سیستم جامع شاغلان در صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی طراحی شده تا از این طریق با ساماندهی نوین برنامه ها و فعالیت های بیمه ای یک میلیون و 200 کارمند تأمین شود.

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، امسال به دنبال تحقق دولت الکترونیک و پاسخگویی به نیاز کارکنان دستگاههای اجرایی درباره اطلاعات هویتی ، وضعیت شغلی و آخرین تغییرات نظام اداری کشور در مورد امور مربوط به استخدامی و بهینه سازی نظام وصول کسورات بیمه ای و امکان کنترل دقیق و دریافت به موقـع کسور بازنشستگی سیستم جامع شاغلان در صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی اطراحی شد.
در این باره ایراندخت عطاریان گفت:در سیستم جامع شاغلان الگویی جدید از خدمت رسانی به کارکنان دستگاههای اجرایی ارائه می شود ،بطوریکه هم شاغلان دولت و نیز ذینفعان 17 صندوق بیمه ای کشور ، در طول خدمت خود می توانند در زمینه میزان پرداخت کسور بازنشستگی ، سنوات خدمت و اطلاع از قوانین و مقررات مربوط به نظام اداری کشور مطلع شوند.
وی افزود :بطور مثال شمار زیادی از کارمندان دولت به ویژه مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مؤسسات گوناگونی مشغول به کار می شوند اما در زمان بازنشستگی به علت تجمیع نشدن سوابق بیمه ای با مشکلاتی روبرو می شوند که خوشبختانه این سیستم چنین مشکلاتی را رفع و آخرین اطلاعات را در اختیار استخدام شدگان کشور قرار می دهد.
عطاریان با بیان اینکه در حال حاضر از طریق سیستم جامع شاغلان شماری از کارکنان دستگاههای اجرایی در شهرستانها با تکمیل اطلاعات خود به شکل آنلاین با این سیستم مرتبط شده اند ادامه داد: تلاش داریم با همکاری و تعامل همه دستگاههای اجرایی با به روزرسانی اطلاعات ، مستندات و سوابق بیمه ای آنان ، همه کارکنان با اطمینان از وضعیت شغلی خود آگاه شوند.
47232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =