+ A - یکشنبه 19 خرداد 1392 - 11:45:41 چاپ
امتیاز به مطلب 71 نفر

عارف: اخبار مربوط به کناره‌گیری‌ام به‌نفع حسن روحانی را تکذیب می‌کنم/ تکلیف عارف فرداساعت20مشخص می شود؟

سیاست > انتخابات - محمدرضا عارف می گوید به نفع حسن روحانی کناره گیری نمی کنم.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا عارف در فیلم تبلیغاتی اش که شب گذشته پخش شد سئوالی درباره انصراف از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری را بی پاسخ گذاشت[ایـــنــــجــــا]. محمدرضا عارف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری امروز پیش از ترک استان خراسان جنوبی گفت: برخی اخبار مبنی بر کناره‌گیری‌ام به‌نفع روحانی را تکذیب می‌کنم و این حرفها را شایعه می‌دانم.

به گزارش تسنیم وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که وی روحانی را اصلاح‌طلب می‌داند یا اصول‌گرا، گفت: این سؤال را از خودشان بپرسید، اما ظاهراً خودش اعلام کرده مستقل آمده است، به روحانی ارادت دارم و وی از دوستان است.
عارف ابراز امیدواری کرد 24 خرداد با حضور همه مردم در صحنه، انتخاباتی پرشور خلق شود.

در چند روز اخیر شایعه هایی درباره انصراف عارف به نفع حسن روحانی منتشر شده است. به نظر می رسد تکلیف استمرار نامزدی عارف در انتخابات ریاست جمهوری تا ستعت 20 فردا مشخص خواهد شد.

بر اساس جدول برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم، روز دوشنبه ساعت 20:00 دومین فیلم تبلیغاتی حجت الاسلام حسن روحانی از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. شایع شده است که در این فیلم آبت الله هاشمی رفسنجانی از حسن روحانی حمایت کرده است. همین شایعه احتمال انصراف عارف به نفع روحانی را نیز به دنبال داشته است.

/2727

 

 

