آرنولد شوارتزنگر اعلام کرد در قسمت پنجم مجموعه فیلم‌های «نابودگر» بازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همین پاییز گذشته بود که آرنولد با شوخی و کنایه درمورد بازی‌اش در مجموعه فیلم‌های «ترمیناتور» گفت: «به نظرم مگان الیسن، تهیه‌کننده حق ساخت «نابودگر 16» یا هر چیز دیگری را که اسمش هست، دارد. فیلمنامه‌ای سرهم کرده‌اند اما من آن را ندیدم و نظری درباره‌اش ندارم. فعلا که برنامه‌ای نیست.»

اما همین یک روز پیش آرنولد در مصاحبه با سایت «آرنولدفنز» گفت: «خیلی خوشحالم که استودیو می‌خواهد من در «نابودگر 5» بازی کنم و دوباره نقش نابودگر/ترمیناتور را بازی کنم و فیلمبرداری ماه ژانویه شروع می‌شود.»

«نابودگر 5» براساس فیلمنامه‌ای از لائتا کالوگریدیس (تهیه کننده «آواتار» و فیلمنامه‌نویس «جزیره شاتر» و «اسکندر کبیر») و پاتریک لوسیر (فیلمنامه‌نویس «با خشم بران» و «دراکولا 2000») ساخته می‌شود.

اما فقط این نیست، آرنولد یکی دیگر از نقش‌های خود را زنده می‌کند: «تا یکی دو هفته دیگر فیلمنامه دنباله «دوقلوها» به نام «سه‌قلوها» به دستم می‌رسد.» اگر این فیلم ساخته شود شوارتزنگر دوباره با دنی دویتو، بازیگر و کارگردان «دوقلوها» همکار می‌شود. از طرفی همبازی او ادی مورفی است و فیلمنامه را هم جاش گد می‌نویسد.

و آخر اینکه آرنولد در دنباله فیلم «کونان» دوباره در نقش این شاه قدرتمند که حالا سن و سالی ازش گذشته بازی می‌کند.

آرنولد شوارتزنگر 65 ساله انگار این روزها از همیشه سرش شلوغ‌تر است و عجیب نیست اگر به زودی خبر ساخت «پلیس کودکستان 2» اعلام شود.

ایندی‌وایر / 13 ژوئن / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    5 0
    ای ول آرنولد بزرگ