فارس نوشت:

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نظام در گفتار خود با مردم صادق است و این انتخابات و اختلاف رای‌ها نشان داد جمهوری اسلامی ایران از آرای تک‌تک مردم صیانت می‌کند.

علاءالدین بروجردی با بیان اینکه تاکنون معمولا در انتخابات‌ها یک رقابت سنتی بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان وجود داشته است، ‌اظهار داشت: این موضوع و رقابت سنتی تا این انتخابات وجود داشت اما در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد بودیم که علیرغم وجود چنین مباحثی اما اصلاح‌طلبان توفیقی در انتخابات نداشتند.
وی با اشاره به انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ایران با آراء اکثریت مردم اظهار داشت: چهره‌ای که در انتخابات حائز اکثریت آراء شد با توجه به عضویتش در جامعه روحانیت مبارز و استقلال اعلام شده از قبل یک اصلاح‌طلب نبود که در رقابت با اصولگرایان به اکثریت آرا رسیده باشد.
این نماینده مردم در خانه ملت با بیان اینکه اصلاح طلبان در انتخابات به دلیل تشتت آرا و عدم تصمیم‌گیری واحد به نتیجه مطلوب خود نرسیدند، خاطرنشان کرد: آنچه رقم خورد پیروزی جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام از مدت‌ها قبل مقابل انقلاب و مقام معظم رهبری صف‌آرایی کردند اما در نهایت مردم بدون توجه به حرف‌های آنان حماسه سیاسی را خلق کردند؛ البته اقدامات دشمنان نشان‌دهنده عدم شناخت آنها از جمهوری اسلامی ایران است.

بروجردی با اشاره به حضور گسترده مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: شکست‌خورده انتخابات دشمنان بودند زیرا مردم برخلاف خواست آنها حماسه سیاسی را خلق کردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ملت نگاهش به راهبردهای بیان شده از سوی مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات به همگان نشان داد که مردم به راهبردهای مقام معظم رهبری توجه دارند.

وی اضافه کرد: نظام در گفتار خود با مردم صادق است و این انتخابات و اختلاف رای‌ها نشان داد که جمهوری اسلامی ایران از آراء تک تک مردم صیانت می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انتخابات ایران را انتخاباتی آزاد دانست و افزود: نشانه آزادی در انتخابات این است که هیچ گاه تحلیلگران نمی‌توانند نتیجه انتخابات را پیش‌بینی کنند و آنچه مردم برگزینند همان رقم خواهد خورد.
/29212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 76
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    کل دنیا فهمیدن .. واقعا شما نفهمیدی اصلاح طلبان پیروز واقعی شدند؟؟!!! میگن ادمی که خوابه رو میشه بیدار کرد اما اونیکه خودشو به خواب زده رو نه...
    • ایرانی IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      314 3
      سلام آقای بروجردی شما که رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هستید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا این نظر کارشناسیتونه؟!
    • سینا IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      234 1
      با این حساب پس جلیلی اصلاح طلب بود.شریعتمداری هم از اعضای مشارکت. این حرفتون یعنی به اصلاح طلب ها اجازه شرکت در انتخابات داده نشده
    • بی نام IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      64 1
      دوستان خودتونو اذیت نکنید.این آقا خواسته صرفا یه اظهار نظری بکنه ببینه چقد بهش اهمیت میدیم که اهمیت نداره.وگرنه سعه ی صدر اصلاح طلبان بیشتر از این حرفاس...
    • بی نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      5 41
      با سلام برادر عزيز جهت استحضار :ايشان جزو جامعه روحانيت مبارز بوده و هستند و يكي از مخالفان جدي اصلاح طلبها همواره جامعتين بوده است
  • ناشناس IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    545 3
    آقای بروجردی ،چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است .در روز روشن رای اصلاح طلبها را به نفع خودتان عرضه میکنید واقعا شماها اینطور فکر میکنید یا دروغ به این بزرگی راچطور میتوانید بزنید .ارزش خودتان را پایین آوردید .مسلمان اول فکر کن سپس صحبت بفرما که اینهمه نخندیم بهت .
  • بی نام A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    582 4
    راستی از سه هزار میلیارد تومان چه خبر؟
    • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      7 43
      اگه تقوي داشتين هر چيزي رو نميگفتين اون بنده خدا كه تبرئه شد
  • بی نام A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    411 7
    حتی اگر اصلاح طلبان هم در این انتخابات توفیقی نداشته اند، اما مردم داشته اند جناب بروجردی عزیز و بیشتر مردم همه اصلاح طلب و مخالف جدی طیف اصولگرایان هستند و سیاست های آنان را نمی پسندند.
    • بی نام IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      لطفاً از جانب خودتون نظر بدید. خیلی از مردم اصلاً به اصولگرا و اصلاح طلب کاری ندارن و فقط به برنامه ها و حرف های یک شخص رأی می دن. فضای مجازی و کاربران یک سایت که ملاک نیستن. با این طرز فکر شما و آمار سال 84 و 88 میشه گفت بیشتر مردم طرفدار اصولگراها و مخالف اصلاح طلب ها هستند!!!
  • سراب IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    408 4
    اصلاح طلبان اونقدر سخاوتمندي دارن كه روحاني رو متعلق به خودشون ندونن / بلكه متعلق به تمام مردم ايران اعم از اصلاح طلب و اصولگرا بدونن / مثل شما و امثال شما انحصار طلب نيستن
  • بی نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    350 2
    اقای بروجردی چه بخواین چه نخواین پیروز و اقعی انتخابات جریان اعتدال و اطلاح طلب بود نه جریان اصولگرا
    • بی نام A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      7 206
      اصلاح طلب ها سال 88 خودشون رو نشون دادند . اعتدال و اصلاح طلبي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا که سال 88 نشون داديد که چقدر اعتدال داريد . اون همه داستان .مثلا اينکه واقعا همه چيز رو خوب فراموش کرديد .
  • شاهد IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    365 4
    "چهره‌ای که در انتخابات حائز اکثریت آراء شد با توجه به عضویتش در جامعه روحانیت مبارز و استقلال اعلام شده از قبل یک اصلاح‌طلب نبود که در رقابت با اصولگرایان به اکثریت آرا رسیده باشد." این یعنی استراتژی مصادره به مطلوب. همین آقای روحانی تا قبل از انقلاب به عنوان ساکتین فتنه توسط شما و گروهتان شناخته نمیشد؟ اساسا شما آیا از ایشان حمایتی داشتید؟
  • سجاد IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    486 4
    اقای بروجردی روحانی با حمایت اصلاح طلبا وبا انصراف دکتر عارف رییس جمهور شدند.دشمنان نظام و ملت شما اصولگراهای تندرو هستید.
    • مهدی IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      98 2
      خوب اومدی ! حداقل حرف دل من یکی رو زدی
  • سجاد IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    212 3
    اقای بروجردی روحانی با حمایت اصلاح طلبا و با انصراف دکتر عارف رییس جمهور شدند.دشمنان نظام و ملت شما اصولگراهای تندرویید
  • رضا IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    263 2
    آقای بروجردی خیلی ناراحته چون دیگه نمیتونه تو دولت جدید واسه اختلاس کننده ها نامه بنویسه و کمکشون کنه تا راحت تر اختلاس کنن.
  • بی نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    110 1
    حرف این آقا یه جورایی اعتراف به شکست اصولگراها بود چون یه آدم بیسواد هم میدونه که اگر اصلاح طلبان پیروز نشدن حداقل اصولگراها شکست خوردن
  • بی نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    286 3
    بابا شما راست میگید اصلا ما به خاطر گل روی آقای بروجردی و عسگراولادی و باقی اصولگرایان به دکتر روحانی رای دادیم! هاشمی و خاتمی هیچ کاره بودن این وسط! الانم دکتر روحانی اصلا با هاشمی و خاتمی و سید حسن خمینی دیدار نمیکنه! من هیچ وقت از اصولگراها بدم نمیومد ولی از بعد انتخابات که حرفاشون رو میخونم واقعا متنفر شدم ازشون! همشون دنبال منافع خودشون هستن و همیشه از جانب ملت سخترانی میکنن!!! کاش یه کم برای شعور مردم ارزش قائل بودید
  • بهنود IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    80 0
    این آقایان به عنوان نمایندگان مردم یه کم به وجدانشون رجوع کنند با حرف که نمیشه جلو حقیقت و چشمهای مردم رو گرفت اگه تا الان اینجوری فکر میکردن وای به حال مامردم که شما نماینده مجلسمون بودین
  • مسعود IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    255 5
    از مهمترين دلايل شكست اصولگرايان را در همين بي صداقتيها و فريبكاريها وسياه بازيها با مردم جستجو كنيد.
  • سعید A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    121 1
    اقای بروجردی شما که رییس تیم سیاسی اقای ولایتی بودین؟ چرا جزو سه نفر از جریان اصولگرایی بنام آقایان حکیمی و مطهری و اکرمی کسی از آقای روحانی حمایت نکرد؟ اگه روحانی اسم اقای خاتمی و هاشمی رو توی گفتگوی 22:45 شبکه 2 نمی آورد عمرا به روحانی رای میدادیم.
  • بی نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    95 0
    قای هاشمی هم از بنیان گزاران روحانیت مبارز هست، چهار سال پیش هم میگفتن موسوی اصلاح طلب نیست و اصولگراست خودش هم گفت من اصلاح طلبی هستم که به اصول مراجعه میکنم، اتفاقا در این انتخابات مردم از آب کره گرفتن چون با اینکه انتخاب محدودی داشتن خیلی واضح مخالفت خودشون رو با وضع موجود نشون دادن، حتی اگه روحانی شخصا اصلاح طلب نباشه رای مردم رای به اصلاح طلبی بود... اینو پدربزرگ 100 ساله من که تنها منبعش رادیو هست هم میدونه اونوقت بعضی ها... مردم به جریان اصلاح و اعتدال رای دادن اگه اسم این جریان "اصولگرایی" هست پس خاتمی رهبر اصولگرایان است "دولت من ادامه دولت هاشمی و خاتمی خواهد بود"
  • سحر A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    94 0
    مسئله اصلی این نیست که روحانی اصلاح طلب بود یا اصولگرا، به هر حال او با گفتمان اصلاح طلبی وارد انتخابات شد و گفت دولت من ادامه دولت سازندگی و اصلاحات است و مردم هم به این گفتمان رأی دادند. اگر ایشان اصلاح طلب نبود پس چرا از عکس خاتمی بر روی پوستر های تبلیغاتی خود استفاده کرد؟ اگر مردم می خواستند به یک اصواگرا رای دهند چرا به این شخص رای دادند و به کسی مثل جلیلی رای ندادند؟! و اگر ایشان اصواگرا بود چرا بعضی ها پوستر های ایشان را در کنار هاشمی و خاتمی پاره کردند و سوزاندند؟!
  • بی نام A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    95 0
    بابا چرا گیر میدید راست میگه دیگه مگه جلیلی کاندیدای اصلاح طلب ها نبود؟؟! خب شکست خورد دیگه منطقی باشید و شکست رو قبول کنید
  • اهورا A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    96 0
    آدم تا کی می تونه خودشو گول بزنه آقای بروجردی؟؟؟
  • محمد A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    65 0
    دوستان بياييم امثال اقايون بروجردي رو كه تا امروز كمي معتدلتر از رسايي ها و كوچك زاده ها و اقا تهراني ها و... بودند را كلا از ليست اصولگرايان پاك كنيم تا همانطور كه بنظر ميرسه اصلاح طلبان جماعت تندروي خودشون رو تعديل كردن، اصولگرايان هم بتونن يك تعديلگرايي داشته باشند. انشالله همه با هم در انتخابات بعدي مجلس ريشه افراطگري را براي هميشه از سر اين مملكت بكنيم. البته حضور افراطيون در حوزه نظر و بيان عقيده خوب واي در حوزه اجرا و قانون گذاري. والعاقبة للمتقيين.
  • بی نام A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    84 0
    اینقدر که ان آقایون اصرار دارن که اصلاح طلبان پیروز انتخابات نشدن خود اصلاح طلبان اصرار بر پیروزی اتنخابات ندارن. بابا اوکی. تو راست میگی
  • بی نام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    67 0
    عجب پس چرا در جریان انتخابات از اقای روحانی پشتیبانی نکردید.پس چرا خاتمی ورفسنجانی پشتیبانی کردند.پس چرا هم حزبی ها تقبل شکست کردند .چرا عارف به نفع ایشان انصراف داد. پس چرا قضاوت مردم با شما کاملا تناقض دارد.
  • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    66 1
    حالا که روحانی اصولگرا است همه جانبه حمایتش کنید تا در برنامه هاش موفق باشه ایرادی نداره واسه مردم ایران اصولگرا باشه
  • مجید IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    77 0
    برادر بروجردی لطفا در خصوص اختلاس بزرگ مقداری توضیح دهید
  • صداقت IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    66 0
    برادر حداقل صداقت را داشته باش آخه روز روشن و ...
  • علی IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    47 0
    مهم اصولگرا و یا اصلاح طلب نیست پیام این انتخابات مهم است که مورد توجه کلیه مسئولین محترم نظام گردیده است
  • محمد A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    45 1
    اقای بروجردی رای اقای روحانی اراء اصلاح طلبان شرکت کرده و مخالفینی است که به توصیه رهبری لبیک گفتند
  • محمد IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    75 0
    تا هالا که روحانی دستاویز سران فتنه بود...هالا از اصول گرایان شد
  • بی نام A1 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    44 0
    اگر این دوستان اصول گرا به واقعیت اتفاق افتاده که مثل روز برای همه روشنه اقرار کنند و مسئولیت هشت سال بباد دادن این مملکت رو قبول کنند که دیگه بایستی بساطشون را از این مملکت رو جمع کنند و بروند... امیدوارم سانسور نشه!!!
  • بی طرف IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    7 48
    خبرآنلاین همون خبرگزاری که همین حرفها و نظرات را سانسورمیکرد حالا که به اصلاح طلبها رسید همه نظرات مخالف اصولگرا رومی زاره انصافن نه اصولگرا شکست خورد نه اصلاح طلب پیروز چون آقای روحانی خودش گفت من نه اصولگرام نه اصلاح طلب ، پس کاسه داغ تر از آش نشید، من طرفه هیچکدوم نیستم فقط اینو می گم انصافا بی طرف باشید ونظرات و سلیقه خودتون رونظرید و سیاست یدونه به نعل یدونه به میخ رو اجرا نکنید و همه نظرات به جز توهین روبزارید
    • محمد IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      15 0
      مگه شما اصول گراها نبودید قبل انتخابات تو دو تا سایت مورد نظرتون که همه میدونیم کدوم سایتها بودن این شایعه رو راه انداختید که قراره صلاحیت روحانی مجدداً بررسی بشه؟ برید ببینید نظر روحانی در ارتباط با این شاهکار اصولگراها چی بود. بردید نظرش رو بخونید. کی بود میگفت عملکرد روحانی به شدت زیر سوال است؟! دوست اصول گرای عزیز! شما بهتره برید ببینید دلیل باختتون چی بود والی همیشه بازنده انتخابات ها خواهید بود..
    • سهیل GB ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      21 0
      عزیزم برای امثال من که به روحانی رای دادیم اصلا مهم نیست که روحانی چی گفته و میگه. مهم اینه که خودمون میدونیم چرا به روحانی رای دادیم. رای ما به روحانی رای نه به بعضی ها بود. حالا شما میخوای بفهم میخوای نفهم.
  • احمد A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    77 0
    خوب اگر مردم میخواستن به اصولگراها رای بدن چرا به جلیلی رای ندادن؛ اگر میخواستن به اعتدال رای بدن چرا به رضایی که برنامه بیشتریم داشت رای ندادن ؟!! منتظر اعضای کابینه آقای روحانی باشید :)
  • محسن A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    44 1
    شما دنبال چی هستید در این انتخابات اصلاح طلبان افراطی حضور نداشتند و اصولگرایان هم کلا شکست خوردند ، آقای روحانی معتدل است و اعتدال رای آورد حال شما نظرتان محترم اما اصولگرایان از افراطی و غیره بودند ولی رای نداشتند.
  • حامد IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    65 0
    نمیدونم کسی که مدت هاست در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت نمیکند را می توان و صرفا یک عضو معمولی است را به این تشکل نسبت داد. ثانیا آقای بروجردی پس چرا جامعه روحانیت مبارز و اصولگرایان از روحانی حمایت نکردند؟
  • محمد IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    66 0
    اقای بروجردی ای کاش نظرم رو میخوندی، همین که خودت هم میدونی اصلاح طلبا انتخابات رو بردن واسه ما کافیه حالا در ظاهر خودت رو به اون راه زدی اشکال نداره.. فقط به جمله اقای باهنر نایب رئیس مجلس قبل انتخابات دقت کن: "گروه خوبی عارف و روحانی به اصولگرایان نمیخورد"!!!! همین جمله اقای باهنر برای امسال تو کافیست :-) امیدوارم نظرم رو نمایش بدید
  • بی نام A1 ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    77 0
    به این آقا به جهت پیروز شدن کاندیدای مورد حمایتش در انتخابات تبریک می گویم!!!
  • رضا غفاری A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    54 1
    بروجردی از حالا کار شکنی نکنید
  • مهران A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    68 0
    از خدا شرم کنید! قبل انتخابات همین صداوسیما چند بار از آقای روحانی به عنوان کاندیدای طیف اصلاح طلب نام برد تا بگه تمام جریان ها در انتخابات شرکت دارند!
  • میثم IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    61 2
    جناب آقای بروجردی، احتمالا شما بهتر از من می دانید ولی ظاهرا دوستان پس از انتخابات دچار نسیان شده اند. آمار معتبر میزان اقبال عمومی آقای دکتر روحانی ها را یکبار باهم دوره می کنیم: 1- در زمان ثبت نام و پیش از برنامه های تبلیغاتی: 6% 2- شرکت در برنامه های تبلیغاتی: 10.4% 3- پس از انصراف دکتر عارف: 18% 4- پس از حمایت آیت اله هاشمی: 24% 5- پس از حمایت آقای سید محمد خاتمی و گروهی از اصلاح طلبان: 34% 6- پس از درخواست مقام معظم رهبری از عموم مردم (حتی کسانیکه نظام اسلامی را قبول ندارند) برای شرکت در انتخابات: بیش از 50% حال دوست دارم بدانم جنابعالی و دوستانتان در کجای این معادلات جا دارید!!! آقای بروجردی عزیز، آیا می دانید در چند سال اخیر مشکل اصلی کشور با سمت شما در مجلس رابطه مستقیم داشته است؟!
  • بی نام A1 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    40 0
    لطفا فرا فکنی نکنید.صحبتهای متناقض می کنید.
  • بی نام IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    2 11
    دست برداريد از اين جنگ فرقه اي اصولگرايان و اصلاح طلبان خود آقاي روحاني گفت كه اعتدالگراست و پيروز انتخابات مردم بودند.
  • جهان A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    19 1
    مردم به اصلاح طلبان راي دادن تا مملكت ونظام را از دست شما ها نجات دهند
  • بی نام IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    16 0
    اقای بروجردی هنوز در خواب هستند لطفا پس از بیدار شدن به نتایج انتخابات و تبلیغات قبل از انتخابات مراجعه فرمایند
  • آزاد IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    16 0
    بالاخره معنای دقیق تشتت آراء را فهمیدیم ممنون از اطلاع رسانی دقیق آقای بروجردی احتمالا از نظر ایشان همه ی کاندید ها اصلاح طلب بودند به غیر از آقای روحانی.شما به حرکت بزرگ وفداکارانه ی آقای عارف میگید تشتت آراء؟
  • بی نام A1 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    60 0
    پس حتما اصولگرایی همچون ایشان از جناب روحانی حمایت کردند که ایشان برنده شدند و نه کسانی همچون جناب هاشمی یا خاتمی
  • فرزاد DK ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    15 0
    از خبرانلاين تشكر مي كنم كه گرچه به نوعي يك وبسايت اصولگرا محسوب مي شه نظر مخالفان گفتمان اقاي بروجردي رو انقدر شفاف و بي كم و كاست گزارش داده.
  • بی نام IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    2 25
    نسل اصلاح طلبها 200 میلیون سال پیش منقرض شده چه یرسه به اینکه بخوان رای بدن.......... !!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):)
  • بی نام IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    17 1
    اقای بروجردی به جای که بگید روحانی به چه حزبی وابسته است به فکر مشکلات مردم باشید
  • بی نام IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    15 0
    شما به جا این حرفا یه کم به فکر اشتغال جون های شهری که نمایندشون هستی باش
  • رضا A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    12 3
    من مطمئنم اگر آقای عارف کنار نمی کشید حداقل 30 درصد آرا را بخودش اختصاص می داد و توی کاندیداها نفر اول می شد و آقای روحانی خیلی رای می آورد در حد آقای رضایی بود.
  • من IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    41 2
    به این شیوه تو روانشناسی میگن فرافکنی! مشکلی نیست بعد از ضربه های روحی عادیه ...
  • رضا IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    17 0
    آقای برجردی لطفأ برید به اوضاع مملکت برسید که رئیس جمهور و وزراش تصمیم دارند برای چندمین بار مردم رو بدبخت کنند. (رجوع شود به نامه سرگشاده توکلی به آقای لاریجانی و دیگر نمایندگان مجلس)
  • بی نام IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    35 0
    تو هم خوبی....
  • پویان A1 ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    19 0
    این انتخابات یه مورد با حال داشت که هیچکی نباخته حتی اقای بروجردی که واسه اقای قالیباف سخنرانی کرد ضمننا تو حوزه انتخاباتی ایشون اقای روحانی هفتاد درصد ارا رو داشتن
  • بی نام A1 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    15 0
    میشه این کامنت ها را به آقایان ارسال کنید
  • علي IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    8 4
    انصافا در ارايه نظرات تقوي را رعايت نميكنيد
  • حامد IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    2 17
    آقاي بروجردي در اين قضايا انصافا مظلوم بود
  • بی نام A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    1 12
    کاملا موافقم
  • نسیم A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    4 9
    اصلاح طلبان زمانی می فهمند روحانی چه کسی بود که کار از کار گذشته است.
  • صباغی IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    13 1
    این دلیل بر پیروزی اصول گرایان نیست .اصول گرایان شکست خوردند ودیگر قادر به بر گشت نیستند مگر اینکه اصلاح شوند
  • بی نام A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    3 32
    ظاهرا دوستان اصلاح طلب فراموش کردن که این آقای روحانی بود که چشم فتنه را کور کرد و پس از 18 تیر تنها کسی بود که به خود جرات داد سخنرانی کند این یعنی در انتخابات 92 یک اصولگرای واقعی پیروز شده نه یک اصلاح طلب
    • بی نام A1 ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      15 1
      از كجا مي دوني الان پشيمان نيست؟
  • بی نام A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    15 0
    خیلی نامردی خبرآنلاین هر دفعه کامنت گذاشتم نذاشتیش رو سایت ): حالا اینو نذاری که خفت میکنم
  • امیر GB ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    9 0
    ااینقده سر اینکه اصلاح طلب باشه یا نباشه بحث نکنید.چیزی ک انتظار هست اینه که به وعده هاش عمل کنه و کشور رو از این حالتی نجات بده و آخر دولتش مثل بعضی ها گند نزنه
  • امین IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    12 0
    پس لابد اصواگریان توفیق داشتند
  • سینا IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    14 0
    آقای بروجردی میشه بگین کدوم یکی از بزرگان اصولگرا که نقش رهبری دارند مانند آقایان کنی و یزدی و مصباح یزدی و... از آقای روحانی حمایت کردند. اصلن خود آقای روحانی اصولگرا همین که از بین این همه اصولگرا کسی که رهبران اصلاحات ازش حمایت کردند رای میاره نشون میده مردم حرف کدوم جناح و بیشتر قبول دارن. این جوری پیش بره فردا پس فردا میگن خاتمی هم اصلاح طلب نیست.
  • اکبر IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    10 0
    جناب آقای بروجردی!شمارئیس کمیسیون امنیت ملّی مجلس هستید!!سنجیده ترحرف بزنید...سال هادیپلمات بودید...