+ A - سه شنبه 21 خرداد 1392 - 05:31:44 چاپ
امتیاز به مطلب 296 نفر

عارف به درخواست خاتمی از ادامه رقابت انصراف داد/ در بیانیه او نامی از حسن روحانی نیامد

سیاست > انتخابات - محمدرضا عارف، اعلام کرد از رقابت‌ در انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری کرده است

عارف در متنی که در وب سایت رسمی خود منتشر کرده است، نوشته که غروب دوشنبه نامه ای را از محمد خاتمی، رییس جمهوری پیشین دریافت کرده و "ایشان طی این نامه در مقام رهبری اصلاحات، ادامه حضورم را در صحنه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری مصلحت ندانسته اند."

وی در ادامه نوشته است: "با عنایت به نظر صریح جناب آقای خاتمی و تجارب انتخابات دو دوره گذشته ریاست جمهوری، انصراف خود را از ادامه رقابت‌های انتخاباتی اعلام می دارم."

محمدرضا عارف در متن خود اشاره ای به حمایت از نامزد دیگری نکرده است.

این نامزد ریاست جمهوری  "گذشتن از حق خویش به نفع ملت بزرگ و ایران سریلند را مصداق روشن اصلاح طلبی واقعی" دانسته و شرکت در انتخابات را "هم حق و هم تکلیف" عنوان کرده است.

وی در پایان از مردم کشور تشکر کرده و اعلام کرده که "در همه شرایط در کنار ایشان خواهم ماند.

1717

کلید واژه ها: محمد رضا عارف -
نظرات 155
  • سید سه شنبه 21 خرداد 1392 - 05:39:00
    3822 255 پاسخ به این نظر
    بهترین کار ممکن را انجام دادند اصلاح طلبان تا مملکتی آباد با شیخ روحانی داشته باشیم.
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 07:24:32
      71 8
      اسم شیخ رو نیار، آقای روحانی بهتره.
  • احسان سه شنبه 21 خرداد 1392 - 05:53:20
    3667 191 پاسخ به این نظر
    درود بر عارف، زنده باد روحانی
  • سینا سه شنبه 21 خرداد 1392 - 06:02:22
    1944 402 پاسخ به این نظر
    اینکه دکتر عارف میکشه کنار که قابل پیش بینی بود ولی اینکه هیچ حمایتی نکنه از آقای روحانی اصلا !!!!!!!!!! خوب خدا رو شکر سوژه ی تیتر یک کیهان هم درومد و از امروز پیروزی اصولگراها رو به هم تبریک میگن !
    • احسان سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:19:31
      22 2
      مهم نیست که در بیانیه اسم روحانی نیامده، مهم این است که آرای عارف به سود روحانی به صندوق ها ریخته خواهد شد. خواهش میکنم بیش از این به این موضوع نپردازید.از خبر انلابن نیز این انتظار نمیرفت. هوشیار باشید! تنها سه روز مانده تا 24 خرداد.
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:27:23
      8 2
      همه چی سر وقتش انجام میشه. شما نگران نباش.
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:35:00
      9 1
      آقای محترم چرا فرافکنی میکنی ؟؟؟
    • نازنین سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:15:45
      14 2
      نیازی به نام بردن نیست دیگه واضحه
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:00:14
      492 36
      یکم دقت کنید از روحانی حمایت کرده با این جمله تا حوادث سال 84 تکرار نشود
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:26:28
      56 17
      به نظرت کسی که میخواست به عارف رای بده الان به چه کسی رای میده ؟
    • محمذ سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:41:46
      432 18
      این ها همش سیاسته مطمئن باش نام بردن از آقای روحانی به فکر اون ها هم رسیده ولی با توجه به شرایط الان صلاح ندیده اند
    • فرهاد سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:08:40
      192 15
      دلسوز تر از عار ندیدم. عارف گفته بود روحانی رو اصلاح طلب نمیبینه .منم نمیبینم ولی با این وجود کنار رفت تا وظیفه خود رو در قبال مردم و داشتن رئیس جمهوری کمی نزدیک به افکار اصلاح طلبانه انجام داشته باشه.
  • نیاک سه شنبه 21 خرداد 1392 - 05:53:33
    1827 706 پاسخ به این نظر
    اصلا حس خوبی نسبت به انصراف دکتر عارف و اسم نبردن ایشون تو بیانیش از دکتر روحانی ندارم !!! انگار یه جای کار میلنگه !!!!!
    • آرش سه شنبه 21 خرداد 1392 - 07:48:19
      30 4
      بابا حساس
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:14:12
      40 7
      یعنی شما فکر می کنی برای اجماع و به نظر خاتمی به نفع قالیباف انصراف داده! همه میدونن که رابطه نزدیکی میان ایشان و دکتر روحانی وجود دارد. درود بر خاتمی سلام بر هاشمی درود بر عارف سلام بر روحانی
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:33:09
      12 3
      نفوس بد نزن
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:52:46
      28 5
      ایشون گفتن به نظر شورای مشاورین تمکین میکنند و نظر شورا هم آقای دکتر روحانی بوده. همه ما از امروز پشت سر کاندیدای واحد، دکتر روحانی، وایمیستیم. درود بر عارف سلام روحانی
    • مهان سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:01:26
      9 13
      برای آقای عارف و آینده ایشون نگرانم...
