ملی پوشان با وجود خستگی شدید در تمام برنامه هایی که فدراسیونی ها ریخته بودند شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بیچاره ملی پوشان؛صدایشان در نیامد،چون دوست نداشتند خوشحالی مردم را خراب کنند.هیچ کس حتی به این فکر نکرد که آنها پس از 90 دقیقه بازی کردن پر فشار مقابل کره،روی خستگی هایشان پا گذاشتند و به برنامه ریزی غلط فدراسیونی ها تن دادند تا در شادی مردم سهیم شوند.
ملی پوشان پس از شکست دادن کره ساعت 12 نیمه شب به هتل رسیدند.آنها تا ساعت سی دقیقه بامداد مشغول شام خوردن و امضا دادن به هوادارانشان بودند و علیرغم خستگی،تحمل کردند تا پاسخگوی ابراز محبت ایرانی ها در اولسان باشند.همان هایی که با پرچم های سه رنگ در کره ملی پوشان را تنها نگذاشتند.
پس از راهی کردن هواداران بازیکنان تیم ملی بلافاصله به اتاقهایشان رفتند تا چند ساعتی را استراحت کنند.قرار بر این بود تا ساعت 5 اتوبوس مقابل در هتل،ملی پوشان را سوار کند تا آنها را به فرودگاه بوسان برساند.مسیری که به حدود یک ساعت و نیم زمان نیاز داشت.همه چیز طبق برنامه پیش رفت و کاروان تیم ملی ساعت 6.30 دقیقه صبح به فرودگاه بوسان رسید.این اتفاق در حالی افتاد که آنها تا ساعت 8 در فرودگاه نشسته بودند تا سوار هواپیما شوند. 
به همه این ها،9 ساعت و نیم پرواز تا رسیدن به آسمان تهران را هم باید اضافه کرد.خستگی پروازهای بلند مدت حداقل نیاز به یک روز استراحت کردن دارد تا از تن خارج برود.اما بازیکنان تیم ملی که به افتخار بزرگی رسیده بودند مجبور بودند طبق برنامه ریزی های فدراسیون از همان فرودگاه راهی ورزشگاه آزادی شوند تا در جشنی که فدراسیون نشین ها تدارک دیده بودند شرکت کنند.وقفه ای تقریبا دو ساعته در فرودگاه امام خمینی(ره)شرایط را طوری رقم زد که ملی پوشان ساعت 15 این فرودگاه را به مقصد ورزشگاه آزادی ترک کردند؛غربی ترین نقطه شهر تهران.سرانجام ساعت شش بود که آنها وارد ورزشگاه شدند و در حالی که حتی لباس هایشان را هم عوض نکرده بودند با چهره ای کاملا خسته،لبخند را روی لبانشان نشاندند تا شادی مردمی که برای دیدن آنها به آزادی آمده بودند را تکمیل کنند.رقص پرچم های سه رنگ در ورزشگاه،پخش موسیقی،هلهله هواداران و ...همه چیز تدارک دیده شده بود اما همه روزها،روز خداست و می شد این جشن را با یک روز تاخیر در روز پنج شنبه و یا حتی در روز جمعه که همه مردم تعطیل هستند برگزار کرد.
نکته جالب اینجاست که بازهم این پایان کار نبود.در حالی که ملی پوشان فکر می کردند پس از شرکت در جشن ورزشگاه آزادی،راهی خانه هایشان خواهند شد خبر رسید که آنها باید به دیدار رییس جمهور بروند.دیداری که تا ساعت 22 شب به طول انجامید.محمود احمدی نژاد از تلاش آنها که باعث شادی مردم شدند تقدیر کرد و دستور داد تا پاداشی 50 میلیون تومانی به آنها اهدا شود.خستگی ،خستگی و باز هم خستگی.اما یک برنامه دیگر مانده بود؛دیدار با رییس جمهور منتخب.برنامه ریز فدراسیون و البته ملی پوشان هر کس که بوده باید یک پاداش ویژه دریافت کند.آیا واقعا ملی پوشان باید تمام این مراسم ها را در همان روزی که وارد ایران شده بودند برگزار می کردند و نمی شد در روزی دیگر به دیدار رییس جمهور و رییس جمهور منتخب رفت؟ بازیکنان ایران آنقدر خسته بودند که پس از دیدار با حسن روحانی پیشنها مسئولان فدراسیون برای خوردن شام دسته جمعی را رد کردند و ترجیح دادند تا در خانه هایشان به استراحت بپردازند.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • . EU ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    25 17
    دیگه خیلی بزرگ کردن جریان رو . .همه خوب میدونن یه شام و نهار بیشتر در خدمت برزیل نیستیم... تیم زود میره و زود برمیگرده ایران
    • بی نام A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
      6 7
      فکر کرده حالا سه تا بازی اونم با تیمهای قطر و لبنان و کره گل نخورده هنر کرده اگه تو اون یکی گروه بودیم الان چهارمم نمیشدیم
  • م ! A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    25 2
    دقیقا..! و من دیروز همش منتظر بودم تا از مراسم ازادی خبر رو خروجیتون بذارین که چرا باید تو اون دور افتخار که فقط باید اعضای تیم ملی و مربی باشه این همه ادم کت شلواری بود و موقه دسه گل دادن و... واقعا تو ذوق میزدن..!! و پر واضح که میخوان فقط تو دوربین باشن که سالهای بعد که این تصاویر مرور شد نشونه ای باشه که بگن دستاورد ما بود این صعود... انقدرم زمانش بد بود که سکوها هم خالیه خالی بود..نه اسقبال خوب بود..و هم ملی پوشا خسته تر شدن و... بنده خداها هم که بد مجبور شدن دیدارای زوری داشته باشن..بیچاره کروش..!
  • بی نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    22 0
    به همونایی که اینقدر استقبال کردن و هدیه دادن و........ بفرمایید روی تیم های پایه و زیرساخت های فوتبال سرمایه گذاری کنید و پول ها رو اونجا بریزید تا دیگه اینقدر بعد 10 سال ذوق زده نشید و نشیم!!! و تو حام جهانی هم نتیجه بگیریم!! این صعود رو فقط مدیون" غیرت ایرانی "هستیم بعد از این همه دست و دلبازی های شما
  • بی نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    21 0
    چه قدر فشرده؟؟؟11ساعت تقدیر و پول گرفتن....
  • بی نام A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    42 2
    به من 50 میلیون بدن حاضرم 48 ساعت نخوابم
  • بی نام A1 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    67 3
    البته این پولدار ها براشون 50 ملیون تومان چیزی نیست ولی این اگه به من 2 ملیون تومان پول بدن تا برای بچه هام خرج کنم و بتونم آبروی در حال رفتم رو پیش زن و بچه حفظ کنم حاظرم 20 برابر اونا خسته بشم و بازم از ته دل لبخند میزنم