ایسنا نوشت:

در پی توافق محمود احمدی‌نژاد و حسن روحانی، برای معرفی یک نماینده از سوی هر کدام در راستای تعامل هرچه بیشتر و برنامه‌ریزی برای پیشبرد امور در دوره انتقالی، این دو نماینده مشخص شدند.

 بر این اساس، حمیدرضا بقایی معاون اجرایی رییس‌جمهور و اکبر ترکان از سوی حسن روحانی به عنوان دو نماینده برای پیشبرد امور و تعامل هرچه بیشتر در دوره انتقالی دولت دهم و یازدهم انتخاب شدند.

اکبر ترکان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به عنوان قائم مقام و معاون ستاد انتخاباتی حسن روحانی فعالیت می‌کرد.

باهنز: تیم کارشناسی برای تعامل مجلس و دولت یازدهم به زودی تعیین می‌شود/حضورم هنوز مشخص نیست

خانه ملت هم نوشت:

نایب رییس مجلس گفت: ایجاد یک تیم کارشناسی از طرف رییس مجلس و اعضای هیات رییسه برای تعامل گسترده و مثبت با دولت یازدهم در دستور کار اعضای هیات رییسه مجلس قرار دارد که این موضوع به زودی محقق خواهد شد.

محمدرضا باهنر با اشاره به تلاش مجلس نهم برای ایجاد تعامل مثبت با دولت یازدهم اظهار کرد: حضورم در تیم کارشناسی مجلس برای تعامل با دولت یازدهم مشخص نیست.

وی با تاکید بر اینکه مجلس به طور جدی موضوع افزایش تعامل با رییس‌جمهور منتخب و دولت یازدهم را در دستور کار دارد، افزود: البته در این خصوص هنوز افراد خاصی از طرف مجلس به رییس‌جمهور منتخب پیشنهاد نشده است؛ بنابراین هنوز مشخص نیست که من در بین این افراد باشم.

نایب رییس مجلس تصریح کرد: تعامل مثبت و سازنده با دولت یازدهم یکی از اهداف مجلس نهم بوده که امید است به این مهم دست یابیم.

بر اساس این گزارش، برخی رسانه‌ها امروز از نوبخت و باهنر به عنوان نمایندگان رئیس‌جمهور منتخب و رئیس مجلس برای تعامل میان دولت یازدهم و مجلس یاد کردند که این خبر از سوی معاون دفتر رئیس مجلس و باهنر نائب رئیس مجلس تکذیب شد.
/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    28 2
    احمدی نژاد کسی را به نمایندگی دولت خود به این کار گمارد که به این زودیها مورد تعقیب قانونی قرار نگیرد اما اینکار یک توهین بزرگ به همه مردم ایران است چرا که بقایی برای یک بخشداری هم زیاد است
  • بی نام A1 ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    4 0
    فردا رییس جمهور با شبکه 3 مصاحبه دارن خبر انلاین بد نیست گفته بشه خیلیا دوست دارند ببینند