نسیم نوشت:

محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سالن ستارخان تبریز گفت:

-آذربایجان را به ایمان و شجاعت رزمندگان می‌شناسم.
-من قلب خود را یعنی مهدی باکری در میان شما گذاشته‌ام.
-امروز کشور ما بار دیگر نیاز به حضور شما دارد.
-امروز کشور ما از نظر اقتصادی به عواملی که زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد نیاز دارد.
-من پشتوانه خود را می‌خواهم از آذربایجان بگیرم، به همین خاطر آخرین سفرم را به این استان انجام داده‌ام.
-من هوادار تراکتور هستم.
-ما آمده‌ایم مساله اقتصاد، بیکاری، گرانی و فقر را حل کنیم.
خوشحال هستم که برنامه امروزم را در یک منطقه محروم قرار داده‌ام، ما آمده‌ایم محرومیت را از کشور بزداییم.
-خود را آماده پیروزی‌های بزرگ کنید.
-آمده‌ام تا با توسل به روح امام و شهید باکری فتح‌المبین دیگری را رقم بزنم.
-مسئولین کشور به فکر مردم باشند و دست از منازعات سیاسی بردارند.
- مسئولین به جای دعوا در تهران به دریاچه ارومیه برسند، در دولت ما از طریق کانال‌های آب وضعیت دریاچه ارومیه را تثبیت می‌کنیم.
-ای جوانان خود را آماده کنید؛ آمده‌ام باکری‌ها، شفیع‌زاده‌ها، یاخچیان‌ها و تجلاها را از میان شما پیدا کنم و غوغایی در جهان به راه بیندازم.
-ما آذربایجان را به یک ایالت اقتصادی تبدیل می‌کنیم. با ایالت شدن آذربایجان علاقه مردم آن به ایران بیشتر می‌شود.
-من به هفت زبان اعتقاد دارم و اصل 19 و 15 قانون اساسی را برای اولین بار اجرا می‌کنم.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    آقای رضایی ما آذری ها همین الان هم جونمون رو برای ایران میدیم. پس بهتره که به خاطر رای جمع کردن هرچیزی رو به زبون نیاری. ما به آقای روحانی رای میدیم که حرفی میزنه که شدنی باشه. ما همین که حق مساوی با بقیه داشته باشیم برامون کافیه و نیازی به ایالت نداریم.
    • مهدی A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
      55 33
      یاساشین آذری و آذربایجان ایران
  • بی نام IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    یاغچیان نه ایخچیان جناب خبر انلاین
  • بی نام A1 ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    ترک ها در همه شهر ها و استانهای کشور هستند. نسخه لاعلاج نپیچید. ما همه با هم هستیم و همه ایرانی هستیم و خواهیم ماند.
  • بی نام A1 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    آقای رضایی برای رای چه ها که نمیکنند!
  • بی نام A1 ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    چه حرفای خطرناکی میزنه!!!!
  • احسان A1 ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    اگه واقعا این حرف را زده باشن حرفی ضد امنیت ملی و تمامیت ارضی ایران است .
  • بی نام US ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    این حرفها تبعات داره بعد از انتخابات... نامزدها نباید هر حرفی خلاف منافع ملی بزنند. آیا این حرف جرم نیست؟
  • علي A1 ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    21 37
    حق مردم ايران شما نيستيد همين كسايي هستند كه اين دو سه روزه يه دفعه آراي خاموشو آوردن تو كار البته تو اينترنت
  • بی نام A1 ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    74 60
    آقای رضایی هر جا میره میگه من، من
  • آیلار CZ ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    من همیشه آقای رضایی را فقط به خاطر تاکید روی وحدت ملی تحسین می کردم ولی متاسفانه ایشون نشون دادن که اون حرفها هم فقط واسه رای آوردن بوده نهایتا ایمانم به آقای روحانی بیشتر شد. به امید ایرانی آباد و یکپارچه
  • علی IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    76 74
    واقعا این حرف درست است؟ که شما مردم یک منطقه بزرگ را بدون علاقه به کشور خطاب کنید و با وعده پوچ ایالتی کردن یگویید که مثلا در مستقل شدن ایالتی علاقه انها به ایران بیشتر می شود. این سیاست درستی است که در پیش دارید؟
  • رضا IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    40 11
    شما دوستان عزیز چرا منظور آقای رضایی را اشتباه متوجه می شوید؟! ایشون نه صحبت از تجزیه طلبی کردند و نه صحبت از خودمختاری فقط حرف از ایالتی شدن زدند که ایالتی شدن یعنی کمی اختیارات آن منطقه با توجه به پتانسیل هایی که دارد بیشتر می شود و ربطی هم به خطر افتادن تمامیت ارضی کشور عزیزمان ندارد!! و حتی شما اگر به حتی کشور هایی مثل روسیه و یا چین نیز نگاه کنید برای مثال در فدراسیون روسیه به مردمان غیر روس خودمختاری داده شده است اما آقای رضایی تنها حرف از ایالتی شدن زدند که ایران قبل از دوره ی نظام ستمشاهی پهلوی نیز سیستمی ایالتی داشت.
  • رضا IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    73 20
    شما دوستان عزیز چرا منظور آقای رضایی را اشتباه متوجه می شوید؟! ایشون نه صحبت از تجزیه طلبی کردند و نه صحبت از خودمختاری فقط حرف از ایالتی شدن زدند که ایالتی شدن یعنی کمی اختیارات آن منطقه با توجه به پتانسیل هایی که دارد بیشتر می شود و ربطی هم به خطر افتادن تمامیت ارضی کشور عزیزمان ندارد!! و حتی شما اگر به حتی کشور هایی مثل روسیه و یا چین نیز نگاه کنید برای مثال در فدراسیون روسیه به مردمان غیر روس خودمختاری داده شده است اما آقای رضایی تنها حرف از ایالتی شدن زدند که ایران قبل از دوره ی نظام ستمشاهی پهلوی نیز سیستمی ایالتی داشت.
    • امین IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
      14 34
      لابد با مقایسه ای که با روسیه و چین کردین، به نظر شما در ایران هم باید به مردمان غیر ایرانی (؟؟؟) خودمختاری داده بشه. مگه از نظر شما، ما آذریها ایرانی نیستیم؟ اونجا روسیه است و اینجا ایرانه. هزاران سال هم همین طور بوده و بر خلاف روسیه، به هیچ نژاد یا قوم خاصی تعلق نداشته.
  • بی نام IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    28 18
    رضایی گفت: وقتی می‌گوییم آذربایجان باید به ایالت اقتصادی تبدیل شود عده‌ای از تجزیه آن می‌هراسند اما من می‌گویم با ایالتی شدن آذربایجان وفاداری این مردم به ایران اسلامی بیشتر خواهد شد.. این عین جمله اقای رضایی بود . تمام کنید این بازی های سیاسی رو . هر کی فقط به فکر منافع حزب خودشه . کسی به فکر بدبختی این مردم نیست . اتفاقا اقای رضایی از همه بهتره این عین واقعیتی که رضایی چون خودش زجر کشیده درد بدبختا رو بهتر میفهمه . خسته شدیم از چپ و راست . بابا تو رو خدا مردم را دریابید .سلام بر مردم سلام بر زندگی
  • امین IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    9 45
    بر خلاف نظر شما دوست عزیز، این کارها مقدمه ی تجزیه ی مملکته و البته با توجه به اینکه شما به دوران پیش از رژیم پهلوی اشاره کردین، کاملاً روشنه که با این مقوله آشنا هستین و علیرغم آگاهی از عواقب اون (مثلاً تجزیه ی بی دردسر طی یک بحران داخلی یا خارجی نامرتبط) دارین ذهن خوانندگان رو جهت دهی می کنین. نمونه های تازیخی بسیاری هست که زمانیکه تقسیمات کشوری بر اساس نژاد یا زبان یا مذهب صورت گرفته، حتی در مرفهترین جوامع که از عدالت اجتماعی کاملی برخوردار بودن، موقعیتهایی پیش میاد که یا کشور تجزیه میشه و یا تا آستانه ی تجزیه پیش میره. نمونه ی خوبش کاناداست که چند سال پیش خطر تجزیه ی کبک از بیخ گوشش رد شد و در آینده هم بالاخره تجزیه می شه.
    • رضا IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
      20 5
      دوست عزیز شما چرا دیدی منفی نسبت به فدرالیسم(سویس ) و یا ایالتی شدن(مالزی و ایران تا دوره ی قاجاریه) دارید؟؟ باید به عرض شما برسونم درسته آذربایجانی و کرد و فارس و...همه و همه ایرانی هستیم و در آن شکی نیست اما توجه داشته باشید که ایالتی شدن و یا حتی در مراتب بالاتر فدرالیسم نه تنها باعث جدایی و تجزیه طلبی نمی شود بلکه وحدت ملی را هم تقویت می کند در آن کشورهایی که فدرالیسم شکست خورد نظیر یوگسلاوی باید بگویم که به دلیل نفرت های قومی چند هزار ساله بین مردمان منطقه بالکان و ساختار ضعیف آن بود که سبب شکست آن شد اما به طور مثال در سویس و یا ایران (تا دروه ی قاجاریه)که ساختار ایالتی و یا شبه فدرالیسم در آن حاکم بود ایرانیان نه تنها جدا نشدند بلکه وحدتشان را هم حفظ کردند.
  • بينا A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    23 47
    جناب رضايي ما نمي خواهيم شما هوادار تراكتور باشيد.ثانيا ما آذربايجانيان هميشه مدافع ايران بوديم و خواهيم بود براي راي جمع كردن از تحقير تركهاي آذربايجان دست برداريد. ما به اصلاح طلبان راي مي دهيم و در قالب نگرش اصلاح طلبي حقوق حقه آذربايجانيان ترك زبان را نيز به دست خواهيم آورد.لطفا ما را دراز گوش فرض نكنيد.
  • رضا IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    14 0
    و همچنین در کشور تاریخی سوییس که نظیرایران اقوام مختلفی زندگی می کنند مردمان آلمانی زبان(64%)-فرانسوی زبان(20%)و رومانش و ایتالیایی زبان و سایر زبان ها (16%) صد ها سال است که باهم زندگی می کنند و زبان هر گروه در مناطقی که آن قوم در اکثریت باشند استفاده می شود و دیدیم که هیچ حزب تجزیه طلبی در سویس فعالیت نمی کند و مردم سویس به حدی با یکدیگر وحدت دارند و به حدی ازاحترام بین المللی(به دلیل بی طرفی سویس) برخوردارند که حتی حکومت فاشیستی هیتلر و ایتالیا (موسولینی) و فرانسه از حمله به سوییس و الحاق نقاط هم زبانشان سخن نگفتند الته منظور آقای رضایی حتی فدرالیسم نیست بلکه ایشون معتقد به سیستم ایالتی نظیر کشور اسلامی مالزی و ایران تا قبل از حکومت ستمشاهی پهلوی و اجرای اصل 15 و 19 قانون اساسی هستند.