديدنش پشيمون ميشن.
  • علیرضا IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    19 26
    این سریال اوج توهین به متخصصین کامپیوتر بود . تو یکی از قسمت ها حسین یاری به یکی دیگه میگه ببین اون کامپیوتری که مارو هک کرده "سیستم عاملش" چیه. آخه برادر من سیستم عامل یه کامپیوتر به چه درد تو میخوره.میخوای چی رو ازش بفهمی. موارد دیگه تا دلتون بخواد هست که به دلیل محدودیت حجم نوشته نمیشه همشو نوشت. خوب بود با چند نفر متخصص مشاوره میکردن تا اینقدر دیالوگهاشون بدنباشه.
    • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      23 2
      سرگرد احمدی (حسین یاری) با این سؤال می خواست مشخصات بیشتری از سیستم هک کننده به دست بیاره، دیدین که مسئولین زندان هم جواب دادن سیستمهای اینجا همشون یه سیستم عامل دیگه دارن و از این طریق فهمید نفوذ از طریق سیستمهای داخل زندان انجام نشده؛ پس سؤالش به جا بود.
    • محمد A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      1 11
      مشكل اوني كه تو گفتي نبود . مشكل اينه كه از كجا حدس زد سيستم عاملش ممكنه فرق كنه ؟ از اين موارد زياده .
  • احمد رستمی A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    16 5
    سلام. بعضی دوستان هم دیگه خیلی دارن در مورد قسمت پایانی تند می‌رن ... عباراتی مثل "انتظار دست‌گیری جمشید و دیدنقیافش موقع بردن" یا "انتظار داشتیم خوب تموم بشه" ... دوستان قبول دارم خیلی چیزا، از زندان با اون امکانات که غذاخوریش از کافی‌شاپای متوسطم چیزی کم نداشت تا نقض قوانین فیزیک که اون میله‌ی آهنی بعد بریده شدن خیلی ساده بالا می‌رفت و سر جاش دوباره فیکس می‌شد (گویی از بالا دارای محور بود، چیزی مثل مفصل دست و پا!) و بدون این‌که خم بشه یا از رفت و آمد زیاد جمشید اصلا پاره بشه! ... اینا قبول اما من همه‌ی اینا رو می‌ذارم روی شانس جمشید و هوش اون! (آخه هوش چه ربطی به قوانین فیزیک داره!! حالا!) و بهتون می‌گم اصلا قرار نبود جمشید دستگیر بشه و همه‌چی تموم شه. استناد می‌کنم به "و ..." آخر فیلم ...
  • محمد غریب زاده A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    19 0
    این جور تمام شدن یعنی اغاز شدن هوش سیاه 3
  • مهدی A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    7 5
    به نظر من کارکنان این فیلم خیلی تو ساخته فیلم عجله کردند و بزرگنمایی های زیادی هم تو این فیلم دیدیم مثلا طرف یه سیستم داشت بعد فقط با یه دستور شبکه مثله ipconfig میخواست همه جا رو هک کنه یا مثلا یه سیستمه قدیمی تو انباری زندان که وقتی روشنش میکنی برنامه فتوشاپ روش نصبه و یه مودم وایرلس هم داره که خیلی راحت میتونی رئیس زندان رو فریب بدی و خطرناک ترین مجرم و هکر کشور به همین راحتی فرار میکنه
  • بی نام IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    9 4
    آخرش یاد فیلم لیلی با من است افتادم.. تابلو بود که نمیخواستن به ببینده بفهمونن که کارمران کشته شده یا زنده است. بخصوص وقتی که شلیک اولی به آب خورد !!!
  • بی نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    2 5
    شما کدوم نیروی پلیسی را می شناسید که از یک خارجی دستور بگیره، مگه دست های خودشون و اینترپل را از پشت بستن! (اونم با این رابطه ی بسیار خوب بین ایران و ترکیه!!!) باید قبول کنیم که ما نمی تونیم سریال چند اپیزودی بسازیم (اگه به منه ما فیلم سینمایی چند اپیزودی هم نمی تونیم بسازیم)
  • رسول IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    8 29
    سریال افتضاحی بود . منظورم از نظر تکنولوژی و it بود . سوتی زیاد داشت .دوستانی که کمی از سیستم های کامپیوتری و شبکه میدونن میفهمن من چی میگم .
    • بی نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      5 14
      عجب سوتی هایی داشت من که دیگه سریال پلیسی ایرانی نمی بینم همون اجتماعی یا طنز باشه نگاه می کنم
  • مهدی A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    24 3
    برای کسانی که همچین نظرات مسخره ای رو میدن واقعا متاسفم بدون اینکه نویسنده توضیح بده .بعدشم شماها فکر کردین چرا موشک اول را به اب زد برای اینکه اونا بپرن تو اب وپلیس دستگیرشون کنه و با این شخصیتی که من از جمشید سراغ دارم حتما راهی برای فرار پیدا کرده در ضمن پلیس اکثر امکاناتش واقعی بود و فقط تنها ایرادش همان اخرش بود که با اون سه نقطه نشان داد که این داستان ادامه دارد
  • حمیدرضا A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    2 6
    سلام واقعا اگر چنین پایان بدیو برا به تصویر کشیدن سریال پیش بینی میکردم عمرا دنبال میکردم هر شب افتضاح بود افتضاح یعنی اخر فیلم معلوم شد گارگردان و نویسنده ایرانی به هیچ عنوان خوب جمع نکردن فیلمو من جای اونها بودم از مردم عذر خواهی میکردم
  • بی نام IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    28 2
    باید اعتراف کرد به نسبت تمام سریالهایی پلیسی تولید ایران واقعا جذاب بود و پیشرفت قابل ملاحظه ای محسوب میشه به همه عوامل تبریک میگم
  • بی نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    10 7
    قبول که بالاخره باید از یه جایی شروع کرد اما استفاده از این همه افففففه لازمه واقعا؟ همچین همش از تبلتو مانیتور استفاده میشد یکی ندونه میگه اه ه ه ه اینا چقد خفنن.اصطلاحات پیش پا افتاده استفاده میشه واسه یه هکر."پسوند و به .rar تغییر میدم بعد ایکسترکت میکنم" یکی ندونه فک میکنه داره آپولو هوا میکنه!"قربان سیستم عاملش مکه یا ویندوزه"!!! اه ه ه چه قد با دانشن!سرگرد تو جواب میگفت هیچکدوم عطایی لینوکسه دیگه کف همه میبرید!
  • حسین IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    10 15
    باید نمونه اش را توی خنده بازار بزارند .توهینی بیشتر نبود به بینندگان ایرانی همون اول اگر می زدنند این سریال بر اساس تخیل ساخته شده است و جدی نگیرید بهتر بود
  • بی نام A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    4 6
    اون سکانس که با آرپی جی قایق رو هدف گرفت خیلی مسخره بود.
  • رجب IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    5 1
    با اینکه همیشه در این رابطه بخصوص نظر دادم, ولی الان حوصله ندارم. ولی یه چیزه بگم که قبلا هم در سایت خوب خبرآنلاین گفته بودم که: با مشتی لبتاب و تاچ اسکرین و تبلت و ... که همه هم وارداتی اند نه تنها به ابهت پلیس محبوب و زحمتکش ما اضافه نمیشه ولی این فقط پیشرفت تکنولوچی اروپا را نشون میده و بس. چرا 2 نفر درست حسابی درمورد ختم این سریال قدری فکر نکردند. شما کافیه 2 فیلم روی خط آتش کلینت ایستوود و جایی برای پیرمردها یا سریالهای پلیسی را ببینید تا به بدون نقص یا کم نقصی کار فیلم و سریالسازی پی ببرید. البته واسه شروع بد نبود. ولی عوامل هوش سیاه دستشون درد نکنه. خیلی چیزها یادگرفتیم. مرسی از همه شون و نیز خبرآنلاین و همه بینندگانی که مثل من که مدتی از وقتشونو به پای این سریال گذاشتند.
  • ندا IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    5 3
    کلا ماه و خورشید و فلک برای خرابکاری ها و فرارهای خلافکارای فیلم دست به دست هم داده بودند از پرستار و نگهبان بیمارستان گرفته تا ............................................................................
    • امیر محمد معینی ساکن قورچی باشی IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
      0 0
      باید این سریال ادامه پیدا می کرد وخیلی زود تمام شد
  • احسان A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    8 17
    من میخوام بدونم اینا دقیقا با تبلتاشون چه کاری انجام میدادن؟!
  • کبیر IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    17 0
    با سلام خدمت کارکنان زحمت کش سریال هوش سیاه 2 و خسته نباشید...وتمام کاربران عزیز که پیام گذاشتن ...چند نکته هست که باید گفت در مورد سریال...1 .سریال در کل اگر بخواهیم از لحاظ جنایی و پلیسی نگاه کنم جلب بود و نقص های هم داشت .2.خیلی از فیلم های خارجی سوتی های وحشتناکی دارند که مانند فیلم تروی .که بالای سر براد پیت هواپیما رد می شه و بعد دوباره پلان جدید را می گیرند و فیلم دزدان دریایی کارایب جانی دپ که کلاهی که سرش گذشته فکر کنم مارک نایک گوش کلاه بود... و......3..هوش سیاه هم در چند مورد سوتی داشته مثلان نیما اکبر نژاد را برای بازجویی می برند ساعت دستش هستش.4.زمانی که موشک اول را به سمت کشتی زدن به هدف نخورد و کامران در اون صحنه اول فرار می کند که منتهی می شود به هوش سیاه 3 ....
    • نازنین IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      17 0
      با نظر شما موافقم دوست عزیز...واقعا به نظرم هوش سیاه یکی از بهترین سریالای پلیسیه ایران است ...بازیه اقای یاکده هم خیلی خیلی عالیه
  • بی نام A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    3 9
    سلام..بآبا اگه فیلم هم میسازید یک جوری خالی بندی درست کنید که مثل واقعیت باشه ..نه کیلویی فیلم درست کنید شما حداقل یک ذره ارزش برای مخاطب قائل شید که این همه وقت برای نگاه کردن میزاره..اونوقت میگن چرا مردم سریالهای ماهواره را میبینند ،آخه این پایان سریال بود درست کردید خودتان خجالت نکشیدید نشان دادید...کارگردان نویسنده شما یکبار فرار از زندان را نگاه کن فیلم درست کردن را یاد میگیری..
  • علی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    0 11
    تا وقتی که پای تقلید از سریال های خارجی وسط باشه نباید انتظار نتیجه مناسب داشت. اتفاقات برای «کامران» به گونه ای جور و هماهنگ شده بود که انگار کارگردان هم به دزد ها و کامران کمک می کند! به نوعی مصنوعی بود!
  • hossein IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    16 3
    سریال خیلی خوبی بود و واقعا قابل مقایسه هم با نمونه های خارجی بود،اخرشم به این خاطر اونجوری تموم شد که مطمئنا میخوان قسمت 3 این سریال بسازن و خواستن جوری تموم بشه مه بتونن ادامش بدن البته ایراداتی هم داشت ولی در کل فیلم موفقی بود
  • کبیر IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    22 2
    این سریال نسبت به سریال های دیگه ایرانی خیلی خیلی متفاوت بود چون تمام سریال ها ما عشقی .خانوادگی و غم گریه داره.وهیچ سریالی که در باب جنایتی و پلیسی باشد ساخته نمی شود وخیلی کم اگر ساخته شود .و اینم که 1 و2 ساخته شد هزینه های زیادی پرداخته شد...توجه عزیزان کاربر...وشک نکنید 4 سال دیگه این سریال بیشتر پلان ها در کشور ها خارجی گرفته می شود ..چون در نقشه جغرافیایی محل دیدارشون قبرس بود نویسنده عزیز فکر قسمت 3 هم کرده.....با بازی زیبای کیکاووس یاکیده و حسین یاری..
  • اریا IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    3 11
    کی ما سریال های تاپ تلویزیونی ایرانی داشتیم که حالا شما نارحت فکاهی بودن ،توهین به شعور مخاطب و.... هستید.الکی وقت خودتون رو به قول یکی از دوستان اینا دارن بیشتر تبلیغ تبلت و لپ تاب می کردن .چرا الکی خودتون درگیر هیجان تو خالی میکنین
  • بی نوم US ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    9 10
    من در زمینه امنیت شبکه فعالیت میکنم کل این سریال از نظر کارشناسی جک بود کاملا نشون میداد که نویسنده یک کاربر ساده کامپیوتر هست که حتی نمیدونه با چند تا مقاومت و سلف و خازن نمیشه یک برد واسه اتصال به وایرلس طراحی کرد تو زندان کامران به اون یارو که به خاطر هک سیستم های مخابراتی گرفتنش میگه ی راه نمایی بکن اون هم میگه پایه ۷ و به ۱۲ وصل کن درست میشه آخه مرد حسابی فوت پرینت قطعات فلش مموری کی یو اف ان هست و بردش بیشتر از ۶-۷ لایه داره بعد میگی پایه ۷ و به ۱۲ وصل کن؟ مگه مدار چشمک زن میخای بسازی؟؟؟؟ من بیشتر این سریال رو به عنوان یک سریال طنز نگاه میکردم چون واقعا این سریال توهین به شعور مخاطب بود
  • ج ل IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    19 7
    بنظر شما اينهمه كامنت واظهار نظر نشانه موفقيت سريال نيست؟
    • بی نام IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      13 0
      موافقم، کمتر سریالی اینهمه با توجه کاربران یه سایت خبری مواجهه. فقط ای کاش نویسنده و کارگردان از این ظرفیت درست استفاده کنن و به بهبود کارشون در سری بعد توجه کنن.
    • رضا IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      7 6
      کاملا.ولی دلیل نمیشه ایراداش رو نگیم
  • ... IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    15 2
    دوستانی که ادعای باشعوری دارن و میگن به شعور ما توهین شده باید بگم شما خیلی سطحی به این سریال نگاه کردید اگه یکم به مغزتون فشار بیارید میفهمید که قبل از اینکه موشک ÷رتاب بشه سرگرد احمدی یه تماس داشتن که بشون خبر رسید حبیبو گرفتن و چون یه عضو سازمانو داشتن و تمام اطلاعات مورد نیازشونو میتونستن ز اون به دست بیارن پس لزومی به زنده موندن جنایتکاران خطرناک ندیدن ...و نویسنده هم به این دلیل بعضی موضوعات رو نشون نداد که برای قسمتای بعدیه این سریال جذابیتی باشد...واقعا اونایی که دارن بد میگن فک کنم اصلا این سریالو ندیده باشن و شاید فقط قسمت اخر رو دیده باشن چون از نظر من سریال کاملا خوبی در سطح امکانات ایران بود و اونایی که به شعورشون توهین شده کسی مجبورشون نکرده که سریالو ببینن
    • ارکیده A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      1 10
      دوست عزیز این ه شما میگید جنایتکارا رو باید بگیرن میشه بگین پلیسا از بیرون آب فقط با داشتن یک موقعیت جغرافیایی از کجا فهمیدن اینا جنایتکارن...یارو قتل می کنه باید ثابت کنی که قتل عمد بوده تا اعدام شه اینا زرتی براساس یه سری داده های دانلود افلاین که هیچ معلوم نیست صاحبش کی بوده اومدن اون همه ادم رو کشتن..این که فیلم بود ولی شما که اینقد راحت کنار اومدید ببینید اگه توی دنیای واقعی چنین اتفاقی بیفته نمیگن ایرانی ها اونا رو ترور کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رضا IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    20 0
    من دوست داشتم این سریال رو و دلیل این گارد گرفت ها رو نمی دونم.توی همین فیلمهای آمریکایی یه جقله بچه دنیا رو از نابودی نجات میده.حالا توی سریال ایران یکی از خمپاره استفاده کرده مگه چه اشکالی داره.اصلا فرض کنیم غیر واقعی باشه.بالاخره مهم اینه که این سریال خیلیها رو بیست و شش شب پای تلوزیون نشوند
  • بی نام A1 ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    20 0
    توی این اوضاع و احوال تلویزیون، همین که این سریال اینقدر بیننده داشته خودش جای خوشحالی داره. هرچند که در بعضی مسائل به شدت نقطه ضعف داشت و البته تلاش های خوبی هم در جهت روند رو به جلو در ساخت یک سریال انجام شده بود. اما برای دفعات بعد باید تلاش و دقت خیلی بیشتری هم در مرحله ی فیلمنامه و هم ساخت بشه.
  • مسعود A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    12 85
    یعنی هیچکس مصاحبه آقای آب پرور رو نخونده که گفت تو طرحی که ما داشتیم قرار بود کامران تو آب بیوفته و فرار کنه و بیاد تهران و خانواده سرگرد رو گروگان بگیره ؟
  • الف ميم A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    5 96
    هوش سياه 1 موفق تر و پخته تر بود.خواهش ميكنم نويسنده ديگه دنبال نوشتن سري سوم نباشه
  • بی نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    5 16
    واقعا متاسفم كه اينجوري مردم راسر كار ميذارن
  • مائده A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    2 24
    این سریال اصلا هدف خاصی رو طی نمیکرد یا اگر هم میکرد نامعلوم بود اصلا چرا جمشید از زندان فرار کرد برای گرفتن انتقام از عموش یا در واقع کسی که فرمان قتلش رو صادر کرده بود ؟زنده ماندن؟رسیدن به درجات بالا توی سازمان خرابکاری؟یا از بین بردن انرژی هسته ای و نفتیو اینا،به نظر من هیچ هدف خاصی نداشت نوسینده فقط سعیش بر این بود که یک سریال هیجانی پلیسی باشه که اگه بیشتر روی اتفاقات وصحنه ها فکر می کردن و همینجوری الکی تمومش نمی کردن یکی از بهترین فیلم های ایران میشد . من هم توی خیلی از صحنه ها خندم گرفت مثل اینکه پلیس توی هیچکدوم از قسمت نتونست چیزی از جمشید یا اون سازمان بفهمه و همه چیز توی قسمت اخر معلوم شد یعنی همه چیز یکجا تموم و فقط جمع شد تا قسمت آخر پخش بشه!!!!!!!!!
    • تنها IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      6 0
      خانم مائده تمام این اهدافی که شما گفتین به هم متصل بودن...
  • نشمین A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    16 0
    اولین شلیک آرپیجی به کشتی نشون داده شد ولی دومی نه. نظر من اینه که بعد از اولین شلیک آرپیجی کامران توی دریا پریده.
  • فرزانه A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    31 0
    سلام به دوستان موافق و مخالف درسته که پایانش زیاد حرفه ای نبود ولی سریال خیلی خوبی بود و آخرشو نکوبیدتو سر کل فیلم .....باهمه ی خوبی ها و جذابیت های که این سریال داشت ولی یه سری نقاط ضعف هم داشت که انشالله آقای آب پرور در نظر خواهند گرفت باتشکر وخسته نباشی به تمامی اعضای هوش سیاه2
  • c l o n e r IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    3 12
    سلام یعنی با تبلت میشه اون همه کار کرد نصفش چاخان بود.
  • میثم IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    36 2
    خانم مائده خودتون این همه هدف گفتین بعد اخرش میگین هدف نداشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عجبااااا خودتونم میدونین که کامران میخواست به همه این اهداف برسه از دوستانی که این سریالو ندیدن خواهش میکنم نظر ندن...چون واقعا دارین حرفای بی ربطی میزنین...سریال خیلی خوبی بود و نقاط قوتش از نقاط ضعفش بیشتر بود...بازیه اقای یاکیده هم واااااااااقعا عالی بود
    • مائده A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      2 25
      اگه یکم مودبانه تر حرف بزنید مطمئنن اتفاقات جالب تری میوفته این یک. دو اینکه ما حرفی از بازی آقای یاکیده نزدیم بعدشم معلومه شما فیلمو ندیدین که میگید نقاط قوت از نقاط ضعف بیشتر بود تو هرکدوم از قسمتا میشه چنتا سوتی وحشتناک درآورد اولیشم فرار مسخره کامران بود مگه اطلاعات کشور مسخرس که کسی بتونه به نامش حکم تعیین کنه... و سوتی های دیگه که یکی از یکی بدتر بود اگه فقط سوتی های هوش سیاه 2رو تو نت سرچ کنید بهتر حرف منو میفهمید... اگه حتی سوتی فرار از زندان ویا بمباران قایقو ... که شاید بگیم برای ادامه داستان اجباری بود بگذریم اونا حتی سوتی های قطعی دیگه ای مثل اون ایمیل که بجای نوشتن انگلیسی noneبه معنای هریک nounبه معنای اسم رو نوشته بودن رو داشتن. خوب حالا نظرتون چیه؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
      22 0
      اولا باید بگم که قسمت اول حرفای من فقط مربوط به شمابود وقسمت دومشو کلی گفتم چرا انقد به خودتون میگیرید در ضمن من بی ادبیی نمیبینم...درضمن باید بگم به نظر من اتفاقا فرار خیلی خوبیم داشت و کسی هم نگفت اطلاعات کشور مسخرس اصلا تو اون قسمت کامران به اطلاعات کشور چه کار داشت فقط یه نامه محرمانه رو تغییر داد به نام خودش و دیدیم که اینترنتم در دسترسش بود و هیچ کار عجیبی نبود با توجه به هوشو توانایی که کامران داره که شما اونو سوتیه وحشتناک میگین...در ضمن درباره ی اون کلمه هم باید بگم اشتباه تو هر سریالی ممکنه حالا واقعا یه غلط املایی انقد مهمه؟؟؟؟
  • شهاب EU ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    27 0
    اینقدر بی انصاف نباشید فیلم خوش ساختی بود فرار کامران اصلا غیر منطقی نبود شما باید از اول دید منفیت رو نسبت به فیلم کنار میذاشتی و نگاه می کردی...میگن کسی که آر پی جی رو شلیک کرد از اعضای سازمان بوده که اگر خطری پیش اومد اطلاعات لو نره این توجیه می کنه این قسمت فیلم رو.در هر صورت با اوضاع و احوال و کمبود امکانات تو ایران واقعا فیم قشنگی ساخته بودن هر چند پایانش شکنجه آور بود
  • بی نام EU ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    14 0
    دلم واقعا به حال بعضیا می سوزه که فکر می کنن مرغ همسایه غازه و بقیه کشورا اگه فیلم بسازن عالیه و ایران بده.بالا بری پایین بیای آقایی که بهت توهین شده تو ایرانی هستی حالا هی خودتو می چسبونی به کشورای دیگه بگی خود مارک زوکربرگی مثلا؟یا استیو جابزی؟؟اگر خیلی بارته اگر خیلی میفهمی بیا و یه کمکی به کشور خودت بکن تو شرایط و امکانات کم نابغه شو وگرنه اون همه امکاناتی که اون آمریکاییه داره به ما بدن والا دنیا رو زیر و رو می کنیم بله عزیزم از جو بیا بیرون
  • محمدرضا IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    5 0
    کاملا موافقم....وقتی یه همچین سریال خوبی میسازن لطفا بعضیا که مطمئنم حتی یه قسمتشم ندیدن چون اگه میدیدن یه همچین حرفای واقعا مسخره ای نمیزدن بیان به جای تخریبش ازش حمایت کنن ... و انقد هم عیب های پیش و پا افتاده و مسخره رو نگین همین فیلمای امریکایی کم توشون تخیل بوده؟؟؟حالا اگه امریکا میساختش.......واقعا برای کسایی که همچین چیزایی گفتن متاسفم دلیل نداره چون خودتون خوشتون نیومده سریال به این خوبیو زیر سوال ببرید ÷ایانش هم یکم گنگ بود اما اون و...که نوشته بود ینی اینکه در قسمت3 این چیزا تکلیفشون معلوم میشه
  • ... IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    14 0
    فک کنم تا هزار سال اینده هر سریال پلیسییه که مجرمش تو زندان باشه رو تو ایران بسازن میگن از فرار از زندان تقلید کرده/....خوب این بیچاره ها واقعا باید چه جوری زندانو نشون میدادن که شبیه اون نشه شما که کارشناسی بگو؟؟؟زندان زندانه دیگه همشونم شبیه همن...درباره امکانات زندانم خود کارگردان گفته بود همچین زندانی در ایرن نیس و مختص به هوش سیاهه ولی خوبه که باشه مثلا فرهنگسازی بشه که کتابخونه و این جور چیزا داشته باشن تو زندان...
  • مجتبی IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    5 4
    با سلام من یه شخصی هستم که فوق العاده عاشق سریالهای پلیسی ام واین سریالو لحظه به لحظه دنبال کردم از همه ی مشکلاتش که بگذریم سه تا اشکال فوق تابلو داشت که الان براتون ذکر میکنم: 1-مگه پلیس به ایمان اکبر نژاد قول نداد تا امنیت جانیش حفظ بشه تا باهاش همکاری کنند،پس این امنیت جانی چی شد،مثله آب خوردن کشتنش هیچکسم نفهمید. 2-مگه سروان عطایی داشت از خونشون زنگ میزد به گوشی سرگرد تو همون شهر مثلا تهران،خیر سرش از ایران زنگ میزد به ترکیه،نه تاخیری تو تماس داشت نه مکثی نه چیزی 3-اگه قرار بود کامران یا همان جمشید بره تو سایت مدرسه ی پسر سرگرد ،آدرسشو پیدا کنه بعدم هیچ کاری نکنه مثلا بره سراغش،پس چه لزومی داشت که نشون بدن،کامران شخصیتی بود که هیچ کاریو بی دلیل انجام نمی داد.
