مجمع تشخیص مصلحت نظام از حضور حماسی و پرشور آحاد مردم در داخل و خارج کشور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ابتدای جلسه امروز مجمع ، آیت الله هاشمی رفسنجانی ، با تشکر و قدردانی ازحضور حماسی و پرشور آحاد مردم در داخل و خارج کشور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مرحله اول ، باید از الطاف خداوند شکر و سپاسگزاری کنیم که مردم ایران را ، مردمی فهیم ، هوشیار ، موقعیت و زمان شناس قرار داد که با رصد کردن شرایط کشور و وقوف کامل به مسائل روز کشور ، با حضور خیره کننده و پرشور خود در پای صندوق های رأی ، حماسه سیاسی مورد نظر رهبری را به بهترین شکل ممکن تحقق بخشیدند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از دست اندرکاران انتخابات که این حماسه ملی را در کمال آرامش و امنیت کامل و با توجه به تعدد نامزدها و همزمانی دو انتخابات برگزار کردند، گفت: مردم وفادار و فهیم و متدین جمهوری اسلامی ایران در روز 24 خرداد ماه به دنیا ثابت کردند که به هیچ وجه تحت تأثیر تبلیغات سوء داخلی و خارجی قرار نگرفتند و براساس درک و فهم بالا ، به تکلیف خود عمل کردند.

وی افزود: اگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران ذره ای انصاف داشته باشند ، باید بپذیرند که ایران ،‌دموکرات ترین انتخابات دنیا را برگزار کرد و هیچ شبهه ای نمی توانند به آن وارد کنند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی ،‌ همچنین با قدردانی از همه نامزدهای حاضر با سلایق مختلف در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها که موجبات حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی را فراهم آوردند ،‌گفت : امیدواریم هر یک از نامزدهای محترم ریاست جمهوری که در مصدر کار قرار می گیرد، به شکرانه حضور پرشور و حماسی مردم خوب کشورمان ،‌تمامی مساعی و تلاش و توان خود را برای تحقق وعده های داده شده و حل مشکلات مردم که حقیقتا به ویژه در زمینه های اقتصادی، در سختی قرار دارند، به کار بندد و بتواند مشکلات داخلی و روابط خارجی را براساس مصالح و منافع کشور و خواست اکثریت قاطع مردم حل و فصل کند.

در جلسه امروز مجمع که اکثریت اعضا و روسای قوای مقننه و قضائیه حضور داشتند، موضوع لایحه تشکیلات و آیین دیوان عدالت اداری که به دلیل مغایرت با اصول قانون اساسی مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود ، در دستور کار قرار گرفت و با حضور نمایندگانی از فقها و حقوقدانان شورای نگهبان، رئیس دیوان عدالت اداری، رئیس کمیسیون قضای حقوقی مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر دادگستری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رفع اختلاف شد.
/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 28
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    76 13
    زنده باد هاشمی...
  • رسول A1 ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    درود برخاتمی سلام بر روحانی پاینده باد هاشمی
  • مهدی A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    48 14
    درود بر تو که باعث حماسه ساسی بودی و الحق که رئیس جمهوری ساختی... آیت الله دوستت داریم...
  • علی A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    حالا اگر روحانی رای نیاورده بود باز هم میگفتید هیچ شبهه ای وارد نیست؟ نه تو رو خدا با انصاف و بدون جانب گیری؟ انصافا.خوبه ما هم بریزیم تو خیابون؟لااقل اینجا که تفاوت 11 میلیون نیست!! لطفا منتشر کنید
  • حسین A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    جناب آقای رفسنجانی 4 سال پیش تر کجا بودند که بگن هیچ شبهه ای وارد نیست ؟!! حکومت که همون حکومت ، دولت برگزارکننده هم همون سکوت 4 سال پیش تر چی بود پس ؟! شما به عنوان کسی که گروهی از مردم قبولتون دارن مسئول اون حوادث هستید
  • بی نام IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    حالا كه پيروز شدن ميگن هيچ شبه اي نيست!!
  • بی نام DE ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    يه جورايي تيکه انداخته!!!
  • عباس A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    32 31
    ما هم خوشحالیم که زیر سایه ی ولایت طعم پیروزی را می چشید کسانی که سربازان از پیکار برگشته را شماتت می کنند، خائن اند. ماجرای ما همان ماجرای لشکر زخمی پس از اُحد است. نیزه های شکسته و پرچم های نیم سوخته ...به شماتت ابلهان گوش نکنید. عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم: چه بسا که از چیزی بدتان می آید ولی برای شما بهتر است... باشد تا آنانکه حماسه ی سیاسی 88 را به سرافکندگی فتنه بدل کردند دریابند که امّت حزب الله جمهوریت را فدای اشرافیت نمی کند و از آراء رقیبش آنچنان حمایت می کند که از ناموس خود. حسن روحانی از صندوق های دولتی بیرون آمد که به دروغگویی مشهورش کرده بودند. وفاداران به ایران در آراء خیانت نمی کنند.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    17 24
    ما همه خوشحالیم که زیر سایه ی ولایت طعم پیروزی را می چشیم. رهبر انقلاب در 2 خرداد 76 دربرابر جریان راست ایستاد و از آراء خاتمی دفاع کرد. در 3 تیر 84 دربرابر هاشمی ایستاد و از آراء احمدی نژاد دفاع کرد. در 22 خرداد 88 در برابر کل دنیا ایستاد و از آراء مردم حمایت کرد و امروز همانطور. این شگفتی خمینی است؛ همان نظامی که به دیکتاتوری متهمش میکنند.
  • زهراسادات IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    یک سوال چرا چهار سال پیش همون اول صبح نتایج اعلام شد؟؟؟ الان اینقدر طول کشید؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      65 11
      اول صبح چیه، ساعت 23:30 من خودم نتایج انتخابات رو تو سایتها دیدم
    • بی نام A1 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      4 سال پیش بدون شمارش یکی رو اعلام کردن
    • بی نام A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      79 15
      واقعأ که زدی تو خال
    • بی نام A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
      18 3
      ساعت 23:30 چیه؟ من خودم ساعت 16 توی سایت موسوی دیدم که اعلام کرد پیروز قطعی انتخاباته اون هم با اختلاف زیاد!
  • امیر IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    68 19
    مگر 88 دشمنان به انتخابات شبهه وارد کردند؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    42 2
    و البته پیروز همیشه این میدان مردم بودند
  • جلیل IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    51 0
    البته منم جز ناظرین شورای شهر تبریز بودم بعد از اتمام آرا در عرض نیم ساعت بلافاصله آرا ی ریاست جمهوری شمرده شد ودر کامپیوتر ثبت گردید و تحویل فرمانداری گردید بعد ما تا صبح شروع به شمردن آرای شورای شهر کردیم من تعجب می کنم چرا اینقدر طول کشیده چون شمردن آرای ریاست جمهوری خیلی آسونه و نهایت چهار ساعت طول میشکه شمردن آرای شورای شهر بسیار دشوار وواقعا سخت هست وما پدرمون در اومد
  • بی نام A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    30 8
    سلام و درود بی پایان به اقای رفسنجانی بزرگ
  • امیر EU ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    30 5
    دلم برای خوشی ملت تنگ شده دلم برای آرامش تنگ شده دلم برای سخنرانیهات تو نماز جمعه تنگ شده امیدوارم همه چیز درست بشه وقت وقت آشتی ملته قبل از هرچیزی ما ایرانی هستیم بعدش اصلاح طلب و اصولگرا هستیم خدایا به امید تو
  • بی نام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    63 10
    اقای هاشمی ما به امیذ تغییر شما با شما هستیما لطفا بدونید چه کسانی الان با شما هستند
  • بنده خدا A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    14 23
    با سلام جناب آقای رفسنجانی اگر آقای روحانی هم رای نمی آورد باز هم می گفتید هیچ شک و شبهه ای نیست پس چرا چهار سال پیش که آقای احمدی نژاد رای را آوردند این شک و شبهه وجود داشت ؟!! حکومت که همون حکومت ، دولت برگزارکننده هم همون دولت ، پس چرا چهار سال پیش سکوت کردید؟ خدا وکیلی خود شما قضاوت کنید.
  • بی نام A1 ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    11 15
    آدم لذت می بره از این برخوردها و پاسخ ها. به جناب آقای هاشمی عرضی داشتم . بهش بگبن امروز گفتی که کشور ما یکی از دموکرات ترین انتخابات جهان رو بر پا کرد. ماهم خوشحالیم که چنین شد و چنین باوری هست. اما هاشمی عزیز ! 4 سال قبل هم همین انتخابات بود . وقتی نتیجه به مذاق شما خوش نیومد شروع کردین به نا فرمانی مدنی .این پیروزی در وحله اول گوارای ما ملت خواهد بود بعدش هم برای شما ولی بدان که در صحنه امتحان نمره خوبی نگرفتی والبته امیدوارم بعد ازاین بیشتر درخلوت خود بیاندیشی . . . . در اینکه آقای احمدی نژاد کاراکتر خاصی بود و برخورد ها و بد اخلاقی هایی هم شد و همانطور که نقد جنابعالی را گفتم ، ایشان هم دوچندان قابل نقد است وباید در مقابل کشور پاسخگو باشد اما از شما انتظار بیشتری می رفت.
  • ایرانی A1 ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    18 6
    سلام بر هاشمی امیر کبیر دوم ایران من به این نتیجه رسیدم که اومدن آقای هاشمی به صحنه انتخابات فقط بخاطر این بود که حماسه سیاسی مورد نظر رهبری ایجاد بشه این پست ومقام نیست که هاشمی رو بزرگ میکنه بلکه هاشمی هست که پست ومقام رو بزرگ میکنه .
  • بی نام A1 ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    9 17
    چطور تو سال 88 انتخابات دمکراتیک نبود چون شما نشدید حالا دمکراتیک است متاسفم که قدرت آدم را از اصولش به اصلاح طلبی میکشونه
  • محمود IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    8 20
    حالا اگر روحانی رای نیاورده بود باز هم میگفتید هیچ شبهه ای وارد نیست؟ نه تو رو خدا با انصاف و بدون جانب گیری؟ انصافا.خوبه ما هم بریزیم تو خیابون؟لااقل اینجا که تفاوت 11 میلیون نیست!! لطفا منتشر کنید. علی آقا چون واقعاً شبهه نبود شما روند شمارش آرا 4 سال پیش را با روند شمارش امسل مقایسه کن.
  • آرزو A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    2 1
    زنده باد هاشمی - زنده باد روحانی دوستتان داریم ----------------------آرزوی سلامتی و شادکامی و عاقبت بخیری را برایتان دارم .
  • فرامرز IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    2 2
    درود بر روحانی...درود بر تدبیر و امید...(هرچند که اگه تو چهارسال آینده نتونه کار زیادی انجام بده، بخدا حق داره...آخه این احمدی نژاد اونقدر گند زده که جمع کردنش سالها طول می کشه )
  • بی نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    0 0
    "دشمنان نمی‌توانند هیچ شبهه‌ای به انتخابات وارد کنند" دشمنان همیشه دنبال شبهه وارد کردن به انتخابات هستند و از قبل از انتخابات به دنبال مایوس کردن مردم از شرکت در انتخابات هستند و از آنها که دشمن اند آیا جز این می توان انتظار داشت ؟! اما ... من از بیگانگان هرگز ننالم / که با من هرچه کرد آن آشنا کرد ای کاش هاشمی همیشه رای مردم را قبول می کرد .