غرضی رای خود را به صندوق انداخت/  امروز محشر انتخابات است

محمد غرضی لحظاتی پیش با حضور در حوزه اخذ رای مستقر در مسجد لرزاده، رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش مهر، این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد لرزاده و انداختن رای خود به صندوق، در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

سید محمد غرضی قبل از این که رای خود را به صندوق بیندازد در جمع خبرنگاران گفت: من به مدت 10 سال در این خیابان زندگی کردم و در کوچه ها و خانه های اینجا قبل از انقلاب مخفی شده بودیم. اینجا از اول مشروطه تا به حال زنده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چه پیامی به مردم دارید، گفت: امروز روز ملی است. انتخابات زندگی مردم را نوسازی می کند امروز مردم مسئولیت قلبی خود نسبت به نظام اسلامی را ارائه می دهند.

وی ادامه داد: امروز روز یا مقلب القلوب و الابصار است. بصیرت مردم قلبا به صحنه حضور می یابد.  امروز محشر انتخابات است. ملت ایران اثبات می کند به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری توانایی اداره کشور را دارد.

غرضی با بیان این که دشمنی دشمنان سخت افزاری است، افزود: ما با قدرت نرم افزاری انتخابات جواب سخت افزاری دشمنان را می دهیم. خداوند قلوب مردم را برای کسانی که به مردم خادمند و موفق و توانمند هستند هدایت کند.

غرضی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آمریکایی ها و سردمداران آمریکایی گفته اند انتخابات ایران را قبول نداریم نظر شما در این مورد چیست گفت: آمریکایی ها هیچ چیز ما را قبول ندارند. آمریکایی ها فقط کودتاچی هستند. آن ها دشمن تراشند و حمله می کنند. آمریکایی ها می گویند تا شما از ما تبعیت نکنید شما را قبول نخواهیم داشت.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر این که برنده انتخابات چه کسی خواهد شد گفت: برنده انتخابات ملت ایران است هر کسی که بیشترین رای را داشته باشد وظیفه سنگین تری بر عهده دارد.

/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
    87 17
    جانم آقای غرضی عزیز..
  • بی نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
    43 4
    یعنی عاشق لبخند میلیون دلاریش هنگام سخن گفتنش از همه چیز به جز سوال مطرح شده هستم.
  • بی نام TR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
    12 2
    پوپولیست حرفه ای