۰ نفر
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
فروشگاه ایران با تخفیفات ویژه افتتاح شد

فروشگاه کتاب ایران وابسته به موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران، با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و اهالی فرهنگ افتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین، همزمان با اعیاد شعبانیه فروشگاه «کتاب ایران» با حضور جعی از مدیران فرهنگی و فعالان عرصه نشر با زیربنای 32 متر در خیابان ولی عصر(ع) بالاتر از تقاطع فاطمی و نرسیده به خبرگزاری ایرنا افتتاح و در اختیار علاقمندان حوزه نشر و کتاب قرار گرفت.

براساس این گزارش، در حال حاضر 20 ناشر کتاب‌های خود را در این فروشگاه عرضه می‌کنند که این تعداد رو به افزایش است.  همچنین در قفسه های کتاب این فروشگاه، کتاب‌هایی در حوزه ادبیات، هنر، سیاست، جامعه، روانشناسی، علوم انسانی، تاریخ، تاریخ انقلاب و دفاع مقدس و کتاب های مرجع و نفیس به چشم می‌خورد.
بخش ویژه کودکان و همچنین محصولات فرهنگی صوتی و تصویری نیز از دیگر محصولات ارائه شده در این فروشگاه است.

از امکانات موجود در این فروشگاه، امکان فروش و ارسال تلفنی کتب موجود به نقاط مختلف تهران تنها با پرداخت هزینه 20 تا 30 درصد کل مبلغ ارسالی توسط پیک می‌باشد. همچنین استفاده از امکانات روزنامه ایران و تبلیغات کتاب‌ها در این روزنامه و ارائه بروشور ناشران در فروشگاه از اقدامات در دست کار فروشگاه کتاب ایران می‌باشد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است تخفیفات ویژه‌ای به مناسبت افتتاح فروشگاه کتاب ایران، از سوی مسئولان این فروشگاه نیز اعلام شده که بر اساس آن، از امروز به مدت یک‌ماه، کتاب‌های انتشارات ایران شامل 40 درصد تخفیف و سایر کتاب‌های موجود با 25 درصد تخفیف به مخاطبان عرضه می​شود.

همچنین تخفیفات دائمی 20 درصدی برای معلمین، دانشجویان، طلاب، مدارس، مساجد، کتابخانه‌های عمومی، و موسسسات فرهنگی و خیریه نیز در این طرح گنجانده شده است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشاد A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    12 2
    آیا امکان خرید اینترنتی هم وجود داره ؟