  • khckdk IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    30 2
    اقای مجتبی و خیلیای دیگه که ذره بین گرفتین این اشتباها و سوتیا رو به قول خودتون از سریال بگیرین بهتر نیس به جای تخریب این سریال اول یکم تحقیق کنید یا حداقل با دقت بیشتری ببینید چون جواب تمام سوالاتون در سریال بود و خودتون بودید که انقد دنبال پیدا کرد ن اشتباهید که متوجه نشدید...در ضمن باید بگم که اقا مجتبی که این سریال 35 قسمت بوده و قرار بود کامران از اب در بیاد و بره خانواده سرگردو گروگان بگیره و چند تا اتفاق دیگه هم بیفته ولی به دلایلی مجبور شدن این قسمتا رو حذف کنن و اینکه کامران اسم پسر سرگرد رو سرچ کرد به همین دلیل بود...در ضمن یعنی واقعا به نظر شما تاخیر تو تماس و اینجور چیزا رو باید تو فیلم نشون بدن؟؟؟؟
  • دوست دار همیشگی هوش سیاه IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    41 3
    به نظر شخصی من خلی هم عالی تموم شد و خیلی هم طرفدار داشت به این میگن سریال واقعا دستشون درد نکنه معلومه که خیلی زحمت کشیدن......
  • مژگان A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    6 24
    فیلم قشنگ بود اما قسمت اخرش بی معنی بود جالب نبود اصلا
  • سامان A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 14
    کاش قسمت دومشو نمی ساختن
  • مبین IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    11 1
    من که خیلی از این سریال خوشم اومد ...به نظرم در سطح امکانات ایران واقعا خوب بود و لطفا اونو با سریالای پر هزینه و گرونقیمت 24 و فرار از زندان مقایسه نکنید چون خودتونم میدونید در ایران همچین امکاناتی نیس و پشتیبانیای لازم انجام نمیشه نمونش همینایی که دارن با وجود تلاش زیاد این سریال این ایرادای واقعا سطحی و حاشیه ای رو میگیرن که اصلا لزومی به این همه سختگیری نیس
  • dv7 IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    7 3
    من سریالو فقط به خاطر بازیه بی نظیر اقای یاکیده و جذابیت شخصیت کامران میدیدم...ولی واقعا در کل سریال خیلی خوبی بود...مطمئنا در سری3 هوش سیاه تکلیف این سوالات مشخص میشه دوستان
  • بی نام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    2 2
    بنظر طرح مسئله سریال ازمسیر یابی و یا بازی رایانه آسان بود
  • بی نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    4 1
    البته مشکل از این فیلم نیست بلکه مشکل بسیار اساسی تر است. حداقل این فیلم پایانی ضعیف داشته است ولی بسیاری از فیلم های ایرانی (تلویزیون یا سینما) پایانی نداشته و در وسط قصه ی فیلم تیتراژ پایانی پخش میکنند و فیلم رو پایان می دهند.
  • مائده A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    3 5
    خیلی خنده داره میخوام بدونم کجای این دنیا زندگی میکنی و راجب خودتو بقیه چه فکری میکنی... یعنی اطلاعات یه کشور اونم ایران که اندازه یه دنیا دشمن داره اینقد مسخرس که کسی بتونه وارد سیستمش بشه به اسمش نامه جعل کنه و بعد رئیس زندان مرکزی تهران بدون هیچ گونه پیگیری اونم درمورد یه آدمی با آیکیو 175 و بااون سوابق هیچ پیگیری نکنه. اگه اینجوریه بذار خودمو به حکم ایرانی بودن بکشم... بعدشم یه غلط املایی به نظر شما مهم نیست همین یه غلط املایی تو خیلی جاها شخصیت رو میرسونه تو این سریالم من کسی رو به جرم غلط املایی محکوم نکردم فقط میگم این قوی بودن تیم رو میرسونه چطور با اون آیکیوش تونست از زندان فرار کنه ولی یه کلمه ساده انگلیسی رو بلد نیست ...
  • مائده A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    2 16
    آقا مجتبی من با نظر شما کاملا موافقم اونا می تونستن فیلمی حرفه ای تر بسازن . اگه کسایی که وقتی چیزی میگیم به جز تو جیح های الکی جواب سوالات مارو بدن و ما رو قانع کنن بحث های الکی تموم میشه ...
  • پویا IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    11 1
    بابا شما چرا نمیگیرین!!! میخوان هوش سیاه 3 رو بسازن واسه همین اینجوری تموم کردن.یکی هم الکی شلیک کردن کنار قایق که بعدا بگن کامران از همینجا فرار کرد.به نظرم کارشون خوب بود.شما باید بشینین خنده بازار ببینین
  • ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    25 1
    والا نميدونم چرا هر كسي كه سري به اين جا ميزنه يه چيز ميگه وميره. اين سريال با همه كاستي هاش (البته نقايص جزئي) با اين حال قشنگ ساخته شده.بي انصافي به خاطر پايانش كل فيلم رو زير سوال ببريم.آقاي آب پرور گفتند كه پايان فيلم به سليقه خود وگروهشون تموم نشده و چند پايان جذاب براش در نظر داشتند ولي به دلايلي نتونستن باب ميل گروه ومردم تموم كنن.
    • !!!!!!!!!!!!!!!!!! A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
      29 1
      من هم بانظر شما دوست عزيز موافقم.من هم ميگم كه با اين امكانات زيبا ساختنش.آخر سريال خيلي هم بد تموم نشد ولي عالي هم نبود. اين سريال ميتونه تلنگري باشه برامون كه سريال ها رو باكيفيت بيشتري بسازيم ومثل هوش سياه با برنامه ومحتوا پيش ببريم. باور كنين مرغ همسايه غاز نيست و اين سريال هم دست كمي از سريال هاي خارجي(با سوتي هاي وحشتناك) نداشته.مابايد حمايت كنيم تا دراين زمينه پيشرفت كنيم.