/2727

نظرات 40
  • مهدی یکشنبه 19 خرداد 1392 - 12:05:29
    1397 191 پاسخ به این نظر
    خواهشا این نظرما راحذف نکنید فرصتی پیش اومده که یه دانشمند به عرصه اومده ازتمام هم وطنانم خواهش میکنم به پای صندوقها بیایند و به آقای عارف رای دهند تا ایران عزیز امیدی درونش ایجاد بشه وبتونه پیام صلح را به جهان برسونه زنده باد ایران زنده باد آزادی
    • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 16:56:47
      102 72
      عارف یکی یه دونست اگر عارف کنار بره طرفداراش رای نمیدننننن
  • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 12:06:12
    135 531 پاسخ به این نظر
    خوب عارف جون نرو کنار تا سال 84 یک بار دیگر تکرا ر شود تو هم دچار توهم هستی رای روحانی از تو بیشتر است. شما اصلاح طلبها بهتر است اول خودتان را اصلاح کنید بعد قیافه بگیرید. امیدوارم اگر ماندی به هیچ وجه رای نیاوری که نمیاوری هم.
    • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 16:29:13
      66 5
      بیشین بینیم بابا
    • تاج یکشنبه 19 خرداد 1392 - 16:34:58
      84 2
      تو برو از كانديد بي بته خودتو حمايت كن و كاري به كار اصلاح طلب ها نداشته باش. روحاني و عارف برادرند و حامي مردم. خواهي ديد كه به فكر منافع شخصيشون نيستن. تو هم با اين نظرت نمي توني كسي رو عصباني كني. ما ائتلاف خواهيم كرد تا يه جايي بعضيا حسابي بسوزه.
    • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 18:57:47
      35 30
      آقا من شخصا اصلاح طلبم و فقط عارف رو اصلاح طلب میدونم و بهش رای میدم. من ولایتی رو سرتر از روحانی میدونم! کی گفته اگه عارف بره کنار طرفداراش لزوما به روحانی رای میدن؟!!!
  • مازیار یکشنبه 19 خرداد 1392 - 12:09:00
    606 142 پاسخ به این نظر
    پروفسر عارف; سربلندی اصلاحات در اعتلاف شماست. خواهشمندیم هرچه سریعتر اعلام بفرمایید.شاید این فرصت آخر اصلاحات باشد
  • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 12:11:22
    1351 74 پاسخ به این نظر
    عارف دوست داریم حقته رییس جمهور بشی ولی باید حتمن ائتلاف کنی با روحانی
    • عارف یکشنبه 19 خرداد 1392 - 13:31:39
      20 19
      لزومی به اعتلاف نیست هر کس رای خودش رو داره ما رو از اصول گراها میترسانند که از بی خیال عارف شیم. اما حتی اگر ببازیم به عارف رای میدم و هر کسی ببره بهش احترام می گذارم
  • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 12:28:46
    190 601 پاسخ به این نظر
    عارف انگار خیلی دل مبخواد روحانی به نفعش کنار بره و مردم فقط ایشون رو اصلاح طلب بدونن ؟!!!!!
  • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 12:48:40
    249 213 پاسخ به این نظر
    نباید عارف کنار بره
  • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 13:04:08
    332 84 پاسخ به این نظر
    آقای عارف کاری نکن که فکر کنیم یکی از شما دو نفر از طرف اصول گرایان برای تو تکه کردن رای اصلاح طلبان اومدین!
    • امید یکشنبه 19 خرداد 1392 - 13:53:45
      150 207
      اولاً خطاب به عارف و روحانی باید می گفتی. ثانیاً در صورت کنار رفتن دکتر عارف، اکثر طرفداران دکتر عارف اصلاً در انتخابات شرکت نخواهند کرد.
    • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 14:24:32
      186 24
      آقا امید نکنه شما اصولگرا هستین و اومدین بین ما تفرقه بندازین. عارف یا روحانی عزیزان ما هستند هر کدوم باشن رای میدیم
  • حمید یکشنبه 19 خرداد 1392 - 13:12:55
    263 274 پاسخ به این نظر
    رای من عارفه و این رای رو برای ایشون کنار گذاشتم و به روحانی رای نخواهم داد.طرفداران روحانی نون رای خودشون رو بخوررند.هر شخصی هم بیشتر رای بیاره برنده میشه.می دونم عارف رایش کمتره ولی من به ایشون رای میدم با وجود شکست...و به همه کاندیداها و طرفداراشون احترام می گذارم
    • ن یکشنبه 19 خرداد 1392 - 14:33:53
      245 25
      داری تفرقه میندازی حدس میزنم طرفدار جلیلی هستی
    • حقیقت گو یکشنبه 19 خرداد 1392 - 15:05:15
      152 6
      اگر بر روی هر یک از این دو نفر اجماع صورت بگیره همه باید به او رای بدهند و اونهایی که کنار می کشند مسئول 8 سال آینده خواهند بود
    • حمید یکشنبه 19 خرداد 1392 - 16:49:39
      15 53
      این هم شیوه طرفداران روحانی به من تهمت میزنند طرقدار جلیلی هستم! برید سخنرانی روحانی رو در 23 نیر 78 یخونید دریاره اتفاقات 18 تیر ا
  • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 13:37:25
    45 269 پاسخ به این نظر
    این بنده خدا هم خیلی قدرت طلبه ما خبر نداشتیم.آب ندیده بود.وقتی درهمه نظر سنجیهای میدانی وهم اینترنتی آقای روحانی جلو هستند این خورایی ها چه معنی میده؟
  • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 13:38:14
    53 443 پاسخ به این نظر
    منظور از دانشمند همون کسی نیست که معدن رو از دره تشخیص نداد؟
  • ایرانی یکشنبه 19 خرداد 1392 - 13:39:25
    375 26 پاسخ به این نظر
    اقای عارف با اینکه خیلی بهت علاقه مندم اما برای پیروزی راهی به جز اجماع ندارید...
  • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 13:43:53
    322 20 پاسخ به این نظر
    اونها می خوان شما اعتلاف نکنید اقای عارف! لطفا مردم را نامید نکنید!
  • سعید یکشنبه 19 خرداد 1392 - 13:56:36
    93 13 پاسخ به این نظر
    سلام منظور شما از این کلمه ستعت همون ساعت است؟!
  • مهدی یکشنبه 19 خرداد 1392 - 13:59:44
    338 22 پاسخ به این نظر
    ائتلاف نکنید شکستمون حتمیه. باید ائتلاف کنید
  • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 14:00:17
    338 53 پاسخ به این نظر
    بنظر من عارف باید به نفع روحانی کنار بره و گرنه 2 تاشون رای می ارن و جلیلی و قالیباف میرن دور دوم
    • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 15:51:44
      28 23
      رضایی و قالیباف میرن دور دوم روحانی برا شکسن رای عارف اومده عارف تا حالا چند بار گفته روحانی اصلاح طلب نیست جبهه ای که خاتمی طرفشه عارفه
    • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 17:51:05
      2 40
      آخه مگه عارف خیلی اصلاح طلبه؟؟ کاش از 88 تا الان یک بار از دولت احمدی نژاد نتقاد میکرد. الان که ریز و درشت به احمدی نژاد بد میگن که هنر نکرده
    • بی نام دوشنبه 20 خرداد 1392 - 10:43:21
      0 0
      عارف کناربکشه بیشتر طرفدارهاش اصلا رأی نمیدن درصد مشارکت میره پایین و درصد رأی اصول گرایان بالا می رود این همش فتنه اونهاست که حتما عارف کنار برود چقدر شما ها ساده اید
  • vqh یکشنبه 19 خرداد 1392 - 14:58:15
    40 2 پاسخ به این نظر
    خواهش می کنم اتحاد اتحاد چه کاندیداهای محبوبمون چه مردم و دوستان اصلاح طلب و معتدلمون
  • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 15:12:18
    43 8 پاسخ به این نظر
    منم بیشتر طرفدار عارف هستم اما اگه اعتلاف نکن هیچ کدوم رای نمی آرن با توجه به اینکه تو نظرسنجی ها روحانی از عارف جلوتره، عارف باید به نفع روحانی کنار بره
  • نازنین یکشنبه 19 خرداد 1392 - 15:55:35
    33 9 پاسخ به این نظر
    اگر ائتلاف نشه من رای نمیدم. خواهش میکنم مردم را نا امید نکنید.
  • حمید یکشنبه 19 خرداد 1392 - 16:06:56
    16 33 پاسخ به این نظر
    نظر جالب حسن روحانی درباره آشوب های ۱۸ تیر ۷۸/اینها پست‌تر از آن هستند که برانداز نام گیرند/ در کجای دنیا حرکت‌های آشوب‌طلبانه تحمل می‌شود
  • x یکشنبه 19 خرداد 1392 - 16:27:16
    30 28 پاسخ به این نظر
    با توجه به اینکه تمام طرفداران آقای روحانی اصلح طلب هستند چرا روحانی میگه من اصلاح طلب نیستم.کسی که از اصلاح طلبی فرار میکنه و جرات گفتنشو نداره به درد ما نمیخوره
  • علی یکشنبه 19 خرداد 1392 - 16:28:56
    11 4 پاسخ به این نظر
    به نظرم همونطور که اقای خاتمی نیامدن و سیاست درستی رو اتخاذ کردند که آقای هاشمی با موضع فراجناحی بیایند بهتر است.. اقای عارف هم باید از این قابلیت اقای روحانی کمال استفاده را ببرند. دوستان فراموش نکنید برای چه چیزی به میدان امدیم. اولویتهای مهمتری در میان است. الان وقت این بحث ها نیست. اتفاقا اگر اقای عارف کنار بروند تمام اصلاح طلب ها انعطاف تغییر رای را دارند!
  • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 16:49:56
    39 15 پاسخ به این نظر
    به نظر من عبارت مردی در سایه برازنده دکتر ولایتی میباشد.این یکی از ترفندهای هوشمندانه طیف اصولگرا میباشد.همگی گمان میکردند که جناب دکتر جلیلی نماینده اصلی طیف اصولگرا باشد در صورتی که نماینده اصلی دکتر ولایتی میباشد. دکتر جلیلی باید در این مناظره مقهور دکتر ولایتی میشد تا درصد محبوبیت دکتر ولایتی بالا رود.برای این محبوبیت هم هزینه گزاف و جلوه های ویژه عالی در نظر گرفته شده بود تا صحنه بسیار طبیعی به نظر برسد و آن هم این بود که اسرار پشت پرده هسته ای کمی تا قسمتی فاش شد.
    • ایرانی یکشنبه 19 خرداد 1392 - 18:24:06
      12 5
      خیل هالیوودیش کردی داداش ! اگر اینقدر با هم هماهنگ بودند که وضع مملکت این نبود.
  • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 17:44:51
    36 6 پاسخ به این نظر
    رای اصلاح طلبان دکتر عارف.
  • الهام مرادی یکشنبه 19 خرداد 1392 - 18:29:51
    18 5 پاسخ به این نظر
    فقط دکتر محمدرضا عارف دکترای برق و مخابرات از دانشگاه استنفرد امریکا با معدل 19.5+معاون اول و وزیر دولت اصلاحات رییس سابق دانشگاه تهران عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و طوماری از پست ها و موفقیت هایی که بعضی ها در خواب هم ندیدند قالیباف: حمله ی گاز انبری جلیلی و روحانی و ولایتی : ناموفق در حل مسائل هسته ای غرضی و رضایی و حداد : تندرو . . خامنه ای زنده باد عارف پاینده باد.
  • بی نام یکشنبه 19 خرداد 1392 - 18:37:13
    32 15 پاسخ به این نظر
    نتیجه کناره گیری روحانی آنست که آرا ایشان بین عارف و ولایتی و بخشی هم رضایی تقسیم می شود اما کناره گیری عارف نتیجه اش آنست که آرا ایشان صد در صد به روحانی می رسد
    • رضا یکشنبه 19 خرداد 1392 - 21:48:52
      6 3
      اشتیاهه آرای عارف اگر کنار بره یا به ولایتی داد میشه یا به هیچکس.
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
آخرین مطالب
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.