ایسنا نوشت:

محمد رضا عارف، بر این نکته که تفکر اصلاح طلبی باید در انتخابات پیش رو پیروز شود، تاکید کرد.
محمدرضا عارف در همایش تبلیغاتی خود با شعار" معیشت، منزلت، عقلانیت" در سالن تلاش کرمان اظها کرد: کرمانی ها با یزدی ها ارتباط برادرانه ای دارند از این رو بسیار خرسندم که در جمع همشهریان، در بهشت معادن ایران، دراستان هاشمی رفسنجانی و در شهر شهید باهنر خدمت شما هستم.
این کاندیدای اصلاح طلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: من آمده ام تا نشان دهم که با حاکمیت خردورزی می توانیم پاسخگوی نیازهای مردم کشور باشیم. در دولت آینده و با کمک مردم کشورمان می توانیم جایگاه اول را درمنطقه بدست آوریم.
عارف تاکید کرد: همه باید درانتخابات 24 خرداد شرکت کنیم، زیرا رمز پیروزی ما مشارکت جدی شما مردم است، بنابراین اگر به صحنه بیایید پیروز می شویم وگرنه شرکت نکردن در انتخابات قهر نیست، بلکه عقب نشینی است درحالیکه اصلاح طلب عقب نشینی نمی‌کند.
وی ادامه داد: ما بنا داریم امور کشور را توسط مردم و بدست خود آنها اداره کنیم، بنابراین اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و درکنار آن ریاست جمهوری بسیار مهم و اثربخش است. پیروزی تفکر اصلاحات یعنی توسعه یافتگی کشور و جایگاه اول درمنطقه.
این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: تفکر اصلاحات نشان داد که می تواند کشور را اداره کند و پاسخگوی نیازهای مردم باشد، این اندیشه نشان داده که میتواند در سال حداقل 700 هزار فرصت شغلی ایجاد، با گرانی مقابله و تورم 17 و سه دهم درصدی را به 10 و سه دهم درصد برساند.
عارف تصریح کرد: تفکر اصلاحات درآمد نفت را ثروت ملی می داند بنابراین حساب ذخیره ارزی در دولت اصلاحات آینده باز می شود تا این منابع ملی برای تولید موثر، برای ایجاد شغل و برای ذخیره نسلهای آینده ذخیره شود.
وی ادامه داد: تفکر اصلاحات می تواند توسعه پایدار را دنبال و از ظرفیتهای قانون اساسی حداکثر استفاده را بکند.
عارف گفت: ما باید پیروز شویم چون می خواهیم کشور را از دایره جنگ بیرون بکشیم و در عین حال ارتباط محترمانه ای با همه دنیا داشته باشیم. ما می خواهیم جامعه ای دین دار داشته باشیم نه دین گریز، چون در مقابل آرمان‌های امام و شهدا وظیفه داریم از ایران چهره ای دوست داشتنی به دنیا ارائه کنیم.
عارف بیان کرد:‌ما باید پیروز شویم چون نمی خواهیم کشور بدست نا اهلان ونامحرمان بیفتد، چون می خواهیم آرامش و پیشرفت داشته باشیم و کمر گرانی را بشکنیم تا همه خانه، شغل و خانواده ای داشته باشند. تفکر اصلاحات بایستی پیروز شود چون ایران و ایرانی شایسته بهتر از اینهاست .
عارف تصریح کرد: رمز پیروزی و موفقیت تفکر اصلاحات حضور مردم است، زیرا اصلاحات در مردم سالاری معنا پیدا می کند و حضور پرشورمردم یعنی حل مشکلات. دانشجوی ما باید احساس شخصیت و غرور کند و بایستی پیشتازی دانشجو و مرجعیت اجتماعی دانشجو را به این قشر برگردانیم.
/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    0 0
    پيروزايم.
  • بی نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    زنده باد استاد دکتر عارف
    • بی نام A1 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
      انشاله با فداکاری دکتر عارف و حمایت از روحانی پیروزی رو همه با هم جشن میگیریم
  • امیر IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    85 16
    اکنون دیگر نوبت اصلاحات جدی است!!یعنی نوبت ریاست جمهوری تنها نماینده واقعی اصلاحات دکتر عارف!
  • بی نام A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    58 17
    دکتر انصراف بدی به خدا امید یه خانوادخه که 5 تا جوون بیکار داره رو نا امید کردی ، خواهش می کنم نرو
  • بی نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    92 9
    شما بزرگمردی هستید که دل در گرو اعتلای ایران عزیز دارید و به حق اصلاح طلبی به ثمر نشاندن اهدافی است که جوانان این کشور در جبهه ها برایش خون داده اند.
  • بی نام A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    104 7
    خبر ائتلاف تایید شده؟! امیدوارم جناب عارف یا روحانی تایید خبر رو اعلام کنند.
  • بی نام A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    88 20
    (باید پیروز شویم تا کشور بدست نا اهلان نیفتد )این سخن بسیار زیبا است پس لطفا کمک کنید تا اقای روحانی ادامه دهنده این راه باشد اگر بمانید چیزی از ارمان شما و ما باقی نخواهد ماند
  • بی نام A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    اگرجلیلی نبودما به عارف رای میدایم زیرامردتر ورواست تر وشجاعترازولایتی وقالیباف است.
    • بی نام A1 ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
      1 1
      با بودن جليلي باز هم عارف مردترين و روراست ترين و شجاع ترين است.
  • بی نام IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    1 1
    زنده باد عارف بی باک
  • منصور A1 ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    1 0
    اقای روحانی اگه میخواین ما اصلاحی ها بیایم پشتون عارف رو معاون اول خودتون اعلام کنید. در غیر این صورت رای نمیدیم.