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:10:31
      6 10
      خوب روحانی که میگه مستقل اومده نباید هم اصلاح طلب ها ازش حمایت کنند چون سیبل اصولگرایان میشه
    • ن سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:27:42
      8 41
      فقط ولایتی
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:38:40
      0 17
      دقیقا. انگار داریم قافیه رو می بازیم.
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:40:09
      66 9
      مگه چندتا اصولگرا مود که بخواد اسم ببره . یه کم فکر کنید چه اشکالی داره میگه
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:42:07
      52 237
      دقیقا به همین دلیل من بجای دکتر عارف به دکتر رضائی رای میدم و نه هرکسی که سیاسون صلاح بدانند و به من تکلیف کنند.
  • رفع شبهه سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:05:23
    398 18 پاسخ به این نظر
    خوب معلومه که به نفع روحانی رفته این دیگه گفتن داره که شما تیترش می کنید؟
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:28:21
    395 13 پاسخ به این نظر
    عارف فهم و شعور سیاسی رو مثل یک استاد به ما آموزش داد
  • mt سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:29:40
    391 23 پاسخ به این نظر
    خب تابلوئه واسه اقای روحانی کنار کشیده، به خاطر عمه من که نبوده!!!!!!!!
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:27:49
    382 14 پاسخ به این نظر
    درود بر شرفش . این از خود گذشتگیش خیلی جای تقدیر داره
  • سعید سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:01:47
    371 24 پاسخ به این نظر
    اتفاقا این کار با هماهنگی بوده تا اصولگراها سریع نیان و اجماع نکنن این یعنی تدبیر این یعنی سیاست
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:34:07
    371 25 پاسخ به این نظر
    چو عارف فدا گشت و رفتا کنار ز روحانی آمد شمیم بهار من از خاتمی گوش گیرم به جان دهم رای بر شیخ اصلاح دان
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:06:10
    364 14 پاسخ به این نظر
    نگران نباشيد اين عدم نام بردن از آقاي روحاني حركت هوشمندانه اي است براي عدم دادن بهانه براي تهمت و افتراهاي بيشتر
  • قباد سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:39:13
    358 17 پاسخ به این نظر
    مواضب باشید اینا میخان بین اصلاح طلبها تفرقه بندازند. مگه حداد اسمی از کسی برده بود که به نفعش رفته باشه کنار؟ تفرقه بین اصواگراهاست نه اصلاح طلبها. اگه عارف به نفع روحانی نرفته کنار پس حتمابه نفع جلیلی یا عمه من رفته کنار!!!
  • میلاد سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:19:50
    351 19 پاسخ به این نظر
    ببخشید مگه تو بیانیه ی حداد عادل اسم کسی آورده شده بود؟
  • مهدی سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:18:47
    343 21 پاسخ به این نظر
    از تمام دوستان خواهش می کنم به شایعات در مورد اینکه رئیس جمهور از پیش انتخاب شده توجه نکنید. رقیب این شایعات رو درست کرده. برای پایان دادن به ناسامانی ها و تندروی های بی منطق به میدان بیایید. زنده باد حسن روحانی .
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:42:46
      27 4
      دقیقا باهات موافقم اما متاسفانه ما ملتی داریم که هر چی بیگانگان میگن رو باور میکنن و اصلا به این فکر نمیکنن که اونا ذلت و خواری ایرانو میخوان و گرگی در لباس میش هستند
  • پونه سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:03:59
    335 20 پاسخ به این نظر
    سعی میکنم خوش بین باشم.خب فرض درست در این مقطع زمانی اینه که اقای عارف قطعا به نفع اقای روحانی انصراف دادن.به امید پیروزی اصلاح طلبان.در همان دور اول.تا به نقطه ی اسایش برسیم
  • امید سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:00:22
    334 13 پاسخ به این نظر
    وقتی دکتر میگه به خاطر نامه ی خاتمی کنار رفتم و خاتمی از روحانی حمایت میکنه، یعنی به خاطر روحانی کنار رفت دیگه!
  • مهدی سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:01:31
    333 11 پاسخ به این نظر
    درود بر شرفت عارف، زنده باد روحانی
  • رضا سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:46:50
    332 18 پاسخ به این نظر
    درود بر عارف زنده باد روحانی.....
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:50:52
    319 23 پاسخ به این نظر
    عارف دوست داشتنی ترین کاندیدا بودند.با احترام فراوان به ایشان از دکتر روحانی حمایت میکنیم.
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:18:45
    319 27 پاسخ به این نظر
    به نظرم اين آقا بيراه هم نميگه اما بهر حال راي همه روحاني
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:44:27
    291 15 پاسخ به این نظر
    اخه این چه حرفیه؟ خوب معلومه دکتر اسمی از روحانی نمیبره. معلومه که کمی دلخوره. ولی این دلخوری رفع میشه. باور کنید من طرف عارف بودم و هستم ولی چون ایشون تو نامش به صراحت گفته اجماع باید به روحانی رای داد! منظورش از اجماع با جلیلی نبوده که!!!
    • حسین سه شنبه 21 خرداد 1392 - 13:05:07
      38 4
      وطنم! یاد آن روز مبارک بادم که تو آبادی و من آزادم حالا وقت اتحادمونه رفقا حالا وقتشه یه دوم خرداد دیگه بسازیم
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:57:34
    286 11 پاسخ به این نظر
    حالا شما چه اصراری دارین که بگین نامی از روحانی نبرده؟.....مگه دیروز که آقای حداد کناره گیری کرد تذکر دادین که نامی از ولایتی نبرده؟.......
  • علی علی سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:17:21
    286 11 پاسخ به این نظر
    درود بر شرفت
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:39:16
    267 9 پاسخ به این نظر
    اميدواريم با انتخاب آقاي روحاني خردگرايي كه در دوران اصلاحات بود برگرده و نخبگان به كشور بازگردند و با دنيا آشتي كنيم و آزادي بيان بيش از پيش بشه به امبد آن روز، دوستان مذهبي آقاي روحاني انسان مومني است كه در دل جنگ هم بوده ايشان به ولايت هم التزام دارند به ايشان راي بدهيد
  • سعید سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:29:47
    254 16 پاسخ به این نظر
    زنده باد عارف،اصلاح طلب واقعی.مرد بزرگ.بدون تردید رئیس جمهور دلهای ما هستی.رای همه ما دکتر روحانی برای رسیدن به هدفی که جناب خاتمی و عارف داشتن.
    • رضا سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:18:46
      42 1
      داداش باهات موافقم شدید
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:02:14
    245 11 پاسخ به این نظر
    درود
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:30:24
    244 13 پاسخ به این نظر
    آفرین.
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:12:27
    221 10 پاسخ به این نظر
    درود بر دکتر محمدرضا عارف خدایا کشورم را حفظ کن کشورم را سربلند کن.
  • مرتضی م.خویی سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:10:13
    217 12 پاسخ به این نظر
    از روزنه ای کوچک پنجره ای بزرگ به سوی امید بسازیم. ☼ روحانی را تنها نگذاریم ☼
  • علي سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:42:53
    214 13 پاسخ به این نظر
    حداد هم از كانديدايي نام نبرد.
    • بهزاد سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:47:13
      28 4
      آخه حداد کجا، عارف کجا؟
  • فریبا سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:48:46
    212 12 پاسخ به این نظر
    به امید پیروزی من صبح خواب آلو بودم که خبر رو شنیدم.اول فکر کردم روحانی انصراف داده.شوکه شدم!بعد فهمیدم عارف :دی انشالا که به نتیجه برسیم و انتخابات عادلانه و جوانمردانه داشته باشیم.
  • سلام کننده سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:29:47
    188 9 پاسخ به این نظر
    اسم برده دیگه ، مگه غیر از روحانی نامزد دیگه ای واسه اصلاحات هست ؟
  • مهدي سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:36:59
    172 5 پاسخ به این نظر
    طبق قانون انتخابات نمي توانستند بگويند كه به نفع كسي كنار مي روند. دكتر عارف واقعا مردي كرد و به نفع روحاني و براي ائتلاف كنار كشيد.
  • صدف سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:20:38
    118 232 پاسخ به این نظر
    همه ذوق و شوقم برای شرکت از بین رفت بدترین خبری بود که تو این ماه خوندم واقعا ناراحتم!کاش لااقل میگفتن به نفع دکترروحانی کنار رفتن
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:58:42
      147 12
      صدف خانوم مطمئن باشید که عارف هم خودش به روحانی رای می‌ده! الآن وقت متحد شدن همه ماست تا سعی کنیم مملکت رو نجات بدیم!
  • iran سه شنبه 21 خرداد 1392 - 13:24:38
    95 1 پاسخ به این نظر
    عارف با این کارش ثابت کرد که یک اصلاح طلب واقعی ست درود به این مرد بزرگ که به خاطر ملت ائتلاف کرد شما قلب ملت ایران تصاحب کردین درود درود
  • محمد سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:21:12
    88 108 پاسخ به این نظر
    عارف جايگاه ثابتي نداشت و تحت فشار قرارش دادن تا انصراف بده . وگرنه بسيار اصلح تر از روحاني بود.
  • محمدرضا سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:58:26
    79 1 پاسخ به این نظر
    دکتر عارف برای ما دانشجویان حکم پدری مهربان و با اخلاق را داشتند - دیشب تا ساعت 11 به عشق عارف جلوی ستاد واستادم و تبلیغ کردم - با بر و بچه های دکتر روحانی هم تعامل صمیمانه داشتیم - انشاا... که با انتخاب مردم و یاری خدا از چنگال قبیله گرایی و بی تدبیری خلاص بشیم زنده باد عارف - سلام بر روحانی
  • امیر سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:56:37
    76 0 پاسخ به این نظر
    دکتر عارف کسی ست که شجاعانه منافع ملت را به حب قدرت ترجیح داد. حداد انصراف داد چون رای نداشت ولی عارف انصراف داد تا کور سوی امید طرفداران آزادی روشن بماند. خیلی شجاعی عارف. دوستت داریم.
  • عارف پسند سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:28:46
    65 292 پاسخ به این نظر
    این داستان بی اخلاقی های ستاد روحانی و تمکین نهایی فرد اخلاقمداری چون عارف به شورای حکمیت عجیب من رو یاد شورای حکمیت در زمان علی (ع) میندازه
    • amin سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:12:47
      40 0
      زمان حضرت علی است اما آیا حضرت با زور مردم را به اسلام دعوت می کردن یا با حسن خلق اگر در جواب این سوال صادق باشی و با تعصب شامی جواب ندی راه درست رو می بینی....
    • مهدي سه شنبه 21 خرداد 1392 - 13:01:18
      51 2
      به هر حال رهبر اصلاحات خاتمي گفته كه به روحاني راي مي ده. بحثي روي روش و منش و گذشته نداريم. به آينده بهتر فكر كن.
  • ali سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:17:54
    62 1 پاسخ به این نظر
    درود بر خاتمی و عارف زنده باد روحانی...
  • فاطمه تبریز سه شنبه 21 خرداد 1392 - 15:26:39
    62 3 پاسخ به این نظر
    دکتر عارف دلمو شکوند ولی نشون داد از اونی که فکر میکردم بیشتر به فکر ملت و آزادی هستش و آینده جوونا و نوجوونامون خیلی خیلی بیشتر از رئیس جمهور شدن براش مهمه عشق به عارف یعنی عشق به ایران زمینماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان پس همه با هم رای به حسن روحانی
  • ح.ا سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:42:37
    59 9 پاسخ به این نظر
    من از کنار رفتن عارف خیلی ناراحتم بزرګوارتر از ایشون کسی نیست ب نظرتون من به روحانی رای بدم؟خیلی مرددم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کاش برعکس اتفاق میفتاد!!!!
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 14:04:12
      33 0
      قطعا دکتر روحانی مگه گزینه ی نزدیک دیگه ای هم میمومنه؟!!!!!
    • رضا سه شنبه 21 خرداد 1392 - 23:42:21
      3 12
      رای نده.چون ما گزینه نزدیک نمی خواهیم.تنها کاندید اصلاح طلب عارف بود که رفت.
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:32:18
    56 487 پاسخ به این نظر
    خب حالا رای قالیباف بیشتر شد
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:41:42
      291 26
      رای قالیباف بعد از مناظره سوم و ناک اوت شدن توسط دکتر روحانی همچنان در حال ریزش است داداش
    • رضا سه شنبه 21 خرداد 1392 - 14:30:01
      6 92
      در اون متاظره قالیباف نبود که ناک اوت شد روحانی شد با نیت خوانی دروغینش.ووشما دوست دارید روحانی رو برنده اون بحث ببینید اما در واقع قالیباف برنده شد
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 15:24:14
      46 5
      آقا رضا منفی هایی که خواهی گرفت نشان خواهد داد مردم چقدر با برداشت شخصی و به دور از واقعیت شما مخالف هستند!
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:17:33
    56 322 پاسخ به این نظر
    آقای عارف وقتی دید دیگر حمایت اصلاح طلبان را ندارد کنار کشید ، البته اگر ایشان به نفع شخص خاصی کنار می کشید مطمئنا این حرکت ایشان اثر بخش تر بود.
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:53:59
    56 2 پاسخ به این نظر
    برای ما طرفدارای آقای عارف سخته ولی به تصمیم ایشان احترام میزاریم.
  • سرشناس سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:04:52
    55 231 پاسخ به این نظر
    جام زهر
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 14:30:58
      21 7
      100000000لایک
  • بهنام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 13:03:04
    52 1 پاسخ به این نظر
    ائتلاف رو به همه عزیزان اصلاح طلبی تبریک میگم. عزیزان حالا ی سوال الان که دکتر عارف کنار رفت به نفع دکتر روحانی در صورت پیروزی تو کابینه ایشون چه پستی خواهند داشت؟ هر کسی میدونه جواب بده! خبر انلاین تورو خدا پخش کن.
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:03:05
    49 710 پاسخ به این نظر
    عارف ترسو
  • احسان سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:19:08
    46 1 پاسخ به این نظر
    البته این نظر من است نظر شما چیه ؟ روحانی رییس جمهور عارف معاون اول ولایتی وزیر خارجه رضایی هم یه وزیر مثلا اقتصاد
  • مهدی سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:51:37
    44 0 پاسخ به این نظر
    فرصتی پیش اومده بودکه یه دانشمند(دکترای برق و مخابرات از دانشگاه استنفرد امریکا با معدل 19.5) پابه عرصه گذاشته بودکه بدون خودخواهی به اجماع اصلاح طلبها تمکین کرد به دوستان باید بگم که آقای حداد عادل بنفع آقایان ولایتی وقالیباف که6ماه پیش باهم ائتلاف کرده بودند نرفت کنار بنفع اصولگراها رفت کنارکه شامل میشه ازآقایان(غرضی طبق سابقش،ولایتی،رضایی طبق سابقش،قالیباف،جلیلی)پس هوشیار باشیم گول این صحبتهارا نخوریم(در بیانیه او نامی از حسن روحانی نیامد یا محمدرضا عارف در متن خود اشاره ای به حمایت از نامزد دیگری نکرده است)حتما اصلاح طلبها پیروزند وبا تجربیات گذشته وتکیه واعتماد به جوانان ایران مظهر مودت معنویت در جهان میشه خواهشا این نظرما راحذف نکنید زنده باد ایران زنده باد ملت
  • محمد سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:53:28
    42 1 پاسخ به این نظر
    انتخابات تنها راه موجود برای تغیير وضعیت است، امروز ملت تغییر وضعیت را می خواهد، مهمترین سند آن شادی عموم مردم سراسر ایران از ثبت نام آقای هاشمی رفسنجانی بود. زنده باد عارف زنده باد تدبیر و عقلانیت. رای ما دکتر حسن روحانی
  • samira سه شنبه 21 خرداد 1392 - 14:36:52
    42 1 پاسخ به این نظر
    اصلاح طلبان می دونن اصلاح طلبی یک رونده که هر کسی ممکنه با رسیدن به بلوغ سیاسی فرهنگی سوار اون کشتی بشه، هدف ما پیروزی است ، هر دو برامون عزیزند پس به ائتلاف این دو احترام می ذاریم ، هر دو پشت همن ، درود بر شرافت عارف ، درود بر روحانی
  • سهراب سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:13:39
    40 0 پاسخ به این نظر
    یکی به من بگه چرا دیشب توی گفتگوی ویژه شبکه 2 رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف ( مظفر) اومده بود در مورد انتخابات صحبت می کرد در برنامه زنده؟؟!!!
  • ناصر سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:15:58
    38 447 پاسخ به این نظر
    شما باور كرده ايد در دل مردم جاي داريد جاي داشتن در دل مردم نياز بتقواي الهي دارد نه در خدمت به دشمنان نظام الهي كه باخون هزاران شهيد اراميده در جوارالهي وشهداي زنده كه در كسوت جانبازي ناظر اعمال شما يند انان ديدند در غايله 88 چه كرديد وبا سكوتتان اب در اسياب دشمن ريختيد . يعني شما فرياد رهبر فرزانه انقلاب رانشنيد يد اينبار چه درسر داريد از نظر ملت حيا ت خاتمي پايان يافته انان انروز به جهيه شما اعتماد كردند امروز ديدند 8سال فشار اقتصادي از سوي شما از ملت رابه ستوه اورد تا با اين فشار ثابت كنيد فقط شما ميتوانيد حكومت را اداره كنيد ملت براي عزت وازادي قيام كرده ودر اين راه ديده به روش حسين ع دارد والا درمقابل عطش علي اصغر ع و رقيه صبري جايز نبود
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:42:14
      184 13
      دوستان مذهبي آقاي روحاني انسان مومني است كه در دل جنگ هم بوده ايشان به ولايت هم التزام دارند به ايشان راي بدهيد
    • سلا سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:27:04
      53 2
      جای داشتن در میان مردم فقط با تقوای الهی امکان پذیر نیست برادر با آرامش اقتصادی و سیاسی و فرهنگیه که امکان پذیره.کی به شما گفته که با داشتن یه سیاست خارجی خوب به خدمت غرب در میایم و خون شهدا پایمال میشه؟! زمان آجناب خاتمی مگه ما در خدمت غرب بودیم؟! کی با فحش دادن به تمام دنیا مشکلات ما حل شده؟ جز این بوده که حرمت ایران رو زیر سوال بردیم؟جز این بوده که تحریم و هزاران مشکل دیگه رو در بر داشته؟ من با قضیه سال 88 موافق نبودم اما این فقط مردم نبودن که کار غلط رو انجام دادن دولت هم مقصر بود. در ثانی ما در حدی نیستیم که بخواهیم خودمان را با امام حسین مقایسه کنیم.مثال خوبی نزدید دوست عزیز
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:45:47
    35 539 پاسخ به این نظر
    عارف با ولايت نبود روحاني هم با ولايت نيست، امت اسلام به ولايي ترين كانديدا كه همان جليلي است راي مي دهند تا ارزش ها را در جامعه جاري و ساري كند
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:36:41
      79 3
      ارزش یعنی فقر مردم؟
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:12:37
      89 3
      کی گفته جلیلی با ولایته ما ادم ولایتمدار بی تخصص نمیخوایم
    • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:31:12
      86 0
      تورو خدا ببین با کیا شدیم 75 میلیون
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 12:09:41
    35 113 پاسخ به این نظر
    اخه چرا این کار رو کردی؟؟؟؟؟؟
  • خندون سه شنبه 21 خرداد 1392 - 13:59:46
    33 2 پاسخ به این نظر
    خدایا شکرت ! درود بر عارف و سلام بر روحانی!
  • علی سه شنبه 21 خرداد 1392 - 06:12:12
    29 2 پاسخ به این نظر
    آقای عارف با این کار ، الگویی شد برای فهم اهمیت کار تیمی و پرهیز از فردگرایی ... آفرین بر او و اخلاق نیکوی او ....
  • فرهاد سه شنبه 21 خرداد 1392 - 13:00:43
    26 55 پاسخ به این نظر
    چه آقای روحانی وچه آقای دکتر ولایتی رای بیاورند به نظر مملکت از لبه پرتگاه جنگ داخلی و خارجی نجات پیدا میکنه مخصوصا دکتر ولایتی که در صحنه بین المللی از لحاظ ظاهر و اعتدال مورد قبولتر است..
  • آیلار چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 00:40:09
    26 1 پاسخ به این نظر
    عارف نفر دوم کنکور، نفر دوم دولت خاتمی، انشاءالله نفر دوم دولت تدبیر و امید و البته رتبه اول مروت و جوانمردی و وطن پرستی در قلبهای ما
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 07:17:59
    23 1 پاسخ به این نظر
    درود براصلاحات باعارف عزیزتشکر تشکر حمایت همه از روحانی
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 06:09:56
    22 4 پاسخ به این نظر
    واقعا حيف كه كنار كشيد.روحاني هم خوبه ولي عارف خيلي بهتر بود
  • سید علی سه شنبه 21 خرداد 1392 - 06:35:43
    21 2 پاسخ به این نظر
    بیش از دو هفته است که همه سایتها و روزنامه ها حرف از ائتلاف عارف و روحانی میزنند دیشب در همایش خود عارف مردم شعار عارف روحانی ائتلاف سر دادند دیگر چه لزومی دارد حتما اسم روحانی در این متن بیاید.انشالله در این چند روز عارف بجای متن با عمل حمایت علنی خود از روحانی را نشان خواهد داد . در ضمن از امروز شاهد این خواهیم بود که افرادی به صورت خودش! در سایتها و سایر منابع اطلاع رسانی خواهند گفت چون عارف کنار کشید رای نمیدهیم یا به فلان نامزد (غیر از روحانی) رای میدهیم این افراد بدانند که حنایشان پیش طرفداران واقعی عارف رنگی ندارد و بیش از 90 درصد آرای عارف از آن روحانی خواهد بود.
    • رضا سه شنبه 21 خرداد 1392 - 23:30:18
      5 14
      آقا جان عارف در ابتدا با اکراه کنار کشید دیشب هم تو سالن شعار ستادش در مقابل شعار ائتلاف مردم این بود: رای ما یک کلام اصلاحات والسلام....عارف هم گفته روحانی مستقل اومده واصلاح طلب نیست.نتیجه این 2 گزاره چیه؟ روحانی رای اصلاح طلبان واقعی نیست.....در دیوار خیابان بلوار رو هم با شابلون رنگ زدند با این شعار: عارف تنها کاندید اصلاح طلب.به روحانی رای بدید اشکال نداره اما بدونید اصلاح طلب نیست.
  • آناهیتا سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:00:02
    21 1 پاسخ به این نظر
    همه می دونن که به نفع ملت ایران و به رای آقای روحانی کنار کشیدن . درود بر عارف و روحانی
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 07:52:41
    16 4 پاسخ به این نظر
    روحاني بايد عارف رو مشاور اولش معرفي كنه!
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 22:38:49
    15 2 پاسخ به این نظر
    حضور حداکثری و خلق حماسه ی سیاسی با حمایت از دکتر روحانی یعنی پیروزی نظام و شکست استکبار خشنودی رهبری و مردم و استقرار یک دولت موفق همه وهمه باهم انشالله یک یا علی با حضور همه در جمعه پای صندوق های رای
  • منصور سه شنبه 21 خرداد 1392 - 07:46:21
    14 5 پاسخ به این نظر
    وای عارف جوونم:( اگه روحانی عارف رو معاون اولش اعلام نکنه من رای نمیدم خبری جون من این نظر منو بذار.
  • سید علی حسینی سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:09:18
    14 1 پاسخ به این نظر
    جناب عارف مرد بزرگی هستند و بسیار با گذشت . الان وقت همبستگی است .
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:29:24
    14 1 پاسخ به این نظر
    جناب عارف از نمونه افراد انگشت شمار كشور اند كه علاوه بر سلامت كامل اخلاقي، از دانش و لياقت كامل برخوردارند.
  • حامد سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:29:36
    14 1 پاسخ به این نظر
    عارف زنده باد**** رو حانی پاینده باد
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:50:49
    14 14 پاسخ به این نظر
    حداد عضو ائتلاف بود نیازی نبود بگه به نفع کی رفته کنار ... معلومه دیگه به نفع ائتلاف رفت کنار ...
  • حامد سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:35:13
    13 2 پاسخ به این نظر
    با رفتنت ماندنی شدی «مرد» ... سلام بر دولت تدبیر و امید دکتر روحانی
  • دانشجوی دکتری عمران سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:03:34
    12 3 پاسخ به این نظر
    بهترین کار رو در بهترین زمان ممکن انجام دادند. حتی نام نبردن از دکتر روحانی هم در بیانیه دکتر عارف جای تفکر داره و مثبته، امیدوارم با ریاست روحانی مدبر و معاونت اولی عارف با دانش، عقلانیت بر کشور حاکم بشه و آرامش به زندگی همه برگرده.
  • بهمن سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:20:25
    12 2 پاسخ به این نظر
    شما را به خدا فلسفه بافی منفی نکنید ! همینکه رای اصلاح طلبان تحمیع میشود کلی ارزش دارد .
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:50:44
    12 1 پاسخ به این نظر
    دمت گرم دکتر عارف..نشون دادی که چقدر غرور داری. با اینکه منم بعد دکتر عارف به روحانی رای میدم و ازش خیلی خوشم میاد اما عارف رو بخاطر اینکه حاضر نشد اسم روحانی رو بیاره تحسین میکنم. این کار نشون داد که عارف یک اصلاح طلب واقعیه و هرگز سرشو جلوی هیچ حزبی پایین نمیاره....عارف با حملات تاریخی که در مناظره ها به اصول گرایان کرد و با شجاعتش همه رو به تحسین واداشت. زنده باد عارف زنده باد غرور و غیرت...زنده با روحانی...زنده باد اصلاحات... زنده با هاشمی رفسنجانی...
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:35:25
    12 1 پاسخ به این نظر
    حضور جناب عارف نشان داد كه هنوز هستند در كشور كساني كه با فساد دست نداده اند و تخصص و تجربه انها را لايق مردم و ايران كرده است. اميد است در اينده ادراه كشور بر عهده چنين افرادي قرار گيرد.
  • حامي سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:22:21
    11 2 پاسخ به این نظر
    دوستان عزيز اگر اخبار مربوط به انتخابات را پيگيري كرده باشيد خواهيد فهميد كه آقاي عارف ديروز به توصيه آقاي خاتمي انصراف دادند از طرف ديگر روز گذشته آقاي روحاني به عنوان كانديداي برگزيده اصلاح طلب معرفي شدند...مطمئن باشيد در صورت انتخاب روحاني ايشان در كابينه خود از افراد با توان و شجاع و مقتدري چون آقاي عارف استفاده خواهند كرد...با راي به دولت تدبير و اميد اين فداكاري دكتر عارف را جبران كنيد...دكتر عارف نيز تا آخرين لحظه از اصلاح طلبان حمايت خواهند كرد....اگر ذره اي به فكر آبادي كشور هستيد به دكتر روحاني راي بدهيد
  • اكبر سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:27:47
    10 1 پاسخ به این نظر
    روحاني بايد اعلام كنه كه عارف معاون اولشه
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:13:04
    10 0 پاسخ به این نظر
    درور بر عارف سلام بر روحانی
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:56:56
    10 2 پاسخ به این نظر
    حیف شد عارف مرد بزرگیه ای کاش ادامه میداد
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 06:50:46
    9 25 پاسخ به این نظر
    عارف رای بیار نبود
  • ايراني سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:30:08
    9 2 پاسخ به این نظر
    كاش در ايران از اين دسته افراد كه خودخواهيشان مانع از انجام آنچه به نفع مردم و كشور هست نميشه بيشتر داشتيم كه حتما وضع بهتري داشتيم.هيچ كانديدائي سطح علمي و اخلاقي دكتر عارف رو نداشت اما قدرت ايشون در حدي نبود كه بتونن كارهاي بزرگي كه الان لازم هست رو انجام بدن و انشااله در جائي كه در شان ايشان هست به كشور خدمت كنند زنده باد دكتر عارف
    • بی نام چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 12:23:43
      2 0
      صداقت وصمیمیت عارف قدرتش بود.ق....
  • s سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:44:59
    9 2 پاسخ به این نظر
    درود بر عارف، زنده باد روحانی
  • سجاد سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:05:46
    9 1 پاسخ به این نظر
    رای من عارف بود ولی فقط به خاطر خاتمی به روحانی رای میدم. و امیدوارم عارف معاون اول بشه.
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:39:00
    9 1 پاسخ به این نظر
    اسم از روحانی نبرد یعنی چه؟ نکنه فکر می کنید به نفع جلیلی قرار بوده بره کنار؟
  • اميد سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:20:40
    8 1 پاسخ به این نظر
    با سلام آقاي عارف مظهر عقلانيت است به نظر من بار علمي آقاي عارف بيشتر از آقاي روحاني است به هر حال ناميد نمي شوم چون آقاي خاتمي را دانا مي دانم
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:23:05
    8 1 پاسخ به این نظر
    به این میگن یک استراتژی درست. آفرین به شخصیت دکتر عارف. به امید معاون اولی ایشان در دولت اینده
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:23:33
    8 3 پاسخ به این نظر
    آقای عارف بزرگواری کردند واقعاً، اما کاش نامی از روحانی میآوردند. هرچند از طرفداران فهیم ایشان انتظار میرود به سمت روحانی بروند.
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:45:29
    8 1 پاسخ به این نظر
    مگه حداد تو بیانیه ای که داد اسمی از کسی برد؟
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:54:50
    8 1 پاسخ به این نظر
    عارف نماینده ی یکتاز اخلاق مداری شد
  • محمد سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:46:27
    8 0 پاسخ به این نظر
    درود بر عارف بزرگ مرد ایران
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:39:49
    7 2 پاسخ به این نظر
    حس خوبی ندارم کاش اختلافات را می گذاشتن کنار و ازش حمایت می کرد دکتر عارف فوق العاده است ولی حالا که کناره گیری کردن کاش از روحانی حمایت می کردن
  • محسن سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:04:05
    7 1 پاسخ به این نظر
    ایشان اعلام کردن که در جهت اجماع کناره گیری کرده اند و مشاوران آقای خاتمی بر روی آقای روحانی اجماع کردن. درود و صد درود بر آقای عارف
  • بهنام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 07:49:43
    6 2 پاسخ به این نظر
    یعنی چی؟ پس دکتر روحانی کجاست؟
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:37:53
    6 10 پاسخ به این نظر
    رای من عارف بود نه روحانییییی
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:09:06
    6 1 پاسخ به این نظر
    لازم به نام آوردن نيست..وقتي دوتا كانديداي اصلاح طلب داريم يكي مي ره كنار به خاطر اون يكي مي ره ديگه !!چرا انرژي منفي مي دي خبر آنلاين؟
    • رضا چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 09:28:47
      1 2
      روحانی اصولگرای معتدل بود اصلاح طلب نبود.
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:32:46
    6 1 پاسخ به این نظر
    اصلاح طلبان براي انتخابات مجلس آماده شوند. انتخابات مجلس به مراتب از رييس جمهوري مهم تر است.
  • رضا چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 00:23:20
    6 21 پاسخ به این نظر
    مردمی که تا این حد کج سلیقه هستند که روحانی رو به عارف ترجیح دادند بهتر است از ما نخواهند با رای دادن به روحانی اشتباهشون را تایید کنیم.
  • امیری سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:06:22
    5 16 پاسخ به این نظر
    درود بر ولایتی
  • سيدمجيد سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:53:41
    5 1 پاسخ به این نظر
    زنده باد دكتر عارف انديشمند و دانشمند خوش اخلاق ايران اسلامي. تفكر حزبي و اصلاح طلبي و منطق سياست هم همين را حكم ميكنه كه هرجا سياست اقتضا كنه بايد اومد و هرجا حكم به رفتن كنه بايد رفت و به نوعي ديگر كار كرد. زنده باد اصلاحات و زنده باد فرزندان واقعي و دلسوز اين كشور.
  • نازنين سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:14:04
    5 1 پاسخ به این نظر
    كارخوبي كرد اما هرچند كه همه منتظر بودند
  • امید سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:08:06
    4 4 پاسخ به این نظر
    این معنیش ائتلاف نیست. باید در یک بیانیه مشترک بین روحانی و عارف، همین الان دکتر عارف به عنوان معاون اول معرفی بشوند در غیر اینصورت ما به روحانی رأی نخواهیم داد. به قول دوستمون، اصلاً حس خوبی نسبت به انصراف دکتر عارف ندارم
  • صنم سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:57:45
    4 1 پاسخ به این نظر
    نمی دونم هردوره انتخابات این ماجراها تکرار می شود ولی هر بار ما گیج و سر در گم فریب می خوریم
  • امیررضا ف سه شنبه 21 خرداد 1392 - 10:53:17
    4 3 پاسخ به این نظر
    به نظر می آد عارف با میل خودش کنار نرفته و فقط تو رودروایسی بین خاتمی گیر کرده و یقین داشت می تونه بهتر از روحانی عمل کنه اما این بزرگی اون ومی رسونه که به خاطر مردم از میل باطنش می گذره درود بر عارف !!!!!!!!
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:58:04
    3 27 پاسخ به این نظر
    درود بر جلیلییییییییییییییییییی
  • عارف منش سه شنبه 21 خرداد 1392 - 11:45:24
    3 4 پاسخ به این نظر
    من از آقای خاتمی انتظار نداشتم که اینچنین خودشان تیشه بر ریشه اصلاحات بزنند . برایم خیلی عجیب بود که به جای اینکه روحانی کنار رود عارف کنار رفت عارف که می گفت تا آخر به اصلاحات پایبنده چی شد ؟ این چه سیاست عجیب و غریبی بود . ما که گیج شدیم بریم رای بدیم یا نه
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:27:37
    2 15 پاسخ به این نظر
    به این فدائی خودشون هم رحم نکردند ووقتی بوی قدرت رو شنیدن ناجوانمردانه کنارش کذاشتند وای به حال بقیه اگه به قدرت برسند وبا کدخدا ببندند.
  • الما سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:06:38
    2 6 پاسخ به این نظر
    اینکه دکتر عارف رفتند وقعا اتفاق بدی بود من ترجیح میدادم به اقای عارف رای بدم تا اقای روحانی نمی دونم چرا اقای خاتمی از اقای عارف حمایت نکردن اخه ایشون تو همه ی مناظره ها از اصلاح طلب ها نهایت طرفداری رو کردن فکر کنم یه جور نامردی در حق اقای عارف شد
  • حسام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:10:02
    2 9 پاسخ به این نظر
    به امید حدا . جریان اصول گرایان پیر.ز میشوند اونم با انتخاب دکتر قالیباف
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:28:46
    2 13 پاسخ به این نظر
    یک سوال: چرا عده ای این همه تبلیغ می کنند بعدش وسط را میکشن کنار و انصراف میدن؟!!! کسی که میخواست انصراف بده پس چرا نامزد شد ؟!!! این همه وقت مردم را هم گرفت !!! این بود وعده و وعید و قول ؟؟؟
  • رها سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:13:39
    1 13 پاسخ به این نظر
    به نظرم انصراف ایشون انتخابات رو سرد میکنه.
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 09:35:26
    1 9 پاسخ به این نظر
    یک اشتباه تاریخی برای اصلاح طلبان هست. دلیلی هم که عارف اسمی از روحانی نبرده، همین اشتباه رو نشون میده!
  • مهدی چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 13:30:17
    1 13 پاسخ به این نظر
    عارف هم اگه می خواست واقعن کاری واسه مردم بکنه نباید کنار میرفت
  • بی نام سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:29:25
    0 13 پاسخ به این نظر
    سایت عارف تکذیب کرده است
  • سعید سه شنبه 21 خرداد 1392 - 08:32:21
    0 7 پاسخ به این نظر
    چرا اسم روحانی رو نیاورد؟ عجبا!!!
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
آخرین مطالب
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.