منبع معتبری در چین تصویر آیفون ساخته شده از جنس پلاستیک را لو داد.

 

آیفون پلاستیکی سبز رنگ، مطابق آنچه در تصویر می بینید، نسل بعدی آیفون ارزان قیمت است که اپل با هدف جذب مشتریان با درآمد متوسط آن را خواهد ساخت.

گفته می شود آیفون پلاستیکی چند رنگه بوده و تا اواخر سال میلادی جاری راهی بازار می شود. لو دهنده تصویر میکروبلاگ چینی موسوم به 7mob است که با کارگران کارخانه چینی سازنده اپل در ارتباط است.

وی در وبلاگ خود گفته عکس آن را از دوست دوستم که در فاکسکان کار می کند، گرفته است. مطابق تصویر، آیفون مذکور تک فلشه بوده که با حفره مربوط به میکروفون مشخص شده است. لوگوی اپل در محل استاندارد خود قرار گرفته و رنگ سبز یکی از 6 رنگ پیشنهادی در ایفون از جنس پلاستیک است. زرد، آبی، صورتی و سفید رنگهای تثبیت شده برای این نوع آیفون است.

آیفون پلاستیکی

منبع: اسلش گی یر

 

 

تصویر لو رفته نقشه شماتیک آی پد 5

همچنین مطابق انچه در زیر مشاهده می کنید، نقشه شماتیک آی پد 5 که نسل بعدی آی پد است نیز لو رفته است. بسیار شبیه آی پد می نی بوده و کوتاهتر و پهن تر از مدل کنونی طراحی شده است. گفته می شود از لحاظ ضخامت نیز ¾ مدل کنونی تعریف شده است.

ظاهرا سایت فرانسوی این تصویر شماتیک را لو داده است.{لینک} که یک چهارم از ضخامت موجود در نسخه وای-فای آی پد 4 را به خود اختصاص داده است. حتی نازک تر از آی پد مینی است. از آنجایی که منبع فرانسوی NWE قبلا نیز تصاویر لو رفته اش ، واقعی بوده ، بسیاری عقیده دارند انچه از آی پد 5 عرضه کرده، عین واقعیت است.

بر این اساس آی پد نسل بعدی 7.9 میلیمتر ضخامت، 232 میلیمتر طول و 178.5 میلیمتر عرض دارد. دراین نقشه شماتیک ، سایز نمایشگر مشخص نشده است.

همچنین گفته می شود اواخر سپتامبر و یا اکتبر باید منتظر محصولات جدید سخت افزاری بود و شاید یکی از دلایل لو رفتن تصاویر در چنین تاریخی، شروع تولید در حجم انبوه باشد.

تصویر لو رفته نقشه شماتیک آی پد 5

 

تصویر لو رفته نقشه شماتیک آی پد 5

منبع: اسلش گی یر

 

طراحی مجدد برای فروشگاه جدید اپل در سان فرانسیسکو

اپل در ماه می قبول کرد تا فروشگاه خود در سان فرانسیسکو را به میدان یونیون منتقل کند و طرحی هم در این باره به شهرداری فرستاد. اینک شهرداری با بررسی طرح رسما از اپل خواسته تا در طراحی جدید خود، چند مورد را تغییر دهد. یکی از این موارد شیشه ای بودن کامل جلوی فروشگاه است که شهرداری خواسته تا با تکسچر و ... فاکتور شیشه ای شدن کامل فضای جلو کمی تعدیل شود. مورد پیکره های آبی و رنگین کمانی در طراحی اپل نیز باید مطابق دستور تغییر کند.

کل تغییراتی که اپل باید در طرح اولیه خود بدهد را دپارتمان نقشه کشی سان فرانسیسکو به صورت مکتوب آورده است.{لینک}

راث آساوا طراح و هنرمند مشهور است که اینک نقشه هایش باید مورد بازبینی قرار گیرد.

اپل هنوز جوابیه رسمی در این باره منتشر نکرده و حتی در مورد شروع ساخت فروشگاه جدید و تاریخ جابجایی به محل جدید اظهار نظری نکرده است.

طراحی مجدد برای فروشگاه جدید اپل در سان فرانسیسکو

 

منبع: اسلش گی یر

56502

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =