تسنیم نوشت:

آیت‌الله سیدمصطفی محقق‌داماد استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با تسنیم با رد اخبار منتشره درباره احتمال حضور وی در کابینه حسن روحانی رئیس جمهور منتخب اظهار داشت: ماه‌ها قبل عده‌ای از دوستان و برخی مراکز خبری اینجانب را برای ریاست جمهوری معرفی کرده بودند که اینجانب در پاسخ به سؤال بسیاری از آنها اعلام کردم در این شرایط اشتغال کامل به مسائل علمی و پژوهش و تحقیق دارم و شرعاً هیچ کار اجرایی دیگری را برای خود ارجح و مقدم نمی‌دانم.

وی برای حسن روحانی رئیس جمهور منتخب و همکاران وی در دولت آینده آرزوی توفیق کرد و با بیان اینکه "اخبار مطرح شده درباره سمت‌های اجرایی برای اینجانب را تکذیب می‌کنم"، تأکید کرد: اینجانب به وظایف علمی اشتغال دارم و هیچ سمت اجرایی را قبول نمی‌کنم و مقدم نمی‌دانم.

گفتنی است حجت الاسلام  حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم پیش از ظهر امروز پنج شنبه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی از تمبر یادبود انتخابات 24 خرداد با عنوان "ملت" رونمایی کرد.

در این مراسم که با عنوان همایش تقدیر از ستادهای مردمی و انتخاباتی حسن روحانی برگزار شد، علی مطهری، هادی غفاری، علی یونسی، مصطفی کواکبیان، علی عبدالعلی‌زاده، رسول منتجب‌نیا، محمدرضا نعمت‌زاده، تیمور علی عسگری، حسین کمالی، علی فلاحیان و محمد باقر نوبخت حضور داشتند.

/29220

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • توسی A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    37 6
    افرین استاد
  • مصطفی دانشجوی حقوق IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    37 6
    استاد برای دانشجویان حقوق و فقه یک نعمت بزرگ هستند خداوند قلم و افکار ایشان را پربارتر گرداند!
  • همایون IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    29 6
    با احترام به تمام اساتید در میان اساتید حقوق دکتر محقق داماد چیز دیگری است ایشان یک معلم به تمام معناست سلامت و پیروز باشند
  • امیر جعفر CZ ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    8 15
    رئیس جمهور هشت سال دیگه: محقق داماد