  • سینا A1 ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    4 11
    ببینید هوش سیاه یک فیلمه ایرانیست پس فقط ایرانیها به هم چین سریالی نگاه می کنند چرا به خاطر اینکه ما فیلمه خارجی اکشن و پلیسی ندیدیم
    • ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
      6 7
      شما دوست عزيز درست ميگين ولي براي اولين تجربه در ساخت فيلم پليسي حرفه اي وجدي , با اين امكانات عالي بوده.
  • ماریا A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    10 0
    امیدوارم اعتراضم به گوش آقای یاکیده برسه............ چرا ایشون با وجود بازی عالیشون در پشت صحنه مصاحبه نکردن....؟؟؟؟؟؟؟ خیلی مشتاق بودم مصاحبه ایشون رو ببینم که متاسفانه مصاحبه ای از ایشون ندیدم......
  • هیمیانگ EU ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    8 0
    با سلام باید بگم در کل سریال خوبی بود البته آخرشو میتونستن بهتر تموم کنن
  • ماریا A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    7 1
    خطاب به اونایی که میگن این مجموعه موفق نبود باید بگم هر مجموعه ای بینندگان خاص خودش رو داره
  • اعظم A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    5 1
    من همه نظرات روخوندم .ولی نمیدونم شمابرنامه گلخانه باحضور آقای آب پرور رودیدیدیانه؟ایشان به صراحت اعلام کردن برخی اجازه ندادند که پایان سریال مطابق میل ایشون باشه.وایشون هم ازاخرسریال ناراضی بودن یه طرفه به قاضی نرید.بله من هم قبول دارم وقتی یه نفرمثل کامران پاش به زندان میرسه سلاخیش میکنن نه اینکه راست راست راه بره هوا بخوره.وازطرفی اون زخم عجیب که خود به خود خوب شد.یا اون همه تیر2تاش به بابک خورد یکیش به کامران نخورد یاانفجارهای خنده دار.
  • حسن A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    11 1
    سلام باید بگم که هیچ کسی حتی بهترین بازیگران ایران وخارحی بهتر از آقای یاکیده نمی تونست نقش کامران رو به این خوبی ایفا کنه وباید به کسانی که از این فیلم انتقاد میکنند بکم که این فیلم باید شروع فیلم های جذاب ایران باشه نه خود خود همون فیلم هاکه . بعدش هم این فیلم بسیار خوب بود بااین که در بعضی موارد لنگ می زد ولی بازهم عالی بود و واقعا برای کسانی که این طور ناعادلانه قضاوت می کنند شرم سارم و باید بهشون بگم که نکته های خوب رو هم بگین نه این بیایین بچسبید به نکات منفی و هی تو سر فیلم زدن. تو ایران این فیلم از همه ی فیلم های ایرانی کاملا سرتر بوده و از سر همه ی انتقاد کنندگان هم زیاد است و هیچ کلمه ای برای فریب مردم که این کلمه قلمبه است استفاده نشده وتیتراز عالی بودو من اصلا روی احساس حرف نزدم
  • بی نام A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    3 9
    من که گفتم ایران نمیتونه فیلم درست کنه. تازه می خواد این فیلمو با سریال فرار از زندان مقایسه کنه...
    • گمنام A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      23 0
      واقعا بعضي ها نمي خوان قبول كنن كه مرغ همسايه غاز نيست.امكانات فرار از زندان رو با هوش سياه مقايسه مي كنين؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!........اگه هوش سياه بيشتر حمايت مي شد حتما خيلييييييييي خيليييييييييييي بهتر از همون فرار از زندان مي شد...................
  • هلیا A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    11 0
    به نظرم فیلم خوبی بود.من مطمئنم که کامران بعد از شلیک اول خودشو انداخته تو آب و زنده میمونه. بی صبرانه منتظرم که هوش سیاه3 ساخته بشه.
    • بی نام A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      9 0
      من هم همين طور
  • سيمين IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    2 2
    دذ جواب دوستي كه گفته اين فيلمو به تخيلي هاي خارجي ترجيح ميده بايد گفت كه هوش سياه هم واقعي نبوده . شما كي ديدين پليساي ايران اينجوري باشن؟ البته كه خودم هم اينو ترجيح ميدم به فيلماي خارجي ولي واقعا آخرش مسخره بود...
