ایسنا نوشت:

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری پس از انداختن رای خود به صندوق، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات بی‌سابقه و نسبت به اداور گذشته بسیار چشمگیر بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که "توصیه‌تان به نامزدهای انتخاباتی چیست؟" گفت: کاندیداها بزرگتر از آن هستند که به آنها توصیه داشته باشیم. آنها از نخبگان کشور هستند و وظیفه‌شان را خودشان می‌دانند.کواکبیان و ابتکار در انتخابات شرکت کردند.

همچنین تسنیم نوشت:

معصومه ابتکار عضو شورای شهر تهران و مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب اصلاح‌طلب مردمسالاری دقایقی پیش در حسینیه ارشاد در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران شرکت کردند.

مصطفی کواکبیان که به همراه پسرش وارد حسینیه ارشاد شد در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: من بعد از عدم احراز صلاحیتم زیاد صحبت نکردم. اجازه دهید انتخابات برگزار شود بعدا در خدمت‌تان خواهم بود.

معصومه ابتکار عضو شورای شهر تهران نیز در جمع خبرنگاران حضور مردم را خوب ارزیابی کرد.

وی در ادامه گفت: از عدم حضور نماینده کاندیداها بر سر صندوق‌های رای نگرانم و امیدوارم نمایندگان کاندیداها بتواند بر سر صندوق‌های رای حضور داشته باشند.

زهره الهیان، حجت‌الاسلام زارع فومنی و آرش میراسماعیلی با حضور در حسینه ارشاد رای خود را به صندوق انداختند.

غلامعلی حدادعادل رای خود را به صندوق انداخت

غلامعلی حدادعادل با حضور در مسجد لرزاده در میدان خراسان تهران جهت رای دادن با بیان این‌که افتخار می‌کنم که عضوی از ملت ایران هستم اظهار کرد: حضور باشکوه مردم پیام وحدت و اعتماد به نظام اسلامی را دارد و برای بیگانگان این حضور به معنای پشتیبانی از انقلاب،‌امام و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به روند اجرایی انتخابات، تاکید کرد: تاکنون روند اجرایی انتخاباتی هیچ گونه مشکلی نداشته است و تا پایان نیز هیچ مشکلی را به همراه نخواهد داشت.

این نماینده مجلس در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا به نظر شما انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود،اظهار کرد که بعید نیست که انتخابات به دور دوم کشیده شود، ولی بهتر است در این مورد پیش‌گویی نداشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما آیا در مرحله دوم انتخابات نمایندگانی از دو طیف اصول‌گرا و اصلاح‌طلب حضور خواهند داشت گفت: احتمالا اینگونه خواهد بود.

حداد عادل در پاسخ به اظهارات یکی از خبرنگاران مبنی بر این‌که امروز آمریکا در مورد عدم آزادی انتخابات در ایران ادعاهایی دارد نظر شما چیست؟ تاکید کرد: ما نیز این ادعاها را نسبت به انتخابات آمریکا داریم، اصلا به آنها چه ربطی دارد مگر آنها آقای دنیا هستند؟! انقلاب ما برای این بود که آمریکا را به رسمیت نشناسیم آنها اگر خیلی هنر دارند وضع امنیت مملکت خود را اصلاح کنند و به دیگران کاری نداشته باشند.

حداد عادل در پاسخ به این پرسش که برای انتخاب کاندیدای اصلح چه معیارهای در نظر دارید گفت: برای رسیدن به فردی اصلح به مجموعه سلایق فردی و مدیریت او نیاز است.

وی در پاسخ به این پرسش رییس جمهور بعدی چه نقاط ضعفی را باید اصلاح کند خاطر نشان کرد: یکی از مشکلاتی که ما در سالهای اخیر مشاهده می‌کردیم حاشیه سازی و مشغول کردن ذهن مردم به اختلافات بود که این در دولت بعدی باید برطرف شود چراکه تعامل بین قوا خوب است .

حداد عادل با بیان این‌که عملکرد صدا و سیما در تبلیغات این دوره از انتخابات عملکرد منطقی‌تری بود، گفت: خوشبختانه با وجود اینکه تبلیغات این دوره از انتخابات نقاط ضعفی داشت خوشحالیم که این تبلیغات به بداخلاقی سیاسی منجر نشد.

وی در پایان در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا اجماع بین اصولگرایان اتفاق خوبی نبود، گفت: بهتر بود اجماع صورت می‌گرفت، ولی اکنون این اجماع صورت نگرفته است.

/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =