فیلم سینمایی «گذشته» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی از چهارشنبه 22 خرداد در سینماها روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به گفته حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش در آخرین جلسه این شورا مقرر شد «فیلم «گذشته» به کارگردانی اصغر فرهادی جایگزین فیلم « یکی برای همه» در گروه سینمایی آفریقا می‌شود، «خودزنی» ساخته احمد کاوری به جای «برف روی کاج‌ها» در گروه عصر جدید به روی پرده می‌رود.

 

«فیلم‌های «بی‌تابی بیتا» ساخته مهرداد فرید در گروه قدس جایگزین «بازنشسته‌ها» می‌شود و «زبان مادری» به کارگردانی قربان محمدی هم در گروه آزادی جایگزین «تلفن همراه رئیس‌جمهور» می‌شود.

 

همچنین اکران سه فیلم «حوض نقاشی»، «رسوایی» و «تهران1500» با توجه به اینکه از عید آغاز شده و سقف اکرانشان پر شده است به پایان می‌رسد.

در خلاصه داستان «گذشته» آمده است: «احمد (علی مصفا) 4 سال پس از جدایی از همسر فرانسوی‌اش به در خواست او راهی پاریس می‌شود تا مراحل اداری طلاقشان را طی کرده و ثبت کنند. او در مدت اقامت کوتاهش متوجه آشفتگی «لوسی» دختر همسر سابقش می‌شود. تلاش او برای کمک به «لوسی» پرده از رازی در گذشته بر می‌دارد.»

علاوه‌بر بره‌نیس بژو بازیگر نامزد اسکار و گلدن‌گلوب و برنده‌ سزار و برگزیده کن و همچنین طاهر رحیم برنده جایزه سزار، بازیگران دیگری چون علی مصفا، «پولین بورله بازیگر بلژیکی فیلم معروف «زندگی صورتی» و بابک کریمی در این فیلم مقابل دوربین محمود کلاری رفته‌اند.

57246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    2 21
    با میان از این فیلم هم بعد چهارم ،پنجم در میارن. در کل همه بدن یک عده خوبند.
  • بی نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
    1 1
    نشد که!