آیت الله جنتی: سلامت رای مردم را تضمین می کنیم

دبیر شورای نگهبان رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله جنتی پس از ارائه رای خود در صندوق مستقر در شورای نگهبان به شماره 172311538، گفت: توصیه من به مردم این است که قدر نعمت آزادی که خدا به آنها داده را بدانند و بدانند که به برکت انقلاب، امام و رهبری، خداوند منتی بر سرشان گذاشته که می توانند آزادانه رای دهند و در تمام رای گیری ها شرکت کنند.


دبیر شورای نگهبان ادامه داد: مردم باید در اولین فرصت در رای گیری شرکت کنند چرا که وجود مردم در انتخابات، دشمنان را می شکند و یک انگشت مردم، در چشم اسرائیل و آمریکا فرو میرود.

آیت الله جنتی با بیان اینکه دشمنان آرزو دارند مردم کمتر در انتخابات حاضر شود و جمهوری اسلامی سقوط کند و یاوه گویی می​کنند، گفت: هر نامزدی که رای می آورد باید بداند که از سوی مردم مامور است و صادقانه باید خدمت کند و نباید باند بازی و سیاسی بازی داشته باشد.
وی تاکید کرد: هم اکنون مشکلات اقتصادی مردم فراوان است و نامزد منتخب باید بدون در نظر گرفتن شب و روز به فکر حل مشکلات مردم باشد و اجر کار خود را از خداوند بخواهد.
دبیر شورای نگهبان درباره فعالیت ناظران این شورا گفت: وظیفه ناظران مشخص است که باید به دقت نظارت کنند که آرا سالم به صندوق ریخته شده و سالم از صندوق بیرون بیاید و تا پایان شمارش آرا حضور داشته باشند.
ایشان تصریح کرد: ناظران شورای نگهبان باید اعتماد مردم را بیشتر جلب کنند و با کمال رشادت اعلام کنند که انتخابات سالم برگزار شده و سلامت رای مردم را تضمین می کنیم.
/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام SK ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
    9 1
    خدا رو شكر ديگه خيالمون راحت شد