عوامل سریال«هوش سیاه2»به کافه خبر می آیند / پرسش‌های خود را مطرح کنید

نشست نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی «هوش سیاه2» با حضور عوامل این سریال در کافه خبر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین، روز سه شنبه 4 تیر مسعود آب پرور کارگردان، آرش قادری نویسنده، سیدمرتضی فاطمی تهیه کننده، حسین یاری، سودابه بیضایی، کیهان ملکی و مجید واشقانی باز یگران، آرمان موسی‌پور آهنگساز و حسن کریمی تصویر بردار مجموعه «هوش سیاه2» و حسین سلطان‌محمدی منتقد مهمان کافه خبر می‌شوند.

پخش این مجموعه تلویزیونی از 28 اردیبهشت آغاز شده است و هر شب به جز پنجشنبه و جمعه ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در مجموعه «هوش سیاه2»داستان از جایی آغاز می‌شود که کامران بوریایی ملقب به هوش سیاه پس از دستگیری و زندانی شدن در پایان سری اول، تصمیم به فرار از زندان می‌گیرد. او که یک نابغه رایانه و متخصص در انجام جرائم اینترنتی است، از این توانایی خود در امور غیرقانونی و خلاف بهره می‌گیرد. با گریز «هوش سیاه» از زندان، سرگرد احمدی  برای دستگیری مجدد او وارد عمل می شود و...

حسین یاری، کیکاووس یاکیده، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، جمشید گرگین، امیر دلاوری، حسین سحرخیز، پیام دهکردی، سودابه بیضایی، سپهر گودرزی، امیر مومنی‌پور، امیر مهدی‌کیا، بهروز قادری، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، سعید دولتی و کاظم هژیرآزاد از بازیگران اصلی این سریال هستند.

کاربران محترم می‌توانند پرسش‌های خود را از عوامل مجموعه «هوش سیاه2»در قالب کامنت مطرح کنند.

57247

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 100
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    حیف سریال خوب هوش سیاه که با داستان مسخره تروریستی خراب کردین. همین. (مدیونی اگر اینو بهشون نگید)
    • بی نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
      93 35
      دقیقا درست میگی, هربار تا یکم سریال میاد جالب بشه میچسبونن به سازمانهای بین المللی و 4 تا پلیس هم میرن همشون رو تا بیخ از بین میبرن. نمیشه یه سریال درست کنید که رو یه روند منطقی جلو بره؟ یه سوال دیگه اینکه چرا این سریال از نظر علم کامپیوتر حتی در حرف زدن افراد ضعیف و ناشیه؟ حتی بچه 7 ساله هم میخنده به اصطلاحات غلط و بی ربطی که استفاده میکنن.
    • محمد A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      54 4
      از نكات مثبت هوش سياه بازيگران معموليشه . با صدا و ظاهري متناسب. نقش جمشيد كاظمي شخصيت پردازي عالي اي داره . حيف اين شخصيت پردازي جالب و آروم و همه فن حريف كه درگير داستاني تروريستي بشه. اميدوارم هوش سياه 3 هم در كار باشه و جمشيد كاظمي با داستاني مناسب پليس هارو دنبال خودش بكشه. راستي كيكاووس ياكيده رو هم بياريد.
    • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      23 2
      ولی بازی آقای یاکیده مثال زدنی است...آفرین
    • ینی IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
      16 3
      ینی میخوای بگی وجود سازمانهای تروریستی در ایران مسخره بازیه؟؟؟ ینی سید علی موسوی ، رمضان رستمی ، پرویز احمدی ، عنایت الله امینی ، علی اصغر حسین زاده احمدی ، محمد علی مهدوی ، سید احمد طیب زاده دزفولی ، محمود علیمحمدی، مجید شهریاری، داریوش رضایی نژاد، مصطفی احمدی روشن و ... که همشون شهدای هسته ای هستن پَر؟؟؟؟
  • جوکر A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    65 11
    نمیشد یه کم بیشتر رو فیلم نامه کار کنن؟؟ یه تلفیق از 2 سریال فرار از زندان و 24. انتقادات خیلی زیاد نسبت به این سریال میشه گرفت. پر از باگ . در فصل اول سوژه هارو خوب پیدا میکردن ولی در این فصل اصلا این چنین نبوده.
  • سحر خوشفکر IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    60 8
    با سلام به عوامل سریال جذاب هوش سیاه2 . می خواستم بدونم در ساخت این سریال چقدر به سریالهای تلویزیونی خارجی در این ژانر بخصوص سریال زیبای 24 توجه شده است؟
  • بی نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    اصلا به آقای جمشید گاظمی نمیادکه اینقدر خطرناک باشه و الکی بزرگش میکنن.انگار آدم فضاییه
  • امـــــــــــــــ A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    26 6
    در مورد شرایط جذب اسپانسر توی سریال و تو ایران توضیح بدن.
  • خاتون IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    34 19
    از20 من 12 میدم...راضی ام
  • سامان A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    142 9
    اصلی ترین نقطه قوت فیلم هوش سیاه صدای بی نظیر و بازی حرفه ای آقای یاکیده است وگرنه فیلمنامه خیلی مشکل داره کلی تناقض و اقراق توی فیلم دیده میشه چه از سوی پلیس چه باند تبهکار آخه این چه گروه تروریستی که وقتی یکی از عواملش (مثلا سپهر مدنی ) اطلاعات رو لو میده بعد از یک دقیقه یه تیر غیب بهش میخوره و کشته میشه یا اینکه خیلی توی فعالیت باند تروریستی بزرگنمایی کردن و دیگه اینکه مسایل هک کردن و بازی با سیستم شبکه های وب به این سادگی ها نیست.