  • محمد IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    3 0
    دوستان انقدر ها که میگید بد نبود و می تونم بگم با قلب یخی(بدون فصل3) بهتری سریال های غیر طنز ایران تا بحال بوده.قسمت آخر هم انقدر بد نبود می خواستن پیوند بدن به هوش سیاه3 حالا مثل معلوم میشه اون سرباز ترکیه ایی با خود مافیا(اسم اون گروه یادم نیست) بوده می خواسته مدارک رو از بین ببره و جمشید هم قبل از انفجار پریده پایین و خیلی مخفیانه از بین قایق ها تند رو و هلپوپتر و اون هم پلیس تو ساحل میزنه به چاک.یا شاید جمشید برای پلیس کار می کرده و اون سروان هم مال مافیا کار می کرده(از فیلم های ایران این ابتکار عمل و چرخش 180 شخصیت ها غیرممکنه) اما جایی که می تونست خیلی خوب از آب در بیاد معرفی عموی جمشید بود.اگه اون رو قبلا به یه عنوان عادی تو فیلم نشون میدادند خیلی جالب میشد
  • نیلگون A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    3 1
    بله درسته در کل خیلی عالی نبود وقسمت اخر هم خوب تمام نشد اما در مجموع از خیلی از سریالای مزخرف ایرانی که تهش همیشه ادمای خلافکار یا همگی دستگیر میشن یا میمیرن بهتر بود.به نظر من جالب بود که ما نمردیمو یه سریال ایرانی دیدیم که توش عشق وعاشقی و ازدواج نداشت!!!!! البته ایرادای زیادی هم داشت ولی نقاط مثبتش هم کم نبود.اقای یاکیده خیلی خوب بازی کردند.زحمت زیادی هم برای این فیلم کشیده شده. ته فیلم خوب تموم نشد اما اینش خوب بود که مخاطب رو توی تصمیم گیری ازاد گذاشته بود.ما ها عادت کردیم همیشه فیلمو همون جوری که کارگردان میخواد قبول کنیم.اما اینطوری حداقل اینکه چی به سر جمشید میاد بر عهده ی خوده مخاطب هستش... ممنونم.
  • محمد میکانیک IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    6 0
    به نظر من نویسنده یه جورایی میخواد سریال ادامه پیدا کنه من که ندیدم داخل قایق کسی کشته بشه پس ممکنه ماجرا ادامه داشته باشه:))))
  • ناشناس IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    6 0
    این سریال عالی بود عالی من واقعا از اقای اب پرور تشکر میکنم و برای اونایی هم که گفتند بد بود متاسفم چون اونا یه چیزی به نام سلیقه ندارند اقای یاکیده گل کاشته بود هیچ وقت این بازیشون از ذهنم پاک نمیشه.
    • عاطفه.ج IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
      4 0
      سلام منم بانظر شما کاملا موافقم.سریال زیباییست خصوصا بازی کیکاوس یاکیده..
  • آرش (عاشق هوش سیاه) IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    5 1
    سلام.من آرش هستم که 12 سالمه.من عاشق هوش سیاه هستم.با اینکه من عاشق هوش سیاه هستم قبول دارم بعضی از قسمت های هوش سیاه 1 مسخره بود ولی بعضی از قسمت هاش خیلی خیلی خوب بود.از نظر من هوش سیاه 2 خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوب هم براش کمه چون خیلی اکشن و هیجانی هست، همچنین جلوه های رایانه ای، اون رو عالی تر کرده.تنها چیزی که من رو ناراحت کرده اون اینه که ژانرشون رو ماجراجویی گذاشتن.ماجرا جویی براش کمه.از آقای آب پرور خواهش میکنم هوش سیاه سه رو زود بسازن چون من دارم دیوونه میشم.فقط یه خواهشی از آقای آب پرور دارم اونم اینه که فصل های هوش سیاه رو زیاد بکنید من راضی هستم همهی فصل هاش هم اندازه هوش سیاه 2 باشه چون متاسفانه تو کشورمون این چیزا رعایت نمیشه..باتشکر طرفدار پر پا قرص هوش سیاه
    • ترنم A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      4 0
      بهتر از فیلم های دیگه بود که آخرش دو نفر رو به هم می رسونن
  • عاطفه IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    5 0
    بسیارسریال زیبایی بود.مخصوصابازی اقای یاکیده امیدوارم هوش سیاه 3 هم ساخته بشه
  • www.alonea371.blogfa.com IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    7 0
    امیدوارم سرس سومش ساخته بشه
  • alonea371.blogfa.com IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    7 2
    به نظر من درمیان سریالهای پلیسی بهترین سریال هوش سیاه بوده است
  • alireza IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
    3 0
    سلام: هوش سیاه 3 ساخته بشه چی میشه..... مثلا کامران بپره تو اب بعد برگرده به خراب کاری هاش انصافا خیلی جای تشکر داره: من هم به نوبه ی خودم از همه ی انهایی که این فیلم و ساختن تشکر میکنم امیدوارم هوش سیاه سه هم ساخته بشه...........موفق باشید
  • کامران IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    4 0
    اتفاقا به نظر من خیلی بهتر از بعضی از سریال هاییه که سرش رو ببینی تهش رو میفهمی.حداقل تو هوش سیاه این وسط یه اتفاقی میفته که مخاطب جذب میشه.من خودم اولش سریالو نمیدیدم ولی کم کم جذبش شدم و به نظر من عالی بوده.سری هزارمشم بیاد من یکی می بینم.لایک
  • باران IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    4 0
    ههبهتر از سریالهای سرتاته خالی بندی خارجی بود.یه نگاه به هشدار برای کبرا 11 بندازینبه جز مسخره بازی و صحنه های تخیلی الکی چیزی میبینید؟؟واقعا که بعضیا هیچ وقت راضی نمیشن.از صمیم قلب از آقای آب پرور تشکر میکنم و بهشون میگم که ادامه بدن.اونایی که دوست ندارن هم میتونن نبینن اگه خیلی با شعورن و بهشون توهین شده.ما که یادمون نمیاد کسی رو مجبور به دیدن این سریال کرده باشیم.آقا اصلا اگه بدتون میاد برین همون مطالب مربوط به فرار از زندان رو ببینید که به شعورتون هم توهین نشه.آقایون و خانمای هکررررر شماهایی که خیلی از کامپیوتر حالیتونه