  • مهران IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    51 13
    کامران چندسال زندان بوده و تحت نظر قانون بوده.اونموقع پلیس(به قول شما با این همه امکانات)بعد از چندسال متوجه میشه که با یه تیم جاسوسی یا هرچیز دیگه ای که بشه اسمشو گذاشت در ارتباط بوده؟ باید قبول کرد داستان خیلی جاها بهم نمیخوره خداوکلیلی شما داستانای سریال های آمریکایی نگاه کنید مثه حلقه های زنجیر بهم متصل اند ای کاش میزاشتید مردم با همون خاطره خوبی که از هوش سیاه 1 داشتن با اون خداحافظی میکردن و همیشه دعا میکردن که ای کاش یه فیلم دیگه در این حد ساخته میشد
    • کورش A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      2 0
      شما هنوز کل سریالو ندیدی در مورد اظهار نظر میکنی؟ بعدم شما تا به حال چند کار حرفه ای داشته که به خودت اجازه میدی در مورد اینگونه سریالها اظهار نظر بدین شکل کنی. وقتی سریالو تا آخر نمیبینی میشه همین مطلبی که میگی چون جواب شبهتو در نیمه های سریال میگیری. کاش امثال شما در مورد هرچیزی که سرشته نداری اظهار نظر نمیکردی عین بچه های 6ماهه تا از این سریالها به ادامه زندگیشون امیدوار میشدن. اگر امثال شما در امریکا زیاد بودن الان خیلی از سریالها به فصل دومم نمیکشیدن
  • وحید -ف IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    65 12
    در کل فیلمنامه و بازی ها خوبه اما مسائل طرح شده بسیار اغراق شده است.مثلا بحث های امنیتی یا تکنولوژی ها، فقط در حد حرف هستند و به شدت اغراق آمیز و غیر قابل باور است. البته این بزرگ نمایی در بازی آقای یاری هم به شدت به چشم میخوره . لطفا بپرسید چرا آقای یاری در بازی هاشون انقدر غلو آمیز بازی می کنند. و بپرسید که اگر ما این همه تکنولوژی داریم که مثلا الگوریتم رمز نگاری سطح بالایی را از روی یک نرم افزار کلید هاشو باز میکنیم ، پس چرا انقدر از دنیا عقبیم و حتی نمی تونیم چیپست موبایل را خودمون تولید کنیم. یه سوال دیگه هم اینکه آیا این مرکز پلیسی که نشون میدن واقعا هست؟ یا اینهم مثل بقیه قسمت هاش فیلمه؟ راستی اینم بگید که تبلت های دست بازیگرا مدلش چیه؟آخه اگه خارجیه که امن نیست. ایرانی که نداریم
    • بی نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
      37 24
      اتفاقاً یکی از ویژگی های همیشگی بازی آقای یاری، دوری از اغراقه. ایشون خیلی طبیعی و روان بازی می کنن، من فکر می کنم مشکل اغراقی که شما بهش اشاره دارین مربوط به دیالوگ های سریال و نقشه نه بازی ایشون.
    • نادر A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      7 6
      اغراق تو اکثر بازی هاشون دیده میشه. ضعف باید از کارگردان و بازیگردان باشه.نه خود بازیگرها.
  • هه ژار IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    26 3
    سلام سریال خوبی دستت درد نکن .اما بعضی وقتی سوتی هم داره . ماشین زانتیا میترکونن اما لاشش پرشیا ست . با مهدی موافق هستم سریال به سمت امنیتی و فکر کنم در اینه فراماسونی میبرید .یکه کم به حاشیه زیاد پرداخته میشه الان یه قسمت پخش کرد همش تعقیب بود. الان خیلی وارد جزئیات میشند بعدا سه سوته فیلم سر هم میارن تموم میشه اما امکانات فیلم عالی
  • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    82 5
    به عنوان اولين سريال تو اين سبك خوبه ولي جاي كار داره . از كيكاووس ياكيده تشكر مي كنم.
  • حامد IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    70 0
    با عرض سلام و خسته نباشید ، ممنون میشم از اقای یاکیده سوال کنید با توجه به اینکه ما در هوش سیاه 1 و 2 بازی فوق العاده زیبا و جذابی رو از ایشون دیدیم ، و البته با توجه به صدای عالی و بی نظیرشون ، چرا بسیار کم کار هستن ؟ به خاطر فیلم نامه های تکراری هستش ؟ امیدوارم سوال کنید . با تشکر
  • حامد IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    19 0
    با عرض سلام و خسته نباشید ، ممنون میشم از اقای یاکیده سوال کنید با توجه به اینکه ما در هوش سیاه 1 و 2 بازی فوق العاده زیبا و جذابی رو از ایشون دیدیم ، و البته با توجه به صدای عالی و بی نظیرشون ، چرا بسیار کم کار هستن ؟ به خاطر فیلم نامه های تکراری هستش ؟ امیدوارم سوال کنید . با تشکر
  • بی نام IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    36 9
    دلیل اینکه انقدر ری اکشن ها مصنوعی به نظر می رسند و سعی در کپی برداری از سریال های خارجی هست چیست؟
  • مهدی IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    36 9
    سلام و خسته نباشید میگم به اقای اب پرور و همکاراشون چند تا انتقاد داشتم کامران خیلی مسخره فرار کرد اصلا این همه کامپیوتر تو انبار یک زندان اونم تو ایران چی کار میکنه حالا اگر تو امریکا بود یه چیز !!! یه انتقاد دیگه بد من سریال خیلی بهتر از پلیس در اومده و در اینجا بد من قهرمان سریال شده و اینکه رابطه ی پدر پسری هم اصلا خوب نشده خیلی شعاریه ولی با انتقادات خوشحالم از اینکه به طرف موضوع جرایم رایانه ای رفتید
  • علی IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    39 6
    انقدر شور و غیر واقعیش کردن که داستانو خراب کردن. بابا دست سریال 24 رو از پشت بستند. انقدر شورشو درآوردند که بچه 6 ساله هم باور نمی کنه. بابا این تکنولوژی که اینا استفاده می کنند تا 50 سال دیگه هم تو ایران نمیاد.
  • محمد A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    33 2
    سوال دوم : به نظر میاد شما به یک تیر ده تا هدف رو نشانه گرفتید . فیلم هم موضوع خانواده هم جنایت هم تروریسم هم سایبری و . .. تقریبا تو همه موضوعات یه دستی انداخته ! به نظر شما این از کیفیت فیلم کم نکرده ؟؟؟ (که کرده به نظر من بیننده ) و چرا ؟؟
  • محمد A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    35 4
    فقط می خام تشکر کنم ازشون. در مقایسه با سایر سریال ها واقغا عالی است
  • بی نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    41 3
    با عرض سلام و خسته نباشید ممنون میشم از اقای یاکیده سوال کنید چرا توی کار دوبله اینقدر کم کار شدن و بیشتر دار ن برای تیزر میگن تا فیلم ؟؟؟ تو این چند وقته فقط جای کریستین بل توی بتمن صحبت کردید (که خیلی هم عالی شده بود ) و دیگه هیچی!!!
  • رضا IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    35 2
    در کل با توجه به بضاعت سینما و تلوزیون ایران سریال خوبیه اما جای کار بیشتری هم داره.نقطه قوت سریال بازیه عالیه آقای یاکیدست .اما به نظر من پرداختن به خانواده آقای یاری بی مورد بوده.یعنی هیچ تاثیری رو روند قصه نداره.یا پلیسهای زن هم عملا دکوری بیش نیستن .ولی در کل بابت ساخت یک سریال به قول معروف شسته و رفته از آقای آب پرور ممنونم
  • علیرضا A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    24 8
    اولا با همه ی انتقاد هایی که دوستان از شما کردند واقعا جا داره از تیم ساخت این سریال دیدنی تشکر کنم.از نظر فیلمنامه به نظرم فصل1 سطح بسیار بالاتری داشت.فصل دوم هم نسبتا خوب بود.بازی کیکاوس یاکیده بی نظیر بود.همینطور آقای یاری ثابت کردند که در نقش پلیس عالی هستند گرچه یه خورده زیادی مهربونند! لطفا در مورد فصل سوم هم توضیح بدید.
  • بی نام US ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    15 33
    فیلمنامه اش خوب و دقیق نوشته شده.
  • بی نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    19 7
    سلام، عیدتون مبارک. سپاسگزارم که به سریال هوش سیاه می پردازین و عوامل این سریال رو به کافه خبر دعوت کردین. به همۀ عوامل به خاطر تولید یک کار با کیفیت با مضمونی تازه و بدیع و در یک سال سخت به لحاظ اقتصادی و فشار روانی تبریک می گم. ضمناً سالروز تولد آقای آب پرور رو هم بهشون تبریک می گم. لطفاً پوشش خبری و تصویری کامل و مفصلی از گفتگو با عوامل سریال هوش سیاه داشته باشین و خبرشو هم زود در سایت بذارین. بی نهایت ممنون.
  • بی نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    11 42
    سلام، من این سریال رو در وهلۀ اول به خاطر حضور آقای حسین یاری دنبال می کنم. چون بازی ایشون رو خیلی دوست دارم و فکر می کنم در هر نقشی حرفی برای گفتن دارن. بازخورد فصل اول سریال هم نشون میداد که بازی ایشون خیلی مورد توجه قرار گرفته. حالا که فصل دوم داره پخش میشه، با اینکه معتقدم آقای یاری در این فصل هم کارش رو به درستی انجام داده و راکورد بازی اش حفظ شده، اما از بازخوردهای سریال به نظر می رسه که برخلاف فصل اول، کفۀ ترازو از منظر جذابیت برای مخاطب به نفع قطب منفی سریال سنگین تره. لطفاً از آقای یاری سؤال کنین که با توجه به اینکه بخش هایی از فیلمنامه آماده نبوده و در طول کار نوشته شده، آیا نتیجۀ حاصل شده با تصورات قبلی ایشون مطابقت داشته و آیا ایشون فکر می کردن که جمشید کاظمی اینقدر محبوب بشه؟
  • orkideh A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    22 1
    1-نمیخوام مثل همه بگم زندانی که ساختید مصنوعی بوده ولی میخوام بپرسم چرا باید توی زندان که حتما ادمای خرابکار هم هستن وسایل نوک تیزی مثل چنگال باشه یا مثلا بتونن خارج از کارگاه و خیلی راحت سوزن و اچار و امثال اینها رو با خودشون حمل کنن و حتی داخل سلول بیارن...حداقل اگه محدود به کارگاه بود منطقی تر بود 2- با وجود این که فیلم نسبتا خوبی هست ولی برخی صحنه های ابتدایی که توی داستان پیش میان ارزش اونو کم میکنن... با توقعی که بیننده از سریال داره مثلا دیدن این که کامران همزمان با شهاب میرسه نزدیک خونه و اونو میبینه یا اینکه شهاب دقیقا بعد از رفتن فریبرز به خونه زنگ میزنه(قسمت 21) خیلی مبتدیانست...واقعا نمیشد قشنگتر این صحنه ها را جمع کرد؟
  • ارکیده A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    13 3
    3- روند سریال تا قسمت 17-18 تقریبا قابل قبول است هر چند که بعضی جاها به نظر من زیادی هم سریع بود ولی قسمتهای اخیرا خیلی بهشون اب بسته شده...قبلا عمده تمرکز روی کامران بود ولی حالا همش شده پلیس بازی..اونم نه از نوع جذابش!...بهتر نبود ریتم کار رو حفظ میکردید؟ 4- زیاد با هک و برنامه نویسی سخت افزاری اشنا نیستم ولی در حد سوادم به نظر میاد خالی بندی و تصویر سازی دروغی زیاد انجام شده. احساس می کنم شعور بیننده زیر سوال رفته .بهتر نبود حالا که موضوع قشنگی رو در نظر گرفتید یکم واقع گونه تر هم با مسئله برخورد می کردید؟جزئیات ریزی هست که در سریال پشت گوش انداخته شدند هزاران ابهام در مورد سریال هست که متاسفانه نمیشه بیان کرد در هر حال ممنونم از عوامل سریال و امیدوار به ساخت کارهای قوی تر هستیم
  • بی نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    9 3
    آقای آب پرور بعد از پایان پخش فصل اول سریال گفته بودن «اگر روزی شاهد ساخت سری های جدید از هوش سیاه باشیم شخصیت سرگرد احمدی و حسین یاری می‌تواند به یک قهرمان ملی تبدیل شود» می خواستم بدونم موقع ساخت فصل دوم سریال چقدر این حرفشون یادشون بود و الان فکر می کنن آیا تونستن به اون چیزی که مد نظرشون بود در مورد سرگرد احمدی برسن؟ اگر نه، آیا مانعی برای رسیدن به این هدف داشتن؟
  • خوشمرام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    12 1
    لطفاً از آقای یاری سؤال کنین اگه قرار باشه فصل سوم سریال ساخته بشه، آیا تمایل به همکاری دارن و فکر می کنن نقش سرگرد هنوز برای ایشون جای کار داره یا نه؟ ضمناً به آقای یاری بفرمایین طرفداران ایشون مشتاقانه منتظر حضورشون در یک فیلم سینمایی با کیفیت عالی هستن. حضوری چشمگیر مثل فیلمهای بلوغ، دم صبح و سعادت آباد ...
  • رز A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    21 5
    با عرض سلام خدمت عوامل سریالِ زیبا و دیدنی هوش سیاه، به خدا عجب سریالی ساختین، معرکه هست، نظیر نداره، یه تشکر ویژه از کارگردان محترم جناب آقای مسعود آب پرور دارم، واقعا گُل کاشتن، و از این ایشون یه تقاضا دارم، اگه امکان داره سری سوم این ساخته هم ساخته بشه؟ سریالی به این زیبایی باید ادامه داشته باشه؟ حیفه تموم بشه. امیدوارم این خواسته من بررسی بشه. یه تشکر دیگه هم داشتم، بازیگران این سریال واقعا مناسب نقشه خودشون هستند. بازیهای آقایان حسین یاری و کیکاووس یاکیده واقعا عالیه. بر روی بازی خود خیلی مسلط هستند.
  • mahdi IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    17 0
    می خوام یه انتقاد کوچیک بکنم.اونم اینه که بعضی وقتا تبلت هایی که دسته بازیگرا هست بی مورده مثلا اون قسمت که تو اون خونه داشتن دنبال اون حساب دار می گشتن.داشتن باغچه رو میکندن تبیل هم دسته شونه و بعضی از سکانس های دیگه.خیلی می خوان تکنولوژی رو نشون بدن بعضی جاها زیادی شده . البته این نظر شخصی من.ولی در کل سریال خوب و داشتان جالبی داره.از همینجا به همشون خسته نباشید میگم
  • علی A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    53 6
    اساس داستان برقضیه فرار کامران از زندان آنهم با استفاده از یک کامپیوتر (که تاکید هم شده بوده در اختیارش نباید باشه) بنا شده آنهم به بهانه نوشتن یک برنامه کتابداری . سوال اینجاست اگر جناب باهوش ومتفاوت رییس زندان بجای چنین خبطی خیلی راحت دستور خرید یه همچین نرم افزاری رو میداد اصلن کامران به کامپیوتر دسترسی پیدا میکرد تافرار کنه و باقی داستان شکل بگیره و کل سریال ساخته بشه ؟؟!
  • فاطمه A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    90 1
    چرا اقای یاکیده نمیاد؟؟؟ ما کامران رو دوست داریم دوست داریم اون برنده بشه همیشه از طرف ما بهش بگین معرکه ش بازیش و صداش از همه بهتره
  • سينا شرافتي A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    67 2
    چرا اينقدر زندانه كه توش فيلم برداري كردن غير طبيعي بود شيك پوش بودن غذا خوب و از اين چيزها البته بازي خوب اقاي ياكيده قابل تحسين هست
  • یوسف IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    93 4
    با عرض سلام لطفا این تبلت رو از دست این خانم سروان بگیرید از اول سریال تا آخر سریال دستشه خیلی مصنوعییییی
  • جم مهر A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    17 2
    خدمت همه ي عزيزاني كه براي ساخت اين سريال زحمت كشيدن عرض سلام و ادب دارم خدمتشون خسته نباشيد عرض مي كنم در اين فضايي كه رسانه هاي خارجي دنبال جذب مخاطبان ايراني هستن شما با ساخت يك سريال جذاب كار ارزنده اي رو انجام داديد و خيلي هارو پاي رسانه ملي نشونديد . از بازيگران خوب اين مجموعه بخصوص اقاي ياري و ياكيده هم سپاسگذارم . چند سوال داشتم از خدمت عزيزان : 1) پيج مربوط به سريال كه در شبكه فيسبوك قرار داره و بعضي عوامل مجموعه در اونجا با طرفداران گفتگو كردن واقعا مربوط به سرياله يا ساختگي و جعليه ؟؟؟ 2) چند خاطره جذاب از پشت صحنه تعريف كنيد لطفا 3) نظر آقاي حسين ياري وجناب آب پرور درباره ي شخصيت واقعي آقاي ياكيده چيه ؟ چون فكر ميكنم نقش كامران خيلي با شخصيت واقعي ايشون فاصله داشته باشه.
  • جم مهر A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    20 2
    چي شد كه جناب آب پرور اقاي ياكيده رو براي بازي در اين نقش انتخاب كردن
  • رامین A1 ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    7 18
    فقط اینو میتونم بگم که من رو جذب خودش نکرد. حالا به چه علتی، نمیدونم!؟
  • محمد شفیعی IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    59 8
    سریال نقاط ضعف و قوت زیادی داره. مثلا در یک سری موارد مثل هک کردن، دست یابی به اطلاعات، کلاهبرداری های اینترنتی، آگاهی یافتن پلیسا و... یکم اغراق شده. در ضمن من نمی دونم چرا تلویزیون ما فکر می کنه تبلت دست گرفتن، نشانه ی پیشرفته؟
  • پوریا A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    118 1
    با سلام.اول از همه بابت ساخت فیلم تشکر میکنم.من 2 تا پرسش داشتم اگه امکانش باشه ج بدید 1)چرا اینقدر افکت های کامپیوتری تو فیلم مصنوعی و اغراق شده هستن ؟ 2)فیلم هوش سیاه 2 چند قسمت هستش ؟ از آقای كيكاووس ياكيده بابت بازی زیباشون نهایت تشکر رو داریم یه خسته نباشید گرم بهشون میگیم...
  • اق خشایار A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    96 1
    فصل اول تو هر قسمت یه داستان تک قسمتی اتفاق میفتاد درکنارش هم داستان اصلی فیلم ادامه پیدا میکرد.واقعا طرز بیان داستان سری اول قشنگ تر بود اگر تروریستی و مافیایی نمیشد خیلی جذاب تر میشد. چون تو ایران همه فیلمای جنایی اخر به این جور داستان ها میرسه . یا طرف میخاد تو کار انرژی هسته ای خلل وارد کنه یا یه کنفرانس جهانی رو نا امن کنه .ولی سریالای جنایی ماندگار درست مثل سریال خواب و بیدار و همین هوش سیاه1 یا یه سریالی که سنم کم بود تلوزیون نشون میداد اسم شخصیت اصلیش ازاد بود همین الان هم تلوزیونشون بده همه پاش میخ کوب میشن تفاوتشون همین بود که موضوعاتشون کلیشه ای نبود. کیکاووس یاکیده خیلی کم کاره ولی هر کاری میکنه توپه
    • محمد A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      9 2
      آخ گفتي .سريال بازي با مرگ . همون مزد ترس 2 ساخته حميد تمجيدي . واقعاً جاش خاليه . شخصيت جمشيد يه جورايي مدرن شده آزاد هست . ولي نه به اون خشكي. مطمئناً جمشيد كاظمي يكي از ماندگار ترين شخصيت هاي منفي تلويزيون ايران ميشه.
  • محسن A1 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    12 4
    با سلام چرا یک ماشین تویوتا مشکی پیدا نکردن که ماشین سفید رو رنگ مشکی زدن
    • مهدی IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      116 1
      سلام به نظر من واقعا فیلم آموزنده ای هست اگر کارهای کامران(جمشید)را البته برای قانون انجام دهیم خیلی خوب است.مثلا یکی از کارهای خوب او این بود که او هیچ وقت خودش را سیرسیرنمی کند و همیشه شیر می خورد و همین طور افکار خوبی هم دارد.واصلا این تعجب آور نیست.چون او همیشه از مغز خود استفاده می کند.
  • سهیل IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    93 3
    به نظرم سریال خوبی درسته اشکالاتی توفیلمنامه هست ولی خیلی به نظر من رو ش کار شده از همه عوامل فیلم تشکر وقدردانی میکنم بلاخص اقای آپرور و آقای یاکیده به نظرم هیچکس جز ایشون نمیتونست اینقدر نقشش رو خوب بازی کنه ازش ممنونم به خاطر بازی و صدای خاصش که سریال رو جذاب ودیدنی کرده ممنون
  • سبا A1 ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    18 3
    سلام اول بايد از آقاى آب پرور ، بازيگران و همه ى عوامل تشكر كنيم كه بعد از مدت ها سريالى ساختند كه ارزش ديدن داشته باشه و مخاطب رو جلوى تلويزيون بنشونه . دوم خواستم بپرسم كه در سرى دوم سريال بر خلاف سرى اول كاراكتر ضد قهرمان مورد علاقه و توجه مخاطب قرار گرفته كه با زوم كردن بر شخصيت واقعى كامران و فيلم نامه ى بسيار عالى ( با نواقصى كوچك ) و ديگر مسائل به خوبى و ذره ذره اين احساس بيشتر و بيشتر شكل مى گرفت ، هدف شما از اين اقدام چه بود ؟ آيا مى خواستيد سريال متفاوت باشد ؟ آيا براى جذب بيننده اين كار صورت گرفت ؟ آيا … به خاطر محدوديت ادامش رو توى يه كامنت ديگه ميدم …
  • سروش IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    7 2
    من موندم اون دوربین تو فرودگاه چطور آدمارو دنبال میکرد دوربین ثابتِ ولی واسه شروع بد نیست
  • سب A1 ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    132 1
    ادامه ى كامنت قبلى سوم خواستم بگم كه ريز شدن در خانواده ى سرگرد احمدى درست بود ؟! ممكن است فيلم وابسته به اين ماجرا ها و خانواده ى سرگرد باشد اما بايد بگم كه سكانس هاى داخل خانه ى او واقعا غير قابل تحمل است . در بسيارى از موارد توجه شما از بازى ها برداشته شده و بيشتر بر صحنه هايى مثل درگيرى يا چيز هاى ديگه گذاشته شده … چهارم هم مى خواستم از گروه بدلكارى همچنين آقاى آرمان موسى پور تشكر مجدد كنم كه جذابيت سريال رو خيلى بيشتر كردن . پنجم و در پايان هم خواستم بگم كه بعد از اين همه سريال هاى مشابه كه هيچ جالب و جذاب نبودن اين سريال پخش شد . حالا اگر آخر اين سريال مانند سريال هاى ديگر به صورت مسخره و غير قابل باورى به نفع آدم خوبه ى داستان تموم شود بينند رو واقعا سرافكنده كرده ايد … ممنون
  • محمد هادی IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    9 1
    تشکر میکنم ازشون چون هر چند خیلی ایرادا میشه گرفت ولی برای شروع خوبه ساخت سریالای با کیفیت مثل این با این همه سریالا الکی صدا و سیما که همش پر بوده از گریه و بدبختی و غم و غصه این سریال باز یه تنوعی بود و من که اصلا دیگه حوصله نگاه کردن سریالا صدا و سیمارو نداشتم همش منتظرم قسمت بعدیش شروع بشه
  • محمد علی US ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    90 8
    با عرض سلام خواهشا از نویسندگان سریال بپرسید،مگر خانم سودابه بیضایی در هوش سیاه 1 در اواخر سریال،توسط بمبی که در آپارتمان کامران (جمشید) منفجر شذ به همراه متخصص چهره نگاری،کشته نشد؟ پس چطور در فصل دوم سریال حضور دارد؟!!!!
    • بی نام A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      25 2
      اگه یادتون باشه تو آخرین قسمت فصل اول، به شیوۀ مجازی و از راه دور سروان عزیزی توسط پزشک فوق تخصص تحت عمل جراحی قرار گرفت و از مرگ نجات پیدا کرد.
  • بی نام A1 ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    45 5
    کیهان ملکی تو زندان از چه شامپو و رنگ مویی استفاده میکرد.
  • سعید A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    سلام . چرا به شعور بیننده توهین می کنند ؟ مثلا : بد من فیلم ، وسط بیابون اقدام به برپا کردن دیش دریافت دیتا از ماهواره می کنه . اولا زمان زیادی به نمایش اسمبل کردن ( یا سر هم کردن ) تجهیزات می گذره . بعد هم همه ی تجهیزات را رها می کنه و میره ( نه اینکه تو بقالی سر کوچه راحت یک نوی اونها را ارزون می خره ) بعد هم پلیس طرف سیم ثانیه میرسه اونجا (رد چرخ ها تازه هستش ) و مامور به سرگرد میگه تو شعاع ده کیلومتری هیچ آبادی نیست و کسی ایشون را ندیده . پس از کجا سر و کله پلیس پیدا شد ؟ مگه دریافت اطلاعات ماهوار ه ای قابل ردیابی هستش ؟ متاسفانه مقوله باور پذیری فیلمنامه به شدت دچار اشکال شده . هر چه به پیش می رویم این باور پذیری کمتر میشه . چرا سوژه به این خوبی را دارن خراب می کنند ؟
    • بی نام A1 ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      14 1
      تا اونجایی که من می‌دونم، بله. اگر در ارتباط ماهواره‌ای اطلاعات با خود ماهواره (دیش/فرستنده) ارسال هم بشه (علاوه بر دریافت) در زمان کمی قابل ردیابی هست.
    • میلاد IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
      1 0
      خوب شما که به شعورت توهین شده نبین!!!!بچه ها خواهش میکنم این ایرادای ناشیانه و مسخره رو کنار بزارید بعد مدت ها یه سریال متفاوت و خوب تو ایران ساختن حالا شما هی دنبال این ایرادا ی سطحی بگردین
  • رضا IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    77 3
    سریال خوبیه ولی اغراق بیش از حد داره مثلا بریده شدن دو ساله اون نرده خیلی جالبه و اینکه نرده ای در جلوی انظار بریده باشد ولی هیچ کس متوجه نشه 2اون جنازه دفن شده زیز خاک و به اون شکل خراب شدن مگر مربوط به چند سال می باشد این جنازه حداقل باید بالای 10الی 15سال مدفون شده باشد
  • اتمیر A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    60 8
    امکانات پلیس واقعی نیست و کلی ادم عصبی می کنه
  • جمیل IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    16 0
    یه خورده تو تکنولوژی اغراق شده. بازی آقای یاری حرف نداره مخصوصا حالت های صورتش خیلی طبیعی ه . آقای یاکیده رو بازی شو خیلی دوس دارم. تقریبا همشون خوب بازی میکنند. خسته نباشید همگی دمتون گرم.
  • شکوفه IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    5 3
    به نسبت سریال های ایرانی سریال بسیار زیبایی است ولی در نیمه اول اینقدر مسائل کند و ساده بود که پلیس بسیار خنگ نشان داده میشد . اما در نیمه دوم اینقدر مسائل پیچیده سریع و اغراق امیز حل میشه که بازهم بعیده حل مشکلات از طریق پلیس باشه مخاطب بیشتر به فکر امدادهای غیبی می افته تا توان پلیس
  • هادی A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    29 3
    یه نکته که توی این فیلم هست مثل سایر سریالها ، وقتی قراراه خلافکاره فرار کنه پلیس خیلی پخمه میشه
  • بی نام A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    23 6
    جمشید کاظمی یه جورایی منو یاد مت دمون تو التیماتوم بورن هم می ندازه ... تقلیدی ازون فیلمم هست
  • روزنامه نگار! IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    154 7
    برای دیدن این سریال نخست باید هوشتان را شات داون کنید و بعد به دیدن سریال پرداخت تا اذیت نشوید!! قسمتی که دیشب شاهدش بودیم و آقای یاکیده را با گریم به بروس لی تبدیل کرده بودند آنهم به تقلید از یکی از آثار سینمایی اش از آن سوژه هایی است که نمی شود تاملی بدان نکرد!
  • amin IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    10 3
    سریال خیلی خوب و قشنگیه ولی حیف که کم کم داره مث سریال قلب یخی میشه. واسه اینکه تعداد قسمتاشو بیشتر کنن الکی دارن پیچیدش میکنن و کشش میدن. اینجوری واسه بیننده خیلی خسته کننده میشه ، هیچی هم نمیفهمه. ولی امیدوارم که اخرش مث سریال قلب یخی تموم نشه !!!
  • بی نام A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    21 3
    چرا اقای یاکیده دیگه فیلم دوبله نمیکنن؟؟
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    11 6
    چرا آهنگ هایی که رامین جوادی ساخته(آهنگ های سریال game of thrones و بازی medal of honor ) رو تو سریالتون پخش میکنید مگه خودتون آهنگ ساز ندارید؟ این کار اسمش سرقت فرهنگیه!
  • فرزین IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    59 0
    به کیکاووس یاکیده بگین بازیش خیلی خوبه. امیدوارم بیشتر ببینیمشون.....
  • sdkh A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    13 0
    لطفا از آقای یاری بپرسید لباسهاشون تو سریال مال خودشون بود یا طراحی لباس داشتند آیا کاری آماده داره برای آینده
  • خوبه A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    12 0
    خوبه دیگه دمتون گرم
  • رضا A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    131 2
    امیدوارم سریال هوش سیاه 3 نیز ساخته شود. اصلا دوس نداریم " کامران " دستگیر بشه. دوس داریم با ساختن سری سوم، هیجان این سریال بیشتر شود. با تشکر از نقش آفرینی بسیار زیبای آقای یاکیده. واقعا یکی از بهترین سریالهای صدا و سیما بود که هر تماشاگری رو میخکوب می کنه
  • سونیا دارا IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    98 1
    لطفا از آقای یاری سوال کنید مشکلی براشون موقع فیلمبرداری همزمان سریال قلب یخی و هوش سیاه پیش نیومده در ضمن حفظ راکور در بازی ایشون واقعا قابل ملاحظه و قابل تحسین است و تنها بازیگری که در سریال طبیعی ایفای نقش میکنند آقای یاری هستند با توجه به اینکه دستیارانشون نسبت به سری اول بیشتر شده مکشلی از نظر روخوانی و فیلمنامه نداشتند
  • شایان IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    9 2
    بابت گفتگو ممنون فقط از آقای یار بابت این نقش تشکر کنید
  • دارانی IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    10 20
    سلام من را به آقای یاری برسونید و از ایشون به خاطر ایفای نقش فوق العاده زیباشون تشکر کنید هر شب تنها سریالی که دنبال میکنم هوش سیاه هست که از بازی خوبشسون لذت می برم فقط به ایشون یادآوری کنید دوستدارانشون منتظر مصاحبه و گفتگو با رسانه های دیگه از تلویزیون تا مجلات هستند
  • بی نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    29 5
    آنلاين متاسفم ! من يك نظر با متن طولاني دادم ودر خصوص اغراق كردن در متن وساختار وغير واقعي نشان دادن پليس واغراق در نحوه عملكرد شان بوده و... كه متاسفانه درج نشده خوب از همان اول بگويد انتقاد نكنيد!فقط تعريف كنيد؟ما هم وقتمان را نگذاريم. نميدانم تا كي ميخواهيم از واقعيت ها فرار كنيم
  • پویا A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    36 3
    خبر آنلاین بهشون بگید که چون سریال تازه ای نسبت به تکنولوژی پلیس در کشور ساخته شده ، بیننده داره و گرنه : اصلا چه جوری (تو کامپیوتر زندان فوتوشاپ نصب بود ، چه جوریه که اصلات تمام خونه های تهران رو پلیس داره منظورم در خروجی و .... البته میدونم مالکیت و چیزای دیگه رو داره مثلا اونجایی که پلیس میدونست چند سالیکه یه تونل زیر زمینی از تو اون کارگاه گوشت زدن و خیلی از چیزهای دیگه ) که به نظر خودم و خیلی از دوستام ، سازندگان فیلم به شعور و شخصیت بیننده دارن توهین میکنن چون فکر میکنن ما عین جیگر هیچی نمی فهمیم............ ولی از همه شون بابت ساخت مجموعه تشکر میکنم
  • مائده لطفی EU ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    11 3
    سلام هوش سیاه واقعا یه فیلم جذابیه که هزار بار هم نگاه کنیم خسته نمیشیم...با یه موضوع خیلی جذاب که همش دوست داریم سریالو دنبال کنیم ببینیم آخرش چی میشه...عالیه واقعا این یکی از کارهای نابی هست که از تلویزیون پخش شده و بخاطر این همه تلاش ممنون و مچکر! پرسشی که دارم:صفحات زده شده در فیسبوک که برای بعضی از عوامل مثلا جناب یاکیده و جناب واشقانی و ...زده شده از طرف خودشونه؟چون سوءاستفاده زیاده:) اینو حتما بپرسید لطفاً یه خواهش: سلام منو به همه ی عوامل مخصوصا جناب یاکیده و جناب واشقانی برسونید... برای جناب یاکیده بهشون بگید دوست دارم بیشتر ایشونو تو کارها ببینم... ایشون یه هنرمند همه چی تمام هستن از کار در دوبله گرفته تا بازیگری و شعر... خیلی دوستشون دارم و امیدوارم در کارهای بیشتری ببینمشون یاحق
  • rose IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    50 2
    سلام وتشکر از کلیه عوامل این سریال خواستم بگم که اگر این سریال پر بیننده است فقط به خاطر بازی زیبای آقای یاکیده است و تا حدودی تازه بودن موضوع آن و کمی هم به روز بودنشه.همین.
  • مائده لطفی EU ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    5 2
    حواسم نبود جناب یاکیده نیستن بگین بهشون برسونن ولی خواهشا سوالمو مطرح کنید
  • بی نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    13 26
    اصلا از این سریال خوشم نمیاید
  • رایکا IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    14 10
    واقعا از کارگردان این سریال آقای مسعود آب پرور و بازیگران این سریال به خصوص کیکاووس یاکیده، حسین یاری، آقای دلاوری و واشقانی که باعث جذاب تر شدن این سریال شدند تشکر میکنم و ازتون خواهش میکنم بیشتر در مصاحبه های تلویزیونی شرکت کنید:))))) با اینکه از تولد آقای آب پرور هم میگذره ولی میخواستم تولدشون رو بهشون تبریک بگم و به امید ساخت هوش سیاه3:)))
  • farzaneh A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    33 2
    میخواستم بپرسم به نظر تمام عوامل دلیل محبوبیت هوش سیاه2 نسبت به سری اولش چیه و همچنین چرا این قدر گذشته کامران گنگ و نامفهوم؟!!؟
  • بی نام A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    60 0
    بازی ها خوبه . اما یک در خواست از پیشنهاد دهندگان طرح چنین سریالهایی دارم. میشه کمتر به خلافهایی را که. تو کشوریده میشه رو به خارجی ها مربوط کنید
  • مرکوری IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    45 2
    دم اقای یاکیده گرررررررررررررررم به خاطر بازی زیباشون.با اینکه تو سریال نقصهای زیادی دیده میشه اما به خاطر بازی جذاب اقای یاکیده سریال همچنان دیدنیه
  • مريم A1 ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    18 4
    يك كپي پيست از كارهاي آمريكايي است البته همين كه ما با اين امكانات و بودجه هاي محدود ميتونيم با كارهاي خارجي مقايسه اش كنيم نشون ميده تيم سازنده زحمات زيادي براش كشيدن
  • نجفی IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    12 0
    ممنون از آقای یاکیده با این که سابقه کمی در بازیگری دارندولی خوب بازی میکنند .هرچند این فیلم نواقصی در فیلم نامه داشتن که آن هم تقصیر بازیگر نیست.
  • محمد IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    4 5
    در یکی از قسمتهای این سریال ، پلیس با یک ربات پرنده منازل مردم را برای یافتن ماشین جمشید کاظمی جستجو می کرد . این کار نقض حریم خصوصی مردم نیست ؟
  • طرفدار IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    7 3
    سلام وخسته نباشید. این سریال بسیار جذاب ودیدنیه.درمقایسه بادیگرسریالهای پلیی ایرانی که خــــــــــیلی بهتره. توهوش سیاه1پلیسهاازچندپرونده مرتبط وشبکه گسترده به کامران رسیدن،توهوش سیاه2ازکامران به چند پرونده مرتبط وشبکه گسترده میرسن. همین جالبه. ضمن اینکه پلیس رونه مثل سایرفیلم پلیسی های ایرانی بتمن سوپرمن نشون داده نه اونقدرضعیف ومفلوک که آدم خندش بگیره.ولی یه جورایی بی عرضست. اگر هوش سیاه1 یک بار دیگه روببینیدمتوجه بسیاری نقص هامیشید.آهنگ ضعیف،بازی ضعیف پلیسهاو... . درکل هوش سیاه2خیلی بهتره. راستی یکی ازنقاط قوتش اینه که به مخاطب چیزایی روکه پلیس میفهمه رونشون میده؛هرچندتکراری باشه.وقت تلف کردن هم خــیلی داره.مثل موقعی که کامران میره پیش زن عموش یا شهاب ووو....... یعنی اگه این سکانس ها
  • مجید A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    6 1
    با تشکر از همه عوامل از آقای آب پرور بیرسید واقعا نمیتونستن یه فکری برای خونه سرگرد بردارن؟ کلا رو اعصابن مخصوصا دخترش نمی دونم چه اصراری هست که همیشه هم دیالوگ بهش میدن یا پسرش که توقه بیشتری ازش بود
  • نوید IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    5 2
    در بین سریال های ایرانی واقعا سریال خوبیه و مخصوصا بازی های اقایان حسین یاری و کیکاووس باکیده فوق العاده ست .البته در فیلمنامه اشکال زیاد دیده میشه مانند اینکه در هر قسمت 2 یا 3 نفر کشته میشن ولی پلیس نمیتونه جلوی هیچ کدوم از این قتلها رو بگیره و یا مثلا شهاب با بازی کیهان ملکی مثل اب خوردن میره جنایت میکنه ولی پلیس با اینکه میدونه این جنایات از جانب او هستش هیچ کاری جهت دستگیری وی نمیکنه.
  • نرگس IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    2 0
    با سلام بازی آقای پاکیده محشر بود... و همچنین آقای یاری... واقعا عالی بود... دست عوامل برنامه درد نکنه... خداکنه هوش سیاه 3 هم ساخته بشه. میشه حداقل تلاشتون رو برای این کار بکنید؟ و همچنین تلاش برای راه اندازی یه راه ارتباطی برای ارتباط با عوامل برنامه.. مثل آب پریا که براش سایت هم زدن، برای این مجموعه هم یه راه ارتباطی مطمئن وجود داشته باشه. متشکرم
  • نگین IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    3 0
    یکی از مشکلات داستان کشته شدن ایمان اکبرنژاد بود.وقتی که ایمان به پلیس میگه که شما جون منو تضمین می کنید و پلیس بهش میگه بله و میبینن که ایمان رو از باشگاه خارج کردن هیچ تلاشی برای پیدا کردن و نجات و دستگیری مجرمان نمی کنند.این زیر سوال بردن عملکرد پلیس نیست؟
  • خودم IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    2 3
    این سریال واقعا در مقایسه با قهوه تلخ مهران مدیری عالی بود من از صمیم قلب از عواملش تشکر می کنم به امید هوش سیاه 3 و خنده های بلندتر
  • مائده A1 ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 4
    بعله....
  • mojgan A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    5 0
    قشنگ بود با بازی کیکاووس یاکیده دوست داشتن همه این فیلم را درود
  • سوسن IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    0 0
    در کل نسبت به فیلمایی که تلویزیون ما پخش میکنه،خوب بود ولی قسمتای خانه سرگرد احمدی واقعا خسته کننده بودن و اعصاب آدم رو خرد میکردن آخه وقتی کامران مثل آب خوردن داره آدم میکشه چرا باید روی ساخت روبات توسط سهیل خان فوکوس بشه؟! در مورد ایمان هم پلیس واقعا مسخره بازی درآورد فرستادنش بین یه باند خلافکار بعدم به قول دوستمون جونشون رو تضمین کردن بعد به چه راحتی کشته شد. این چیزا یه ذره بیننده رو نسبت به فیلم سرد میکنه. تکنولوژی پلیس هم واقعا جالب بود،درعرض چندثانیه هرچیزی رو از هرجای دنیا پیگیری میکنن و ردشون رو می زدن،بعد کامپیوتری که روش حتی فتوشاپ هم نصب است میذاشتن توی انبار زندان تا کامران راحت زمینه فرارشو مهیا کنه.